Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (623)

Vierailija
561/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on se ja sama haluaako vai ei. Itse en halua naisten kanssa koska oma käsi ajaa saman asian niin ei ole naiselle tarvetta.

Vierailija
562/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt uskomatonta että tätä ketjua ei siirretä seksi osioon, mautonta! 

Moderointi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pervo ketju on ollut kohta vuorokauden normipalstalla, eikä siirretä seksiosioon! 

Erityisen mautonta näin Joulun alla! 

Hävetkää Sanoma oy !!!!!👎🏻

Mennyvittuun jo pelle

Mene sinä helvettiin täältä. 🖕

Menkää nyt harrastamaan sitä takuuorkkuseksiä. Muistakaa käyttää myös toistakin kättä ettei  se tule liian mustasukkaiseksi.

Kyllä mun mies kättäkin käyttää. Pidän yhdynnästä eniten.

Vierailija
564/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Ei kaikki naiset  harrasta seksiä siten että tavoite on itse saada orgasmi. Joillekin se että mies saa orgasmin on pääasia.

Vierailija
565/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Ei kaikki naiset  harrasta seksiä siten että tavoite on itse saada orgasmi. Joillekin se että mies saa orgasmin on pääasia.

Ja monille miehille pääasia on että saa itse orgasmin ja se saako nainen on sivuseikka.

Vierailija
566/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että aikuisella ihmisellä on vastuu omasta nautinnosta. Jos ei saa orgasmia kumppanin kanssa, kumppani on väärä. 

Vierailija
567/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pervo ketju on ollut kohta vuorokauden normipalstalla, eikä siirretä seksiosioon! 

Erityisen mautonta näin Joulun alla! 

Hävetkää Sanoma oy !!!!!👎🏻

Mennyvittuun jo pelle

Just näin. Ketjussa ei puhuta seksistä vaan miesten paskuudesta. Onneksi modet ymmärtävät tämän

Kyllä! Paskoja ovat ja sikoja! Kuohita pitäisi ja kivittää hengiltä mokomat elukat.

MIehet ovat alinta saastaa. Sääli että niitä on toistaiseksi olemassa! Onneksi tilanne muuttuu ja ne elukat tulevat katoamaan luonnollisesti.

Mitä se spermaviemäri siellä kitisee? Eikö sinua ole nussittu taaskaan kunnolla?

Vierailija
568/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderointi!!!

Mennyvittuun jo pelle

Vierailija
569/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinään naiset saavat orgasmin helposti ja nopeasti mutta miehen kanssa siihen tarvitaan kemiaa ja henkistä yhteyttä sekä pitkä esileikki ja vielä pidempi klitoriksen manipulointi 😵💫

Ei tarvita. Puhu itsestäsi vaan. Eikä kaikki tykkää klitoriksen räpläämisestä.

Mäkin oon sitä mieltä, että harva mies haluaa penistä mukaan seksiin. Itse ronklaan miehen palleja kovakouraisesti ja, jos mies ei siitä saa, niin vika on miehessä. 

Paisuvaiskudosseksi (klitoris, penis) on niin turhaa.

Vierailija
570/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle.

Vierailija
571/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai nainen otetaan huomioon. Olen esim käynyt tässä syksyn aikana neljän eri naisen kanssa tinder treffeillä ja he ovat itse tehneet aloitteet seksistä, pari ilmoittaneet jo ennen treffejä että haluaa kanssani sänkyyn. Jokainen on saanut orgasmin myös. On kehuttu kovasti että olen hyvä suustani ja tiedän kyllä mitä teen. Sekä myöskin eihän mies oletakkaan että nainen sais pelkästään kun nai, mutta kyllä aika iso osa saa kun samalla sormetan naista ja se tottakai ennenkuin on oma vuoroni. M40

Vierailija
572/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ketju sai vihaiset miehet liikkeelle jotka eivät selvästikään osaa tyydyttää naista (tai eivät vain halua). Sääliksi käy niitä naisia jotka erehtyvät tuollaisten miesten kanssa sänkyyn..

Nää on varmaan Aatu Taatelin seuraajia. Hassua, kuinka monet miehet putoavat parisuhdemarkkinoilta opitun naisv ihan vuoksi. Ihan tulee foliohattuolo tästä. Kukapas se kääriikään "tuotot" tästä. Herrasmiehet tietty. Ja naiset huokailevat nautinnosta herrasmiesten käsissä. 

Elämä on valintoja. 

Vierailija
573/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Ja siinä vaiheessa on lottovoitto kun nainen huomaa ettei tartte yhtään miehiä tuottamaan itselleen orgasmia. Ja miehet jää ihmettelemään miksei nainen halua pelkkää kaveruutta syvempää. Siis kyllä mä itseni saan tulemaan ja nehän on mahtavia kerta toisensa jälkeen. Jos mies haluaa tutustua, en mä ilmaisesta ruuasta ja drinkeistä kieltäydy. Hah.

Vierailija
574/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset kylläkin tykkäävät seksistä miehen kanssa siitäkin huolimatta vaikka ei orgasmia saisikaan, läheskään joka kerta.

Ei pidä paikkaansa. Katso aloitusta ja sen saamia tykkäyksiä.

Mä kirjoitin aiemmin tähän ketjuun pitkän vastauksen siitä, että mä olen ollut pitkässä parisuhteessa, naimisissa jne. enkä ole saanut orgasmia. Silti halusin seksiä ja himoitsin noita miehiä joiden kanssa olin parisuhteessa. En ymmärrä miksi mun olisi pitänyt olla ilman seksiä koska mä kuitenkin halusin seksiä ja mua panetti. Pelkästään miesten mieliksi en ole suostunut seksiin koskaan vaan kyllä mun pitää sitä itsekin haluta. 

Nykyisen vakkaripanon kanssa meni melkein kaksi vuotta ennen kuin sain hänen kanssaan ensimmäisen orgasmin. Tämä onnistuu klitoriskiihottimen avulla. Edelleenkään en saa suuseksissä tai sormilla eikä ole kyse siitä etteikö olisi miehet yrittäneet. Tämä vakkaripanokin on kysellyt mistä pidän ja mikä auttaisi mut laukeamaan.

Yksin ollessa olen saanut orgasmin aina helposti, mutta itsetyydytys ei korvaa seksiä miehen kanssa.

Vierailija
575/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderointi!!!

Säkin voisit joskus nussia jonkun kanssa niin ehkä vähän rentoutuisit. 

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä sulla on päässä vikaa jos jo pelkkä seksiin liittyvä otsikko saa sut noin sekoamaan. Normaalit ihmiset osaa ohittaa aloitukset jotka ei kiinnosta. Sä ääliö avaat ketjun koko ajan uudestaan ja kommentoit samalla sitä nostaen. 

Vierailija
576/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottakai nainen otetaan huomioon. Olen esim käynyt tässä syksyn aikana neljän eri naisen kanssa tinder treffeillä ja he ovat itse tehneet aloitteet seksistä, pari ilmoittaneet jo ennen treffejä että haluaa kanssani sänkyyn. Jokainen on saanut orgasmin myös. On kehuttu kovasti että olen hyvä suustani ja tiedän kyllä mitä teen. Sekä myöskin eihän mies oletakkaan että nainen sais pelkästään kun nai, mutta kyllä aika iso osa saa kun samalla sormetan naista ja se tottakai ennenkuin on oma vuoroni. M40

Niin et sitten erota pelkällä yhdynnällä saatua orgasmia ja yhdynnällä+klitoriksen hyväilyllä saatua orgasmia. Nuo on kaksi eri asiaa.

Ja voin lyödä vaikka vetoa, että mua et saisi noin laukeamaan. Ei ole kukaan saanut ja yritystä on kyllä ollut. Saan sillä, että mies panee takaapäin ja mä itse käytän klitoriskiihotinta. Tähänkin meni melkein kaksi vuotta saman miehen kanssa, että onnistui.

Vierailija
577/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan suurin osa miehistä on epäviehättäviä

Vierailija
578/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan suurin osa miehistä on epäviehättäviä

Hyvin moni nainen on täysi lahna sängyssä niin siinäpähän saa miettiä miten saisi vielä organisminsa ei ole miehen ongelma.

Vierailija
579/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin naisen, joka tiesi miten miehestä saa irti haluamansa. Ajoin kotiini 70km tämä detti kyydissä. Sisällä lensi rintsikat nurkaan melko nopeasti ja sitten loputkin. Alettiin hommiin. Hän kietoi jalkansa tiukasti ympärilleni, en päässyt ulospäin ollenkaan, sisään, sisään, sisään. No tilanne tuntui tukalalta, mutta hetken päästä hän huusi allani. Sitten sain nussia normaaliin tapaan loppuun saakka. Hän osasi ottaa haluamansa ja sitten oli minun vuoroni.

Vierailija
580/623 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ketju sai vihaiset miehet liikkeelle jotka eivät selvästikään osaa tyydyttää naista (tai eivät vain halua). Sääliksi käy niitä naisia jotka erehtyvät tuollaisten miesten kanssa sänkyyn..

Jos mies nylpyttää itselleen orgasmin yhdynnässä niin miksei nainen voi tehdä jotain vastavaa vaan vaativat miehen tekevän senkin? Tämä ei ole vihaa vaan ihan vilpitön kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi