Elina Gustafsson ja eron jälkeen yhteinen mökki ja koira Anskun kanssa
Jako näyttää menevän niin, että Elina pitää koko ajan mökkiä ja koiraa. Poikkeuksena se, että Ansku sai olla mökillä alkukesästä, kun oli paskat ilmat ja Ellu Mongoliassa pyöräilemässä.
En ainakaan maksaisi puolta mökistä tuolla diilillä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ellu taitaa olla sellainen minä minä. Sitten loukkaantuu, jos ei saa "toteuttaa itseään".
Vetää turpaan jos asiat ei mene hänen mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ellu taitaa olla sellainen minä minä. Sitten loukkaantuu, jos ei saa "toteuttaa itseään".
Ihan tyypillinen lepakko
Vierailija kirjoitti:
Ansku näyttää löytäneen uuden onnen.
Oli kuvien perusteella kumppanilla miehen kengät. Tai sitten on neidolla siro 42 jalka.
Onkohan totta, että Gustafssonilla on kuitenkin aikamoisen kokoinen penis ja Ansku sitä kauhisteli.
Vierailija kirjoitti:
Missä näit kengät
Anskulla oli instassa kuva omista ja kumppanin kengistä sydämen kera.
Sääli, olen saanut kuvan, että Ansku erityisesti rakastaa mökkiä ja oli se joka alun perin halusi ottaa koiran.
Ansku halusi koiran ja mökin. Kummastakin vastuun kantaa kuitenkin Ellu. Tais olla mökin työleiri liian kova ja ymmärsin että koirassakin oli kova homma ja vielä kun koira selvästi kiintyi Elluun niin riitoja alkoi tulla...
Ehkä molempien omistajuus on nykyään Ellulla😍
Onhan se Ansku siellä mökillä ollut säännöllisesti. Tässä kesän mittaan. Ja oli siskonsa luona ja sillä ellu mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Ansku halusi koiran ja mökin. Kummastakin vastuun kantaa kuitenkin Ellu. Tais olla mökin työleiri liian kova ja ymmärsin että koirassakin oli kova homma ja vielä kun koira selvästi kiintyi Elluun niin riitoja alkoi tulla...
Ehkä molempien omistajuus on nykyään Ellulla😍
En usko, että kirjoittamasi pitää paikkaansa. Ansku ei hylkäisi Mäksyä.
Vierailija kirjoitti:
Noiden kahden henkinen ikäero on noin 45 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Ansku siellä mökillä ollut säännöllisesti. Tässä kesän mittaan. Ja oli siskonsa luona ja sillä ellu mökillä.
Ei ole ollut. Luulet varmaan, että kun valmennusten mainokset on osittain kuvattu mökillä, niin olisi siellä.