Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvun kultaiset naiset, vko 17 sil vous plait :)

23.04.2007 |

Ja tulkaa mukaan :))

ANI

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEMPPA, josko mä pakkaan sit sairaalakassin ja -kamat ;) ONNEA!!!!! Tyhmä kysymys, mutta oletko miettinyt mitään " apu/vippaskonstia" lisänä, kuten esim. minidisperin alias asperin cardio? Jos et ihmeempiä troppeja ole miettinyt, älä nyt mun kyssärin takia ala miettiin.... tuli vain mieleen ja lapsettomuuspuolella kun joka tyypillä oli omat konstit ja pussillinen muiden konsteja ;)

PUNAVIINI oviksen jälkeen vilkastuttaa kohdun (ja kehon) pieniä verisuonia - onko ne nyt just niitä hiusverisuonia ja niiden verkostoa. Ja punkku on " terveellisempää" kuin valkku. Ne flavonoidit vai mitkä himputit...... ja muistakaa nyt sitten se Aito, Tumma Suklaa, joka on terveellistä kohtuullisesti nautittuna!!!!

Punaviinissä myös se etu, että lasillinen rentoutti ja uni tuli mukavasti :)

nyt mentävä, jälkikasvu tappelee ja hermostunut ja tahtovat ulos.

Vierailija
102/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sullekin. Ja oikein ennustit...

Joulukuun puolelle taitaa mennä la. Jotain 29.12. luokkaa. En suinkaan ole jo laskurilla käynyt katsomassa...

kiitokset halauksesta, pari kylkiluuta katkesi, mut ei se mitään...

w

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan. Mä saan varmaan kohta lopputilin, mutta silläkin uhalla vastaan Pinkertonille: Mullahan on jo Terolut resepti kirjoitettuna. Siinä lukee, että aloitetaan seuraavan positiivisen raskaustestin jälkeen. Lääkäriäni en saa nyt kiinni, mutta haluaisin jostain saada tietää, että voiko sen tosiaan nyt aloittaa. Ettei siitä ainakaan mitään haittaa ole?

Mähän kyllä käytän kaikkia keinoja mitä voi olla...

Pitää huomenna soitella neuvolaan ja lääkärille. Ei kai ne mitään vippaskonsteja anna, mutta just tuo Terolut kuuri mietityttää..

Pakkaa sä se kassi nyt valmiiksi!!!

Pakko lopettaa..

wemppa

Vierailija
104/104 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wempalle onnittelut plussasta! Nyt toivotaan, että tonttu pysyy loppuun asti kyydissä. Meillä taitaa olla sitten la:t aika lähekkäin!!! No, niitä ehtii tässä tarkennella myöhemmin, vai mitä.

Nyt vielä hyppäät Ani mukaan tähän kyytiin! Plussatuulia piinailuun täältä kovasti puhaltelee Peltis (kuten joku jo hienosti oli keksinyt mulle nimimerkistä lyhennelmän). =) Takas töihin, huono minä täällä taas kesken työpäivän... taitaa olla ajatukset tosiaankin jossain aivan muualla kuin missä pitäis.