Mitähän sitä vaimolle taas joululahjaksi?
16 vuotta yhdessä niin alkaa olla jo kaikki korut ja muut ostettu. Vinkkejä kaivataan. Iskä x3
Kommentit (95)
Sadan kilon kalibrointipunnus. On kestävä ja tarpeellinen ja harvalla sellaista on.
Silkkipyjama ja jalkojenhoito-lahjapakkaus.
Nyt vasta alat pohtimaan asiaa...? Vaimosi ei näköjään ole lähelläkään sinun prioriteettilistan kärkeä.
Minkä ikäinen vaimo kyseessä?
Vastausta tietämättä vastaan seinänyrkkeilykone.
Kerro kuinka ihanaa on, kun hän jaksoi taas pihdata yhden kokonaisen vuoden pieruverkkareissaan sohvalla sidukan ja salkkareiden seurassa.
Jaksat yhä edelleen leikkiä miekkosta naikkosten palstalla. Ei sinulla kaikki ole kunnossa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen vaimo kyseessä?
Vastausta tietämättä vastaan seinänyrkkeilykone.
41v
Lahjoita subi vaimolle jonkun rappiojuopon ohjelmaan.
Aika surullista, ettet tunne vaimoasi 16-vuoden jälkeenkään niin, että voisit hänelle jotain ostaa :(
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta alat pohtimaan asiaa...? Vaimosi ei näköjään ole lähelläkään sinun prioriteettilistan kärkeä.
Olen miettinyt sitä jo lokakuulta asti enkä vieläkään keksi mitään. XXL kokoinen yöpaita on tullut vastaukseksi kun olen yrittänyt kysellä mitä toivoo. Ei tee mitään, ei harrasta mitään, ei käy missään, ei oo minkäänlainen, ei tuollaiselle niinvain osteta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Unohdit tohkeissasi vastata otsikon kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Pottukoira
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pottukoira
Joo, voisi sinne laittaa viestiksi " Joululahja vaimolle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sitä jo lokakuulta asti enkä vieläkään keksi mitään. XXL kokoinen yöpaita on tullut vastaukseksi kun olen yrittänyt kysellä mitä toivoo. Ei tee mitään, ei harrasta mitään, ei käy missään, ei oo minkäänlainen, ei tuollaiselle niinvain osteta. Ap
Ihana vaimo siis! Ehkäpä omaa aikaa vaikka aloittaa joku harrastus? Kielihoito?
Siinä taas yksi aviomies todistamassa, ettei ole ollut 16-vuoteen aidosti kiinnostunut vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana vaimo siis! Ehkäpä omaa aikaa vaikka aloittaa joku harrastus? Kielihoito?
Ei ota edes sitä omaa aikaa vaikka olen sanonut että ala mennä niin itsellänikin olisi joskus. Sitä hoitoa sai viimeksi eilen illalla. Sitä hän saa tarpeeksi kyllä. Mutta hankala ostaa sellaiselle joka ei harrasta mitään eikä ole mitään sellaista lempiasiaa. Ap
Osta siivousliikkeelta perusteellinen siivous vaimosi valitsemaan ajankohtaan. Lupaan, että arvostaa!
No mietippä mistä se sinun vaimo ilhatuisi. Se voi olla hyvin eri mistä esim minä.