Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat miesten unelmien naiset? Kysyimme miehiltä

Vierailija
22.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/932e3dda-f1b9-43d2-b935-25c2b2060422

1. Naapurintyttö

2. Uranainen

3. Sporttimimmi

Vähiten halutut naiset1. Karismaattinen tummaverikkö

Kuvassa näkyvä uhkea ja tummapiirteinen nainen oli kyselyn perusteella vähiten suosittu. Jopa 72 prosenttia miehistä olisi torjunut tämän naisen. Näyttävä nainen on silmin nähden huoliteltu poseerausta myöten.

Tämä nainen ei kuitenkaan vedonnut suomalaisiin miehiin.

Kuvassa on musta nainen. Tummaverikkö tarkoittaa suomen kielessä tummatukkaista naista. Vaikka Suvi Teräsniska tai Satu Silvo ovat tummaverikköjä. Mustaihoinen nainen ei ole tummaverikkö.

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei välitä mustasta naisesta, mutta miksi suomalainen nainen on mustan luiskaotsan perään?

Suomalainen nainen ei välitä aasialaisista miehistä, miksi suomalainen mies on pienen vinosilmän perään? 

Ei ole. Tuossakin kyselyssä aasialainen nainen oli kolmen vähiten halutun naisen joukossa.

Vierailija
42/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen 42-vuotias mies kiteyttää puolestaan monen muun kyselyyn vastanneen miehen ajatukset inhokeistaan.

En voi sietää luonnottoman värisiä hiuksia, sivukaljuja, naamalävistyksiä, kirkkaan sävyisiä värikkäitä vaatteita, tatuointeja, reikäisiä farkkuja, kantaaottavia tekstejä paidoissa tai laukuissa, silikonirintoja, huulitäytteitä ja luonnottoman pitkiä tekokynsiä"

Just noin. Bimbot, vassarimuijat ja friikit v*****n. 

Just. Miehet pappautuvat jo 35 ikävuoden jälkeen. Vaikka ulkoisesti on nelikymppinen on henkisesti jo 60+ jäärä.

Nyt ei ainakaan jäänyt epäselvyyttä ketä kuvaus koski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo näy. Mutta mitä kuvassa muutama naama niin ei kukaan noista ellei tee ihan selkeästi vaikutusta jollain erityisellä tavalla. Ensinnäkin ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä vaan sillä sisimmällä. Tykkään naisesta jolla on empatiaa, tunneälykkyyttä, hyvää keskustelutaitoa syvällisistäkin keskusteluista, yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Ulkonäkö saa olla melkein mitä vain kunhan se sisin iskee. Mies 37v

Tirsk*

Vierailija
44/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Ei kenenkään tarvitse olla aina hyvällä tuulella. Olisi jopa pelottavaa kun pitäisi miettiä että minne se ne negatiiviset tunteet patoaa, nekin kun kuuluvat elämään. N

Hymy kertoo usein huolettomuudesta ja siitä, että niitä huolia ja murheita ei ole, tämä on valtava boonus plussa miehille!

.

Toiset osaavat salata pahan olon hymyn ja naurun taakse. Itse kuulun näihin.  Vain satuolennot ovat huolettomia ja murheettomia.

Vierailija
45/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa, mitä miehet haluavat

Näytti tuo sinuakin kiinnostavan kun tänne tulit. Jos ei kiinnosta niin martta voi painua hevon kuuseen

Vierailija
46/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika montaa naista on kiinnostanut. Olen käynyt paljon treffeillä ja on näistäkin asioista puhuttu mikä on tärkeää ja mikä ei. M37

Turha vastata miehiä vihaavalle spermaviemärille

Sinä olet itse miesvihaaja, kun ajattelet että muutkin miehet pitävät naisia viemäreinä. Sinä pidät miehiä alhaisina, hyväksikäyttävinä ja tunteettomina eläiminä jotka halveksivat ja käyttävät naisia. Miehet eivät ole tuollaisia, sinä olet.

Vierailija
47/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei välitä mustasta naisesta, mutta miksi suomalainen nainen on mustan luiskaotsan perään?

Suomalainen nainen ei välitä aasialaisista miehistä, miksi suomalainen mies on pienen vinosilmän perään? 

Se on tiukka paketti ja hyvä suustaan.

Vierailija
48/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

Käytkö ihmisten ilmoilla? Jutteletko miesten kanssa, osoitatko kiinnostusta heitä kohtaan? Vai odotteletko, että joku tulee kotoa hakemaan?

Vierailija
49/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

No jos li nnakundeista ja j ä nnämiehistä pidät niin sitten

Vierailija
50/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina iloinen ja hymyilee?

Voi hyvänen aika.

Kyllä kuule tällaisia naisia on! Ovat toki nuoria alle 25 vuotiaita. 

Oon 37 ja hiukset ponnarilla, aina reipas ja hymyilen. Vaikka työskentelen matalapalkka-alalla, pidän työstäni ja pidän elämäni muutenkin mallillaan. On sitten helppo hymyillä. Miehet pitää iloisista naisista. Siksi teidän vanhojen +45 rouvien miehet käykin vieraissa kun ootte naamat nurin päin ja bonuksena pihtaatte. Mulla ei oo kivoista miehistä pulaa.

Vierailija
51/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ihmisten ilmoilla? Jutteletko miesten kanssa, osoitatko kiinnostusta heitä kohtaan? Vai odotteletko, että joku tulee kotoa hakemaan?

Varmaan kuvittelee että miehet pimputtelee näiden tatuoitujen ja räväköiden naisten ovikelloa ja kyselee niitä kahville jatkuvasti

Vierailija
52/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina iloinen ja hymyilee?

Voi hyvänen aika.

No onhan sitä heitäkin jotka on suurimman osan ajasta iloisia ja hyväntuulisia ihan samalla tavalla kuin osa on käytännössä 24/7/365 naama norsunveellä.

Toisilla lasi on puoliksi täynnä ja toisilla puoliksi tyhjä.

Vierailija
53/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori,laiha, nätti ja ei seksikumppaneita

Vierailija
54/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei jonoa näy, eikä missään lähesty kukaan. Ja koska olen vähän ujo, en itsekään uskalla lähestyä. Hymyilen kyllä takaisin ja juttelen. Ja aina kun on näitä listoja täällä, niin täytän kaikki kohdat. Paitsi minulla on 2 lasta ja olen jo 40v. Mutta sama ongelma on aina ollut. Töistä löysin eksäni joka on lasteni isä. Nyt olen naisvaltaisella alalla, niin vaikea sitäkään kautta löytää. Ja ei se tuolla ulkona liikkuessa näy, että on niitä lapsia, paitsi jos ne mukana on. Ikäkään ei näy, toki en enää parikymppiseltä näytä, mutta vähän nuoremmalta kuitenkin, kun olen hoikka ja siro. 

Vierailija
55/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois paras sporttinen naapurintyttö.  Hoikka, voimakas. Ja reipas askel. Sopisi elämäntapoihini. Uranaista en haluaisi. Inhoan uraa elämänarvona. Karismaattinen tummaverikkö kuulostaa räväkältä romanilta. Kiitos, ei.  Tummuus ulkonäköpiirteenä sinänsä hyvä asia, mutta Suomessa harvinaista.

Vierailija
56/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika montaa naista on kiinnostanut. Olen käynyt paljon treffeillä ja on näistäkin asioista puhuttu mikä on tärkeää ja mikä ei. M37

Turha vastata miehiä vihaavalle spermaviemärille

Miehiä vihaava on tuskin kenenkään spermaviemäri... mikä ihana sana. 

Ensin ei varmaan olekaan vihaava, mutta veikkaan että sellaisesta varmasti tulee vihaava ajan myötä. Sana sinällään on kuvottava, mutta toisaalta varsin kuvaava ja kuvottavaahan tuollainen touhu suurimman osan mielestä onkin. Se sitten on asia erikseen onko se järkevää alentaa itsensä tuollaiseksi tai onko se ok, että miehet sellaisena pitää mutta jokainen saa valita ihan itse.

Vierailija
57/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ennen sanonut, että kunhan on missin näköinen. Mutta nykyisin misseiksi pääsee aika perusmimmit, joten tuon voi unohtaa. Ja sittenkin haluan, että muijallani on myös luonnetta. Siis täydellisten kasvojen ja vartalon lisäksi. Mut noi vois riittää :)

Vierailija
58/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin tyttö 60% ja 40% uranainen on ihannekombo. Tietty pitää olla tatulointivapaa ja ehdottomasti normaalipainoinen.

Kaikki bosslady-larppaavat harakat lähtee yksintein hiuksista roskiin, vaikka olisi normaalipainoinen.

Miksi miehet aina ihan joka ketjussa uhkailee naisia väkivallalla? Sinä et ansaitse yhtäkään naista, olet vastenmielinen.

Vierailija
59/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori,laiha, nätti ja ei seksikumppaneita

Suomalaiset naiset ovat spermaviemäreitä, Helsingissä makaavat joka päivä eri ulkomaalaisten kanssa ja sellaisia läpihoonattuja tautipesiä pitäisi vielä ihailla.

Vierailija
60/204 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ennen sanonut, että kunhan on missin näköinen. Mutta nykyisin misseiksi pääsee aika perusmimmit, joten tuon voi unohtaa. Ja sittenkin haluan, että muijallani on myös luonnetta. Siis täydellisten kasvojen ja vartalon lisäksi. Mut noi vois riittää :)

Montako ihannenaista olet elämäsi aikana tavannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme