Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sitä vaimolle taas joululahjaksi?

Vierailija
19.12.2025 |

16 vuotta yhdessä niin alkaa olla jo kaikki korut ja muut ostettu. Vinkkejä kaivataan. Iskä x3 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille seksiä. Oot kuitenkin pihdannut koko vuoden, niin eikö vaimo ansaitse seksiä edes kerran vuodessa?

Vierailija
62/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri niin saa vaimo huilata.

Olen tässä 16 vuoden aikana kerennyt ostaa. Mm robotti-imurin, kaulakorun, korvikset tieten monetkin, rannekorun nomination ja siihen kaikki palat, airfryer, satisfyer, yleiskone jne. Ap

Tää alkaa kuulostaa Allulta joka yrittää esiintyä jonakuna muuna. Eli äo n. 65.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies pääsee helpolla minun lahjan suhteen, tarvitsee käydä vain kirjakaupassa ja joulukarkkihyllyllä.

Pääsisihän ap:kin helpolla lahjan suhteen, vaimo on toivonut yöpaitaa. Mutta sen sijaan että ap sen ostaa tulee palstalle vinkumaan että ei tiedä mitä ostaisi.

Itseasiassa oma yksi suurimmista toiveista on että pääsisi eroon niistä entisistäkin kamalista säkeistä. Siinä ei ole mitään seksikästä että nainen pukeutuu joka ilta siihen vaaleanpunaiseen polviin asti ulottuvaan muumi yöpaitaan. Miesten Aku ankka kalsaritkin ovat seksikkäämpiä kuin se muumi säkki öisin päällä. Saat arvata kaks kertaa ostanko siis. Ap

Vierailija
64/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siinä taas yksi aviomies todistamassa, ettei ole ollut 16-vuoteen aidosti kiinnostunut vaimostaan.

En toki. Mutta kovasti olen kuitenkin yrittänyt ottaa siitä selvää...

Samaa sanoi muuten minunkin exäni, ettei minusta vaan ota selvää, niin ei minulle mitään lahjaa voi osata antaa.

Ja tosiasiassa olin pitkin vuotta puhellut, että "tuollaisen jos saisi lahjaksi niin voi kun kiva olisi" jne.

Mutta siinä kohtaa kun toista ei tosiasiassa vaan kiinnosta, niin se on sama vaikka tapetoisi asunnon seinät lahjatoiveilla. 

Vierailija
65/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin uutta älykelloa, villasukkia tai fanelli yöpukua 

Vierailija
66/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille seksiä. Oot kuitenkin pihdannut koko vuoden, niin eikö vaimo ansaitse seksiä edes kerran vuodessa?

Viimeksi eilen illalla sai ja edellisen kerran, sekin tällä viikolla. Sai myös molemmilla kerroilla sen orgasmin. Ap

Vierailija
67/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Aika surullista, ettet tunne vaimoasi 16-vuoden jälkeenkään niin, että voisit hänelle jotain ostaa :(

Olen ollut mieheni kanssa 40 vuotta eikä mitään hajua mitä ostaa. Kaikki on jo ostettu ja mitään hierontakortteja turha iostaa ja käyttämättä jää työpaikaltakin saadut.

Vierailija
68/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jotain marjolaine.fr 

Vierailija
69/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä trolli.

Mitään ehdotetuista asioista ei voi antaa koska se ja tämä ja tuo syy.

Vierailija
70/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käytännöllistä. Tee itse 500€ lahjakortti ja sano että tulee käyttää oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Oli se sitten kampaaja, kauneushoitola, asuste jne. Pääasia että käyttää itseensä.

Vierailija
71/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin uuden laskettelu-/lumivyöryrepun. 

Menee käyttöön, kun tiedossa vapaalaskureissua.

Sinun vaimosi harrastaa jotain.

Sehän olisikin helppoa jos vaimolla olisi joku mistä tykkäisi, mutta ei ole oikein ollenkaan sellaisia selkeitä lempiasioita. Itse Esim toivoin kelloa kun täytin 40. Nyt toivoin joululahjaksi kaulakorua jossa lastemme nimet. Kun vaimolta kysyy niin vastaa tyyliin. Yöpaita. Kovin on vaikeaa sitten keksiä mitään. Ap

Jep jep.

Eli hän kertoo suoraan mitä haluaa lahjaksi, mutta tämä toive ei kelpaa sinulle. Tosi hienolta kuulostaa. 

Vierailija
72/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohi afrikkaan.

Mitä sitä sinne lähettämään, kun täällä lypsävät.

Vierailija
73/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet silmät kiinni temuun painelemaan satunnaisia tuotteita ja ostat ne.

Vierailija
74/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Aika surullista, ettet tunne vaimoasi 16-vuoden jälkeenkään niin, että voisit hänelle jotain ostaa :(

Olen ollut mieheni kanssa 40 vuotta eikä mitään hajua mitä ostaa. Kaikki on jo ostettu ja mitään hierontakortteja turha iostaa ja käyttämättä jää työpaikaltakin saadut.

Niin se erilleen kasvaminen alkaa.

Vierailija
75/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään käytännöllistä. Tee itse 500€ lahjakortti ja sano että tulee käyttää oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Oli se sitten kampaaja, kauneushoitola, asuste jne. Pääasia että käyttää itseensä.

Ei tämä ole juhlavaa eikä hyvä lahja koska saa kyllä pitkin vuotta rahaa käyttää itseensä. Ap

Vierailija
76/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lahjakortti hierontaan, kauneushoitolaan tms

-yhteistä aikaa (tai omaa). hotelliyö teille tai hänelle, sis ravintola-illallinen

-teatteriliput

-joku tykkää oloasuista, kirjoista, lehtitilauksista yms

-harrastaako hän jotain? välineitä siihen

kodinkoneita en ostaisi. 

pekät villasukatkin on vähän rätti kasvoille jos hän ostaa sulle jotain "enemmän"

Vierailija
77/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies pääsee helpolla minun lahjan suhteen, tarvitsee käydä vain kirjakaupassa ja joulukarkkihyllyllä.

Pääsisihän ap:kin helpolla lahjan suhteen, vaimo on toivonut yöpaitaa. Mutta sen sijaan että ap sen ostaa tulee palstalle vinkumaan että ei tiedä mitä ostaisi.

Itseasiassa oma yksi suurimmista toiveista on että pääsisi eroon niistä entisistäkin kamalista säkeistä. Siinä ei ole mitään seksikästä että nainen pukeutuu joka ilta siihen vaaleanpunaiseen polviin asti ulottuvaan muumi yöpaitaan. Miesten Aku ankka kalsaritkin ovat seksikkäämpiä kuin se muumi säkki öisin päällä. Saat arvata kaks kertaa ostanko siis. Ap

Minä ostin itselleni nilkkoihin asti ulottuvua yöpaitoja peräti neljä kappaletta, koska niistä pidän. Mies voi pitää korsetteja halutessaan. Niin ja niitä Ankka-kalsareita.

Eri

Vierailija
78/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole juhlavaa eikä hyvä lahja koska saa kyllä pitkin vuotta rahaa käyttää itseensä. Ap

Et ole ap vaan trolli. Ap itse

Vierailija
79/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No osta sitten "juhlava" dildo sille kaikilla härpättimillä. Jospa sitten olisi tarpeeksi juhlavaa? Tai Gambian reissu?

Vierailija
80/95 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ostella aikuisten kesken mitään. Iso talo on jo täynnä tavaraa. Kaikki tarpeellinen löytyy ja vähän liikaakin. Kumpikaan ei arvosta mitään turhaa krääsää. 

Hajuvedet, korut, vaatteet... Kaikki sellaisia, mitä vaimo ostaa mieluummin itse, juuri sellaisia kuin haluaa. Sama juttu itsellä liittyviltä osin. Harrastustarvikkeet ihan sama juttu. 

Omat menot/lomareissut molemmat ostavat omilla rahoillaan ja perheen maksetaan yhteisestä kassasta. Ei olisi mitään järkeä siirrellä rahaa puolin ja toisin "ole hyvä...tonni lomarahaa.... Ai kiitos, sain saman sulta!" 

Yhteiset viikonloput sovitaan...tadaa, yhdessä. Ja maksetaan yhteisistä rahoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme