"Älä tuo mitään tuomisia" - kommentti henkilöltä joka kutsui aattona syömään
Uskoisin hänen todella tarkoittavan sitä mitä sanoo. Kysyin että eikö hän esim. tykkää joulukukista, niin hän sanoi että on ostanut itselleen joulukukkia. No jotenkin tuntuu hölmöltä mennä tyhjin käsin vieraaksi, mutta toisaalta en haluaisi viedä mitään turhaakaan. Eli en vie joulusuklaita ainakaan, niitä ihmiset yleensä saavat muutenkin. Mitään lahjaa en vie eikä hänkään ole antanut lahjaa minulle. Hän on lisäksi uskovainen joten hän ei ajattele joulua kaupallisessa mielessä.
Siis menenkö vaan viemättä mitään kun näin on kerta sanottu? Itse ainakin jos sanoisin noin kutsuvieraalle, niin tarkoittaisin sitä myös. Kerran vein hänelle joulutähden ja kynttilän, mutta jos nyt ei kerta kukkaakaan tarvitse, niin miten toimisin?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei käytä lainkaan alkoholia, joten viinipullon vieminen ei ole vaihtoehto.
Ap
Eikun sulle itsellesi. Ei hänen sitä tarvitse juoda.
Hän saattaisi pahastua jos joisin viiniä siinä seurassa, he itse eivät juo.
Ap
Itse olen varakas (miljonääri), kutsun jouluksi porukkaa ja parempi vaan, ettei kukaan tuo mitään. Jääkaappi on jo pullollaan tavaraa ja ylimääräinen tuottaa vain ongelmia tarjoiluiden suhteen. Pakka menee sekaisin. Eli kaikkea on jo.
Vie jalkakylpypommeja. Voi liuottaa jalkoja joku ilta eikä jää nurkkiin pyörimään
Älkää kukaan ikinä kutsuko minua kotiinne syömään, koska en näemmä osaa käyttäytyä. Itse en osaisi kuvitella, että jos minut kutsutaan syömään toisten kotiin, menisin tyhjin käsin. Veisin varmaan kukkia ja suklaata, viinistä tykkääville viiniä tai jouluna vaikka pullon hyvää glögiä. Vien aina sellaista, mistään tykkään itsekin, joten eipä sitten harmita, jos ei tuomisiani suostutakaan ottamaan vastaan, sitten pidän ne itse. Niin ei kuitenkaan ole koskaan vielä käynyt ja monesti on minullekin sanottu, että ei tarvitse tuoda mitään.
Leivo jotain tuliaisiksi tai jos et osaa, käy leipomosta ostamassa.