Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti (muka) itki Facen ryhmässä köyhää ja ankeaa joulua,kun tarjouduin tuomaan joulukoristeita ja ruokakassin niin eipä

Vierailija
22.12.2025 |

Kelvannut.  Mobilepayllä olisi pitänyt rahaa laittaa. En tiedä onko sillä edes lapsia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei halunnut kuppaisia koristeitaisi.

Vierailija
2/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös rahaton joulu. Enkä mä millään koristeilla mitään tee. Ruoka kelpaisi kyllä, mutta eipä niitä ruoka-apujakaan ole tarjolla, kun lapsiperheille menee kaikki. Yksinäinen aikuinen ei ole mitään. Mutta näin kai se pitää mennäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa ja viinaa nuo haluaa joilta muka lapset ja lemmikit nääntyy nälkään.

Oikeasti epätoivoinen ja nälkäinen ottaa ilolla pussillisen  ruokaa vastaan.

Vierailija
4/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös rahaton joulu. Enkä mä millään koristeilla mitään tee. Ruoka kelpaisi kyllä, mutta eipä niitä ruoka-apujakaan ole tarjolla, kun lapsiperheille menee kaikki. Yksinäinen aikuinen ei ole mitään. Mutta näin kai se pitää mennäkin. 

Ne koristeet taisivat olla lapsia ilahduttamaan. 

Vierailija
5/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko köyhää ja ankeaa jouluna vai marraskuun 14. päivänä?

Vierailija
6/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama nainen jota koetin auttaa viime jouluna? Itki Facebookin kahdessa eri ryhmässä ettei ole varaa  edes kuuseen lapselle,eikä jouluruokiin.  Kun lupasin  tuoda  kuusen omasta metsästä ja jotain jouluruokia,ei kelpuuttanut vaan vaati käteistä taikka rahaa tilille.  Seuraavaksi ehdotin että kävisimme yhdessä kaupassa,ei sopinut sekään.

Vierailija
7/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa tai sitä järeämpää ainesettiä noi haluaa.

Vierailija
8/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin ilolla vastaan ihan ruokaa. Päihteet ei kuulu mun elämään muutenkaan. 

t. Se köyhä, jolla ei ole lapsia eikä siksi saa apuja

Vierailija
9/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin päihdeperheessä, eikä ne avustukset yms meille lapsille asti koskaan valuneet. Äiti myi kaiken minkä pystyi ja päihteisiin ne meni. Monet joulut olin huostassa ja samaa tarinaa moni muukin kertoi. 

Vierailija
10/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ne vaatii rahaa että pääsevät ostamaan kaljaa,meikkejä ja nuuskaa.

Jos niillä on lapsia niin lapsilisät menee kyllä kaikkeen muuhun kuin lasten tarpeisiin.

Lapsi on näille loisille tienaamisen väline. 

Vierailija
11/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin ilolla vastaan ihan ruokaa. Päihteet ei kuulu mun elämään muutenkaan. 

Tule mukaan lasten ja nuorten tukihenkilö toimintaan. Saat jouluna auttaa muita ja ruokaa siinä samalla. 

Vierailija
12/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei halunnut kuppaisia koristeitaisi.

Niin. Rahaa se oli vailla.

Vierailija
13/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule mukaan lasten ja nuorten tukihenkilö toimintaan. Saat jouluna auttaa muita ja ruokaa siinä samalla. 

Ei taida täällä mun paikkakunnalla sellasta toimintaa olla. 

Vierailija
14/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi joulua ylipäätään vietetään. Suomalaiset elävät niin yltäkylläisyydessä, ettei keskellä pimeintä aikaa ole mitään mieltä mässäillä valtavalla ruokamäärällä. Eri asia, jos olisi  todellinen puute kaikesta. Kaupat ovat täynnä myytävää rojua ja kiukkuisia ihmisiä rohmuamassa lisää jotain mitä ei oikeasti kukaan tarvitse. Kaikilla on kaikkea jo entuudestaan. Pipareita, suklaata, sianlihaa voi ostaa ympäri vuoden koska tahansa.

Ensin oli legenda neitsyestä, joka synnytti. Siitä sitten tämä kaikki muu idiotismi.

Vierailija
15/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jollain yksittäisellä joululla tekee, vaikka ruokaa pitääkin syödä. 

Vierailija
16/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa saa olla tarkkana. Tietysti siellä keräävät myös ne. Joilla ei ole rehellisiä tarkoitusperiä. Ihan samoin, kuin ruoka avussa käy ihmisiä. Joilla ei oikeasti ole siihen tarvetta.

Poistuin kaikista facen roskalavoista, avustusryhmistä sun muista. Alkoi ärsyttämään. Kun osa niistä ihmisistä. Jotka kerjäsivät jatkuvasti jotain. Saattoivat kysyä toisesta ryhmästä kaupungin parasta tatuoijaa, kampaajaa tms. 

Heitän rahani pelastusarmeijan. Ja myyn romuni halvalla, ekalle hakijalle.

Vierailija
17/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun ne exät aina aina pitäis olla antamassa rahaa kun ei ole ruokaa ei ole tarvikkeita mutta kun tarjoutuu tuomaan ruokaa ja tarvikkeita niin ne ei kelpaa kun ollaan vaan sitä rahaa vailla ja tällä naiset paljastaa valehtelevansa että ei oikeasti ole pulaa ruuasta tai tarvikkeista mutta näin valehdellaan että saisi kuvattua lisää rahaa mitkä tuhlataa omiin ulkonäkö asioihin. 

Naisrt valehtelee aivan älyttömän paljon miehet tietää tämän ja naiset itsekin tietää tämän mutta joka nainen on kuitenkin sitä mieltä että naiset on aina rehellisiä eikö koskaan valehtele

Vierailija
18/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jollain yksittäisellä joululla tekee, vaikka ruokaa pitääkin syödä. 

No okei. En ole joulua vailla. Mutta ruokaa olis kiva saada. Ja ennen ku joku tulee selittämään jotain tuista niin ei nekään kaikille automaattisesti tule. En ala tilannettani avaamaan enempää. Mutta mä oon tässä jamassa ilman omaa syytä. Mutta hyvä, että edes lapsiperheille on apua. 

Vierailija
19/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempina jouluina olen minäkin itkenyt ankeaa ja köyhää jouluani. Hyvin anteliasta väkeä on ollut. 

Vierailija
20/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne vaatii rahaa että pääsevät ostamaan kaljaa,meikkejä ja nuuskaa.

Jos niillä on lapsia niin lapsilisät menee kyllä kaikkeen muuhun kuin lasten tarpeisiin.

Lapsi on näille loisille tienaamisen väline. 

Kyllähän laten kuuluu minua hyödyttää. Sen takia ne teinkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi