Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat miesten unelmien naiset? Kysyimme miehiltä

Vierailija
22.12.2025 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/932e3dda-f1b9-43d2-b935-25c2b2060422

1. Naapurintyttö

2. Uranainen

3. Sporttimimmi

Vähiten halutut naiset1. Karismaattinen tummaverikkö

Kuvassa näkyvä uhkea ja tummapiirteinen nainen oli kyselyn perusteella vähiten suosittu. Jopa 72 prosenttia miehistä olisi torjunut tämän naisen. Näyttävä nainen on silmin nähden huoliteltu poseerausta myöten.

Tämä nainen ei kuitenkaan vedonnut suomalaisiin miehiin.

Kuvassa on musta nainen. Tummaverikkö tarkoittaa suomen kielessä tummatukkaista naista. Vaikka Suvi Teräsniska tai Satu Silvo ovat tummaverikköjä. Mustaihoinen nainen ei ole tummaverikkö.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori,laiha, nätti ja ei seksikumppaneita

Suomalaiset naiset ovat spermaviemäreitä, Helsingissä makaavat joka päivä eri ulkomaalaisten kanssa ja sellaisia läpihoonattuja tautipesiä pitäisi vielä ihailla.

Vierailija
62/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ennen sanonut, että kunhan on missin näköinen. Mutta nykyisin misseiksi pääsee aika perusmimmit, joten tuon voi unohtaa. Ja sittenkin haluan, että muijallani on myös luonnetta. Siis täydellisten kasvojen ja vartalon lisäksi. Mut noi vois riittää :)

Montako ihannenaista olet elämäsi aikana tavannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen 42-vuotias mies kiteyttää puolestaan monen muun kyselyyn vastanneen miehen ajatukset inhokeistaan.

En voi sietää luonnottoman värisiä hiuksia, sivukaljuja, naamalävistyksiä, kirkkaan sävyisiä värikkäitä vaatteita, tatuointeja, reikäisiä farkkuja, kantaaottavia tekstejä paidoissa tai laukuissa, silikonirintoja, huulitäytteitä ja luonnottoman pitkiä tekokynsiä"

Just noin. Bimbot, vassarimuijat ja friikit v*****n. 

Luonnossakin kirkkaat värit tarkoittaa myrkyllisyyttä ja niitä täytyy välttää

Juu, kyllä vaatteiden pitää olla mustat, ehkä pieni pilkahdus tummanharmaata voi jostain näkyä. Mutta ei missään nimessä muita värejä.

Vierailija
64/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Ei kenenkään tarvitse olla aina hyvällä tuulella. Olisi jopa pelottavaa kun pitäisi miettiä että minne se ne negatiiviset tunteet patoaa, nekin kun kuuluvat elämään. N

Hymy kertoo usein huolettomuudesta ja siitä, että niitä huolia ja murheita ei ole, tämä on valtava boonus plussa miehille!

Varsinkin miehen äidin hautajaisissa naisen pitää näyttää erityisen iloiselta. Eihän naisella silloin ole mitään huolia tai murheita.

Vierailija
65/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ennen sanonut, että kunhan on missin näköinen. Mutta nykyisin misseiksi pääsee aika perusmimmit, joten tuon voi unohtaa. Ja sittenkin haluan, että muijallani on myös luonnetta. Siis täydellisten kasvojen ja vartalon lisäksi. Mut noi vois riittää :)

Vain yhden täydellisen jos vaatimuksena on täydellinen tunteminen. Mutta jos pelkkä näkeminen tai terveisten vaihto riittää, niin sitten muutama. Mutta tosiaan onhan nuo harvassa... (mutta ehkä niin pitää ollakin)

Vierailija
66/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yhden täydellisen jos vaatimuksena on täydellinen tunteminen. Mutta jos pelkkä näkeminen tai terveisten vaihto riittää, niin sitten muutama. Mutta tosiaan onhan nuo harvassa... (mutta ehkä niin pitää ollakin)

No sehän on kiva, että löysit mieleisen puolison itsellesi. Huonompaan ei kannata tyytyä, siitä tulee vain huono parisuhde.

Vierailija
67/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naapurintyttö. Hiukset ponnarilla, ei naamalävistyksiä eikä tatuointeja. Aina iloinen ja hymyilee 👍

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

Sama. Ei jonoa näy, eikä missään lähesty kukaan. Ja koska olen vähän ujo, en itsekään uskalla lähestyä. Hymyilen kyllä takaisin ja juttelen. Ja aina kun on näitä listoja täällä, niin täytän kaikki kohdat. Paitsi minulla on 2 lasta ja olen jo 40v. Mutta sama ongelma on aina ollut. Töistä löysin eksäni joka on

Ihan jo kouluajoista asti ne naapurin tytöt oli epäsuosittuja ja räväkät mimmit suosittuja. Ja sama jatkuu läpi elämän. Ainoastaan romanttisissa elokuvissa asiat ovat toisin ja se kiltti nainen saakin lopulta hyvän miehen, joka tykkää naisesta juuri sellaisena kuin on.  Tosielämässä sellaista on vaikea löytää ja miehet aina odottaa, että nainen muuttuisi. 

68/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei välitä mustasta naisesta, mutta miksi suomalainen nainen on mustan luiskaotsan perään?

Oisko lerssi mielessä

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
69/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin feministisiä ajatuksia omaava nainen on selkeästi out.

Vierailija
70/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse lukea iltapäivälehdestä, kun vastaus voidaan kertoa tässä:

- hoikka

- nätit kasvot

- naisellinen käyttäytymiseltään, pukeutumiseltaan ja muutenkin kaikin puolin

- hoikka

- koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään merkitystä

- ei tatuointeja eikä iinesankkaturbokumihuulia

- hoikka

- ei vihervasemmistolainen (no, jos joku on, niin ei varmasti täytä em. kriteerejä)

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Naiset ei halua käsittää kuinka suuri merkitys normaalipainoisuudellaan on heidän halutavuuteen, koska silloin loppuisi se ahnehtiminen ja sika-elämä.

Vierailija
71/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksikään nainen ei halua muuttua näiden komen naisen kaltaiseksi vaikka kuitenkin itse vaatii koko ajan miehiä muuttumaan naisen haluamaksi

Eli sinulle ja ykäprukuttaneille miehille nainen, jonka olet valinnut ei kelpaa sellaisena, kuin hän on, vaan hänen pitää muuttua ihannenaiseksesi? Tavoittele vain niitä. Ja tuosta toisesta kommentista- noin käy, kun olet sen ihannenaisesi kanssa= on tasosi yläpuolella- et kelpaa sellaisena, kuin olet. Teille miehille naiset eivät koskaan ole riittäviä. Omasta mielestänne olette täydellisiä.

Vierailija
72/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa naisista. No mikäpä siinä. Tuskin hekään ketään alistavaa manipuloijaa kaipaavat.

Vierailija
73/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen 42-vuotias mies kiteyttää puolestaan monen muun kyselyyn vastanneen miehen ajatukset inhokeistaan.

En voi sietää luonnottoman värisiä hiuksia, sivukaljuja, naamalävistyksiä, kirkkaan sävyisiä värikkäitä vaatteita, tatuointeja, reikäisiä farkkuja, kantaaottavia tekstejä paidoissa tai laukuissa, silikonirintoja, huulitäytteitä ja luonnottoman pitkiä tekokynsiä"

Just noin. Bimbot, vassarimuijat ja friikit v*****n. 

Lopettakaa naisten valinta kyrwällä,  pyytäkää Persujen jäsenkortti ensin!

Vierailija
74/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- nätit kasvot

- hoikka

- hoikka

- ei vihervasemmistolainen (no, jos joku on, niin ei varmasti täytä em. kriteerejä)

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Naiset ei halua käsittää kuinka suuri merkitys normaalipainoisuudellaan on heidän halutavuuteen, koska silloin loppuisi se ahnehtiminen ja sika-elämä.

Ei ehkä kiinnosta teidän haluamisenne. 

Vierailija
75/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri tuollainen ja aina ollut miehille näkymätön. Sen sijaan niillä räväköillä, tatuoiduilla ja äänekkäillä naisilla on aina vientiä.

Vuodesta toiseen olen täällä kirjoitellut, että jos kerran se naapurintyttö on ihanne, miksi juuri ne jää yksin kotiin neulomaan? Ei ole jonoa näkynyt oven takana, eikä missään muuallakaan. 

Miten olisi tuo suunsa aukaiseminen ja itse aktiivisena oleminen miehiin päin???

Ei kukaan teidänKÄÄN siviilisäätyjä etukäteen voi tietää eikä ajatuksia lukea.

Vierailija
76/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suurin osa naisista. No mikäpä siinä. Tuskin hekään ketään alistavaa manipuloijaa kaipaavat.

Ei ole suurin osa naisista. Yleensä feministit ovat ulkonäöllisestikin niitä, joita vain epätoivoisimmat miehet haluaa.

Vierailija
77/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoikka

- nätit kasvot

- hoikka

- hoikka

- hoikka 

Tämä niin helvetisti!

Ei ehkä kiinnosta teidän haluamisenne. 

Eihän sinua kukaan haluakaan. Tunne on molemmin puolinen.

Vierailija
78/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen saastainen ja vastenmielinen.....otus, tuollainen f e m a k k o.

Hyi helvetti!

Vierailija
79/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei jonoa näy, eikä missään lähesty kukaan. Ja koska olen vähän ujo, en itsekään uskalla lähestyä. Hymyilen kyllä takaisin ja juttelen. Ja aina kun on näitä listoja täällä, niin täytän kaikki kohdat. Paitsi minulla on 2 lasta ja olen jo 40v. Mutta sama ongelma on aina ollut. Töistä löysin eksäni joka on

En minäkään etsi naisia mistään tuolta "ulkoa, kaupassa käydessä tai harrastuksista, töistä nyt puhumattakaan" tapailen naisia tinderin kautta. Minusta on juuri hyvä kanava uusien tuttavuuksien etsimiseen kun voi niin helposti jutella mistä vain ja on aika paljon niitä vaihtoehtojakin. Kivoja kahvihetkiä ollut vaikka kuinka paljon ja kiva kun tykätään kovasti. M37

Vierailija
80/111 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina iloinen ja hymyilee?

Voi hyvänen aika.

Kyllä kuule tällaisia naisia on! Ovat toki nuoria alle 25 vuotiaita. 

Miehille on hyvin tärkeää, että he saavat itse tuhota sen nuoren naisen ja muuttaa tämän viattomasta ja hymyilevästä tytöstä ennen aikojaan vanhentuneeksi, traumatisoituneeksi ja katkeraksi ämmäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi