Paljonko veikkaat lihovasi jouluna?
Nyt jo hirvittää tulevat kilot. Toivottavasti max 4 kg tulee, niin sen sais pois parissa kuukaudessa 😬
Kommentit (57)
En varmaan yhtään. Normaali arki on kaloripitoisempaa kun työpäivän jälkeen sortuu pikaruokaan ja makeaan. En ole niin suuri jouluruoan ystävä että se lihottaisi.
1 kg tuli lisää, ennen joulua 94, nyt 95.
Varmaan pari kiloa. Vähän ahdistaa, kun olen reilu puoli vuotta laihduttanut ja paino on laskenut hyvin. Olen kyllä kävellyt normaalisti, aattona ja joulupäivänäkin 1,5 tuntia. Nyt lenkille myös.
En yhtään, syön ihan normaalisti, vain aattona söin jouluruokaa kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pari kiloa. Vähän ahdistaa, kun olen reilu puoli vuotta laihduttanut ja paino on laskenut hyvin. Olen kyllä kävellyt normaalisti, aattona ja joulupäivänäkin 1,5 tuntia. Nyt lenkille myös.
Palaa arkiseen ruokailuun ja pidä annokset pieninä niin ei haittaa joulunajan ajan ruokailut. Joskus lääkäri ruokavalio ohjauksessa neuvoi, älä laihduta juhlissa vaan palaa normaali ruokailuun juhlien jälkeen.
Yleensä 2-3 kg.
Tänä jouluna taitaa jäädä kiloon, mikä on vielä helppo urakka.
Kirvesniemi varmaan syönyt 100 joulutorttua kuten ennenkin.
Laihduin ennen joulua ja tällä hetkellä joulun aikana on tullut painoa takaisin 300 g. Syön kevyesti ja pieniä annoksia, kuten yleensä, mutta suklaata ja jouluherkkuja tulee syötyä jonkin verran.
Puntari näytti tänä aamuna pitkästä aikaa alle 60. Eli en yhtään. Päinvastoin.
En pelkää yhtään . Turpoaminen tulkoon.
1-2 kg.
Olen ollut dieetillä helmikuusta saakka ja pudottanut 20 kg.
Jouluna syön kunnollisen jouluaterian joulusta uuteenvuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kirvesniemi varmaan syönyt 100 joulutorttua kuten ennenkin.
Onko Juha mieto syönyt yli 10 kinkkua?
Olen aloittanut mässyttelyn jo 23. päivä ja pari kiloa on tullut. Varmasti vieläkin tulee lisää, kun herkkuja piisaa. Mutta tiedän, että ne sulaa tammikuussa pois, niin kuin ennenkin. Kunhan herkuttelu ei jatku uuden vuoden yli. Mitäpä tuota stressata.
Ihan sama. Olen jo sellainen läski, että en mahdu edes suihkuun. En ihmettele, että miehet eivät ole enää kiinnostuneita minusta kun naisen kuin mies.
Kaksi päivää reissussa ja laskematta kaloreita. Kolmen päivän takaiseen +600 grammaa. Katsotaan kauanko kestää että kahden päivän vapaa syöminen on kuitattu.