Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sinua jos SDP verottaisi ylimääräiset säästösi pois? Miksi makuuttaa rahaa tileillä turhaan

Vierailija
21.12.2025 |

Säästöt voisi ottaa valtiolle

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sdp olisi vallassa minulla tuskin olisi näin paljon säästöjä, koska luottaisin yhteiskuntaan. Olisin laittanut rahani lähipalveluihin eli mm. joogaan, ravintoloihin, kulttuuriin, kampaajalle ja kotimaiseen desingiin, niin kuin ennen tein. 

Nyt kun tulee potkulaki niin ansiosidonnainen on paskottu. Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot, lainat ei ole menoja, ei saa omistaa kesämökkiä, venettä eikä asuntovaunua, ne pitää myydä.

Totta helvetissä. Ja puolisoksi lasketaan jokainen kämppis, jonka on joutunut ottamaan nurkkiinsa, jotta selviää laskuistaan hengissä jotekute. Sitten ollaankin syytteessä vielä moniavioisuudestakin.

Vierailija
162/163 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi venettä ja kesämökki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Lindtman kertoi itse haastattelussa että 4 miljardia ihmisten säästöjä pitää saada yritysten rahoitukseen ja hän aikoo tulevana pääministerinä toteuttaa tämän jollakin tavalla. Itse aion turvata säästöni niin ettei Antti pääse niihin käsiksi, tehkää te mitä haluatte.

Demarit, nuo talouspolitiikan ihmelapset, ovat saaneet talouden siihen jamaan etteivät sijoittajat näe Suomalaisia yrityksiä houkuttelevina sijoituskohteena.  Luonnollisesti demarit ratkaisevat ongelman pakottamalla sijoittajat sijoittamaan, liberaaleja kun ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän