Mitähän sitä vaimolle taas joululahjaksi?
16 vuotta yhdessä niin alkaa olla jo kaikki korut ja muut ostettu. Vinkkejä kaivataan. Iskä x3
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina niin herttaista, kun palstaulit haaveilevat täällä, että heillä olisi oikea, elävä vaimo. Niin suloista 🥲
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuinka ihanaa on, kun hän jaksoi taas pihdata yhden kokonaisen vuoden pieruverkkareissaan sohvalla sidukan ja salkkareiden seurassa.
Tuossa puberteetti-ikäisen kommentti.
Oma mies pääsee helpolla minun lahjan suhteen, tarvitsee käydä vain kirjakaupassa ja joulukarkkihyllyllä.
Voisi toki olla jokin hierontalahjakortti, hänellä on usein hartiat jumissa. Hotellissakin me käydään välillä. Mutta onko "raha kuten lahjakortti" hyvä joululahja? Vai pitääkö olla joku jonka muistaa toisenkin 16 vuoden jälkeen. Kun täytti 40 ostimme lasten kanssa hienon kaulakorun, mutta eihän niitä voi joka joulu ostaa. Satisfyer, montako niitä nainen tarvitsee? Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs yöasu 👍
Ei vaan pehmeä ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies pääsee helpolla minun lahjan suhteen, tarvitsee käydä vain kirjakaupassa ja joulukarkkihyllyllä.
Pääsisihän ap:kin helpolla lahjan suhteen, vaimo on toivonut yöpaitaa. Mutta sen sijaan että ap sen ostaa tulee palstalle vinkumaan että ei tiedä mitä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi toki olla jokin hierontalahjakortti, hänellä on usein hartiat jumissa. Hotellissakin me käydään välillä. Mutta onko "raha kuten lahjakortti" hyvä joululahja? Vai pitääkö olla joku jonka muistaa toisenkin 16 vuoden jälkeen. Kun täytti 40 ostimme lasten kanssa hienon kaulakorun, mutta eihän niitä voi joka joulu ostaa. Satisfyer, montako niitä nainen tarvitsee? Ap
Lopeta jo. Sulla mitään vaimoa ole.
Sen sijaan että satuilet palstalla pitäisiköhän sinun kehittää itseäsi jotenkin?
Robotti-imuri niin saa vaimo huilata.
Palkkaa lapsenvahti kotiin ja menkää hyvään ruokapaikkaan illalliselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin uuden laskettelu-/lumivyöryrepun.
Menee käyttöön, kun tiedossa vapaalaskureissua.
Sinun vaimosi harrastaa jotain.
Sehän olisikin helppoa jos vaimolla olisi joku mistä tykkäisi, mutta ei ole oikein ollenkaan sellaisia selkeitä lempiasioita. Itse Esim toivoin kelloa kun täytin 40. Nyt toivoin joululahjaksi kaulakorua jossa lastemme nimet. Kun vaimolta kysyy niin vastaa tyyliin. Yöpaita. Kovin on vaikeaa sitten keksiä mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs yöasu 👍
Sille olisi samanlainen vastaanotto kuin jos teen meille koko perheelle ruoan. "Minä en ainakaan tuota syö" ja sitten alkaa kokkaamaan itselleen kun toiset alkavat syömään. Ei takuulla pukisi päälle. Ap
Ei me tiedetä mistä sun vaimo tykkää. Minä, 45v. olen saanut lahjaksi esim. koruja, hajuvettä ja kirjoja. Nykyään meillä on jo kaikenlaista, joten arvostan aineettomia lahjoja. Lomamatka tai hotelliviikonloppu. Synttärilahjaksi sain Oslon matkan.
Avioero sitten varmaan, jos vasta nyt alat pohtia lahjaa + et noin pitkän ajan jälkeen tunne häntä sen vertaa, että tietäisit mistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs yöasu 👍
Ei vaan pehmeä ja mukava.
Eikö muka voi olla molempia?
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri niin saa vaimo huilata.
Olen tässä 16 vuoden aikana kerennyt ostaa. Mm robotti-imurin, kaulakorun, korvikset tieten monetkin, rannekorun nomination ja siihen kaikki palat, airfryer, satisfyer, yleiskone jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Helpolla pääsee aina silloin kun tuntee kumppaninsa. Silloin ei pitäisi olla vaikeaa keksiä lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs yöasu 👍
Sille olisi samanlainen vastaanotto kuin jos teen meille koko perheelle ruoan. "Minä en ainakaan tuota syö" ja sitten alkaa kokkaamaan itselleen kun toiset alkavat syömään. Ei takuulla pukisi päälle. Ap
Ne seksikkäät yöasut on jotain tekokuitua, jossa on lisäksi kovaa ja kutittavaa pitsiä. Ne on kylmiä ja ikävän tuntuisia päällä. Seksikästä yöasua ei voi pitää päällä illalla suihkun jälkeen.
Itse ostin uuden laskettelu-/lumivyöryrepun.
Menee käyttöön, kun tiedossa vapaalaskureissua.