Joulu yksin. Ihanaa.
Joulu on ihmisen toiseksi parasta aikaa. Elämä on parasta niin kuin Masa aikanaan sen sanoi.
Itse nautin joulusta yksin. Se on ihanaa.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vain ja ainoastaan yhden tietyn ihmisen seuraa (J...). Valitettavasti hän joutuu olemaan muussa seurassa eikä varmaan edes tiedä/tajua yhtään että kaipaan häntä yhä.
Mutta, olisi kyllä kiva että kun eräs ystäväni tietää et vietän joulun yksin ja olen ajanut satoja km paikkaan missä hänkin asuu, että olisi ehtinyt nähdä edes muutaman tunnin. Ei, hänellä on muut suunnitelmat "muka" just koko viikoksi. Jos hän olisi jostain syystä tullut minun huudeille niin olisin kuttunut vaikka ihan vaan glögille tai oltais käyty ulkoilemassa. Mutta jotenkin vaistosin että hän eväsi tapaamisen tietoisesti tyyliin "ähäkutti, nökötä sä vaan ittekses ja ole yksinäinen", hän ei ole yksin ja hän voi sitten esittää säälivää minulle. Mä jo osaan odottaa minkä sisältöinen jouluntoivotusviesti tulee "yksinäisyys ja sääli" kommenteineen. Olet taitava kääntämään puukkoa haavassa ja teet sen ihan tietoisesti, älä esitä
Lol mitä sä tänne avaudut sun paskasta elämästäs? Kirjota vaikka jotain päiväkirjaa mieluummin.
Siis ajoit satoja kilsoja jonkun luo KYSYMÄTTÄ LUPAA? Ja nyt valitat, kun hän ei ilahtunut?
Kaipaan vain ja ainoastaan yhden tietyn ihmisen seuraa (J...). Valitettavasti hän joutuu olemaan muussa seurassa eikä varmaan edes tiedä/tajua yhtään että kaipaan häntä yhä.
Mutta, olisi kyllä kiva että kun eräs ystäväni tietää et vietän joulun yksin ja olen ajanut satoja km paikkaan missä hänkin asuu, että olisi ehtinyt nähdä edes muutaman tunnin. Ei, hänellä on muut suunnitelmat "muka" just koko viikoksi. Jos hän olisi jostain syystä tullut minun huudeille niin olisin kuttunut vaikka ihan vaan glögille tai oltais käyty ulkoilemassa. Mutta jotenkin vaistosin että hän eväsi tapaamisen tietoisesti tyyliin "ähäkutti, nökötä sä vaan ittekses ja ole yksinäinen", hän ei ole yksin ja hän voi sitten esittää säälivää minulle. Mä jo osaan odottaa minkä sisältöinen jouluntoivotusviesti tulee "yksinäisyys ja sääli" kommenteineen. Olet taitava kääntämään puukkoa haavassa ja teet sen ihan tietoisesti, älä esitä tyhmää. Sä oot pösilö niin ennalta-arvattava.
Mut hei, sä tuut kapsahtamaan omaan ansaasi, en anna sitä iloa sinulle että saat taas vetästä "säälikorttiasi" esille.