Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?
Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
No onhan miehet fyysisesti yleensä isompia ja vahvempia, joten sen takia naisen on väistettävä, ettei tule jyrätyksi ja ala itkeä kun elämän realiteetit kolahtavat kohdalle.
Jokainen nainen ei ole palvonnan arvoinen pelkästään sen vuoksi, että omistaa pillun, vaikka moni kuvittelee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin pienikokoinen tai epävarman oloinen? Mä olen kengät jalassa melkein 180 cm ja kävelen päättäväisin askelin katse eteenpäin enkä ota katsekontaktia. Miehet väistävät, mutta nuoret naiset eivät aina.
Mä olen 175cm ja käytän yleensä maihareita eli kyllä siitä se noin 180cm tulee. Painan noin 80kg. En koe itseäni epävarman oloiseksi tai jotenkin herkäksi keijukaiseksi. Nuoret naiset väistävät aina.
Entä väistätkö itse vai jyräätkö päälle jos joku ei ole riittävän nopea kintuistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on miesten tappamia. Ja ei, ne kaikki naiset eivät ole ensin tappaneet lastaan.
Ehkä kuitenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin) kuole ihan muulla tavalla kuin "tapettuina". Miehillä on osuuttaan paljon suurempi riski joutua henkirikoksen uhriksi, ja moninkertainen riski joutua henkirikoksen uhriksi jossakin kadulla tai kodin ulkopuolella. Toinen vahvasti sukupuoleen liittyvä kuolemansyy on työtapaturma: yhdeksän kymmenestä kuolemaan johtaneesta tapaturmasta tapahtuu miehille.
Hyvä vaan jos sortaja-siat kuolevat. Yksi naistenhakkaaja ja r aiskaaja vähemmän!
Tuollainen asenne syntyy, kun seukannut jännäpoikien kanssa, saanut pari kertaa turpaan ja suostunut kaikkeen, mitä mies vaatii. Valitse jatkossa seurasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan miehet fyysisesti yleensä isompia ja vahvempia, joten sen takia naisen on väistettävä, ettei tule jyrätyksi ja ala itkeä kun elämän realiteetit kolahtavat kohdalle.
Jokainen nainen ei ole palvonnan arvoinen pelkästään sen vuoksi, että omistaa pillun, vaikka moni kuvittelee niin.
Tämäkin ketju osoittaa kuinka naiset eivät itse halua tehdä mitään.
Ei pysynyt tämäkään keskustelu ap:n aiheessa. Saatiin mukaan miesviha, naisviha, naisten painoväittely ym.
Mutta alkuperäiseen aiheeseen: minulla on sama havainto. Useimmiten miehet eivät väistä vastaantulijoita kävellessään ulkona, kauppakeskuksissa, jne. Kiinnittäkääpä asiaan huomiota niin huomaatte.
Miehet siis käyttävät julkista tilaa eri tavoin kuin naiset. Mutta miksi?
Omituista, itse olen ennemmin naisen alla kuin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysynyt tämäkään keskustelu ap:n aiheessa. Saatiin mukaan miesviha, naisviha, naisten painoväittely ym.
Mutta alkuperäiseen aiheeseen: minulla on sama havainto. Useimmiten miehet eivät väistä vastaantulijoita kävellessään ulkona, kauppakeskuksissa, jne. Kiinnittäkääpä asiaan huomiota niin huomaatte.
Miehet siis käyttävät julkista tilaa eri tavoin kuin naiset. Mutta miksi?
Siksi, että heitä ei abortoida/kuohita ajoissa
En todellakaan ole samaa mieltä ap:n kanssa. Miehet väistävät ehkä jopa useammin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on miesten tappamia. Ja ei, ne kaikki naiset eivät ole ensin tappaneet lastaan.
Ehkä kuitenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin) kuole ihan muulla tavalla kuin "tapettuina". Miehillä on osuuttaan paljon suurempi riski joutua henkirikoksen uhriksi, ja moninkertainen riski joutua henkirikoksen uhriksi jossakin kadulla tai kodin ulkopuolella. Toinen vahvasti sukupuoleen liittyvä kuolemansyy on työtapaturma: yhdeksän kymmenestä kuolemaan johtaneesta tapaturmasta tapahtuu miehille.
Hyvä vaan jos sortaja-siat kuolevat. Yksi naistenhakkaaja ja r aiskaaja vähemmän!
Tuollainen asenne syntyy, kun seukannut jännäpoikien kanssa, saanut pari kertaa turpa
Incel-sika uuniin
Siksi, koska tiedämme, että teet tuota tahallaan, että pääset uhriutumaan somessa tai palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole samaa mieltä ap:n kanssa. Miehet väistävät ehkä jopa useammin kuin naiset.
Tutkitusti miehet väiståvät paljon harvemmin.
Jos kävelet kuin euroopan omistaja ja oletat että minä olen se jonka täytyy arvon leidiä väistää koska olen mies niin erehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti miehet väiståvät paljon harvemmin.
Ja linkki siihen tutkimukseen välittömästi tänne. Tai sitten lopetat paskanjauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pysähdyn, alan yskimään ja niistämään nenää. Aina ovat väistäneet.
😂 Kokeile joskus kävellä vaikka Helsingin rautatieasemalta Kamppiin. Veikkaan, että kun perille pääset on nenä sierottunut, keuhkoihin sattuu ja aikaa meni 2 tuntia.
Koska mä voin ! Tuotahan naiset itse ovat töötöttäneet. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin joku vuosi sitten, että en väistä miehiä. Kävellään vaikka pahki jos tyyppi ei väistä, mutta en väistä minäkään.
Miksi sen tyypin pitäisi väistää, jos sinäkään et väistä.
Koska mä kävelen tien oikeaa laitaa niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alempiarvoinen väistää, tietenkin.
Eli?
Itse näen kaikki ihmiset saman arvoisina.
Okei. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että tuntemattomat jaottelet sen mukaan miltä he väittävät? Jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä palvomista se on että pitää ovea auki? Ehkä sellaiselle joka ei ole tottunut tekemään mitään naisen eteen vaan odottaa itse pelkkää palvelua ja sitä pillua.
Käytöstapojen puute. Toinen on että ei viitsitä pitää ovea auki perässä tulevalle. Siis vaikka näkisi että perässä tulijalla on kantamuksia tai vaikka lastensavaunut niin ei, äkkiä vaan luikitaan ovesta. Ihan hämmästyttävän tökeröä käytöstä.