Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkinen ihminen, miten sä pääset omaan "valoosi" kiinni? Miten sä pääset siihen korkeampaan energiaan kiinni? Onko sulla joku oma juttu?

Vierailija
20.03.2024 |

Joku meditoiminen tms? Kävelyt? näitähän voi olla paljon. 

Mähän kuljen silmät auki 247, mutta kaikkein parhaimpaan tilaan mä pääsen treenin kautta, mä laitan jotain tunteita herättävää musiikki soimaan, treenaan ja meditoin samalla. Tää on mun tapa päästä kiinni ns korkeampiin voimiin, mä pääsen sinne oman kärsimyksen kautta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budhan yksi neuvo olii että tulee erottaa teoriatason käsitys esim kärsimyksestä ja oma kohtainen kokemus mitä on kärsimys. Ymmärtäää miten keho ja psyyke toimii. Esim stressi sitooo tarkkaavaisuuden. Kun oppii pysähtymään ja tunnistaa esim omat tunteeensa, omaa kokemusta, kykenee vapaammin vaikka reagoimaan. Perinnöllisyys ja ympäristö vaikuttaa meihin. Lapsuudenkokemukset ja temperamentti kietoutuu yhteen.  Itsetunto kehittyy rakastettuna olemisesta, kunnioituksesta ystävien ja perheen pariissa. Jos ihmisen minuuden rajoissa on puutteita, hän tyyydyttää korostuneesti vain omia tarpeitaan eikä ota toisia huomioon. Moni mikä tapahtuu lapsena kertautuu elämässä ajatuksemme, tunteemme, käyttäytymisemme ja vuorovaikutus. Sellainen estää meitä saavuttamasta pääämääriä mutta ongelmia tutkimalla tulemme tietoisemmaksi niistä ja voi yrittää muuttaaa käyttäyttymistä. Tekemisen kautta itseluottamus kasvaa, se on ohjelmoida ymppäristöä siiihen suuntaan, että se työntää meitä vahvemmin kohti onnnellisuutta ja itsemme toteuttamista.

Vierailija
2/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittämällä, tietoisella hengityksen hallinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt vaan rehellisesti niin mikä sä oikein kuvittelet olevasi? Millä oikeudella sä vainoat ja neuvot mua? Mikä antaa sulle sellaisen aseman? Mun oleminen ei vaikuta sun elämään millään tavalla joten sille ei ole perusteluja. Olet narsisti ja psykopaatti selvästikin.

Vierailija
4/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhden ihmisen asiat voi kiinnostaa niin paljon, kun ei olla missään tekemisissä?

Vierailija
5/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden oppikurssin lukeminen ja harjoitusten tekeminen. Katselen elämän elokuvaa 3. persoonasta. :)

Vierailija
6/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa tuollaiset hihhuli hommat. Ei niissä tiloissa pysty kauan oleen.. aina tulee uusia. Mitä järkeä aina jahdata jotain. Se on vähän kuin huumet. Niihin takertuu egon kautta ja silloinhan sitä vasta kiipelissä on ja alkaa kierre, kunnes tajuaa että tulkoon mitä vaan minä kestän kaiken!

Vierailija
7/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi joku pyhimys? Taidat olla vähän tyhmä? Mulla on parisuhteessa oikeus puuttua asioihin mitkä haittaa mun elämää. Mä rn nostanut sillä itseäni mihinkään pallille koska kiinnosti ainoastaan ne asiat mistä sanoin. Etkö erota tollasta tästä? Jotkut narsistin väitteet mun motiiveista sille ei ole riittävä syy, koska ne syytökset ei pidä paikkaansa. Se jankkasi outoja juttuja vainoharhaisuuksissaan jo ekan tapaamisen jälkeen ja oli väärässä. Mä en vaikuta sun elämään millään tavalla joten mitä sä oikein haet tällä? Etkö pysty myöntämään, että sulla on pakkomielle? Olet vainoava stalkkeri.

Vierailija
8/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on yhtä monta kuin on ihmistäkin.

Käsitä kummin tahansa..

Vierailija
9/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää egosta aluksi.

Vierailija
10/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditointi

Hengitysharjoitukset

Liikunta

Luonnossa liikkuminen, maadoittuminen

Alkoholin välttäminen

Terveellinen ruokavalio

Kiitollisuus

Affirmaatiot

Positiiviset ihmiset ympärilläsi

Vierailija
11/12 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin konsti on lakata ajattelemasta aivoilla ja sen sijaan alkaa ajattelemaan sydämellä.

Siinä pisteessä avautuu kaikki parhain päin

Vierailija
12/12 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin hihhulijuttuja nää on?