Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?

Vierailija
21.12.2025 |

Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?

Kommentit (319)

Vierailija
301/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljon todellisempi tasa-arvo-ongelma on  naisen sukuelimen alatyylisen v nimityksen mälvääminen arkielämässä ja mediassa. Koska sana sanotaan usein kiukkuisella äänellä, pikkutytöt oppivat että heidän jalkojensa välissä on jotain pahaa ja hävettävää. Nuoruudessani mies pyysi seurueen naisilta anteeksi, jos sana sattui livahtamaan häneltä.

Eräs maah an tulija, jo toisen polven, perusti äskettäin jopa vaatefirman "Vi t un Leija". Meni  läpi rekisterissä, mitä ihmettelen. Poika ei olisi ikimaailmassa laittanut kauppansa nimeen oman äidinkielensä alatyylistä sanaa, joka tarkoittaa naisen sukuelintä. Se olisi ollut liian loukkaavaa hänen äitiään kohtaan, ja äitejä yleensäkin. Mutta suomeksi voi. 

Mikä meitä vaivaa? Miksi miehet ovat niin turhautuneita naistensa sukuelimiin. Muutkin kuin "in celit" hokevat sitä. 

Oma mieheni kehui naisen veetä "monipuoliseksi" verrattuna pen ikseen, ja siinä hän oli oikeassa. Hän ei koskaan kironnut v-sanalla, koska arvosti veetä niin paljon. t. leskinainen

Vierailija
302/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä naisille oiva testi, kävelkää miehiä päin ja katsokaa väistävätkö. Jos eivät väistä niin on miehessä kyllä vikaa, mikä lie narsisti ja naisten vihaaja.

Mutta mitä tuo kertoo naisista...

Olette miesvihaajia ja narsisteja?

Sen tiedän että porsineet naaraat ovat täynnä itseään ja saavutustaan kun kävelevät keskellä tietä rattaineen. Kaupassa pitää aina pysähtyä heidän eteensä kun eivät tajua lähteä kiertämään. Mutta protokolla on siis kävellä päin? Noudatan sitä jatkossa.

Vihaamme miehiä!

Etkö ymmärrä?

Sika!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon naisvihaa. Jostain syystä suomalaisia on syytetty milloin russofobiasta, sveduvihasta, Trump-vihasta, antisemitismistä, tummaihoisiin kohdistuvasta rasismista ja nyt viimeisimpänä aasialaisiin kohdistuvasta rasisimista. Aivan kuin suurin ongelma maailmassa olisi se, kuinka piskuinen Suomi vihaa milloin mitäkin etnisyyttä tai kansallisuutta. Se sitten purkautuu esimerkiksi tällä tavalla. Sitten suomalaisia voidaan syyttää naisvihasta. 

Suomessa on todella paljon naisvihaa. Mistä tämä johtuu?

Naisten mielikuvituksesta tai harhoista.

Joo, Euroopan pahimmat perheväkivaltatilastot ym ovat vain joukkoharhaa. Onneksi sentään näin.

Kyllä. "Euroopan pahimmat perheväkivaltatilastot" eivät ole Suomessa eivätkä ole koskaan olleet. 

Vierailija
304/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jatkumoa:

https://yle.fi/a/74-20180291?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Palstan naaraiden ulosannista päätellen tuo 15 on todella vähän. Pitäisi olla enemmän.

Tämä inkkeleiden naisviha on kyllä mahtavaa. Kai yrität itsekin kantaa kortesi kekoon?

Määrittele "inkkeli". 

Vierailija
305/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päälle ei kyllä kävellä, vaikka olen ihan tavallisen näköinen, en mitenkään kaunis nainen. Miehet väistää aina jotain puhelinta tuojottavia poikkeuksia lukuunottamatta. Olen kyllä 176cm pitkä, niin ehkä pelkäävät :D

Vierailija
306/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päälle ei kyllä kävellä, vaikka olen ihan tavallisen näköinen, en mitenkään kaunis nainen. Miehet väistää aina jotain puhelinta tuojottavia poikkeuksia lukuunottamatta. Olen kyllä 176cm pitkä, niin ehkä pelkäävät :D

Vain naiset pelkäävät random vastaantulijaa

Vierailija
307/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun päälleni kukaan kävele. Mutta kuljenkin fiksusti tien oikeaa reunaa.

N45

Monelle naiselle on epäselvää kumpi on vasen tai oikea. Ihan käytännön kokemusta tästä.

Vierailija
308/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
309/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevät päin, koska he ovat sikoja!!!

Vierailija
310/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

".... naaraat? Oletko sama henkilö, jonka mukaan naisviha on harhaista kuvitelmaa?'

Älä vastaile trollille kun se elää saamastaan huomiosta. Mieluummin pelkkä poistopyyntö eikä edes alapeukutusta.

Vierailija
311/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. No joka tapauksessa väistävät minua. Toki väistän itsekin välillä. Yleensä se väistää vastaantulijaa,  jolla on omalla oikealla puolella tilaa, oli sitten mies tai nainen. Ja se joka tulee takaa väistää.

Vierailija
312/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on hankittava iso pyssy. Silloin ihan kaikki väistää, eikä tartte edes ite tehä mittää muutako kävellä.

Vierailija
313/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. No joka tapauksessa väistävät minua. Toki väistän itsekin välillä. Yleensä se väistää vastaantulijaa,  jolla on omalla oikealla puolella tilaa, oli sitten mies tai nainen. Ja se joka tulee takaa väistää.

Niin siis normaalit käytöstavat ovat sinun tulkintasi mukaan pelkoa?

Vierailija
314/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan jos suurimman osan keskusteluun osallistumeista naisista kokemus on se, että miehet kävelevät päälle ja minun kokemus on se, että eivät kävele, niin joku syyhän siihen on. Arvelin, että yksi syy voisi olla pituuteni, ettei uskalleta tulla miten vaan tuuppimaan. Mutta se oli tosiaan vain yksi arvaus. Sanoppa sinä, että jos kyse on siitä, että miehillä on normaalit käytöstavat minua kohtaan, niin miksi ihmeessä miehillä ole normaaleja käytöstapoja kaikkia naisia kohtaan? 

Vierailija
315/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan jos suurimman osan keskusteluun osallistumeista naisista kokemus on se,

Mistä tiedät että keskusteluun on osallistunut naisia?

Uskotko aidosti tuohon?

Vierailija
316/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suollat siis omaa miesvihaasi, selität kuinka se on kohtattu ilmiö ja käsket itse etsimään ne "tilastot" johon viittaat?

Pulushakkia

Ei siinä, tyypillistä miehiä vihaaville spermaviemäreille. :)

Ei ole naisvihaa, spermaviemärit. 
Ööööööööö 🙄

--

Mikä tuossa on naisvihaa?

Vierailija
317/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap maalta? Kun kaupungissa käveleminen tuntuu niin vaikealta. 

Itse asun keskisuuressa kaupungissa, enkä koskaan ole kohdannut hänen ongelmaansa. En edes Helsingissä käydessäni. Olen 69-vuotias nainen.

Vierailija
318/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap maalta? Kun kaupungissa käveleminen tuntuu niin vaikealta. 

Itse asun keskisuuressa kaupungissa, enkä koskaan ole kohdannut hänen ongelmaansa. En edes Helsingissä käydessäni. Olen 69-vuotias nainen.

Sama. En muista koskaan edes nähneeni miehen kävelevän naista päin, tai naisten väistävän itkien miestä kun se on jyräämässä niitä.

Eipä siinä, ap:lle kaikki on mahdollista.

Vierailija
319/319 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu loppui kun pikkulapset meni ysiltä nukkumaan 😁😁😁😁