Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat miesten unelmien naiset? Kysyimme miehiltä

Vierailija
22.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/932e3dda-f1b9-43d2-b935-25c2b2060422

1. Naapurintyttö

2. Uranainen

3. Sporttimimmi

Vähiten halutut naiset1. Karismaattinen tummaverikkö

Kuvassa näkyvä uhkea ja tummapiirteinen nainen oli kyselyn perusteella vähiten suosittu. Jopa 72 prosenttia miehistä olisi torjunut tämän naisen. Näyttävä nainen on silmin nähden huoliteltu poseerausta myöten.

Tämä nainen ei kuitenkaan vedonnut suomalaisiin miehiin.

Kuvassa on musta nainen. Tummaverikkö tarkoittaa suomen kielessä tummatukkaista naista. Vaikka Suvi Teräsniska tai Satu Silvo ovat tummaverikköjä. Mustaihoinen nainen ei ole tummaverikkö.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen 42-vuotias mies kiteyttää puolestaan monen muun kyselyyn vastanneen miehen ajatukset inhokeistaan.

En voi sietää luonnottoman värisiä hiuksia, sivukaljuja, naamalävistyksiä, kirkkaan sävyisiä värikkäitä vaatteita, tatuointeja, reikäisiä farkkuja, kantaaottavia tekstejä paidoissa tai laukuissa, silikonirintoja, huulitäytteitä ja luonnottoman pitkiä tekokynsiä"

Just noin. Bimbot, vassarimuijat ja friikit v*****n. 

Luonnossakin kirkkaat värit tarkoittaa myrkyllisyyttä ja niitä täytyy välttää

Juu, kyllä vaatteiden pitää olla mustat, ehkä pieni pilkahdus tummanharmaata voi jostain näkyä. Mutta ei missään nimessä muita värejä.

Voi kauheata, pidän värikkäistä mekoista kesällä. Loppuikä sinkkuna siis. 

Vierailija
82/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse lukea iltapäivälehdestä, kun vastaus voidaan kertoa tässä:

- hoikka

- nätit kasvot

- naisellinen käyttäytymiseltään, pukeutumiseltaan ja muutenkin kaikin puolin

- hoikka

- koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä

- ei tatuointeja eikä iinesankkaturbokumihuulia

- hoikka

- ei vihervasemmistolainen (no, jos joku on, niin ei varmasti täytä em. kriteerejä)

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Naiset ei halua käsittää kuinka suuri merkitys normaalipainoisuudellaan on heidän halutavuuteen, koska silloin loppuisi se ahnehtiminen ja sika-elämä.

Tiedämme tämän, mutta miksi sillä on niin valtavan suuri merkitys? Se on se, mitä ainakaan minä en käsitä. Olen normaalipainoinen nainen, mutta en todellakaan halua miestä jolle painoni on noin merkittävä asia minussa. Tuo suhdehan olisi vaakalaudalla heti jos paino vaikka sairauden tai muun syyn takia nousee. Tuollaisen miehen kanssa ei olisi öitään luottamusta suhteen pysyvyyteen ja turha suunnitella mitään pitkäaikaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- nätit kasvot

- hoikka

- hoikka

- ei vihervasemmistolainen (no, jos joku on, niin ei varmasti täytä em. kriteerejä)

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Naiset ei halua käsittää kuinka suuri merkitys normaalipainoisuudellaan on heidän halutavuuteen, koska silloin loppuisi se ahnehtiminen ja sika-elämä.

Tiedämme tämän, mutta miksi sillä on niin valtavan suuri merkitys? Se on se, mitä ainakaan minä en käsitä. Olen normaalipainoinen nainen, mutta en todell

En ole koskaan miehenä ajatellut asiaa tuolla tavalla. Pidän itse itsestäni huolta, käyn lähes joka päivä lenkillä ja syönkin terveellisesti, olen normaalipainoinen nelikymppinen mies. Nainen saa olla isompikin. Lähinnä naisessa tykkään siitä että olis yhteisiä liikunnallisia harrastuksia ja sitä tekemistä yhdessä., siihen se sopiva liikunnallisuus kiva. 

Vierailija
84/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram mallin näköinen nuori nainen joka käyttäytyy keittiössä kuten trad wife ja makuuhuoneessa kuten prostituoitu. Lisäksi hän ei tarvitse minulta yhtään rahaa kodin ja itsensä ylläpitämiseen. Paras ja ainoa luonteenpiirre hänessä on se että hän on aina samaa mieltä minun kanssani eikä esitä omia ajatuksia koskaan.

Kyllä ne robotit pian yleistyy ja sinäkin saat omasi

Vierailija
85/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen 42-vuotias mies kiteyttää puolestaan monen muun kyselyyn vastanneen miehen ajatukset inhokeistaan.

En voi sietää luonnottoman värisiä hiuksia, sivukaljuja, naamalävistyksiä, kirkkaan sävyisiä värikkäitä vaatteita, tatuointeja, reikäisiä farkkuja, kantaaottavia tekstejä paidoissa tai laukuissa, silikonirintoja, huulitäytteitä ja luonnottoman pitkiä tekokynsiä"

Luonnossakin kirkkaat värit tarkoittaa myrkyllisyyttä ja niitä täytyy välttää

No ei tarkota. Vaikka kukat, ne värillään kutsuvat pölyttäjiä. Ja marjat ja hedelmät suorastaan huutaa, että tulkaa syömään, ja vain harva on myrkyllinen.

Vierailija
86/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei välitä mustasta naisesta, mutta miksi suomalainen nainen on mustan luiskaotsan perään?

Ne tekee aloitteita. Suomalaiset ei tee. Useimmiten niillä on ruma suomalainen muija. 

Tummaihoisten mielestä vaaleat voi olla kauniita, vaikka oisivatkin muitten vaaleiden mielestä taviksia.

Vierailija
87/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 20 tai alle. Naamasta ei niin väliä.

Et siis halua lapsia. Naisen iällä ei siis ole väliä ja vaikka 75-vuotias mummo käy, kunhan on hoikka. Ok.

Vierailija
88/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei välitä mustasta naisesta, mutta miksi suomalainen nainen on mustan luiskaotsan perään?

Suomalainen nainen ei välitä aasialaisista miehistä, miksi suomalainen mies on pienen vinosilmän perään? 

Mistä tuo väitteesi on peräisin? Minusta aasialaiset miehet ovat komeita ja tykkään niiden hymyilevistä silmistä.

Vierailija
89/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykypäivänä sukupuoli on vain ilmoitus asia niin ei tarvi kysyä oikeilta miehiltä vaan naiset jotka tekeytyy miehiksi voi vastata että saadaan parempi naisia miellyttävä vadtaus

Vierailija
90/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori,laiha, nätti ja ei seksikumppaneita

Suomalaiset naiset ovat spermaviemäreitä, Helsingissä makaavat joka päivä eri ulkomaalaisten kanssa ja sellaisia läpihoonattuja tautipesiä pitäisi vielä ihailla.

Incelin logiikka,

1. keksitään joku hurja väite naisista

2. suututaan hurjasta väitteestä, miten kamalia naiset ovat

3. uhriudutaan ja levitetään naisvihaa.

Vierailija
91/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Miehet pappautuvat jo 35 ikävuoden jälkeen. Vaikka ulkoisesti on nelikymppinen on henkisesti jo 60+ jäärä.

Ei, miehet vaan ovat ihan tutkitusti konservatiivisempia kuin naiset. 

Minusta se on kyllä ihanaa. Kun joskus tajusin, että kaikki ne maalaajapuunaa -jutut naistenlehdissä oli vain toisten naisten painostusta, ja miehet on itse asiassa lääpällään meikittömään ja kumisaappaissa metsässä lompsivaan naiseen, ainakin jos on pitkä luonnollisen värinen tukka ja optimaalinen vyötärö-lantiosuhde -mikä helpotus. 

Rakastan suomalaisia miehiä. On ihan uskomatonta, miten monen miehen mielestä tämmöinen epäseksikäs rillipää lukutoukka, jonka käsitys huvista on ryömiskellä metsässä tutkimassa jäkäliä, on just sopiva ja ihana. Että tämmöinen vaan kelpaa, eikä jollekin kelle hyvänsä, vaan komeille hyvässä asemassa oleville urheilullisille herrasmiehille. 

Vierailija
92/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Eli ei saa olla surullinen tai huonolla tuulella koskaan, tai tarvita mieheltä vaikka lohdutusta tai tukea. Kunhan vaan hymyilee läpi elämän :)

Ja veikkaan, että tähän liittyy muitakin vaatimuksia ulkoisesti kuin ponnari ja hymy,..

Vierailija
93/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykypäivänä sukupuoli on vain ilmoitus asia niin ei tarvi kysyä oikeilta miehiltä vaan naiset jotka tekeytyy miehiksi voi vastata että saadaan parempi naisia miellyttävä vadtaus

Näin on. Ja jos silti saa väärän vastauksen, voi kertoa, ettei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
94/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- nätit kasvot

- hoikka

- hoikka

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Paskaa. Naiset tietää, että miehet haluaa hoikkia. Naiset ei halua ahdistelua miehiltä, joten eivät keskity olemaan vain nättejä esineitä.

Vierailija
95/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Miehet pappautuvat jo 35 ikävuoden jälkeen. Vaikka ulkoisesti on nelikymppinen on henkisesti jo 60+ jäärä.

Ei, miehet vaan ovat ihan tutkitusti konservatiivisempia kuin naiset. 

Minusta se on kyllä ihanaa. Kun joskus tajusin, että kaikki ne maalaajapuunaa -jutut naistenlehdissä oli vain t

"jos on pitkä luonnollisen värinen tukka ja optimaalinen vyötärö-lantiosuhde"

Näillä mennään oikeasti jo tosi pitkälle. Varsinkin tuolla optimaalisella vyötärö-lantiosuhteella pääsee jo yksinään todella monen miehen kiinnostuksen kohteeksi. 

Vierailija
96/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

Et ole tavoitettavissa tai miehet ajattelee, että tuollainen kunnollinen naapurintyttö on jo varattu. 

Ihan työpaikallani on paljon ikäisiäni sinkkumiehiä. Ei tarvitse kuin treffeille pyytää. Kukaan ei ole pyytänyt. Enkä edes ole mikään rumilus. 

Ujo olen kyllä, että miehelle jää aloitteen tekeminen. Sen myönnän. Mutta ei se pitäisi olla mikään ongelma, jos kerran kuulun siihen kaikkein halutuimpaan naisryhmään. 

Vierailija
97/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

Et ole tavoitettavissa tai miehet ajattelee, että tuollainen kunnollinen naapurintyttö on jo varattu. 

Ihan työpaikallani on paljon ikäisiäni sinkkumiehiä. Ei tarvitse kuin treffeille pyytää. Kukaan ei ole pyytänyt.

Miehet ovat täällä kertoneet ihan faktana, että naisille riittää kosijoita, kun vaan menee ulos. Jos istuu laiturilla, niin siinähän on kohta mies pyytämässä ulos :D

Ilmeisesti sinä ja minä ollaan sitten miehiä, kun ei olalle koputtelijoita näy, vaikka istuisi ulkona 24h putkeen. Tai ehkä poliisi jo huolestuisi siinä vaiheessa:D

Vierailija
98/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näillä mennään oikeasti jo tosi pitkälle. Varsinkin tuolla optimaalisella vyötärö-lantiosuhteella pääsee jo yksinään todella monen miehen kiinnostuksen kohteeksi. "

Mutta tuo ei ole totta. Tuon lisäksi pitäisi olla hoikka.

Itse olen hoikkana liki suora pötkäle, vasta kun olen hieman ylipainoisen puolella, alkaa lantio erottua. 

Optimaalinen vyötärö-lantiosuhde on monelle mahdoton saavuttaa, ja se johtuu ruumiinrakenteesta.

Vierailija
99/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa alkuperäisessä kysymyksessä ole kuin kaksi vaihtoehtoa jotka kiehtovat eli naapurintyttö ja sporttimimmi. Parhaimmillaan vielä molemmat vaihtoehtsot täydentävät toisiaan samoilla ominaisuuksilla.

Uranainen ei voisi vähempää kiinnostaa.  

Vierailija
100/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos li nnakundeista ja j ä nnämiehistä pidät niin sitten

Jos sellaisista pitäisin, mulla olisi jo sellainen. Nehän niitä on joille kelpaa kuka vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä