60-luvun kultaiset naiset, vko 17 sil vous plait :)
Kommentit (104)
Justiinsa heräsin :-)) Sain vihdoinkin luvan nukahtaa klo.8.30, kun mies otti vauvan kainaloonsa. Ja, kun heräsin oli rauha maassa, neiti unisilla, ja mullekin oli aamupala valmiina-ihanaa .. Nyt on paljon parempi olo. Aion nodattaa Levinian ohjetta tasatarkkaan, koska muuten en jaksa ja muutun itse todella hankalaksi-ja mies saa kestää kaiken nahoissaan :-// Kun oikein kiukuttelen ...
Kiitti noista tutti-kirjoituksista !!! Tyttö välillä ottaa tutin ja väliin sylkee pois ja irvistää :-)) Onko tutti vain ja ainoastaan silloin sallittu, jos maidontuotanto on vähäistä ?, kyselen siksi, koska itsellä on ns. suikutissit, eli maitoa vain suihkuaa kun imetän ... Sekin on aika inhaa .. Eli kun imetän ja paljon niin eikös silloin saa antaa tuttia suuhun ??? Kertokaahan viisaammat ja kokenemmat !!!
Kiva oli kuulla Elsamarjasta, ja senniinan tikut olivat toimineet ! Nyt vain jäädään odottamaan piinapäiviä. Sieluniilmin näin miten ihanassa talossa asutte, ja millainen piha teillä on, ja katellinen olen .. Itse haluaisin asua vanhassa omakotitalossa ja sellaisessa missä olisi kunnon piha, mutta itseni tuntien, olen aika laiska, joten saattaisi talo romahtaa ja piha viidakoitua, ehkä tälläinen betoniluola on parempi vaihtoehto. Mutta rakastan luontoa, kasveja, vihreyttä ...
Nyt joku ähisee sängyssä, joten palataan taas t. emmi ja Tiinuska
Kylläpä piristi!
Emmi: Ihanaa kun sait nukuttua!! Uni on niin tärkeää.
Tuttijuttuun jatkoa.. minä olen imettänyt kaikkia vähän eri tavalla, esikkoa 4kk, toinen sai sekä rintaa että pullosta alusta alkaen ja kuopus sai pelkkää rintaa vajaa 8kk. Kaikki ovat syöneet tuttia yhtä lailla. Meillä se on ollut sellainen äänenvaimennin ja öiden pelastaja, en osaa liittää sitä ollenkaan imetykseen. Sori, en siis oikein osaa vastata kysymykseesi.
Nautinnollisia hetkiä pikkuähisijän kanssa!!
wemppa
Täällähän on turinoitu taas ihan hirrrrvittävän paljon :)
Wempalle hyvää risteilyä.. onks tukka hyvin nyt? ;)) Lähdetkös tyttöorukassa vai työkamujen kanssa? Kiitos punkkutarjouksesta, mulla on täällä kotona ihan omiksi tarpeiksi, mutta voinhan pikku napsun ottaa kun kerran tarjotaan :)) Kyllä minäkin uskon ja luotan, että tämä pikkuinen pysyy matkassasi mukana ihan sinne vuoden viimeisille päiville asti :))
Isotee: Toivottavasti päänsärkysi on helpottanut. Mulla on molemmissa raskauksissa särkenyt päätä alkuviikoilla. Kun muutenkin on taipumusta hormonaaliseen migreeniin, niin kaippa ne hedarit johtui sitten siitä samasta. Ja kun panadolia vahvempaa ei voinut ottaa, niin mikään ei siihen kipuun auttanut.. olo oli välillä aika hel... nen. Mukavaa, että paha olo alkaa olla poissa. Mitäs tikrunpennulle tarttui mukaan? :) Kaunis kiitos peukutuksista, mielelläni ottaisin " vuoronumeron vastaan" ollakseni seuraava raskautettu :)) MUTTA MUTTA... täytyy pitää jalat tukevasti maassa eikä hötkyillä.
Levinia: Hienoa että tuhrut ovat poissa, yllättävän kauan se kestikin. Snun ja hopen yhteistaival on jo puolivälissä, VAU!!
Senniina: ihmeitä tosiaan tapahtuu ja luomuvauvoja syntyy :) Mä itse tulen toimeen aika vähällä unella, ainakin 1-2 yötä/päivää mutta sitten alkaa vanne kiristään päätä ja pitää saada ainakin yhden kunnon päikkärit nukkua. Hauskaa tivolireissua!!
Emmi: tutista kyselit: meiän likat on varsinaisa tuttihirmuja :) molemmat ovat syöneet rintaa hyvällä halulla mutta sen lisäksi vielä tuttia. Pikkulikalta pitäisi tuo tutti saada nyt pois, mutta kantaa sitä kuin aarrettaan vaikkei suussa pidäkään (muutoin kuin nukkuessa). Auttaisko jos napsaisi pienen reiän tuttiin vai pitäiskö siihen sivellä jotain perskaleen pahanmakuista ainetta??? Luulen ettei mene läpi se, että viedään oravavauvalle, muumimammalle tai tuttiritarille.. vaikka esikolla se menikin täydestä kuin väärä raha :))
Lepää emmi päivisin silloin kuin tiinuskakin. Kotihommat ei tosiaan karkaa mihinkään. Mutta helpommin tietty sanottu kuin tehty... ei toiminut ainakaan mulla :(
Hyvä että saitkin nukuttua, olit kirjoittanut uuden viestin :) Sitä on kyllä kuin uusi ihminen:))
Pietulle mukavaa mökkimatkaa.. vaikka taidat olla jo menossa :)
Hyrysysylle onnistumista miehen kaatoon ;)) Kyllähän se rinnasta kirpasee tuo rahanmeno, mutta parempaan kohteeseen ei voisi mennä :)) Ja se on hyvä että lapsi syö... hänellä on varmaan päällä kasvupyrähdys.
Elsamarja: ihanaa oli kuulla sinusta!!! Piha ja työ vie ihan saletisti voimia ja aikaa.. kyllä me täällä ymmärrämme :) Hienoa että sait tikuilla ovisplussan, nyt vain sitten odotellaan sitä toista plussaa :))) Mulla on muuten myös tänään kp 21, joten aikas samoissa mennään:))
Mamille hyvää Pietarin matkaa!! Paikka jonne myös itse haluaisin joskus mennä.
Crisselle tervetuloa joukkoomme, ja ihana kuulla että myös sinä saat marrasvauvan :))
Ullrikelle onnea oilin tikutukseen :)) ja sitten vain miestä houkuttelemaan pelilaudan ääreen ;)) Onko pelimiehiä, vai saatko houkutella kuten allekirjoittanut??
Noista heräämisistä: meitin pikkulikka herää klo 5.45-6.30 välillä JOKA IKINEN AAMU, oli arki tai viikonloppu!!! Esikko nukkuiskin maailman tappiin asti, jos ei tarvis kouluun nousta :))
Nyt on lopetettava... Hyvää vappua kaikille, JOS en enää huomenna linjoille tule (just joo.. kuka tuonkin uskoo??)
ANI
Olipa ihanaa kuulla sinusta vielä ennen lähtöä. Ihan hirveetä tää riippuvuus teistä... Joo on tukka hyvin ja olen ihan oudon näköinen kun on meikkiäkin naamassa. Esikko tuijottikin mua pitkään ja kysyi sitten " oot sitten meikannu?" . Sanoin, että joo, niin olen, onko huonosti. Vastasi että ei, kun olet niin nätti. Hyvä mieli tuli.. Lähden työporukan kanssa, liiton risteily.
Teilläkin aikaiset aamut. Onhan näissä aikaisissa heräämisissä se hyvä puoli, että tulee enemmän hyödynnettyä päivän tunteja. JOSKUS kun meillä nukutaan puoli 9 asti on olo kuin päivä olisi jo mennyt..
Mä sammutan nyt koneen, koska muutoin mä unohdan vaikka koko laivalle lähdön...
Mukavaa lauantaita ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille!!!
wemppa
Ehtoota kaikille!
Mun ikkunasta näkyy suoraan naapurin pihamaalle, jossa käy varsinainen pariutuminen. Ensin olin rastaspari toistensa kimpussa ja sitten kisailivat rusakot. Tämmöstä luontofilmiä jopa minä kestän katsella.
Isotikrulle: Ihanaa, että olet päässyt kurkistamaan pikkutikrua. Ja samalla ikävä, että törmäsit tylyyn lääkäriin. Itselläni oli samanlainen kokemus, kun kävimme kurkistamassa tätä nuorempaa tapausta yksityisellä puolella, kun kunta ei tarjonnut kuin yhden ultran. Minulla oli mies ja silloin juuri vuoden täyttänyt esikoinen mukana. Se lääkäri ei aluksi meinannut päästää heitä edes siihen huoneseen mukaan, ja sitten kun päästi, niin oli todella tyly. Kerran sai mies pikaisesti käydä katsomassa hämärää kuvaa ja sitten piti istua visusti nurkassa tuolilla ja pitää taaperoa tiukasti sylissä, ettei se päässyt häiritsemään. Ei juuri kommentoinut mitään ja ei oikeastaan saanut mitään näkymäänkään. Valitti vain, että kun on noin paljon rasvakudosta edessä, ei pysty saamaan kunnon kuvaa. Okei, olen reippaasti ylipainoinen, mutta muut lääkärit ovat kyllä saaneet tosi hienoja kuvia aikaan.
Emmille: Toivottavasti Tiinuska oppii nukkumaan yöt ja valvomaan päivät. Ystäväni, jolla on kokemusta äitiydestä sekä 20-, 30- että 40-vuotiaana totesi, että valvomisessa iän huomaan eniten. Parikymppisenä sitä kesti paljon paremmin. Onko sulla ketään, joka voisi hoitaa vauvaa päivällä muutamia tunteja, että saisit nukuttua. Meillä mies aina otti viikonloppuisin aamutuurin. Minä lypsin edellisenä päivänä sen verran maitoa jääkaapiin, että vauvalle oli yksi syöttö. Teki aivan ihanaa saada nukkua joskus peräti viisikin tuntia ihan yhteen menoon!
Anille: Se on vähän vaihtelevaa tuo meidän miehen peli-into. Sitä pitää taiten houkutella, että se ei säikähdä ja saa rimakauhua. Silloin joskus ennen muinoin kun ei ollut lapsukaisia, niin saattoi viikonloppuisin kulua puolet ajasta petissä, vaan jostain kumman syystä nyt jää vähempään. Jotenkin se on hankalaa, kun koko perhe nukkuu samassa makuuhuoneessa. Onneksi olohuoneessa on sohva ;-)
Omaa napaa sen verran, että taas muuttuivat vappusuunnitelmat. Olin jo kovasti odottanut, että pääsemme korkkaamaan mökkikauden, mutta turhaa oli haaveilu. Esikoiselle pukkasi päiväunien jälkeen kuumetta 38,5 ja valitteli päänkipua. Ei sellaisen kanssa voi lähteä kahdeksi yöksi mökkiin, jota talven jäljiltä lämmitetään ensimmäinen kerta. Onneksi en ollut ehtinyt kertoa tenaville ääneen, että olisimme olleet lähdössä mökille ja mummolaan. Koko talven ovat pojut kärttäneet, että koska voidaan lähteä mökille ja mennä saunaan ja uimaan. Nyt ei voi enää käyttää sitäkään tekosyytä, että ei voida lähteä, kun järvi on vielä jäässä. Itseäni harmittaa eritoten se, että yleensä pojat ovat mummulassa yhden yön ja minä ja mieheni saamme nauttia harvinaisesta herkusta, eli ihan kaksistaan nukkumisesta. Tehdään me siellä sängyssä silloin toki muutakin. On ihan erilaista pelailla, kun ei tarvii koko ajan miettiä, että heräävätkö pojat. Mitenkä te muut pienten lasten vanhemmat saatte peliaikaa järjestymään? Kestääkö pokka laittaa makuuhuoneen oven kiinni ja tenavat videoiden ääreen? Meillä ne ei valitettavasti edes pysy siinä riittävän pitkän aikaa, että pääsisimme edes alkusuoralle.
Hauskaa vappua kaikille!
Täällähän on hiljaista kuin huopatossutehtaassa :)
Ullrike oli käynyt kertomassa kuulumisia, ja luonnonihmeitäkin on ollut ;) Kyselit noista perheellisten peliasioista: Noh, kyllähän noissa oli enemmän spontanisuutta ennen tuon pikkulikan syntymää, ja joskus tosiaan saattoi ½ päivää kulua punkassa kun ei ollut kiirus minnekään (kun esikko oli isällään). Nykyään ollaan iltaisin molemmat (mies enemmän) väsyneitä ja aamutouhut ovat tyystin jääneet (pikkulikka kun herää klo 6:den molemmin puolin). Ollaankin nyt hokattu että päiväpelit on ihan jees, mies voi tulla töistä kotiin piipahtaan ja pikkulikka nukkuu ja esikko on koulussa. ;))) Elämäntilanteiden vaihtelu vaatii lisää kekseliäisyyttä jos jonkinlaisessa asiassa. ;)
Mikäs on Pinkertonin tilanne??? Onkos mitään tuntemuksia että vappupallo voisi poksahtaa? :)
Kaikki on tosiaan jossain: minea raksalla, wemppa laineilla, pietu mökillä, emmi päiväunilla (TOIVOTTAVASTI), senniina pyörällä päästään vielä tivolireissusta, elsamarja puutarhassa,..... *hohhoijaa*, mä taidan olla täällä ihan yksin :´( Noh, ei ole eka kerta kun yksinäni höpisen. Mulla on muuten sellainen taipumus, että puhun itsekseni, vaikka luulottelen itselleni että puhun pikkulikalle (joka on ihan toisessa huoneessakin)... Höperöksikö tulossa... kenties :))
Koopeet on nyt 22/28-29 ja oireina (no joo..pitäähän niitäkin kehittää) on aalloittain tuleva väsymys ja aivastelu. Näillähän pääsee jo pitkälle ja ainakin luulotautisten top vitoseen :))
Mukavaa sunnuntain jatkoa!!
ANI
Eilinen meni päänsärystä kärsien joten tänään olen tehokas ja teen hommia eilisenkin edestä! Olenkin siivoillut ja pyykännyt urakalla ja nyt on potut kiehumassa...
Vähän harmittaa kun en päässyt shoppailee kun vaan makasin pimeessä makkarissa rätti silmillä ja ruokakauppaankin menin vasta varttia vaille kuusi !!
Yleisön pyynnöstä meillä on perunamuussia ja kalapukkoja kera salaatin.
Mulla on täys työviikko edessä kun olen vappupäivänkin töissä mutta helatorstain viikolla mä olen vapaalla ma-to ja se sopii kun sille viikolle on np-ultraa, neuvolaa, pimujen kouluun tutustumista ja kaikenmaailman muuta ohjelmaa!
Mä en muistanut painaa dementti-namiskaa joten en nyt tiiä mitä mun piti kenellekkin sanoa...
Jatkan myöhemmin..
Isotikru
Olen hengissä.. huippuhauskaa oli risteilyllä, jaksoin valvoa puoli neljään. Ja kun aamulla herättiin seitsemän jälkeen ei ollut tukkakaan kipeänä kun en juonut kuin lasillisen punkkua ruokailussa.
Ani, luulotautiset on hyvä porukka. Mäkin taidan liittyä siihen kohta, kun multa on kaikki oireet kadonneet. Ei enää edes väsytä, vaikka univajettakin on vaikka muille jakaa...
Mut nyt tuijottaa telkkaa...
wemppa
Ajattelin tulla hetkeksi kultaisten seuraan. Niin se taas yksi viikko on takanapäin. Nyt on kyllä senverran hektistä menoa etten taida ihan perässä pysyä.
Mitäs kaikkea täällä olikaan tapahtunut...
No ainakin Hyrysysylle isännän kellistyslykkyä;) On se hitsin kallista tuo elämä! Itsekin kun kävin ihan rutiinitarkastuksessa, niin 130 egee humpsahti samantien tililtä pois. Pakko oli mennä yksityiselle, kun julkisella puolella olisi ajat menneet Kesäkuulle. En voinut ajatellakaan etten saisi varmistusta omaan kroppaan juuri nyt kun sitä tarvitsen. Eipä tässä järin ole aikaa odotella kun tuo biologinen kello tikittää...
Wempalle; toivottavasti oli hauska risteilyreissu, jaksat sitten paremmin tsempata töissäkin. Vai YT-neuvottelut. Sama virsi meidän firmassa. Päälukua pitää saada alemmas, sitten kun siinä onnistutaan, mietitään jäljellejäävien kesken miten työt jaetaan, kun tekijät vähenee. Jiihaa, en muuta sano:(
Isotikrukin oli päässyt kurkkaamaan pikkutikrua, ihanaa! Onnittelut minultakin mukavista kuulumisista.
Ja Levinialla puolivälin etappi saavutettu. Jippii! Ja vointikin hyvä. Virtuaalisilitys vatsalle!
Anille ' vilkutus' , pitäähän sitä nyt aina piinakaveriksi päästä ellei muutoin... samoissa taasen taidetaan mennä. Oireista nyt en anna itselleni lupaa edes ajatella. Kuittaan kaiken vaan olankohautuksella. Selvää itsesuojeluvaistoa! Piinapunkkua nautin kyllä eilen lasillisen, voip olla että tänään vielä toisen, ennen nukkumaan menoa. Tai no. Kello on kyllä jo tosi paljon ja aamulla pitäisi töihin raahautua. Plaah. Ja oikeessa olit, raksallahan minä...olin jo pesemässä yläkerran ikkunoita, voisi sanoa että muuttoon ei enää ole hirveitä aikoja. Alakerrassa on vielä jonkinverran hommaa mutta väkisinhän se valmiiksi tulee. Ihanaa!
Pinkertonille toivotan vielä jaksuja viimeisiin päiviisi ennen ' poksahdusta' .
Nyt nukkumaan...öitä.
-minea-
Täällä hetki rauhaisaa. Neiti nukkuu ja isäntä tuli just pyörälenkiltä ja kattoo telkkaa.
Nyt alkaapi sitten ne turhauttavaakin turhauttavimmat piinaviikot. Kaikista epäilyksistäni huolimatta sain tuon miehen kellistettyä.
Testailla voin AIKAISINTAAN 15.5,mielummin kuulemma muutama päivä myöhemmin.
Aloitan lhuomenna Luget ja niiden annostustakin on nostettu, 2 aamulla ja 2 illalla.
Tässä samaan aikaan kun piinailen mieleen hiipii pieni epäilys siitä , että mitä ihmettä oikein olen tekemässä...? 40-vuotiaana aloitaisin kaiken alusta juuri kun tuo neiti alkaa vähän jo pärjämään itsekseen. Kaikkea sitä sitten haluaakin.
Mässäilinkin nyt vappuna kaikkea hyvää (en uskalla mennä vaa' alle...). Ajatuksena se et JOS nyt tärppää en voi loppuvuonna juurikaan herkutella . Makeat ja rasvaiset ruuat ja juomat tulisivat olemaan kiellettyjen listalla.
Huoh, tuskinpa tästä kuitenkaan mitään tulee... mulla kun ei käy koskaan edes tuuri.
Mites muiden vappuhulinat sujui?
Me oltiin ihan vain kotona .Ei edes tivoliin lähdetty. Onneksi neiti on vielä sen verran pieni ettei osaa kaivata sitä kuuluvaksi vappuun.
Olin neidin kans sunnuntaina Telmus Taikatakin esitystä katsomassa ja tyttö oli íhan innoissaan siitä. Se ja ilmapallot ,serpentiinit sekä vappuhuiskiat ja -naamari taisivat riittää hälle vielä vallan mainiosti.
Nyt täytyy suoriutua ruuan laittoon.
.. se tammikuun vauva meni sitten siinä :(
Mies tuli eilen 21.30 kotiin aivan rättipoikkiuupuneena, ja tietäähän sen miten siinä meikälikan suunnitelmien kävi.. meni persiilleen niin että tömähti! :((( PÖH!
Eilen alkanut mahan juiliminen jatkui vielä yöllä mutta nyt on loppu. Jospa illalla olisi ukko pirteempi, mutta myöhäistä on muuten.. kokemusta on vastaavasta tilanteesta viime kierrossa... toinen PÖH!
Ja seuraava kiertokin menee förbi, koska napsupäivien aikana olen siskoni kanssa Euroopassa pitkällä viikonloppulomalla, MUTTA se ei harmita ollenkaan niin paljoa kuin tämmoinen " oviksen hukkaaminen" . Noh, elämä on... sori omanapainen mölinä.. kolmas PÖH!
Vai oli emmin tiinuska ollut yövirkku. Raskasta varmasti on ollut, mutta hyvä ettei ole ollut kuitenkaan itkuinen. Eihän nuo pikkuiset ymmärrä sitä että yö ei ole seurustelua varten :) Onneksi nyt jo on saanut rytmiään takaisin.
Wempalle työniloa :) Mukavaa että olet täällä kanssamme pe-su aikana, me muuthan (allekirjoittanut eritoten) terrorisoi tätä palstaa viikolla ihan sinunkin edestä :) Valtavasti tsemiä ja peukutuksia ja muitakin jäniksenkäpäliä keskiviikkon testaukseen ja pidän täällä voodootanssia yllä, ettei tätsy sinne tule :))
Pikkulikka on jo hiukan parempi, nukkuin yön hyvin (kuten isänsäkin), vaikka räkää tulee enemmän kuin laki sallii. Jaksaa kuitenkin leikkiä, nytkin järjestelee meidän makkarissa topsypuikkoja riviin sängylle. Pitää mennä tarkistaan ettei niitä löydy neidistä itsestään mistään... :)
Palaan vielä tänään, tulkaahan siskot pinolle!!
ANI
Apua ens viikolla on jo vappu! Kesä alkaa olla ovella... Mihin tämä aika on mennyt???
Viikonloppuna kirjoittelut jäi. Olin jo kirjautunut sisään ja aloittamassa kirjoitusta, niin joku häiriötekijä tuli ja se jäi. Olin muutenkin ihan sikäväsy koko viikonlopun. Lauantainakin otin kolmet päikkärit, yöt olen nukkunut ihan läpeensä, ilman vessassa käyntiä... Voisin Senniina sulle lähettää tätä unihiekkaa, että välillä sais tehtä muutakin kuin nukuttua. Ehkä se edellisen viikon energiapaukku teki tehtävänsä ja nyt oli välillä ladattava akkuja, että taas jaksaa!
Anille PÖH! Harmitus, ettet saanut ukkoa kellistettyä! No tähtäät nyt tuleviin kuumiin kesäöihin kun kerta seuraavakin kierto menee pieleen! Kyllä se vauva sieltä vielä tulee kunhan sen aika on. Se vaan nyt vielä piinaa sinua ja odottaa, että löydät sen duunipaikan ja sitten vasta ilmoittaa tulostansa! Toivottavasti pikkulikka alkaa kuntoutua!
Ähh taas joku lehtimyyjä häiriköi - en vastaa!
Wempalle ei sitten tätsy tullutkaan, kävi vaan säikyttelemässä? Tulethan sitten kuitenkin kertomaan plussauutiset ennen viikonloppua??? -peukkuja-
IsoTeen ultrakuulumiset saadaan tällä viikolla, odotellaan niitäkin heti!
Meillä on ensiviikolla lääkäri. Täällähän lääkäri katsoo aina ultralla, ihan kiva nähdä missä asennossa se huuko oikein makoilee. Taitaa välillä olla ihan poikittain kun mahan muoto on mitä omituisin. Eilen vähän jo pöllyttelin pellavia ja suunnittelin äitiyskopan verhoilua. Jos hiljalleen alkaisi valmistella huukon tavaroita valmiiksi. Niitä vaatteitahan meille ei jäänyt juuri mitään kun ehdin laittaa vanhat kiertoon. Muutamia vaatekappaleita löytyi - niillä ei pitkälle pötkitä. Onneksi äitiyspakkauksessa tulee vaatetta ja saahan noita kaupasta lisää. Ja muutamalta tutulta saan ostettua ainakin tyttöjen vaatetta, jos huuko onkin hulda! Tyttöolo ainakin itsellä on, saas nähdä paljastaako lääkäri nyt tällä kertaa sukupuolta!?!
Muuten mihin on kadonnut elsamarja, en muista lukeneeni hänen kuulumisia pitkään aikaan??? Vai onko jäänyt silmien väliin?
Aurinkoista päivän jatkoa, täällä kaakonkulmalla vielä ainakin arska näyttää naamaansa!
-valdevina 27+2
Hissukseen alkaa tässä jännitys tiivistymään. Normaaliin aikatauluun jos kierto rullaa, niin keskiviikkona olisi tädin kyläilypäivä. Toistaiseksi ei ole oireita mihinkään suuntaan. Eilen jo ehdin miettimään, että josko olisi, kun närästi niin kovasti ja pissallakin ramppasin monta kertaa. Sitten tajusin, että päivällä kalamarkkinoilla nautitut muikuthan ne vaan elämöivät. Suolainen janotti ja jos juo, niin tokihan se uloskin tulee. Toisaalta, mikäli oikein nuo kaksi ekaa raskautumista muistan, niin oireet tulivat vasta plussaillun jälkeen. Elämme siis yhä jännityksessä!
Ani ja joku muukin täällä valitteli, että ovikset menee ohi, kun mies ei jaksa/halua/etäisyyden takia voi olla puuhissa oikeaan aikaan. Samaa ongelmaa pukkaa täälläkin. Meillä ehkä enempi on kyse tuosta haluamisesta. Sitten kun ovis on ohi ja itse ei enää ole niin halukas, niin sitten kyllä ollaan vonkaamassa. Kuinkahan tuo onnistuisi noin kotikonstein tuo sperman pakastaminen? Eikun typpipullo vaan makkarin nurkkaan ja väärään aikaan lauotut laakit sinne säilöön! Hih... Tämän jos ukkokultani lukisi, niin loppuisi kyllä kaikenlainen laukominen meitin sängyssä. Miehestä kun ei saa mennä tekemään mitään hedelmöityskonetta. Tämä siis oli vitsi. Joku voi oikeasti olla tilanteessa, jossa ainoa toivo on pakastetut siimahännät ja silloin ei varmaan typpipullovitsit paljoa naurata.
Nyt pitää lopettaa ja alkaa oikeasti tekemään töitä. Palailen kera väliaikatietojen viikon mittaan!
kaikille ja ilmoittelen vaan nain pikaiseen etta ' elossa' ollaan ja kaikki on nyt niin hyvin kuin taalla on!
Netti mulla kiusaa etten paase edes lukemaan (kauhiata) ja kun tuntuu ettei ' mitaan uutta' taallapain muallimmaa ole ees sattunu, niin laiskistunu olen kirjoittelemaan, myonnan.
Paivittajalle viela etta mun LA on sitten vaikka 15.9.07
Masu kasvaa ja rauhallisesti rimpuilee tama elava; kyllahan sita ehtii melskata sitten myohemminkin!
Senniinalle ja Emmille naista meitin kuumaverisista, etta meilla ei touhuttu KAHTEEN kuukauteen ja se oli jo ennatys tassa avioliitossa! Ei se kylla maistu vielakaan, psyykkista juttua, kun viimeks taa hematooma kun alkoi valumaan just kunnolla edellisillan pelailuista! Taa on eka raskaus kun nuo hormoonit on jaissa!
Me oltiin miehen ja ystavien kanssa lauantai-illalla syomassa ulkosalla; oli kivaa vaihtelua, mutta kylla olikin krapulainen olo sunnuntaiaamusta kun kotiuduttiin vasta 01.30! Ja mun tuoli nojasi isoon kovaaaniseen, joten ' tanssittua' tais saada masukki ihan riittavasti pitkaksi aikaa...
Eipa siis kummempia meitin auringonalla; taallakin alkaa nyt sitten lammeta oikein rivakkaan tahtiin, paivalammot nousee tuonne +25 ja lapsetkin pukee jo kevyempaa paalle.
Voikaa hyvin
-levinia ja Hope rv 19+2-
Ullrikelle paljon peukutuksia posiitiviselle piinaviikolle :)) Mulla ollut molemmissa raskauksissa sama juttu eli oireet tulleet vasta positiivisen testin jälkeen. Tämän kun nykyäänkin tässä kuumeilussa muistaisi, niin säästyisi monelta " turhalta" piinalta :)) Oireita on välillä vaikka muille jakaa, ja kuitenkin ne ovat vain kertoneet tätsyn tulosta.
Valtsulla on väsy olo.. voi voi. Mutta nyt kannattaa kyllä nukkua jos väsyttää.. saattaa tulla aika että ei voi nukkua vaikka väsyttää :) Olet siis ottamassa äippäpakkauksen, koskas se on tulossa?? Vilauttele meillekin niitä ihanuuksia sitten :)
Elsamarjaa minäkin olen huhuillut!!!!
Taidanpa sittenkin päästä, edes hiukan, piinaileen tässä kierrossa :))) Mies tuli kotona käännähtämään ja minä sitten ehdottelin pientä päiväpeliä, ja ei ollut kuulkaa miehen väsymyksestä tietoakaan ;))) Jotta tämmöistä peliä täällä pidetään ;)) Luulen että oli kuitenkin liian myöhään oviksen kannalta mutta mukavaahan tuo silti oli ;)) Vähän vielä juilii tuolta oikealta puolelta, on kesätnyt yllättävän kauan.. yleensä nippailee vain muutaman tunnin, nyt yli 12 tuntia :o
Nyt menen kaffille ennenkuin pikkulikka herää..
A
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.
mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.
Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.
Pippuri04
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07
Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07
Tale68
Pinkerton
Mutkala-65
Panjo
Sonjaemma 11.6.07
Senniina 27.6.07
Valdevina 21.7.07
niisku65
Yllätysäiti
Levinia 15.9.07
syystoive
Pietu
Isotikru
Peltimetsuri
Taisi se pikkuinen kuitenkin päättää tulla jouluna!!!
Toivottavasti se mikä siellä nyt juilii on just sitä!
Ullrikelle onnea piinaan, jäämme odottelemaan niitä plussauutisia!
Tänään on tällainen päivä, miljoona tuhat asiaa pitäisi tehdä, mutta täällä vaan notkuan. Tekisi mieli päikkäreille, pakko taistella vastaan. Jos menis sitten aikaisemmin yöunille...
Ani, toivottavasti tänään onnistaa.
Mietin tässä, että saisiko naisen erittämää feromonia suihkeena, jolla voisi innostaa väsyneimmänkin miehen vauhtiin ja kyllä googlettamalla selvisi, että ainakin jotain feromonivalmisteita näkyy suihkeena saavan ja vielä money-Back Guarantee!
Eipä ole meikäläisellä toiveet katossa tämän kierron osalta. Lugejen ansiosta kuukautisten alku siirtyi viikolla, mutta munassarjat elävät normaalia elämäänsä, eli nyt on vuoto hädintuskin loppu ja kohdun limakalvo sen mukainen mutta 13mm munis möllötti toisessa munasarjassa. Inssiä ei kannata tehdä tähän kiertoon ja muutenkin onnistumismahdollisuus on vielä surkeampi kuin luomusti. No, tuleepahan välikierto, ettei tarvitse miettiä koko asiaa.
hyvä hommeli! Oikeastaan ymmärrän hyvin miestäsi, meidän perheessä (onneksi) kumpikaan ei ole iltaihminen. Noita aamu- ja päivähetkiä on vaan usein aika hankala saada järjestymään.
Levinia: Onnea puolivälistä!! Kylläpä on aika mennyt kun sinä jo viikolla 20... On sullakin ollut rankkaa, jos nyt sitten saisit loppuajan jo ihan vaan nauttia raskaudesta. Perässä täällä kovasti tullaan.
Siitä tulikin mieleen, että mitä kuuluu Sonjaemmalle? Mä kun olen sinun kyytiisi hypännyt jo monen monta kertaa... Jospa nyt pysyisinkin.
Tää mamma menee nyt saunaan. On sitten tukka puhtaana kun illalla nousen paattiin.
Kumma kun tää palsta vetää puoleensa magneetin lailla. Tekemistä olisi muutakin, mutta pakko aina käydä kurkkii josko jotain uutta...
wempaa