Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?
Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs oikein liikut? En ole huomannut vastaavaa ilmiötä.
N43
Mutta väistätkö itse aina? En itsekään ennen huomannut tätä kunnes tajusin itse väistäväni aina!
Osa jalankulkijoista ei osaa eikä halua noudattaa oikeanpuoleista liikennettä, jolloin he kävelet suoraan vastaantulijoita päin pysymällä sitkeästi tien vasemmassa laidassa. Pyöräilijöiden on myös helpompi ennakoida jalankulkijoiden liikkeitä kun kaikki noudattavat oikeanpuoleista liikennettä.
LAKI: Kävelijät saavat kulkea joko vasemmassa tai oikeassa reunassa!!!
KÄYTÄNTÖ: Kun kaikki noudattavat oikeanpuoleista liikennettä, toiminta on suj
Sori, mutta sun omaakeksimää käytäntöä ei tarvi kenenkään noudatttaa.
En väistä naisia, koska olen todennäköisesti antanut tälle yhteiskunnalle enemmän, ja koska olen todennäköisesti lihaksikkaampi (enää ei uskalla sanoa kookkaampi kun katsoo naisten ulkomuotoa). En tahallaan kävele ketään päin eli siirrän reittiäni jos on tilaa ja sen voi tehdä ilman suurempia väistöliikkeitä. Jos katseet kohtaavat ja nainen jyrää kohti, niin sitten katson mitä tapahtuu kun pidän oman suuntani...
Mielestäni moni nainen on liian lellitty, kuvitellaan että kaikki oikeudet kyllä kuuluvat heille, mutta vastuista ei tarvitse välittää. Monelle tuntuu tulevan yllätyksenä ettei miehillä ole mitään yleistä väistämisvelvollisuutta vaikka hemmotteleva iskä niin on ehkä väittänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaa aloitus. Osa ihmisistä, niin miehet kuin naisetkin, ovat sellaisia omaan napaan tuijottajia että kävelevät vaikka vastasyntyneen päältä jos eteen sattuu. Kokeilepa Ap ensi kerralöa myös naisten kanssa niin huomaat.
Silti vain miehille on oma termi Manslamming. Naiset kävelee niin vähän päin ettei ole tarvetta keksiä uutta sanaa sitä varten.
Miten niin? Onhan siitä naisillekin ihan samalla tavalla oma termi: Womanslamming
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs oikein liikut? En ole huomannut vastaavaa ilmiötä.
N43
Mutta väistätkö itse aina? En itsekään ennen huomannut tätä kunnes tajusin itse väistäväni aina!
Osa jalankulkijoista ei osaa eikä halua noudattaa oikeanpuoleista liikennettä, jolloin he kävelet suoraan vastaantulijoita päin pysymällä sitkeästi tien vasemmassa laidassa. Pyöräilijöiden on myös helpompi ennakoida jalankulkijoiden liikkeitä kun kaikki noudattavat oikeanpuoleista liikennettä.
Ei nykyään ole mitään oikeanpuoleista liikennettä kävelijöillä. Yrittäisit pysyä ajan tasalla.
No väistele sitten äläkä vikise. Jos toimii tyhmästi, niin saa kärsiä seurauksista.
Koska miehet ovat yli 100 metriä pitkiä lähes kaikki niin vahingossa tulee käveltyä naisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
En väistä naisia, koska olen todennäköisesti antanut tälle yhteiskunnalle enemmän, ja koska olen todennäköisesti lihaksikkaampi (enää ei uskalla sanoa kookkaampi kun katsoo naisten ulkomuotoa). En tahallaan kävele ketään päin eli siirrän reittiäni jos on tilaa ja sen voi tehdä ilman suurempia väistöliikkeitä. Jos katseet kohtaavat ja nainen jyrää kohti, niin sitten katson mitä tapahtuu kun pidän oman suuntani...
Mielestäni moni nainen on liian lellitty, kuvitellaan että kaikki oikeudet kyllä kuuluvat heille, mutta vastuista ei tarvitse välittää. Monelle tuntuu tulevan yllätyksenä ettei miehillä ole mitään yleistä väistämisvelvollisuutta vaikka hemmotteleva iskä niin on ehkä väittänytkin.
Onko joku väittänyt, että juuri miehillä olisi väistämisvelvollisuus? No ei ole. Sun omaa keksimää vammailua tuokin.
Ihmisten kuuluu väistää toisiaan, ja ensisijaisesti sellaisia ihmisiä, joiden on vaikea itse liikkua nopeaan (vanhus, rullatuoli, kainalosauvat jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaa aloitus. Osa ihmisistä, niin miehet kuin naisetkin, ovat sellaisia omaan napaan tuijottajia että kävelevät vaikka vastasyntyneen päältä jos eteen sattuu. Kokeilepa Ap ensi kerralöa myös naisten kanssa niin huomaat.
Silti vain miehille on oma termi Manslamming. Naiset kävelee niin vähän päin ettei ole tarvetta keksiä uutta sanaa sitä varten.
Miten niin? Onhan siitä naisillekin ihan samalla tavalla oma termi: Womanslamming
Ei ole. Yritäpä vaikka googlettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Tuo termi ei tarkoita sitä mitä luulet.
Woman-slamming ei ole virallinen tai neutraali termi, vaan nettislangia, jota käytetään kuvaamaan naisten syyllistämistä, halventamista tai aggressiivista arvostelua, usein deittailuun, seksuaalisuuteen tai parisuhteisiin liittyen.Yleensä sillä tarkoitetaan esimerkiksi:
- Naisten leimaamista liian valikoiviksi, pinnallisiksi tai itsekkäiksi
- Naisten syyttämistä miesten deittailuongelmista
- Yleistämistä tyyliin naiset ovat tällaisia yksittäisten tilastojen tai kokemusten perusteella
- Vihamielistä tai pilkkaavaa puhetta naisista ryhmänä
Eipä ole tullut mieleen kävellä naisia päin, mutta pitääpä aloittaa nyt kun se on muotia.