Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..
Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.
Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset raivoaa, kun ap:lla harmitonta pientä hupia päivää piristämässä.
Näköjään. Mitä pahaa tässäkin taas on? Onhan se imartelevaa, että halutaan kahville. Ilmeisesti miehiä kiihottaa jotenkin se, että nainen on naimisissa ja perheellinen (ja äidillinen). Lisäksi naisellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi asuu Kokkolassa, toinen Mikkelissä, kolmas Vantaalla, neljäs Hämeenlinnassa ja viides Helsingissä.
Ap
Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi sanoo, kun näytät viestit?
Tähän vastaus, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asuu Kokkolassa, toinen Mikkelissä, kolmas Vantaalla, neljäs Hämeenlinnassa ja viides Helsingissä.
ApKetä kiinnostaa?
Ei sinua ainakaan.
Ap
Kutkutteleeko pimpassa kun vieraat miehet haluavat sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaus, kiitos.
En riko viestintäsalaisuutta. Viestit on tarkoitettu minulle. En minäkään hänen viestejään halua lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaus, kiitos.
No niin, eli ap ei vastaa tähän.
Minun silmissäni hän on rikollinen.
Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaus, kiitos.
Tottakai vastasin. En tarvitse sinun silmiäsi kun minulla on omatkin - ja kauniit onkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tavannut nuo miehet?
Threadsissä ja Ig:ssa.Ap
Parempi kysymys on miksi?
Vuonna 2025 elät sille, että kelpaat miehille ja kerjäät hyväksyntää ja huomiota miehiltä? Aika surullista.
Ei, en ole kateellinen. Miehet nyt pa nee kaikenlaista jos vaan pääsevät pa ne maan.
-Monitor Lizard
Toivottavasti miehesi tekee sulle vielä pahemmin..ei jää vaan viestittely tasolle😄 tai mistäs tiedät mitä se sun miehesi on tehnyt tai tekee
Vierailija kirjoitti:
Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.
Minä olen saanut sen jo. Lisäksi asun velattomassa rivitaloasunnossa Helsingissä. Olemme mieheni kanssa kumpikin akateemisia ja tutustuneet yliopistolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaus, kiitos.
Ei ole rikollista olla weetee.
Huono itsetunto ilmenee monin tavoin, esim niin että kerjää huomiota muilta miehiltä
Mutta tämä on trolli kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2025 elät sille, että kelpaat miehille ja kerjäät hyväksyntää ja huomiota miehiltä? Aika surullista.
Ei, en ole kateellinen. Miehet nyt pa nee kaikenlaista jos vaan pääsevät pa ne maan.
-Monitor Lizard
JA tuon lisäksi vielä kerjää itselleen huomiota mammapalstalla! Surulliseen huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tavannut nuo miehet?
Threadsissä ja Ig:ssa.Ap
Parempi kysymys on miksi?
Jostain syystä haluavat lähestyä minua viestein. Vaikea tietää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaus, kiitos.
En riko viestintäsalaisuutta. Viestit on tarkoitettu minulle. En minäkään hänen viestejään halua lukea.Ap
Miksi sinulle on tärkeämpää olla luotettava viestikumppani vieraille miehille, muttei omalle puolisollesi?
Kaverin vaimo esitteli viestit miehelleen, ja pistivät välit poikki ystävä pariskuntaan oitis. Eivät edes selitelleet mitään, keskenään päättivät vain etteivät kaipaa pettäjiä tuttavikseen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset raivoaa, kun ap:lla harmitonta pientä hupia päivää piristämässä.
Ei ole hupia eikä piristä.
Eli jouluaatto perheen kanssa ja viimeistään Tapaninpäivänä vierasta saamassa.