Mistä voisin löytää jonkun naisen frendzoneen joka voisi tulla mun luo välillä tekemään muijien juttuja eli siivoamaan ja laittamaan ruokaa?
Noinhan naiset käyttää tavismiehiä, joten pitäisi olla oko?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan vain ostaisit jostain siivouspalvelua? Varmaan helpompi niin, kaikille osapuolille.
Sehän maksaa.
Niin maksaa. Miksi kukaan sinua ilmaiseksi passaisi kun äitisikin sen lopetti.
Koeta sitä ainoaa naista yhteystiedoissasi eli äippääsi.
Varmaan loppiaisena vainaa tämäkin mies. Löytyi kotoaan tukehtuneena Snickersiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ulkomailta niinkun Vegelius, Mäkelä, Tynkkynen ym. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi Mäkelä ei ota vaimoaan minnekään näkyville ..esim. linnan juhlaan ??? On naiselle vaimona ja lasten äitinä halventavaa.
Ei uskalla irrottaa sitä kahleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan vain ostaisit jostain siivouspalvelua? Varmaan helpompi niin, kaikille osapuolille.
Sehän maksaa.
Siksi sinä käyt töissä ja tienaat. Vai etkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet todella komeansöpö, 190cm, treenattu, todella hyvällä persoonalla, seksitaidoilla ja huomioonotolla/empaattisuudella varustettu mies niin sitten voin tulla.
Mutta et ole. Olet joku naisvihaaja ylilautaileva pulska nörtti jolla verisuonet pullistelee otsassa kun sana nainen mainitaan. Palkkaa siivooja.
Huh huh. Mitä sä vihjaat et olisin joku miespro sti? Jopas on härskiä.
Opetellaanpa suomea, persu. Ymmärretään luettu väitelause oikein eikä yritetä laiskasti arvailla.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan riitä rahat siihen jos ei kotipalveluunkaan.
Helpommalla pääset kun etsit epätoivoisen naisen jolla lapsentekoikä alkaa olla ohi ja lupailet kaikenlaista. Saat siivouksen ja ruoanlaiton lisäksi myös pesää. Vasektomia suositeltava toki.
Opettele siivoamaan ja laittamaan ruokaa itse. Naiset tykkää.
Kai nyt joka jamppa sen verran osaa ja viitsii siivota ja kokkailla, että kotonaan pärjää. Vai eikö?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ap se ero, että näillä naisilla on miehille jotain tarjottavaa, sinulla ei ole mitään mikä ketään kiinnostaisi.
Mitä tarjottavaa teillä olisi, muuta kuin mielenterveysongelmia ja kaaosta?
Vierailija kirjoitti:
Rasistireppanaa tuntuu asia haittaavan. :DD
Voin tulla siivoamaan ja laittaan nakkisopan jos olet ulkomuodoltasi nuoren George Harrisonin kaksoisveli ja soitat kitaraa ja laulat sen pari tuntia. Pottunokka tavis ei innosta siivoamaan ilmaiseksi.
Sun pitää olla Frederik, sillä on nykyään nainen joka kokkaa ja siivoaa, tosin ovat parisuhteessa. Sanon ihan possarina, oon kerran aspassa tavannut Reetun ja hänestä jäi tosi myönteinen kuva :)
Katsele jotain äitisi ikäisiä naisia. Varmasti jollekin kelpaa nuoren miehen seura teatteriin ja taidenäyttelyihin.
Palkkaa halvalla joku n#ekerimuija, niin saat halvalla pesääkin. Et sinä surkimus muuten naista saa.
Sun tunneäly ei riitä saamaan siivouspalvelua ilmaiseksi.
Tilaa ilotyttö luoksesi ja sano, että kiihotut katsellessasi hänen siivoamistaan.
Oon kipeenä. Tuu sä siivoon ja kokkaan mulle.
Miksi Mäkelä ei ota vaimoaan minnekään näkyville ..esim. linnan juhlaan ??? On naiselle vaimona ja lasten äitinä halventavaa.