Miten joku kykenee asumaan Helsingin ulkopuolella?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi olla? Asun Pohjois-Pohjanmaalla 15 000 asukkaan kunnassa ja täällä ainakin on kaikki mitä tarvitsee. Ainoastaan joskus harmittaa kun risteilylle lähtö ei ole niin helppoa, kun asuu kaukana Turusta/Helsingistä.
Eli kerro siis mitä oleellista Helsingissä on mitä pitäisi tarvita?
N38
Esim teatteri, stadion, elokuva teatteri, kauppoja, merenranta
Nuoko ovat tarpeellisia ihmisille jokaisena päivänä vuodessa? Arvostan itse rauhaa asuinympäristössäni ja noihin kaikkiin pääsee aika vähällä vaivalla ja pienillä kustannuksilla kauempaakin. Rahaa säästyy jättimäärä kun ei tarvitse maksaa Helsingin asunnoista kiskurihintoja.
Vierailija kirjoitti:
66 vuotta olen asunut Kainuussa. Vaikea sanoa miten olen onnistunut kyseisessä asiassa.
Kainuu on hienoa seutua ja verraten mukavia ihmisiä. Asuisin kai siellä,ellei Kainuun mies valinnut sijaani viinan. Ehkä valintansa oli onnistunut,mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi olla? Asun Pohjois-Pohjanmaalla 15 000 asukkaan kunnassa ja täällä ainakin on kaikki mitä tarvitsee. Ainoastaan joskus harmittaa kun risteilylle lähtö ei ole niin helppoa, kun asuu kaukana Turusta/Helsingistä.
N38
Esim teatteri, stadion, elokuva teatteri, kauppoja, merenranta
Löytyy parikin teatteria, elokuvateatteri, kauppoja ja merenranta. Stadionia ei ehkä ole, urheilukenttiä on useampikin, mutta en oikein tiedä mikä on stadionin ja tavallisen kentän ero, onko se vain koko.
Helsingissä ei voi kadota siihen tyhjyyteen. 😉
Vierailija kirjoitti:
N38
Pääsee risteilylle kävelemällä satamaan 100m.
Täällä on rauhallista ja turvallista. On omaa tilaa. Ihmiset luottavat toisiinsa. En kaipaa kaupungin stressiä ja kiirettä.
Vain reilu 8,2 miljardia ihmistä. Katsele boxin ulkopuolelle.