Paljonko veikkaat lihovasi jouluna?
Nyt jo hirvittää tulevat kilot. Toivottavasti max 4 kg tulee, niin sen sais pois parissa kuukaudessa 😬
Kommentit (40)
Hittojako kuuluu kenellekään. Niin paljon kun huvittaa.
Ihmettelen kyllä, kun porukka sanoo, että ei se mitään painonnousua ole. On vain turvotusta, joka häviää itsekseen ilman että tarvii tehdä mitään. Jos mulla nousee paino jouluna esi 2,5 kg, niin tammikuun lopussa se paino on takuulla tallessa, ellen varta vasten rupea kuurille sitä pudottaakseni.
En liho joulunaikaan. Kun olen päässyt joululomalle ja lepään, turvotukset ja jumit irtoavat, ja ruokahalu on normaalitasolla kaamosajan liiallisen, väsymykseen syömisen loppumisen myötä.
En tiedä onko sillä väliä sillä olen tajunnut vihdoin että elintavoissa täytyy tulla muutos. Yritän vähitellen päästä eroon sokerista, viljasta ja maidosta.
Tanner tömisee kun suomimammat vyöryy kohti psykoosia!
2pv ja 2kg kuten joka vuosi.
Maaliskuuhun mennessä pudotettu, pirun tiukassa
Joulun ja juhannuksen välissä voi syödä kuinka paljon haluaa. Ei vaikuta kokonaisuuteen.
Edes muutaman päivän överisyöpöttely ei kerrytä läskiä juuri nimeksikään. Nestettä kyllä kertyy mutta sen saa halutessaan nopeasti pois. Oikea lihomien on pitkäaikainen prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, kun porukka sanoo, että ei se mitään painonnousua ole. On vain turvotusta, joka häviää itsekseen ilman että tarvii tehdä mitään. Jos mulla nousee paino jouluna esi 2,5 kg, niin tammikuun lopussa se paino on takuulla tallessa, ellen varta vasten rupea kuurille sitä pudottaakseni.
Totta se on. Ei paino noin herkästi nouse (terveellä ihmisellä). Tai nousee kyllä, mutta se on käytännössä vain nestettä joka häviää. Sinulla on selvästi jokin ongelma tai sitten syöt aina paljon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sillä väliä sillä olen tajunnut vihdoin että elintavoissa täytyy tulla muutos. Yritän vähitellen päästä eroon sokerista, viljasta ja maidosta.
Sokerista ja viljasta kannattaa ehdottomasti yrittää päästä eroon. Myös kaurasta vaikka sitä suositellaan joka paikassa.
En yhtään. Söin kolmetoista kiloa suklaata kolmessa kuukaudessa ja paino nousi kilon. Kolmen päivän joulumässäily ei ehdi vaikuttaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on että paino ei nouse? Voi syödä kohtuullisesti kuten aina.
Tuskin lihon yhtään. Syön ihan normaalisti kotiruokaa, salaatteja ja enimmäkseen kalaa. Teen jouluksi pari kuivakakkua ja joulutorttuja. En mässäile.
Joulumässäily kestää uudenvuoden yli, joten ehkä siinä 6 tai 7 kiloa saattaa tulla.
Sen verran varmaakin,että mieheni hilaa taas kuntopyörän kellarista ja jätesäkin. On antanut lajaksi diettikirjoja ja salilippuja. Ei kuulema seiso,jos edessä kiloja saanut nainen. On se tokaissut että minua pitäisi juoksuttaa ulkona kusella,niin kuin koiraa,että laihtuisit. Että näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
En juuri lihoa. Jos nestettä kertyy niin se häviää ihan itsestään muutamassa päivässä. 4 kilon lihominen kyllä kuulostaa syömishäriöiseltä. Ensin paastotaan ja sitten syödään ja juodaan kuin viimeistä päivää. Ei hyvä.
Kirjoittavatko ihmiset nykyään piruuttaan "lihoa"? Onko olemassa ihmisiä, jotka todella luulevat, että sana kirjoitetaan tuossa muodossa? Lihoan, lihoat, lihoaa...
3kg, ruualla kaikki. En syö karkkia enkä suklaata.
En liho yhtään. Käytössä on lihavuuslääke, lasken kaloreita joulunakin ja liikuntaa on joka päivä.
En juuri lihoa. Jos nestettä kertyy niin se häviää ihan itsestään muutamassa päivässä. 4 kilon lihominen kyllä kuulostaa syömishäriöiseltä. Ensin paastotaan ja sitten syödään ja juodaan kuin viimeistä päivää. Ei hyvä.