En enää ymmärrä mitä rasismi on
Jos noudatamme tasa-arvoa noudattavaa järjestelmää, miten voi olla rasismia?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla valkoisella heteromiehellä ei ole oikeutta kokea rasismia ja uvriutua? Miksi valkoista heteromistä kohtaan ei voi olla rasisti?
Johan uhriuduit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuus perustuu vikaan aivoissa (vamma tai toimintahäiriö prefrontaslicortexissa) ja erittäin vaikeaan käytöshäiriöön.
Ettehän te persut osaa logiikkaa, ette edes aritmetiikkaa tai äidinkieltänne.
Minusta tuollainen puhe on loukkaavaa. Miksi siitä ei joukkopöyristytä ja vaadita anteeksipyyntöjä?
Just näin! Vaadin anteeksipyynnön välittömästi!
Ja toi joukkopöyristyminen on loistava kommentti, saanhan käyttää👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuus perustuu vikaan aivoissa (vamma tai toimintahäiriö prefrontaslicortexissa) ja erittäin vaikeaan käytöshäiriöön.
Ettehän te persut osaa logiikkaa, ette edes aritmetiikkaa tai äidinkieltänne.
Minusta tuollainen puhe on loukkaavaa. Miksi siitä ei joukkopöyristytä ja vaadita anteeksipyyntöjä?
Just näin! Vaadin anteeksipyynnön välittömästi!Ja toi joukkopöyristyminen on loistava kommentti, saanhan käyttää👍
Persuista saa puhua ikävästi ja mollata, aivan kuin he olisivat persurotu. Ihan suomalaisia perusduunareita ollaan ja huomenna taas sorvin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla valkoisella heteromiehellä ei ole oikeutta kokea rasismia ja uvriutua? Miksi valkoista heteromistä kohtaan ei voi olla rasisti?
Johan uhriuduit.
Se on näin, koska vähemmistöt tässä maassa tekee sinusta pahan, etuoikeutetun tappajan. Itse olen kolmen lapsen mummo, leivon pullaa ja pipareita, vien lapsia puistoon, uimaan ja leikimme. Silti olen rasisti valkoinen uhka, koska olen valkoinen ja Hämeestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan uhriuduit.
Se on näin, koska vähemmistöt tässä maassa tekee sinusta pahan, etuoikeutetun tappajan. Itse olen kolmen lapsen mummo, leivon pullaa ja pipareita, vien lapsia puistoon, uimaan ja leikimme. Silti olen rasisti valkoinen uhka, koska olen valkoinen ja Hämeestä!
Otat itsesi ehkä himpun verran liian vakavasti.
Myös ne, jotka hulmuttavat palestiinan lippua ja nimittävät Israelin kansaa tappajiksi käyttäytyvät rasismiin viittaavasti. He vihaavat juutalaisia, joita on aina vihattu, eivätkö he ole kärsineet tarpeeksi uskonsa vuoksi?
Kaikki mitä muut, paitsi vasemmistolaiset sanoo ja tekee on nykyään rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Myös ne, jotka hulmuttavat palestiinan lippua ja nimittävät Israelin kansaa tappajiksi käyttäytyvät rasismiin viittaavasti. He vihaavat juutalaisia, joita on aina vihattu, eivätkö he ole kärsineet tarpeeksi uskonsa vuoksi?
Onko kärsimys jotenkin kollektiivista ja periytyvää? Israelilaisten tänä päivänä puoleensa vetämä viha on juuri tämän nykyisen sukupolven itsensä ansaitsemaa. Sillä ei ole juutalaisuuden kanssa mitään tekemistä, aivan sama vaikka olisivat jotain hinduja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kärsimys jotenkin kollektiivista ja periytyvää? Israelilaisten tänä päivänä puoleensa vetämä viha on juuri tämän nykyisen sukupolven itsensä ansaitsemaa. Sillä ei ole juutalaisuuden kanssa mitään tekemistä, aivan sama vaikka olisivat jotain hinduja.
Kuha ei muslimeja kuitenkaan!
Valkoista pidetään etuoikeutettuna, vaikka todellisuudessa he ovat ne, jotka tämän kaiken maksaa. Kun me joskus häviämme maailmankartalta, häviää myös rasismi, ilmeisesti.