Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?
Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi keksit näitä ihmeellisiä satuja?
Tästä(kin) sadusta on ihan tutkimuksia. Ei kun Google laulamaan!
Tiesitkö että 95% tapetuista vauvoista on äitinsä tappamia?
Kertoo muuten kaiken naisista
Valheita. Naiset eivät tapa lapsia tai tuota väkivaltaa toisin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on miesten tappamia. Ja ei, ne kaikki naiset eivät ole ensin tappaneet lastaan.
Ehkä kuitenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin) kuole ihan muulla tavalla kuin "tapettuina". Miehillä on osuuttaan paljon suurempi riski joutua henkirikoksen uhriksi, ja moninkertainen riski joutua henkirikoksen uhriksi jossakin kadulla tai kodin ulkopuolella. Toinen vahvasti sukupuoleen liittyvä kuolemansyy on työtapaturma: yhdeksän kymmenestä kuolemaan johtaneesta tapaturmasta tapahtuu miehille.
Aaargh mä niin vihaan miehiä juuri tällaisten juttujen takia!!!
Oletko jotenkin pienikokoinen tai epävarman oloinen? Mä olen kengät jalassa melkein 180 cm ja kävelen päättäväisin askelin katse eteenpäin enkä ota katsekontaktia. Miehet väistävät, mutta nuoret naiset eivät aina.
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin joku vuosi sitten, että en väistä miehiä. Kävellään vaikka pahki jos tyyppi ei väistä, mutta en väistä minäkään.
Toivottavasti et käytä samaa toimintalogiikkaa moottori- tai veneliikenteessä. Väistäminen on osa liikenteen turvallisuutta. Fiksumpihan väistää. Todella kummallista kilvoitella siitä, kuka on eniten mäntti ?
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä kävelee myös toisen miehen päälle, naisista puhumattakaan. Testailimme tätä Helsingissä parissa paikkaa viime kesänä, kun asiasta oli lehdessä juttua. Kyllä kolisi. Olisi pitänyt täysin litistyä, että herrat voivat ohittaa appelsiinit kainaloissa.
Eli Taateliartun pikku inkkelifanipoikien fantasia siitä, että miehet maagisesti arvioivat oman tasonsa (tässäkin lol) ja osaavat väistää toisiaan, koska se onnettomampi luuseri tietää paikkansa, ei päde. Eipä tietenkään, koska ei miesten muuten tarvitsisi täyttää tilastoja toistensa pahoinpitelyillä ja tappamisella.
No onhan miehet fyysisesti yleensä isompia ja vahvempia, joten sen takia naisen on väistettävä, ettei tule jyrätyksi ja ala itkeä kun elämän realiteetit kolahtavat kohdalle.
Tänään kaupassa taas kerran joku typerä aggreäijå meinas kävellä päin, lisäksi tulevat kylkeen kiinni kaupassa, eivät voi sanoa että anteeksi haluan tuon tuotteen, sit kurketellaan niin että käsi naaman edessä. Ei wee mitä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin pienikokoinen tai epävarman oloinen? Mä olen kengät jalassa melkein 180 cm ja kävelen päättäväisin askelin katse eteenpäin enkä ota katsekontaktia. Miehet väistävät, mutta nuoret naiset eivät aina.
Mä olen 175cm ja käytän yleensä maihareita eli kyllä siitä se noin 180cm tulee. Painan noin 80kg. En koe itseäni epävarman oloiseksi tai jotenkin herkäksi keijukaiseksi. Nuoret naiset väistävät aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päätin joku vuosi sitten, että en väistä miehiä. Kävellään vaikka pahki jos tyyppi ei väistä, mutta en väistä minäkään.
Toivottavasti et käytä samaa toimintalogiikkaa moottori- tai veneliikenteessä. Väistäminen on osa liikenteen turvallisuutta. Fiksumpihan väistää. Todella kummallista kilvoitella siitä, kuka on eniten mäntti ?
No nythän miehillä on sitten erinomainen tilaisuus näyttää, miten fiksuja ovat. Siitä vaan, kukaan ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa ei ole olemassa juuri edellisellä sivulla todettiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175cm ja käytän yleensä maihareita eli kyllä siitä se noin 180cm tulee. Painan noin 80kg. En koe itseäni epävarman oloiseksi tai jotenkin herkäksi keijukaiseksi. Nuoret naiset väistävät aina.
Okei. Mä painan 20 kg vähemmän.
Ap syyttää miehiä samasta käytöksestä mitä itse harjoittaa. Kuljen työmatkat kävellen. Ikinä en ole tömännyt yhteenkään vastaantulijaan. Jos näen vastaantulijan kävelevän vastaan samaa laitaa kävellen, niin huomaan tilanteen jo hyvissä ajoin ja vaihdan laitaa. Riippumatta onko vastaantulija mies, nainen, lapsi tahi eläin. Olen suurikokoinen keski-ikäinen mies, jos sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaisia alkaa olemaan vaikea väistellä, tarvitaan leveämpiä jalkakäytäviä.
Edelleenkö olet sokea sille, että te miehet olette paljon lihavampia?
Miehistä vähintään ylipainoisia on 72% !!!!! Siis vain 28% miehistä on normaalipainoisia.
Naisilla tämä luku on paljon pienempi.
Ps. miten se iso nainen pystyy siinä kapeallakin jalkakäytävällä väistämään, mutta se hoikka ja vikkelä mies ei????
Aivotoiminnassa jotakin häikkää??
Lihavia on naisissa enemmän ihan tilastojen mukaan. Ylipainoisia on miehissä enemmän. LIHAVIA siis NAISISSA enemmän. Miksei mene jakeluun?
Jos luet ne tilastot kunnolla, niin huomaat, että lihavia naisia on runsaasti vanhimmassa ikäluokassa, kun taas vanhat miehet ovat hoikempia kuin nuoremmat. Kyseiset ikäryhmät liikkuvat enimmäkseen rollaattorin kanssa tai vanhainkodeissa.
Nuorissa ja keski-ikäisissä tilanne on toinen. Lihavia on enemmän miehissä kuin naisissa.
Mielenkiintoisen asiasta tekee se, että naiset joilla on lievää ylipainoa, elävät vanhemmiksi kuin normaalipainouset nauset. Tästä on tehty tutkimuksiakin. Tämä varmasti näkyy ylipainotilastoissa runsaana ylipainoisten määränä vanhojen naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon naisvihaa. Jostain syystä suomalaisia on syytetty milloin russofobiasta, sveduvihasta, Trump-vihasta, antisemitismistä, tummaihoisiin kohdistuvasta rasismista ja nyt viimeisimpänä aasialaisiin kohdistuvasta rasisimista. Aivan kuin suurin ongelma maailmassa olisi se, kuinka piskuinen Suomi vihaa milloin mitäkin etnisyyttä tai kansallisuutta. Se sitten purkautuu esimerkiksi tällä tavalla. Sitten suomalaisia voidaan syyttää naisvihasta.
Suomessa on todella paljon naisvihaa. Mistä tämä johtuu?Mistä johtuu miesviha, jota on paljon enemmän?
Joo, se on kyllä totta että miehet joutuvat usein öisin kaupungilla pelkäämään että joku nainen lähtee seuraamaan ja yrittää rais kata. Kamalaa, miesparat
Mies saa useammin turpaan kuin nainen joutuu rais katuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen tyypin pitäisi väistää, jos sinäkään et väistä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupassa taas kerran joku typerä aggreäijå meinas kävellä päin, lisäksi tulevat kylkeen kiinni kaupassa, eivät voi sanoa että anteeksi haluan tuon tuotteen, sit kurketellaan niin että käsi naaman edessä. Ei wee mitä porukkaa.
Keski-ikäiset ja varsinkin vanhemmat naiset ovat juuri tuollaisia joka paikassa, sitten mulkoillaan vihaisina ja jupistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan voimaantunutta!
Tulisipa Kallion vihreät naiset ry paikalle, jotta päästäisiin oikein urakalla voimaantumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on miesten tappamia. Ja ei, ne kaikki naiset eivät ole ensin tappaneet lastaan.
Ehkä kuitenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin) kuole ihan muulla tavalla kuin "tapettuina". Miehillä on osuuttaan paljon suurempi riski joutua henkirikoksen uhriksi, ja moninkertainen riski joutua henkirikoksen uhriksi jossakin kadulla tai kodin ulkopuolella. Toinen vahvasti sukupuoleen liittyvä kuolemansyy on työtapaturma: yhdeksän kymmenestä kuolemaan johtaneesta tapaturmasta tapahtuu miehille.
Hyvä vaan jos sortaja-siat kuolevat. Yksi naistenhakkaaja ja r aiskaaja vähemmän!