Minua oksettaa miehen eläimellisyys.
Mies haluaa aina jahdata ja tulla silloin kun nainen ei halua tai ole kiinnostunut kaikkine meriselityksineen mutta eivät kuitenkaan kerro sanoin olevansa tosissaan kiinnostuneita. Mies ei yhtään tykkää jos nainen on aloitteellinen tai kiinnostunut sillä silloin miehen hauras ego kokee, että nainen on niskan päällä ja se tilanteen herra (rouva).
Kommentit (31)
Mitkä miehet tuollaisia on? Minun kokemuksen mukaan haluavat kovasti, että nainen on innistunut ja kiihottunut ja haluaa seksiä. Eläimellistä toki on, oikein hyvällä tavalla.
Aloituksesta tuli mieleen kouluterveydenhoitaja Ellu Jokinen. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
Vain otettu lääke auttaa ja joskus elektroshokkiterapia on vaihtoehto.
Ihan vinkkinä aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä miehet tuollaisia on? Minun kokemuksen mukaan haluavat kovasti, että nainen on innistunut ja kiihottunut ja haluaa seksiä. Eläimellistä toki on, oikein hyvällä tavalla.
Haluavat naisen olevan saaliina, oli sitten mies mistä taustoista tahansa, minun kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa ja joskus elektroshokkiterapia on vaihtoehto.
Ihan vinkkinä aloittajalle.
Kidut helvetissä.
Oksettava mies kun ei toimi sinun halujen ja sinun määrittelemän aikataulun mukaan. Ja jos mies ei kerkiä näkemään juuri silloin kun nainen haluaa niin nainen ei varmasti halua edes nähdä enää kun naisten mielestä kaiken on aina tapahduttava niin kuin nainen haluaa sillä aikataululla iun nainen haluaa eikä miehen mielipiteillä ole väliä eikä arvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat naisen olevan saaliina, oli sitten mies mistä taustoista tahansa, minun kokemukseni mukaan.
Miehet ovat ymmärtäneet täysin väärin Raamatun opin että nainen luotiin miestä varten. Mies luulee että saaliiksi vaikka kyse on täysin muusta. Elämme lopun aikoja ja ihmisyys on miehistä täysin kadonnut.
EI RIITÄ.
Keksi parempaa palstajankuttaja. Mode torppaa persujankutukset, että yritä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta tuli mieleen kouluterveydenhoitaja Ellu Jokinen. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
yhyy incel
Vierailija kirjoitti:
Oksettava mies kun ei toimi sinun halujen ja sinun määrittelemän aikataulun mukaan. Ja jos mies ei kerkiä näkemään juuri silloin kun nainen haluaa niin nainen ei varmasti halua edes nähdä enää kun naisten mielestä kaiken on aina tapahduttava niin kuin nainen haluaa sillä aikataululla iun nainen haluaa eikä miehen mielipiteillä ole väliä eikä arvoa
Valehtelet. Nainen ei kohtele noin kivoja tyyppejä ja ikäviä tyyppejä en edes halua treffata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lainkaan tuollaista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eläimiä? Sikapossujako meinaat???
Mies vispaa kulliaan kasvojesi edessä ja laukeaa rajusti naamallesi, kiität.
Mies vaihtaa peräsuolestasi pilluusi (ilman kumia) ja purkautuu reikääsi. Hän ottaa valuvaa mälliä sormiinsa ja työntää sormensa suuhusi. Tunnet nautintoa, olet miehen kiiman ainoa kohde sillä hetkellä. Se on se, mitä olet aina halunnut. Olla miehen ainoahuora.
Jep, aina pitää olla joku kissahiiri menossa. Mies vonkaa ja r aiskaa, mutt kun halaa tätä oma-aloitteisesti niin torjuu. Seko juttuja, seko juttuja. Olkoot ilman, en tarvitse miestä, laadutonta spermaa saa pankista jos sellaista haluaa. Laadukas mies taas ei ole kuvaamallasi tavalla vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies vispaa kulliaan kasvojesi edessä ja laukeaa rajusti naamallesi, kiität.
Mies vaihtaa peräsuolestasi pilluusi (ilman kumia) ja purkautuu reikääsi. Hän ottaa valuvaa mälliä sormiinsa ja työntää sormensa suuhusi. Tunnet nautintoa, olet miehen kiiman ainoa kohde sillä hetkellä. Se on se, mitä olet aina halunnut. Olla miehen ainoahuora.
Aika homoa jos tuollaiseta tykkäät, mutta kukin tyylillään. Toivotaan, että saat kaikki fantasioimasi spermat kaikkiin aukkoihisi.
Mitä tuossa nyt, minua inhottaa kaikki miehet, eläimellisiä enempi tai vähempi kaikki. Tuskin suomalainen nainen on edes fiksua mistä koskaan nähnyt saati tavannut, toivottavasti joulupukki on kunnon mies. Näkee edes kerran vuodessa eläimettömän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhyy incel
Incelhullullakin on asiaa.
Oksenna feministipaskakasa sappea kaaressa niin että naama vihertää yhdessä sisäistämäsi vihaideologian kanssa. Feministisika.
Ja tämä on siis toteutunut jokaisen miehen kohdalla niiden muka kiinnostuneiden sekä r*iskaajan. Olen nuori ja kaunis nainen ja minulla on hyvät elämäntavat sekä korkeat miesstandardit eli pitää olla samanlainen kuin minä. Luulisi että saisin parempaa kohtelua.