En taidakaan päästä tänään salille
Kaikki on melkein valmista, mutta en ottanut huomioon, että lapset ovat täpinöissä joulusta ja siksi en voi mennä salille.
Pienoinen pettymys, koska aattona en nyt ainakaan mene.
Kommentit (35)
Kyllä ne lapset voivat olla täpinöissään joulusta vaikka sinä kävisit salilla
Voit ajatella hartaita ajatuksia, herra on kaikkialla, ei siihen aina salia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Läskin tekosyyt osa 3668.
No jos tästä laihtuisin niin kohta olisin jo sairaalassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No, äidin läsnäolo on tärkeää. Onhan jo melkein joulu. Ap
Kerkiää sinne salille kun lapset on aikusia ja sitten sitä terveysliikuntaa vasta tarvitseekin.
Eihän Jehovat vietä joulua. Joten turha ilmoitus mistään salille menosta tai menemättä jättämisestä.
Lapset ovat pomoja vanhemmuus: menenkö tänään salille, lapset? Syödäänkö mäkkärissä vai tehdäänkö itse ruokaa? Haluatteko mennä tänään tarhaan vai katsoa telkkua? Riittääkö meillä rahat? Haluatteko ottaa gerbiilejä ja koiria lemmikeiksi ja hoitaa ne itse?
Miten sanoa "en osaa sanoa lapsille ei" sanomatta "en osaa sanoa lapsille ei".
Oletko sinä se turvallinen, rajoja asettava ja hyvää roolimallia näyttävä vanhempi?
Mene salille tai joulusi tulee olemaan pilalla. Mietit koko joulun miten jäi salitreenit väliin ja purat kiukkusi perheeseesi. Et pysty nauttimaan jouluruoista, kun ajattelet lihovasi. Teet perheellesi karhunpalveluksen jos jäät ihmettelemään täpinöissään olevia kakaroita.
Voisiko joku käydä siellä salilla sun puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, äidin läsnäolo on tärkeää. Onhan jo melkein joulu. Ap
Lapset pärjää yksinään salilla olon ajan, ei siellä kauaa mene. Missä lasten isä on?
Minä kävi eilen salilla ja menen huomenna aamulla. Nyt kun on loma, niin menen joka toinen päivä. Nytkin tekisi mieli mennä, mutta tiedän, että tänään pitää palautua, jotta huomenna on hyvät treenit. Tänään menen ihan vaan lenkille, joku 5km suunnilleen. Näyttää tulevan pakkaspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sanoa "en osaa sanoa lapsille ei" sanomatta "en osaa sanoa lapsille ei".
Toki he minut sinne päästöisivät. Katson vain, mikä on järkevää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene salille tai joulusi tulee olemaan pilalla. Mietit koko joulun miten jäi salitreenit väliin ja purat kiukkusi perheeseesi. Et pysty nauttimaan jouluruoista, kun ajattelet lihovasi. Teet perheellesi karhunpalveluksen jos jäät ihmettelemään täpinöissään olevia kakaroita.
No en minä sentään pakkomielteinen saltreenaaja ole. On vain nyt jäänyt joulukiireiden takia vähän vähemmälle, niin olisin tänään mennyt. Ap
Miksi aattona ei voi mennä salille?
Kiitos ilmoituksesta. Tule kertomaan sitten kun menet. Jää muuten pahasti mieltä kaivelemaan.