Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (634)
Naiskokelaani saa orgasmin lähes kaikesta mitä teen, hän on aavistuksen nymfomaani. Onhan se tietenkin kaunista, nautinnollista, mutta välillä hieman uuvuttavaa hegellisesti sekä fyysillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Se ulvahtaa kehen kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pervo ketju on ollut kohta vuorokauden normipalstalla, eikä siirretä seksiosioon!
Erityisen mautonta näin Joulun alla!
Hävetkää Sanoma oy !!!!!👎🏻
Mennyvittuun jo pelle
Just näin. Ketjussa ei puhuta seksistä vaan miesten paskuudesta. Onneksi modet ymmärtävät tämän
Kyllä! Paskoja ovat ja sikoja! Kuohita pitäisi ja kivittää hengiltä mokomat elukat.
MIehet ovat alinta saastaa. Sääli että niitä on toistaiseksi olemassa! Onneksi tilanne muuttuu ja ne elukat tulevat katoamaan luonnollisesti.
Sinähän se varsinainen Einstein olet! Naiset sitten lisääntyy jatkossa neitseellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen halunnut seksiä vaikka en ole orgasmia saanutkaan. Olin 10 vuotta parisuhteessa enkä koskaan saanut orgasmia tämän miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja halusin sitä. En ymmärrä miksi mun olisi pitänyt olla ilman seksiä sen vuoksi, että en saa miesten kanssa orgasmia. Mua kuitenkin on aina panettanut ja mä haluan seksiä. Ei mulle riitä itsetyydytys.
Nykyään olen sinkku ja vakkaripanon kanssa meni lähes kaksi vuotta ennen kuin sain orgasmin hänen kanssaan.
Tämä. Seksistä voi nauttia, vaikka ei orgasmia saisikaan. Itse tarvitsen syvemmän luottamuksen, että kroppa rentoutuu tarpeeksi orgasmia varten ja uuden kumppanin kanssa se on vaikeaa, vaikka olisin kuinka lähellä. Silti nautin seksistä ja se orgasmi tulee sitten kuin tulee. Pääasia on se, että partneri edes yrittää miellyttää. Sellaisen kanssa ei ole mitään jakoja, joka ei edes ajattele toisen nautintoa. Minäkin yritän saada miehen laukeamaan, mutta on sattunut itselle jo pari samanlaista jännittäjää kuin jollainen olen itse, joiden on vaikea tulla uuden kumppanin kanssa ja välillä on käynyt niin, ettei kumpikaan ole edes tunnin sessiossa saanut. Molemmat on silti nauttineet, vaikka se huipentuma onkin jäänyt saamatta ja sitten on yritetty myöhemmin uusiksi.
Se on muuten siinä mielessä hyvä, että asiasta voi puhua avoimesti. Veikkaan että miesten on vielä vaikeampi tätä asiaa selittää niin, että nainen ei kokisi asiaa niin, että itsessä jotain vikaa. Täällähän miehet syyttää naisen orgasmin puutteesta heti naista, niin tottahan miehen orgasmin puute on sekin heti naisen vika.
Seksistä voi nauttia ilmankin orgasmia, mutta se on hyvin riippuvaista kumppanista. Sen pitää olla hyvää muuten, tai sitten on parempi olla ilman. Ex-miehen kanssa oli seksiä lähinnä siksi, että ei vonkaisi. En saanut siitä mitään irti, koska ei lämmitellyt minua ennen seksiä ja jos satuin jotenkin vahingossa lämpeämään, kesto jäi niin lyhyeksi, että en edelleenkään saanut asiasta mitään irti. Oli parempi olla ilman kuin pelkkänä reikänä, johon tyydyttää tarpeensa. Sellaista ihmistä ei halua, joka ei ota toisen nautintoa ollenkaan huomioon. Se yritys on tärkeintä, vaikka ei onnistuisikaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.
Olisit vaan sanonut suoraan ettet tiedä naisista yhtään mitään. Juurikin sinunlaisiesi takia moni nainen pitää sooloseksistä enemmän. Ääliö.
Tai sitten sinä olet se ääliö kun et vaan osaa. Olemattomat seksitaidot itselläsi ja syytät miestä. Vika on sinussa.
Sulle, "loverboy":
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset saavat orgasmin tai useammankin hyvin helposti, toisille se on niin vaikeaa että mitkään sadetanssit ja loitsut Ricky Martinin soidessa hiljaa taustalla ei vaan auta. Varsinkaan nämä ihmiset eivät vahingossakaan kommunikoi toiveistaan. Epäilen tämänkin olevan osa jotain naisten kummallista valtapeliä.
Miehen ei siitä kannata stressiä ottaa. Ei voi kuin tehdä parhaansa, jos se ei riitä niin ei riitä. Roplatkoon sitten itsensä tyytyväisiksi ihan omin voimin.
Kommunikoin kyllä ja selkeästi sekä lempeästi mutta se johtanut usein miehellä joko kilareihin, mökötykseen tai molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pervo ketju on ollut kohta vuorokauden normipalstalla, eikä siirretä seksiosioon!
Mennyvittuun jo pelle
Just näin. Ketjussa ei puhuta seksistä vaan miesten paskuudesta. Onneksi modet ymmärtävät tämän
Kyllä! Paskoja ovat ja sikoja! Kuohita pitäisi ja kivittää hengiltä mokomat elukat.
MIehet ovat alinta saastaa. Sääli että niitä on toistaiseksi olemassa! Onneksi tilanne muuttuu ja ne elukat tulevat katoamaan luonnollisesti.
Sinähän se var
Miten mahtaa pyhällä hengellä mieskunto riittää jos maailman kaikki naiset pitäisi saattaa tiineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyvittuun jo pelle
Mene sinä helvettiin täältä. 🖕
Menkää nyt harrastamaan sitä takuuorkkuseksiä. Muistakaa käyttää myös toistakin kättä ettei se tule liian mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia? Why bother?
Ehkä kannattaisi sellaisen naisen tehdä asialle jotain. Pano on aina pano. Kyllä se muovitapin tunkemisen pilluun voittaa. Tai onhan se ylipäätään säälittävää että nainen on sellainen naurettava runkkari.
Varmaan suurin osa naisista tekeekin jotain - nimittäin vaihtaa miestä sellaiseen, joka välittää naisenkin nautinnosta.
Eli haluat panorinkiin. Nämä miehet ovat yksisarvisia ja niillä naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa vaan on parasiittisiittiöiden insertoimista naisen kehoon.
Ei ole yksinkertaiseti mitään syytä suorittaa sitä koskaan. Orgasmin saa muutenkin jos sellaista haluaa.
Olet väärässä.
Nainen voi nauttia seksistä. Nainen voi saada orgasmin yhdynnässä. Seksi on parasta miehen kanssa.
Mikä sinusta tekee sen arvoisen, että olisit oikeutettu saamaan miehen?
Yksinään naiset saavat orgasmin helposti ja nopeasti mutta miehen kanssa siihen tarvitaan kemiaa ja henkistä yhteyttä sekä pitkä esileikki ja vielä pidempi klitoriksen manipulointi 😵💫
Luin jostain että italialaiset naiset ovat kaikkein tyytyväisimpiä seksielämäänsä.
Joskus stereotypiat pitävät paikkansa. Italialainen rakastaja. :D
Olen saanut yhdyntäorgasmin avioliiton aikana vain silloin tällöin afrobileiden jatkoilla.
Blondivaimo45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset saavat orgasmin tai useammankin hyvin helposti, toisille se on niin vaikeaa että mitkään sadetanssit ja loitsut Ricky Martinin soidessa hiljaa taustalla ei vaan auta. Varsinkaan nämä ihmiset eivät vahingossakaan kommunikoi toiveistaan. Epäilen tämänkin olevan osa jotain naisten kummallista valtapeliä.
Miehen ei siitä kannata stressiä ottaa. Ei voi kuin tehdä parhaansa, jos se ei riitä niin ei riitä. Roplatkoon sitten itsensä tyytyväisiksi ihan omin voimin.
Kommunikoin kyllä ja selkeästi sekä lempeästi mutta se johtanut usein miehellä joko kilareihin, mökötykseen tai molempiin.
Miesvauva vaihtoon. Sano miehelle, että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan ja lopeta seksi tumpelon kanssa.
Varmaan suurin osa naisista tekeekin jotain - nimittäin vaihtaa miestä sellaiseen, joka välittää naisenkin nautinnosta.
Eli haluat panorinkiin. Nämä miehet ovat yksisarvisia ja niillä naisia riittää.
Jos vaihtoehdot ovat nämä niin tietysti valitaan taitavan rakastajan orkkurinki yhden itsekkään kotona loisivan tumpelon sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että italialaiset naiset ovat kaikkein tyytyväisimpiä seksielämäänsä.
Joskus stereotypiat pitävät paikkansa. Italialainen rakastaja. :D
Mulla on ollut yksi. Ei kyllä ollut mistään kotoisin, ihan tumppu sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just otin suihin vaan koska tykkään.
Best!
Pick meeeeeeee!
Vierailija kirjoitti:
Yksinään naiset saavat orgasmin helposti ja nopeasti mutta miehen kanssa siihen tarvitaan kemiaa ja henkistä yhteyttä sekä pitkä esileikki ja vielä pidempi klitoriksen manipulointi 😵💫
Ei tarvita. Puhu itsestäsi vaan. Eikä kaikki tykkää klitoriksen räpläämisestä.