Mitähän sitä vaimolle taas joululahjaksi?
16 vuotta yhdessä niin alkaa olla jo kaikki korut ja muut ostettu. Vinkkejä kaivataan. Iskä x3
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti: Siinä taas yksi aviomies todistamassa, ettei ole ollut 16-vuoteen aidosti kiinnostunut vaimostaan.
Ei ap:lla mitään vaimoa oikeasti ole, kommenttinsa XXL-kokoisesta yöpaidasta vastaukseksi vaimolleen osoitettuihin lahjakyselyihin paljasti asian.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
'Nyt vasta alat pohtimaan asiaa...? Vaimosi ei näköjään ole lähelläkään sinun prioriteettilistan kärkeä.'
Tähän minäkin heti
havahduin.
Parisuhteessani olin
ostanut ja paketoinut
tarkoin harkitut lahjani
pitkin vuotta
sieltä täältä
niitä poimien.
Viimeistään marraskuun
kolmannella viikolla
laikki lahjojen osalta
hoidettu/mintissä.
*Aspergerin oireyhtymän
eräs piirre lienee tämäkin.
En varmaksi vanno. 😃
E
Vierailija kirjoitti:
Osta siivousliikkeelta perusteellinen siivous vaimosi valitsemaan ajankohtaan. Lupaan, että arvostaa!
Yhteisen kodin siivous joku erityislahja vaimolle? Mieluummin aina kotitöihin tasapuolisesti osallistuva mies.
Vierailija kirjoitti:
Osta siivousliikkeelta perusteellinen siivous vaimosi valitsemaan ajankohtaan. Lupaan, että arvostaa!
En arvostaisi. Ei ole kovin henkilökohtanen lahja ja parissa päivässä olisi taas sotkuista. Ja mikä ihmeen oletus tässä, että vaimo on se joka aina siivoaa ja "ilahtuu", kun kerran vuodessa ei tarvitsekaan. T: nainen 41v, vaimo
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä siivotaan ihan yhdessä, tänäänkin. Emme tarvitse sellaista. On uusi siisti koti. Ap
Avioero jos on mielikuvitus noin köyhällä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä siivotaan ihan yhdessä, tänäänkin. Emme tarvitse sellaista. On uusi siisti koti. Ap
Vaimollasi tuntuu olevan siis kaikki hyvin ja kaikkea. Seksi ja siivouskin sujuu.
Entäs ravintolaillallinen, hotelliyö yhdessä?
Kahden hengen kylpyläviikonloppu.
Taas tämä vähä-älyinen idiootti, jäänyt mieleen muista ketjuista järkijättönä sovinistina ja kas, jörjen köyhyys paistaa tästäkin. Itsepä olet vaimosi valinnut, osta vaikka puolijoukkueteltta sille yöpaidaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta alat pohtimaan asiaa...? Vaimosi ei näköjään ole lähelläkään sinun prioriteettilistan kärkeä.
Olen miettinyt sitä jo lokakuulta asti enkä vieläkään keksi mitään. XXL kokoinen yöpaita on tullut vastaukseksi kun olen yrittänyt kysellä mitä toivoo. Ei tee mitään, ei harrasta mitään, ei käy missään, ei oo minkäänlainen, ei tuollaiselle niinvain osteta. Ap
No miksi sitten et osta sitä yöpaitaa?
Satisfyer on käytännöllinen ja henkilökohtainen lahja.
Tykkäisin kukista, hevibändin keikkalipuista, teatterista, stand upista, ravintolaillallisesta, villasukista, kampaajalahjakortista, kosmetologilahjakortista, uusista Hyvistä juoksukengistä, nahkahansikkaista, hierojasta, jostain yhteisestä tekemisestä mistä kumpikin tykkää eli kahdenkeskisestä ajasta kaikkein eniten.
Mutta en voi tietää mistä vaimosi tykkäisi :)
Laskuvarjohyppy lahjaksi. Voi suorittaa sitten kesäloman aluksi.
Uusi lumilauta.
Uusi maantiefillari / lahjakortti pyöräliikkeeseen fillarin arvolle.
Näitä nyt ainakin tullut omalle ostettua ja hyvin uponneet.
Lahjakortti raivohuoneeseen niin pääsee sinne riehumaan oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta alat pohtimaan asiaa...? Vaimosi ei näköjään ole lähelläkään sinun prioriteettilistan kärkeä.
Olen miettinyt sitä jo lokakuulta asti enkä vieläkään keksi mitään. XXL kokoinen yöpaita on tullut vastaukseksi kun olen yrittänyt kysellä mitä toivoo. Ei tee mitään, ei harrasta mitään, ei käy missään, ei oo minkäänlainen, ei tuollaiselle niinvain osteta. Ap
Taidat olla vähän tyhmä, kun et osaa ostaa sitä toivetta, XXL-kooista yöpaitaa.
Jotenkin aina niin herttaista, kun palstaulit haaveilevat täällä, että heillä olisi oikea, elävä vaimo. Niin suloista 🥲
En toki. Mutta kovasti olen kuitenkin yrittänyt ottaa siitä selvää...