Haittaisiko sinua jos SDP verottaisi ylimääräiset säästösi pois? Miksi makuuttaa rahaa tileillä turhaan
Kommentit (163)
SDPn jäljiltä ei ole mitään SÄÄSTÖJÄ kun ne jo kaavittu vasemmiston avustamilla käsillä taskuista pois.
terv. sinun killinki on minun onneni, SDP
Vierailija kirjoitti:
PS kyllä verottaa pienituloisilta ja antaa rikkaille ja loput jaetaan Suomen ulkopuolelle
Nykyhallitus on jo verottanut pienituloisia arvonlisäverotuksen korotuksella ja ottamalla käyttöön varallisuusrajat yleisessä asumistuessa koskien pankkitalletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa. Sdp on luvannut verohelpotuksia alle 8000 tienaaville.
Mediatietojen mukaan veronkorotuksia on tulossa
Olisi vastuutonta olla nostamatta veoja kun persporvarit ovat "kääntäneet velkalaivan".
Velkalaivan suunta vain taitaa olla kohti pinnan alle ja meren pohjaan. Ihan ensimmäiseksi pitää perua ne aiemmat veronalennukset, leikata yritystukia ja lykätä Helsingin ja Turun junaratahanke alustavasti 2040-luvulle.
Olen kerännyt pienestä palkastani muutaman kymmenen tuhatta tilille. Tietäen demarien moraalin, aion todennäköisesti jakaa kaikki säästöni lapsille ennen kuin demarit kajoavat niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan valmislihapullat ja toscakakku on pahoja. Ottakaa vaimo, joka osaa tehdä kaikki ruoat itse ja leipoa. Ei sellaista luuseri vaimoa, että joutuu jouluaattona syömään pahoja valmisruokia.
Aika hauskaa, mutta monessa rikkaassa perheessä syödään myös joulunpyhinä pahaa valmisruokaa, kun perheen äiti ei osaa tehdä mitään ruokia itse. Sekä kaupan ruoat, että ravintoloilta tilatut valmisruoat on pahoja.
Niin hassua, kun siellä rikkaassa perheessä se vaimo on töissä. Tiistai on ihan normaali työpäivä meillä työssäkäyvillä vähemmistön edustajilla.
Minä olen tehnyt jouluruoat itse myös töissä ollessa, että seli seli.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Ja vuokra-asunnon asumistukeen tuli varallisuusraja eli saa olla vain tietyn verran tilillä rahaa eikä saa olla tuottavaa omaisuutta kuten sijoitusasunto tai osakkeita. Kesämökki saa olla, mutta sitä ei saa vuokrata.
No jos sdp olisi vallassa minulla tuskin olisi näin paljon säästöjä, koska luottaisin yhteiskuntaan. Olisin laittanut rahani lähipalveluihin eli mm. joogaan, ravintoloihin, kulttuuriin, kampaajalle ja kotimaiseen desingiin, niin kuin ennen tein.
Vierailija kirjoitti:
SDPn jäljiltä ei ole mitään SÄÄSTÖJÄ kun ne jo kaavittu vasemmiston avustamilla käsillä taskuista pois.
Nyt jokainen on lopettanut kuluttamisen ja säästää puskuriin SDPn tulevia veronkorotuksia, maksuja ja jo väläytettyä maakuntaveroa varten että pystyy ne maksamaan 4 vuoden ajan. Mekin siirsimme rakennushankkeen tulevaisuuteen tai voi olla että lähdemme maasta.
Tuskinpa se eroaisi mitenkään siitä kun fasistnen perskokkare-järjestö vie rahat nyt. Eikä SDP:lle jää paljoa, jos ollenkaan, vietävääkään.
Vierailija kirjoitti:
No jos sdp olisi vallassa minulla tuskin olisi näin paljon säästöjä, koska luottaisin yhteiskuntaan. Olisin laittanut rahani lähipalveluihin eli mm. joogaan, ravintoloihin, kulttuuriin, kampaajalle ja kotimaiseen desingiin, niin kuin ennen tein.
Nyt kun tulee potkulaki niin ansiosidonnainen on paskottu. Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot, lainat ei ole menoja, ei saa omistaa kesämökkiä, venettä eikä asuntovaunua, ne pitää myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jokainen on lopettanut kuluttamisen ja säästää puskuriin SDPn tulevia veronkorotuksia, maksuja ja jo väläytettyä maakuntaveroa varten että pystyy ne maksamaan 4 vuoden ajan. Mekin siirsimme rakennushankkeen tulevaisuuteen tai voi olla että lähdemme maasta.
Kannattaa valmistella varallisuuden siirto jo valmiiksi nopeaa maasta poistumista varten.
Yleistuki tulee toukokuussa ja siinä myös yli 55-vuotiailla pääomatulot leikkaa yleistukea eli osa ei saa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se eroaisi mitenkään siitä kun fasistnen perskokkare-järjestö vie rahat nyt. Eikä SDP:lle jää paljoa, jos ollenkaan, vietävääkään.
SDP puolueen kassa on tyhjä ja miinusta 7 miljoonaa. Konkkaan menossa koko punikkipuolue.
Vierailija kirjoitti:
Yleistuki tulee toukokuussa ja siinä myös yli 55-vuotiailla pääomatulot leikkaa yleistukea eli osa ei saa enää mitään.
Työmarkkinatuessa pääomatulot ei vaikuttaneet yli 55-vuotiailla, mutta yleistuessa vaikuttaa. Potkulaki tulee voimaan tammikuussa.
Osa työttömistä ei saa enää toukokuussa mitään työttömyyskorvausta, koska heillä on pääomatuloja. Tulee säästöä.
Yleistukea leikkaa myös ove ja omaishoidontuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valmistella varallisuuden siirto jo valmiiksi nopeaa maasta poistumista varten.
Kannattaako Suomeen jäädä maksamaan ylikovia veroja kun valtion ainoa tarkoitus ja palvelu on verorahoilla ylläpitää sosialistista yltäkylläisyyden kuplaa kotona istuvalle punaiselle roskajoukolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Tämä hallitus kannusti siirtämään rahat tililtä käteiseksi ja olin ensimmäisten joukossa, joka otti vinkistä vaarin eli kopin. Jos ei valtio ala tekemään rahaa muuten, niin niiltä tileiltä se sitten otetaan.
Ihan on varastamista, muotoillaan asia sitten miten päin tahansa. Mikään määrä mustan valkoiseksi puhumista ei muuta sitä varastamisesta joksikin muuksi. Varkaus mikä varkaus, piste!
Ei tänä tämmöisenä aikana kannata muuta kuin nostaa kaikki rahat tililtä pois ja jemmata ne johonkin putkikassiin, joka sitten kotona syvälle komeroon piiloon. Ja niistä rahoista ollaan sitten hipihiljaa, ettei kohta ota ohrakyrsä.
Kauan sitten oli Kotkassa eräs tyyppi meinannut, ettei noihin pankkeihin voi luottaa pätkääkään. Siksi hän oli pistänyt 300 tonnia ellei ylikin putkikassiin ja putkikassi sitten luottamansa kaverin kämpille piiloon.
No tottahan se ei pysynyt minään salaisuutena, vaan joku sen oli kailottanut ympäri kyliä, että tämmöinen rahapiilo on siellä ja siellä osoitteessa. Tieto levisi jonkun huumeporukan korviin, joten sitä asuntoa lähdettiin putsaamaan. Asukas sai puukosta, kuoli ja kämpässä oli verijälkiä kaikkialla. Tekijät oli niin sekaisin, etteivät olleet yhtä putkikassia löytäneet siitä pienestä yksiöstä, vaikka mylläsivät sen ylösalaisin. Poliisit sen sitten tutkinnoissa löysivät. Hän, joka oli rahansa piilottanut kaverin kämpille, ei voinut todistaa millään, että ne ovat hänen rahojaan ja olivat kaverin luona säilössä. Poliisit pitivät rahakassin, ja tyyppi menetti kaiken. Lähti sitten meren jäälle hukuttautumaan.
Lehdessä oli tämä keissi silloin aikoinaan.
Ap ajatuksesi on suoraan Stalinilta! Lue Gulag vankileirien saaristo
Olisi vastuutonta olla nostamatta veoja kun persporvarit ovat "kääntäneet velkalaivan".