Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvun kultaiset naiset, vko 17 sil vous plait :)

23.04.2007 |

Ja tulkaa mukaan :))

ANI

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun tuli hyvä mieli anin viestistä. Onkohan sitä ihan sekopää kun toisen peleistä näin innostuu... Ei vaan ihana kun pääset piinaamaan,äläkä murehdi siitä oliko myöhään. Peukkuja paljon tuleviin viikkoihin. Toivottavasti pikkuneiti on parempana.

Valdevina,sulla viikot huristaa vauhdilla,kohta 30 rikki. Koskas jäät äippälomalle? Vaikka sinua väsyttää niin onneksi saat nukuttua,se on tärkeintä. Mulla kanssa on ollut mahtavat unenlahjat jotka ei ainakaan vielä ole vähentyneet. Aamulla kyllä väsyttää ja iltapäivät tähän aikaan ovat pahoja. Tekisi mieli pää painaa pöytää vasten.

Ullrike,peukkuja sulle keskiviikkoon että plussa tulisi.

Levinia ihana kuulla sinusta että kaikki on kunnossa ja hope pitää jumppaa yllä. Ihanan lämmintä teillä,voiko sitä tulisi jo tännekin....

Omassa navassa ei mitään uutta. Ensi viikon torstaina olisi np-ultra ja jännittää etukäteen järjettömästi. Tänään on 10+6(oman laskun mukaan) ja eka km oli 11+0 ja toinen 10+5 joten rajoilla mennään.... vähän sekin tuo omaa jännitystä mutta ei voi kun odotella ja toivoa parasta....

Nyt työn pariin. palataan.....

-pietu-

Vierailija
82/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiuduin ja kas miten pahantuuliseksi heti tulin kun avasin kotioven,täällä on kuin olis kaatopaikalle kömpinyt vaikka eilen siivottiin ja vielä aamullakin töihin lähtiessäni kaikki oli ihan kondiksessa agggggg.... ja sitten mä hullu haluan vielä lisää tuollaisia täystuhoja !!!

Tänään on muutenkin ollut hormonit vissiin niin sekaisin että töissäkin sain purra hammasta ja niellä kiukkua, eikä tämä synkkä ilmakaan yhtään auta asiaa, öllötysoloa unohtamatta !!

PIETU miulla tulee keskiviikkona 10 vkoa täyteen ja miten musta tuntui että meillä olisi ollut liki kuukasi eroa noissa viikoissa ??

ANKKIS ota ihan " loman kannalta" tämä välikierto ja aattele että ihmeitä tapahtuiu kuitenkin joka päivä, ties vaikka sullakin luomuna tärppää, pidetään peukut ym pystyssä !!

ANI toivotaan että päiväpelit tuottaa toivotun tuloksen, niin meillekkin kävi tässä tärppikierrossa että kun tulin kotiin töistä yhtenä perjantaina aiemmin ja muksut olivat vielä koulussa/tarhassa niin ehdittiin pelailla... ja plussahan sieltä sitten tasan kahden viikon päästä pamahti...

LEVINIA Terkkuja Hopelle !!

ULLRIKELLA on jännät paikat tällä viikolla, plussasädetystä kovasti täältä puhallan...

VALDEVINA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALDEVINALLE piti vaan sanoa, että hienoa että saita akut ladattua ja voimia kerättyä. Nukkuminenhan on ihanaa !!

EMMI onko elämä Tiinuskan kanssa ollut sellaista kun kuvittelit vauva-elämän olevan ??

VM mikäs on tämän päivän fiilis ja olotila.. onkso meidän tädin karkoitusloitsut auttaneet edelleen ??

Nyt on pakko mennä tekee salaattia feta sellaista kun on jo ihan vieroitusoireita kun en oo tänään sitä vielä saanutkaan...

Palailen illanpäälle, isukki iltavuorossa, muksut pihalla/kamuillaan ja mä täällä YKSIN kotona....ja taas on liian rauhallista täällä !!

Isotikru

Vierailija
84/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne piipahtaan ettei meidän pino nuupahda heti maanantaina :)

Kiitos kaikki mukanaeläjät :) on tämä niin nastaa porukkaa, että (kuten pietu sanoi) toisten peleistäkin, tai lähinnä niiden ajoittumisesta, innostuu itsekin :) Katotaan nyt sitten miten käy.. eilen tosiaan alkoi juilia oikealta, eli oletan oviksen olleen eilen illansuussa, ja pelihetki oli siis tänään päivällä. Onhan tämä loppukierto jotenkin " mielenkiintoisempi" , kun on ihan oikea mahdollisuus piinailuun, kuin jos ei olisi mitään mahdollisuuttakaan tärppiin. Olipas hankalasti sanottu, mutta ymmärtänette kuitenkin ;)

Minäkin olen tyttöjen kanssa kaksistaan illan, kun mies on töissä. (eipä olisi tästäkään illasta tullut mitään). Ispmpi lukee kokeisiin (toivottavasti eikä akuankkaa) ja pienempi katsoo nallepuhia.

Ankkikselle: Niinhän se meilläkin alkaa nuo iltapelit olemaan harvinaista herkkua.. mies kun tekee pitkää työpäivää ja tarvitsee muutenkin paljon unta. Aamut oli meillä ennen pikkulikan syntymää varsinaisia pelihetkiä, nyttemmin sekin on vähän hiipunut kun likka herää kovin aikaisin. Vaikka teillä nyt jäisinkin yksi kierto väliin, niin luomuviljelyä kandee silti harrastaa ;))

Isotikru; no varmasti oli harmitus päällä, kun tulit sekaiseen kotiin. Sellaisia ne lapset on. Kyllä välillä kun kuuntelen tuon 2 vee uhma -ja tahtokohtauksia niin mietin että haluanko mä tosiaan näitä lisää??!! Mutta haluan mä.. vaikka viisi vielä jos olisin nuorempi :))

Levinialla viikot tosiaan jo kohta 20!! Hope on päässyt sitten tanssimaan oikeen kunnolla :)) Sitä lämpöä laita tulemaan tänne päin.. olis tarvetta jo saada kesäkelejä.. vappu on tosiaan viikon päästä HUI!!

Pietu: nythän alat kohta olla " voiton puolella" rv:ja ajatellen (tai siis niitä km:ja ajatellen). Oliko sulla yht' vahvoja oireita niistä km-raskauksista?? Hyvin siellä massussa voidaan, älä huoli :))

Nyt menen katsomaan ettei pikkulikka hajota sänkyään.. semmoinen töminä on menossa.

Iltoja kaikille :)

ANI

Vierailija
85/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille. Ja tsemppiä piinailijoille - Ullrike, Wemppa... dementia on iskenyt oikein urakalla, oliskos muita tällä hetkellä? Ai niin, Ani tietenkin... Ehkä se " juiliminen" oli just sitä itseään ja tonttu olisi tulossa!

Pinkerton - onnea uuden auton johdosta! Meillekin on sellainen tulossa, todennäköisesti tällä viikolla.

Omaa napaa sen verran, että olo on kyllä tällä hetkellä sellainen, ettei ole epäilystäkään siitä, ettenkö ainakin tällä hetkellä ole tukevasti raskaana. Tein sitten sunnuntaina vielä toisen testin ja tikkuun paukahti hetkessä tosi vahva viiva. Paleltaa, alavatsaa nippailee, rinnat on tosi arat. Ja eilen itkin (!!!), kun tuomarit kehuivat Marikoa. Siis haloo. Mieskin oli hieman ihmeissään, että nyt se on seonnut.

Nyt on sitten huoletkin taas sitä, että meneekö kesken ja lasken koko ajan kalenterista viikkoja. Juhannukseen asti jos päästään, niin sitten ehkä voin relata... Kadehdin syvästi naisia, jotka osaavat nauttia raskautensa joka vaiheesta.

Mietin myös lapsivesitutkimusta, että pitäisikö vai ei, jos sinne asti päästään. Oletteko muuten muut käyneet/ajatelleet mennä näihin ylimääräisiin sikiötutkimuksiin ikänne takia?

Miten te, jotka kommentoitte lähes kaikkien juttuja, muistatte, kuka kirjoitti ja mitäkin??? Mulla on varmasti joku dementia, sillä vaikka luen aina kaikkien kirjoitukset, tässä vaiheessa en enää muista, kuka kirjoitti ja mitä.

Vappua odotellessa...

Vierailija
86/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltimetsurille onnea vielä viivan vahvistumisesta. Ja ihanaa kun on oireita. Toivotaan että säästyt pahemmilta oksentamisilta.

Isotikru,minä kun taas muistelin että meillä olisi ollut eroa reilu viikko. Mullahan olisi kuukautisten mukaan jo 11+5 mutta kun tiedän sattumoisista syistä koska ovis oli niin tosiaan päiviä on 10+6. Aika lähellä meillä lasketut ajat ovat. Molemmat ovat tulleet ennen,eka oli reilu viikko ja toinen päivän etuajassa. Kunhan nyt vain tämä kestäisi mukana ja olisi terve.

Ani,sepä se kun mulla ei ollut km:ssa juuri mitään oireita mutta ei ollut näissä kahdessa onnistuneessakaan muuta kuin mahan kasvu,joten en osannut ihan aavistaa sen perusteella että mitään olisi ollut pielessä. Nyt on tämä vellominen,tolkuton jano,väsymys ja mahan turpoaminen.

Minä en muistanut mainitakaan kun kävin reilu viikko sitten siellä yksityisellä gynellä niin hän oli sitä mieltä että disperiinin syönti on kohdallani ihan turhaa. Niinpä sitten pähkäiltyäni lopetin sen syönnin. Toivottavasti siitä ei tule ongelmia. Sitä aika helposti syyllistää itseään jos jotain epäonnea sattuisi.

Peltimetsuri kyselit sikiötutkimuksista. Menen ensin np-ultraan ja katsotaan mitä siellä sanovat. Voi olla että kallistun sen lapsivesipunktion puoleen. Kyselin sitä viimeksi kun gynellä kävin niin hän suositteli mielummin sitä kuin istukkanäytettä. Täytyy vielä kysellä sairaalassa tarkemmin. Niihin verikokeisiin olen menossa tai se otetaan samalla kertaa kuin np-ultra.

Jaahas asiaa olisi kamalasti mutta pakko mennä tekemään karpalokiisseliä,se kun on niin ältsyn hyvää aamulla kaurapuuron kanssa.

-pietu-

Vierailija
87/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutiksi meni tämä kierto. Jo iltapäivällä loppui jännittäminen minun kohdallani, kun jokanaisen raaputusarvasta paljastui punainen " ei voittoa" pinta. Olo on tosi syvältä. Tässä vaiheessa ei kauheasti innosta ajatus, että arpoja en sitten enää kolme jäljellä. Isäntä varmaan laskee sen varaan, että onnistuu impotentteilemaan just strategiset päivät. Minkäs teen. Miestä ei voi raiskata.

Jos nyt edes jotain positiivista yrittää tilanteesta löytää, niin jos Luoja suo voiton jäljellä olevista arvoista, tulevat vaavin synttärit hieman kauemmaksi joulusta.

Nyt en jaksa enempää kirjoitella. Koitan koota itseni ja keskittyä työntekoon lähipäivät.

Ullrike

Vierailija
88/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ja iltoja kaikille !

Ihan pikaisesti tulin käymään ...

Ani ihanaa, että sait miehen kellistettyä ;-)) Nyt toivotaan, että Oili olisi ollut vielä siellä, ja saisit kunnon PIINAN kehiin, mutta kaikesta huolimatta, pelit on mukavia, vaikka aina ei olisi se itse ' tavoite' mielessä. Muuten, saakos udella mihin päin eurooppaa siskosi kanssa lennätte ? Ei en ole kade, hieman vain vihertää .. Voi kun pääsisikin pois, jonnekin edes vähäksi aikaa ... Kuis teidän pikkuinen voi ?

Elsamarjaa mäkin olen ihmetellyt, minne ihmeeseen hän on kadonnut ? Käy ihmeessä sanomassa muutama sananen, että tiedetään sinun olevan kunnossa !!!

Isotikru, ihana kysymys ;-))

Oonko ihan rehellinen vai valehtelisiko vähän ..hmm No parein olla rehellinen, onhan tämä ollut rankkaa, ja välistä olen miettinyt, kun oikein olen ollut väsynnyt valvottujen öiden ja päivien jälkeen, että hitto, miksi tähän ryhdyin ja tällä iällä, MUTTA sitten kun näkee tuon tytön niin eihön siinä voi muuta, kuin todeta, että kyllä nämä muutamat kuukaudet jaksaa valvoa, kun tietää, ettei se jatku ikuisesti. Mutta raskasta on ollut, vaikka Tiinu ei ole ollenkaan sellainen itkijä tai oikeastaan edes kränäkään vauva vaikka mieluusti on hereillä ja seurustelee. Mutta väsymys on sellainen asia, että se saa kaiken kääntymään nurinkurin, tai ainakin mä reagoin väsymykseen. Ensimmäinen viikko oli muutenkin rankka, kun koko ajan itketti ja itketti ... Mutta nyt osaa jo relata, ei ihan joka mutkassa joudu paniikkiin.

Mulle kävi tänään onnettomuus, Tiinu heräsi sängyssään, ja mä menin tietenkin nostamaan häntä ja kuis ollakaan pidin huonosti niskaa, ja kasvot hupsahti tuohon mun rinnukselle, ja voi, että toinen pelästyi ja varmaan vähän sattuikin, ja siinä me sitten molemmat itkettiin, mua siis itketti ihan kauheasti, ja tuntui, että olen ihan paska äiti, kun tuollein tein ... Onneksi ei tullut kuhmua !!! No kohde oli kohtalaisen pehmeä kun oli tuo rintavarustus, mutta kyllä mäkin pelästyin :-//

Paljon oli muutakin kirjoitettu-Pietu fundeerasi lapsivesipunktiota-mähän kävin siinä istukkabiopsiassa, ja niiden vastausten odottaminen oli raskauden kurjinta aikaa, aivan kamalaa ...

Tsemppiä kuitenkin isolletikrulle ja pietulle ultriin, että kaikki olisi hyvin !!!

Nyt syömään, ettei vain pääse laihtumaan ! t. emmi ja Tiinu 19pv

Vierailija
89/104 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anille kiitos pinon avaamisesta. Olipa mukava kuulla että pääset sittenkin piinailemaan tähän kiertoon;) Olen sitä mieltä että iltapäivällä kerkesit vielä hyvin.

Ullrike, on sitä täälläkin erään kerran tullut mietittyä, miten saisi ajoituksen napsahtamaan kerralla kohdilleen. Meillä tahtoo tämä raskaaksi tuleminen olla vaikeaa juuri sen tähden. Miellä kun isäntä ei ihan niin aktiivinen ole kuin varmaan noin niinkuin miehet yleensä... siinä sitä on sitten mietittävää, että juuri silloin olisi aktiivisimmillaan kun olisi tärppiaika. Mun on ihan turha haaveillakaan jp-tekniikasta tärppipäivinä. Ei auta kuin elää toivossa.

Mukavaa Levinia, että kaikki on hyvin. Tosi ihanat lämpimät siellä päin. Voih, kun saataisiin Suomeen pian kesä.

Ankkiksella pahoittelut kun ei onnistunut tässä kierrossa:( Virtuaalihalaus sinulle! Tiedä vaikka ihmeitä tapahtuisi tulevassa ' välikierrossa' . You' ll never know...

Mites Vm, vieläkö piina jatkuu? Plussatuulia peukutan täällä, olisi niin hienoo kun saataisin näitä onnistumisia pino täyteen.

Pietu, mulla on jotenkin nyt hyvät fiilikset sen suhteen, että porskutat tämän raskautesi iloisesti loppuun. Ainakin oireesi viittaavat siihen että raskaushormoonit ovat onnistuneesti vallanneet kehosi;)

Menköön tulevat päivät kuin siivillä np-ultraan asti. Jaksurutistus ((()))

Voi Ullrike, pahoittelut tädin tulosta.

Itse olin tänään siellä gynellä. Sen verran selvisi, että kaikki ok, limat on just otolliset tärppiin tällä hetkellä. Isäntä vielä maisemissa, joten katsotaan nyt. Jäi vaan aika nega fiilis lääkärin asenteesta. Ensiksi tiedusteli yleisesti lapsilukumäärää jne jne, kysyi sitten ehkäisystä. Noh, minä siihen ettei meillä ole käytössä. Hämmästeli sitä aikansa ja vielä enemmän hämmästyi kun sanoin, että toivomme siis raskautta eli siksi ei ole ehkäisyä. Kirjoitteli jotain aikansa kunnes alkoi luennoimaan siitä, että vaikka nainen tuntee oviksen ja kierto on säännöllinen, ei se välttämättä merkkaa sitä että on enää hedelmällisessä iässä, kertoi vielä oikein sanojensa tueksi tarinan naisesta joka oli jo useamman vuoden ollut vaihevuosissa vaikka itse ei osannut sitä aavistaa. Sanoi kyllä sen, kuinka yksilöllistä kaikki on ja ettei epäile, etteikö mulla olisi mahdollisuutta vielä raskauteen.

Minä en osannut sanoa kuin sen, että itse uskon että kroppa vielä toimii ja luotan siihen että tämä onnistuu. Kerroin, että olen tikuttanut ovista, johon hän sitten sanoi että jos viivat saat, niin ovis on silloin totta. Toivotti lopuksi onnea matkaan, mutta jotenkin jäi paha mieli. Siis oikeesti. Olisin niin toivonut kannustusta ja rohkaisua.´(

Ei tässä kai sitten auta kuin itse vaan ylläpitää uskoa siihen että kannattaa vielä yrittää. Minua erityisesti ilahduttaa se että tässä pinossa niin moni on kannustavana esimerkkinä!

-minea-

Vierailija
90/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti aamutuimaan luin ketjun läpi... kyllä oli ihanaa tarinaa, minua niin nauratti Ullriken pakastusjutut... harmi, että menkat sitten alkoivat.

Ja Ani pääsi kuin pääsikin sitten tositoimiin. Kohta taas peukutellaan sun piinaviikolla.

Peltsimetsurin viivat on vahventuneet. Hienoa.

Kun vastaan, paina vastaa kohdassa hiiren oikeaa näppäintä. Ja valitse " avaa uutee ikkunaan" . Avaa kokonaan uudet ulottuvuudet, kun voit käydä välillä lukemassa mitä muut kirjoittivat. Itse just nyt unohdin tuon tehdä, joten en muista mitä piti sanoa.

Mutta enpä kyllä tässä aamutuimaan ehtisikään. Yritän huomenna illalla käydä kirjoittelemassa, silloin ei ole mitään ohjelmaa (kai).

Ehkä mulla on silloin jotain kivoja uutisia, koska menkat ei ole alkaneet vielä.

heilutukset ihan JOKAISELLE, hyviä vointeja ja mukavaa päivää. Menen laittaa kahvia.

wemppa

Vierailija
91/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*heh* WEMPPA juuri neuvoi, kuinka avataa toinen ikkuna (ja kyllä minä tidän, juu). Kuinka se nyt taas jäi avaamatta, klikkasin vain ' vastaa' . Että dementia-varoitus :)

ANI pääsi piinaamaan, onnittelut.

MINEA, kurja lekuri, totta maar sitä nainen tietää, ei se välttämättä tärppää ja keho ei ole kaksikymppisen (eikö!!). Tukea sitä tarttee eikä silmien pyörittelyä.

ULLRIKE, pahoittelut negasta. Ja tsemiä kolmelle arvalle. Minä varmasti nostaisin miehen seinälle moisesta panttauksesta, jos kerta on leikkiin lähtenyt ' armollisesti' sen muutaman kierron verran, niin voisi pelata reilusti eikä olla paskahousu. Anteeksi ilmaus, tuli mieleen korttipelistä....

WEMPPA; mulla sitten kiristi eilen mahasta jo hiukan lupaavasti ;) Mutta sitten se kyllä paljastui ilmavaivaksi *pahus*.... Me kyllä voitaisi Wappuna Waihtaa paikkoja :)

PIETU ja ISOTEE; teille alkuraskaustoivotuksia edelleen, kaikkea hyvää!

PELTISkö oli saanut viivat vahvistumaan? VAi menikö ihan väärä nikki? Onnittelut sinulle, joka olit vahventumiset testannut!

Raskaana olijoille jaksamista hyvää oloa masun kanssa.

nyt kahville! (oma olo OK, eilen tosiaan lupaava mahankiristys. Josko siis laitokselle ennen kesää.....*huoks* LA toukokuussa)

Vierailija
92/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas aikaa vierähtänyt kun viimeksi kirjoittelin.Te muut oottekin niin ihanan aktiivisia ja " tunnette" toisenne jo niin hyvin,että olette varsin hyvin tietoisia ilman kahden sivun avaamisia toistenne vaiheista.

Itse tässä oottelen 0-ultraa joka olisi ensiviikolla ja sitten selviää pistosten aloitus taasen.

Kellään ei vissiin ole teistä tällä hetkellä hoidot päällä? No ainahan se parempi niin onkin ettei tartte lääkkeitten kaa sekoilla.Lueskelin vaan tuolta esittelystä että joillekkin on myös hoitoja tehty,ettei kaikki ole ihan luomulinjoilla.

Mutta kivaa alkavaa keväistä tiistaita kaikille!

Itse lähden tarkkaileen joko täti olisi hävinnyt huushollistamme...

Vierailija
93/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käynyt seuloissa. Täällä veritestit tarjotaan 30 v. täyttäneille, mutta en käynyt edes niissä. Kunta tarjoaa ainoastaan rv12 ultran, jossa nähdään raskauden kesto ja sikiöitten määrä. Np- tai rakenneultraa ei ole, enkä ole niissä yksityisellä käynyt. En siis tiedä, odotanko tyttöä/poikaa/sairasta/tervettä lasta. Jos kovin pahasti asiat olis, niin luulisin raskauden keskeytyneen ennen näitä viikkoja. Kaikki otetaan vastaan kuitenkin sellaisena kuin ne tulee. Mitään " ideologiaa" meillä ei ole taustalla, enkä tuomitse muitten ratkaisuja seulojen ja keskeytysten suhteen. Itselle on vaan raskaaksitulo ollut niin pitkän tien takana, että keskeytykseen en olisi kyennyt. Tietysti olisi ollut vakava paikka harkita, jos olis tiennyt, että lapsi joka tapauksessa menehtyy. Mutta tässä sitä nyt mennään rv30+6 ja ootellaan, minkälainen mottipää meille syntyy kesäkuussa:-) Rakkain se on jokatapauksessa!

Vierailija
94/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että ne karmeet sateet ovat ohi ja aurinko alkaa paistaa =))

Noista seuloista on ollut puhetta. Olen samoilla linjoilla kuin Senniina. Pikkulikan odotuksessa kunta tarjosi sekä vkon12 np-ultran että vkon19-20 rakenneultran, ja ne molemmat käytin hyväkseni. JOS vauvalla olisi ollut jotain ongelmia, en olisi missään tapauksessa pystynyt keskeytykseen. En mennyt silloin omaehtoisesti sikiötutkimuksiin enkä menisi vastaisuudessakaan, jos raskaanaolo mulle vielä suodaan. Mun on niin hitsin vaikeeta tulla raskaaksi, että Jumalan lahjoja nämä lapset mulle ovat.. ja Luojaani kiitän että ovat terveitä.

Pinkerton: kuulostaa lupaavalta tuo mahankiristys... nyt vaan ässät käyttöön niin pääsette wempan kanssa vahdinvaihtoon vappuna :))

Peltimetsurille vielä kerran onnea plussasta!!! Oireitakin on , hyvä hyvä :)) Älä murehdi turhia, siellä se " nallekarkki" köllii :)) Oliko tuo senniinan keksimä nimi tuo nallekarkki??

Pietu: no sehän on sitten selvä kuin pläkki... nimittäin se että sun nallekarkki on male-puolinen :) Noista sun oireettomista raskauksista niin päättelen. Itse tietysti et ole mun kanssa samaa mieltä, mutta mä luulen että joku täällä on.. oliko se wemppa?? No, se nähdään sitten marraskuussa :)))

Ullrikelle pahoittelut tätsyn saapumisesta! Se vetää mielen niin matalaksi ettei mitään määrää :((( Mies vaan napsupäivien aikaan vaateriin, vaikka munhan jos jonkun pitäis tietää että helppoa se ei tosiaankaan ole!!!!!! Mutta toivotaan että ensi kierrossa tärppää jackpot etkä tarvitse enää lisäarpoja :)) (((((halaa)))))

Emmi: Varmasti olet pelästynyt tiinuskan pään retkahtamista, mutta voiin sanoa että myös mulle on käynyt niin... ja se totisesti pelästyttää. Se pieni pää on niin painava suhteessa kroppaan. Lähden siskoni kanssa Prahaan. En ole koskaan siellä käynyt, ja olen kuullut että ihana paikka on... eikä vielä kovin kalliskaan. Odotamme molemmat matkaa tosi innokkaasti :))

MInea: no onpa sulla ollut " omituinen" gyne. Kyllä sitä tuossa tilanteessa kaipaa jotain neuvoa ja ymmärrystä, eikä muistutusta mahdollisista tulevista vaihdevuosista!! EIhän niitä meidän ikäisille vielä tulekaan... EIHÄN?? ;)) On se niin, että jos uskonsa menettää niin mitä järkeä on enää edes yrittää... jos ei usko raskautumisen mahdollisuuteen.

Voi wemppa... mä en kyllä voi enää kauaa sun takia piinata :))))) Mä niin toivon sulle sitä plussaa! Hassua muuten, että tänä aamuna ajattelin sua (onks tää palsta tullut pikkuisen liian tärkeeks.. onko??), ja sitä että jos olet nyt raskaana, niin mitä sun ja vauvan eteen tehdään jotta kaikki menee loppuun asti hyvin??!! Ei kait gyne voi sanoa, että odotetaan vaan ja katsotaan.. Tulis nyt jo huomisaamu :))

Oma olo on aivan ööstä!! Ihan kuin olis kaamee kapula, vaikkei ole. Huimaa ja etoo.. taitaa olla tulossa pikkulikan nuha, kun otsakin tuntuu tukkoiselta. Pää on niin raskas, hyvä että saan sitä tuossa kannatettua... Piti kysymäni, että tietääkö joku mihin piinispunkun idea perustuu?? Tiedän sen että punkku jotenkin laittaa veren kiertämään " paremmin" , mutta miten se eroaa valkoviinistä sitten (joka myös saa " punan poskille" )? Ja missä vaiheessa sitä nautitaan, oviksen jälkeen heti vai millon?? Nyt vaan tuntuu etten saa koko punkkua alas, vaikka tykkäänkin siitä enemmän kuin valkkarista. Nyt mun on vietävä tää pää johonkin lepoon ennenkuin se rymähtää tähän näppikselle.. *huoh*

Elsamarjaaaaaaaa!!!!!!!! HUHUUUUUUU!!!!!!

ANI

Vierailija
95/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista seuloista ja keskeytyksistä. Olen välillä lueskellut tuolla kriisit ja muu suru osiossa keskustelua vaikeasti sairaan lapsen abortoinnista ja aina tulee yhtä paha mieli. Paha mieli sen takia, miten toisia ihmisiä tuomitaan (yksi tietty kirjoittaja) ratkaisuistaan näin vaikeitten asioitten äärellä. Järkyttävän yrjöttävää!!

Vierailija
96/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas pikana vaan poikkean, sori, jää kommentit ja tulee vaan niin omaa napaa kuin olla voi, mutta antanette anteeksi.

En mitenkään malttanut huomiseen vaan testasin, ja olen seitsemättä kertaa raskaana... En ole kovin harras ihminen, mutta tässä kohtaa esitän toiveeni yläkertaan, että nyt onnistuttaisiin...

Mutta palaillaan parmmalla ajalla!!

wemppa

Vierailija
97/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan kaikki muutkin täällä, onnea kamalasti ja suojelusta ja varjelusta ja ihan mitä tahansa, jotta tämä pikkuihme pysyy kyydissäsi onnellisesti loppuun asti.

Minea, mäkin kävin marraskuussa just ihan yhtä kannustavalla gynellä. Tuo tuumasi, että onneksi mulla on jo lapsia vähän siihen tyyliin, ettei noita enää kyllä tällä iällä tule.

No nyt pukkaa ryhmäpalaveria...

Vierailija
98/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Rukoilen suojelusenkeleitä teidän pikkuisen 9 kk:n matkalle!

Vahvistukseksi kerron mitä juuri eilen tuttavani kertoi heidän kakkosestaan. Hän oli ja heti km:n jälkeen tullut raskaaksi ja kaikista peloista huolimatta kaikki meni hyvin ja kakkonen syntyi! Joten kaikki on mahdollista, tiedän ne pelonsekaiset tunteet mitä nyt seuraavat viikot käyt, mutta olemme kaikki henkisenä tukenasi!!!

Vierailija
99/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin, mä tiesin *rallattaaaaa*.. mun ennustus ei mennyt (taaskaan) ihan metsään :))

Tämä pikkuinen pysyy sitten matkassa sinne joulukuulle asti (eiks menekin joulukuulle eikä kuitenkaan tammikuulle??).. SE ON NYT PÄÄTETTY täällä. PISTE. Mä lähetän superisot toiveet Ylös, että teidän koettelemukset ovat nyt ohi ja enkelikiintiö täynnä.

Ja mä kun menin lupaan että ennen en täältä palstalta lähde ennenkuin teille tämä lapsi suodaan. Noh, en nyt kuitenkaan näin pian aio mihinkään lähteä :))) Olen äärettömän onnellinen puolestasi ((((halaa niin että luut rutisee))))

ANI :)

Vierailija
100/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tuli tippa silmään kun luin viestinne. Hormonitoiminnan muutoksen mukanaan tuomaa herkkyyttä, tai mitä lie.

w