Haittaisiko sinua jos SDP verottaisi ylimääräiset säästösi pois? Miksi makuuttaa rahaa tileillä turhaan
Kommentit (176)
Mulla on kaksi venettä ja kesämökki.
Vierailija kirjoitti:
Antti Lindtman kertoi itse haastattelussa että 4 miljardia ihmisten säästöjä pitää saada yritysten rahoitukseen ja hän aikoo tulevana pääministerinä toteuttaa tämän jollakin tavalla. Itse aion turvata säästöni niin ettei Antti pääse niihin käsiksi, tehkää te mitä haluatte.
Demarit, nuo talouspolitiikan ihmelapset, ovat saaneet talouden siihen jamaan etteivät sijoittajat näe Suomalaisia yrityksiä houkuttelevina sijoituskohteena. Luonnollisesti demarit ratkaisevat ongelman pakottamalla sijoittajat sijoittamaan, liberaaleja kun ovat.
Voihan sitä koittaa. Mutta eiköhän tähän olla Nallen opeilla jo varauduttu. Milläpä se demari sitten mamuäänestäjät elättää kun viedään kaikki naapuriin.
Ei ole säästöjä joten kannatan säästöjen viemistä kaikilta!
Näin säästäväisenä ihmisenä, pitäkää tunkkinne.
Enpä ole tuhlannut pöljyyksiin. Enkä matkustellut ulkomailla, oma valinta. Nytkö pitäisi vapaaehtoisesti antaa rahat valtiolle?
Ihmiset, jotka ovat esim pelanneet rahansa, matkustelleet , ovatko ylläpitäneet yhteiskunnan hyvinvointia?
Säälittävät 4500 e olen saanut säästötilille säästöön lähes 20 v urani aikana. Nyt jäin juuri työttömäksi eli kyllä tuo pientä turvaa kun tulot tulevat olemaan nettona vähän päälle tonnin eli sillä saa juuri vuokran ja laskut maksettua+ruokaa ja lääkkeet eli mihinkään ylimääräiseen ei ole rahaa. Onneksi viime vuonna ostin uuden mikron, pesukoneen, läppärin ja puhelimen eli ei pitäisi hetkeen joutua ostamaan mitään kalliimpaa ja isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa. Sdp on luvannut verohelpotuksia alle 8000 tienaaville.
Miksi jokainen ei ottaisi vaan henkilökohtaista velkaa? Kun velalla nämä rahoitetaan kumminkin. Lopuksi nostavat veroa.
SDP lupasi nopeaa lääkäriin pääsyäkin.
Korottakaa vaan veroja, mutta olen aika varma että tulot ja talous laskee enemmän mitä veronkorotukset tuottaa. Jossain vaiheessa pistetään sitten rakenteet uusiksi kun tämä tie käydään loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Yritystukirahoista voi hyvin ottaa kolme miljardia pois, sillä ei niitä yritykset tarvitse muualle kuin osakkeenomistajille maksettaviin osinkoihin.
Mihin yritystukiin viittaat?
Mahtaako sosialisteille riittää veroprosentiksi 100%, vai mennäänkö siihen että jos teet töitä, sun pitää maksaa valtiolle siitä tavalla tai toisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritystukirahoista voi hyvin ottaa kolme miljardia pois, sillä ei niitä yritykset tarvitse muualle kuin osakkeenomistajille maksettaviin osinkoihin.
Mihin yritystukiin viittaat?
Purra yritti tätäkin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/69e5d115-e740-47f4-a974-1d0015c9b…
Sisällissotaa näyttää olevan tulossa. Ei punainen muista miten kävi.
Niillä nyt on muutenkin kädet koko ajan toisten taskuissa joten yrittäköötpäs minun säästöille!
Totta helvetissä. Ja puolisoksi lasketaan jokainen kämppis, jonka on joutunut ottamaan nurkkiinsa, jotta selviää laskuistaan hengissä jotekute. Sitten ollaankin syytteessä vielä moniavioisuudestakin.