Aivan hirveä migraani viime yönä, kumppani ei usko
En tiedä mitä tehdä. Viime yönä minulla oli pahin migreenin, minkä olen koskaan kokenut. Aura oireet jatkui monta tuntia, en nähnyt kunnolla, oli sahalaitos, en ymmärtänyt puhetta enkä pystynyt puhumaan kunnolla, puolet kasvoista ja toinen käsivarsi meni tunnottomaksi, päähän sattui kipulääkkeitä huolimatta ja lopulta oksensin monta kertaa. Käytiin sairaalassa (olen tällä hetkellä ulkomailla) ja siellä sanottiin, että eivät voi oikein tehdä muuta kuin antaa kipulääkettä. Olin paniikissa, koska pelkäsin että minulla oli jotain vakavampaa. Lääkäri ja sairaanhoitajat ärsyyntyivät ja ehkä kamalinta oli se, että he saivat kumppanini uskomaan, että valehtelen ja liioittelen, ja hän suuttui minulle. Kun lopulta oksensin, niin hän yritti estää minua tekemistä sitä, koska hän kuvittelisi että olin vaan dramaattinen ja luulotautinen.
Lopulta kumppani nukkui sängyssä ja minä nukahdin sohvalle. Hän nukkuu edelleen, minä heräsin enkä saa enää nukuttua.
Entä ole ihan varma miksi kerron tätä. Haluan haluaisin kuulla muilta migreenin kanssa elävilyä kokemuksia ja kannustusta. Olen vähän traumatisoitunut tästä kokemuksesta enkä vielä miten käydä tätä keskustelua kumppanin kanssa ja selittää asiaa. Olen aika käyttäytyvät siitä miten hän kohtelu minua, en ymmärrä tätä empatian puutetta.
Itsellä kokemus että kipua ei uskota kun on rauhallinen. CRPS 2 nyt tästä syystä.