Henkinen ihminen, miten sä pääset omaan "valoosi" kiinni? Miten sä pääset siihen korkeampaan energiaan kiinni? Onko sulla joku oma juttu?
Joku meditoiminen tms? Kävelyt? näitähän voi olla paljon.
Mähän kuljen silmät auki 247, mutta kaikkein parhaimpaan tilaan mä pääsen treenin kautta, mä laitan jotain tunteita herättävää musiikki soimaan, treenaan ja meditoin samalla. Tää on mun tapa päästä kiinni ns korkeampiin voimiin, mä pääsen sinne oman kärsimyksen kautta
Kommentit (12)
Hengittämällä, tietoisella hengityksen hallinnalla.
Ihan nyt vaan rehellisesti niin mikä sä oikein kuvittelet olevasi? Millä oikeudella sä vainoat ja neuvot mua? Mikä antaa sulle sellaisen aseman? Mun oleminen ei vaikuta sun elämään millään tavalla joten sille ei ole perusteluja. Olet narsisti ja psykopaatti selvästikin.
Miten yhden ihmisen asiat voi kiinnostaa niin paljon, kun ei olla missään tekemisissä?
Ihmeiden oppikurssin lukeminen ja harjoitusten tekeminen. Katselen elämän elokuvaa 3. persoonasta. :)
Aivan turhaa tuollaiset hihhuli hommat. Ei niissä tiloissa pysty kauan oleen.. aina tulee uusia. Mitä järkeä aina jahdata jotain. Se on vähän kuin huumet. Niihin takertuu egon kautta ja silloinhan sitä vasta kiipelissä on ja alkaa kierre, kunnes tajuaa että tulkoon mitä vaan minä kestän kaiken!
Luuletko olevasi joku pyhimys? Taidat olla vähän tyhmä? Mulla on parisuhteessa oikeus puuttua asioihin mitkä haittaa mun elämää. Mä rn nostanut sillä itseäni mihinkään pallille koska kiinnosti ainoastaan ne asiat mistä sanoin. Etkö erota tollasta tästä? Jotkut narsistin väitteet mun motiiveista sille ei ole riittävä syy, koska ne syytökset ei pidä paikkaansa. Se jankkasi outoja juttuja vainoharhaisuuksissaan jo ekan tapaamisen jälkeen ja oli väärässä. Mä en vaikuta sun elämään millään tavalla joten mitä sä oikein haet tällä? Etkö pysty myöntämään, että sulla on pakkomielle? Olet vainoava stalkkeri.
Teitä on yhtä monta kuin on ihmistäkin.
Käsitä kummin tahansa..
Meditointi
Hengitysharjoitukset
Liikunta
Luonnossa liikkuminen, maadoittuminen
Alkoholin välttäminen
Terveellinen ruokavalio
Kiitollisuus
Affirmaatiot
Positiiviset ihmiset ympärilläsi
Helpoin konsti on lakata ajattelemasta aivoilla ja sen sijaan alkaa ajattelemaan sydämellä.
Siinä pisteessä avautuu kaikki parhain päin
Mitä helvetin hihhulijuttuja nää on?
Budhan yksi neuvo olii että tulee erottaa teoriatason käsitys esim kärsimyksestä ja oma kohtainen kokemus mitä on kärsimys. Ymmärtäää miten keho ja psyyke toimii. Esim stressi sitooo tarkkaavaisuuden. Kun oppii pysähtymään ja tunnistaa esim omat tunteeensa, omaa kokemusta, kykenee vapaammin vaikka reagoimaan. Perinnöllisyys ja ympäristö vaikuttaa meihin. Lapsuudenkokemukset ja temperamentti kietoutuu yhteen. Itsetunto kehittyy rakastettuna olemisesta, kunnioituksesta ystävien ja perheen pariissa. Jos ihmisen minuuden rajoissa on puutteita, hän tyyydyttää korostuneesti vain omia tarpeitaan eikä ota toisia huomioon. Moni mikä tapahtuu lapsena kertautuu elämässä ajatuksemme, tunteemme, käyttäytymisemme ja vuorovaikutus. Sellainen estää meitä saavuttamasta pääämääriä mutta ongelmia tutkimalla tulemme tietoisemmaksi niistä ja voi yrittää muuttaaa käyttäyttymistä. Tekemisen kautta itseluottamus kasvaa, se on ohjelmoida ymppäristöä siiihen suuntaan, että se työntää meitä vahvemmin kohti onnnellisuutta ja itsemme toteuttamista.