Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti (muka) itki Facen ryhmässä köyhää ja ankeaa joulua,kun tarjouduin tuomaan joulukoristeita ja ruokakassin niin eipä

Vierailija
22.12.2025 |

Kelvannut.  Mobilepayllä olisi pitänyt rahaa laittaa. En tiedä onko sillä edes lapsia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa jöötiä nuo yh-äidit haluaa.

Vierailija
22/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama nainen jota koetin auttaa viime jouluna? Itki Facebookin kahdessa eri ryhmässä ettei ole varaa  edes kuuseen lapselle,eikä jouluruokiin.  Kun lupasin  tuoda  kuusen omasta metsästä ja jotain jouluruokia,ei kelpuuttanut vaan vaati käteistä taikka rahaa tilille.  Seuraavaksi ehdotin että kävisimme yhdessä kaupassa,ei sopinut sekään.

Peukku tälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö köyhä saa valita itse mitä haluaa syödä?

Vierailija
24/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomessa ei ole edes oikeasti köyhiä.

Vierailija
25/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja valitsen syötäväksi... SUN TISSIÄ!

Vierailija
26/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei halunnut kuppaisia koristeitaisi.

Oikeasti köyhä haluaa ihan varmasti ja kuppa ei tartu koristeisiin. T.tutkija

Vierailija
27/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuolla yhteisllä kauppareissulla olisi saanut valita.

Vierailija
28/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös rahaton joulu. Enkä mä millään koristeilla mitään tee. Ruoka kelpaisi kyllä, mutta eipä niitä ruoka-apujakaan ole tarjolla, kun lapsiperheille menee kaikki. Yksinäinen aikuinen ei ole mitään. Mutta näin kai se pitää mennäkin. 

Ihan kyllä samallatavalla saa ruoka-apuja aikuinenkin

Vierailija
29/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaa jöötiä nuo yh-äidit haluaa.

Sulla mustat mielessä.

Vierailija
30/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi joulua ylipäätään vietetään. Suomalaiset elävät niin yltäkylläisyydessä, ettei keskellä pimeintä aikaa ole mitään mieltä mässäillä valtavalla ruokamäärällä. Eri asia, jos olisi  todellinen puute kaikesta. Kaupat ovat täynnä myytävää rojua ja kiukkuisia ihmisiä rohmuamassa lisää jotain mitä ei oikeasti kukaan tarvitse. Kaikilla on kaikkea jo entuudestaan. Pipareita, suklaata, sianlihaa voi ostaa ympäri vuoden koska tahansa.

Ensin oli legenda neitsyestä, joka synnytti. Siitä sitten tämä kaikki muu idiotismi.

Luulen, että me nuorempi sukupolvi joilla ei lapsia ole ollaan luopumassa joulusta. Me ainakin ollaan frendien kanssa vuokrattu mökki ja juodaan reilu viikko ihan vaan rehellisesti viinaan.

Vierailija
31/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä saa lapseton aikuinen samalla tavalla apuja. Ei ainakaan täällä missä mä asun. Lapsellisille on hopet ja MLL:t. Yksinäiselle aikuiselle ei mitään. Seurakunnan ruoka-apua on tarjolla niille, jotka on toimeentulotukiasiakkaita. Ja toimeentulotukeakaan ei kaikki saa. Mutta tästä ei nyt kannata vääntää. Hyvää joulua kaikille! 

Vierailija
32/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi joulua ylipäätään vietetään. Suomalaiset elävät niin yltäkylläisyydessä, ettei keskellä pimeintä aikaa ole mitään mieltä mässäillä valtavalla ruokamäärällä. Eri asia, jos olisi  todellinen puute kaikesta. Kaupat ovat täynnä myytävää rojua ja kiukkuisia ihmisiä rohmuamassa lisää jotain mitä ei oikeasti kukaan tarvitse. Kaikilla on kaikkea jo entuudestaan. Pipareita, suklaata, sianlihaa voi ostaa ympäri vuoden koska tahansa.

Ensin oli legenda neitsyestä, joka synnytti. Siitä sitten tämä kaikki muu idiotismi.

Paineleppa sinä paskavarvas vaan sinne aavikollesi. Heti.

Vierailija
33/33 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minunkin tuttavalle ei kelpaa muu kuin raha. Kun ei sitä saa, ei haluakkaan olla missään tekemisissä,,, etttä sellaisia rahattomia yksinäisiä meillä on ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi