Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvun kultaiset naiset, vko 17 sil vous plait :)

23.04.2007 |

Ja tulkaa mukaan :))

ANI

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan :) Eikä varmana vappuna jakauduta... Sen verran hyvä olo on ja supistukset, jos niitä sellaisiksi voi kutsua, ovat surkeita. No niitä on sen surkeuden verran enemmän kuin aiemmissa raskauksissa, että on se jotain.

Ei mitään ihmeellistä, neuvolassa on kaikki ollut niin kuin pitää. Loppuodotuksen hiljaiseloa.....

Vierailija
22/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla emmin vauva-arkea. Voi kun niitä tuoksuja saisi tännekkin,on ne niin ihania...

Samoin teti,ihana kuulla että siellä on annettu vauvalle " lupa tulla" . Hih,koskahan kuullaan sinun piinapäivistä....

Minea,toivottavasti sait miehen kellistettyä että voidaan piinailla parin viikon päästä.

Pinkertonin lähtölaskentaa odotellaan. Eihän sitä tiedä vaikka lähtö tulisi nopsaankin. Onko sulla jo kaikki valmiina?

Ani,voi sun piinaa kanssa odotellaan kovasti ja toivotaan että piina tuottaa tulosta.

Ja wemppa olit saanut luvan terojen syöntiin. Mulla ei ihan tarkkaa kuvaa ole mihin ne auttaa kun monihan tuntuu syövän niitä oviksen aikoihin vai sekoitanko toiseen lääkkeeseen..? Mulle lääkäri yksityisellä sanoi pari viikkoa sitten että disperiinistä ei ole mulle mitään hyötyä koska ensinnäkin disperiiniä käytetään ensisijaisesti raskausmyrkytyksen ennaltaehkäisyyn(ihan outoa)ja toiseksi kahden eka raskauden aikana olisi ollut jo tukostaipumus nähtävillä. Kyllä olen aika monta tarinaa kuitenkin lukenut jossa on puhuttu tuon disperiinin puolesta raskauden alussa. Sanoi että tukoshoidossa käytetään muuta lääkettä kuin disperiiniä(en vain muista nimeä).

Missä ankkis on?

Täällä on jälleen eilen tullut yksi vuosi lisää mutta antaa esittelyissä olla vanha ikä,en jaksa vaihtaa. Olo on muutenkin välillä apea. En osaa sanoa mistä johtuu. Jotenkin aina välillä käy mielessä josko mahassa ei kaikki olekaan enää kunnossa,ei nimittäin tunnu oikein miltään siellä,ei nippaa ei kiristä. Olo on illalla kyllä edelleen vellova ja mitään ruokaa ei edelleenkään erityisesti tee mieli. Maha kyllä vähän pömpöttää mutta ei mitenkään näkyvästi. Vanhat housut menee jalkaan kun napin jättää auki. Rinnatkaan ei ole isot mutta kiinteät tietyllä tapaa. Kaipa tästä osaa nauttia kun viikon päästä on np-ultra,jos kaikki on kunnossa. Jospa tuo pitkä viikonloppu tekisi olon vähän paremmaksi. Meinattiin pitää maanantai vapaata ja suunnistaa mökille. Ikkunan pesut pitäisi tehdä mökillä ja kotona. Tällä viikolla olen haravoinut kotipihaa ja mökillä sitä voisi sitten taas jatkaa. Tekemisen puutetta ei ole.....

Nyt työn pariin,loppu työpäivä menee eläkejuhlissa.

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: Kyllä minäkin muistaakseni ainakin kakkosta pidin sitterissä jo ihan muutaman viikon ikäsenä. Jollain huovalla tasoitin sitä selän alla olevaa " kuoppaa" . Ei pitkiä aikoja, mutta joskus kuitenkin.

Kiitos ihanista sanoista. Haluan uskoa samaa, mutta kyllä sitä joka kerta vessassa ollessa pelkää, että tuleekin verta... Laskettua aikaa olen katsellut ja se on mielestäni 29.12. Joten tiedä vaikka jo jouluksi saisimme koko perheelle yhteisen ihanan lahjan.

Pinkerton: Meidän vaihto ei osunut ihan nappiin, mutta hyvä näin kuitenkin. Jaksamista odotteluun.

Pietu: Osaan kuvitella sinun tunteesi... Mutta uskotaan ja luotetaan siihen, että nyt onnistutaan!!!

Pitää lopettaa... inhottava työpaikka!!

wemppa

Vierailija
24/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas torstaitohinoiden äärestä tulin poikkeen :)

Wemppa: Tuliko taas mieleen että " ani siivoo" ? :)) Meiän täytyy näköjään siirtää luuttuumisfirman aloittamista, koska sun on nyt tarkoitus olla raskaana :)) Mikäs sen mukavampi syy siirtää pisneksiä tuonnemmaksi :)) Onhan se ymmärrettävää että jokainen vessareissu menee " pelko pyllyssä" , mutta uskotaan ja luotetaan että nyt kaikki menee hyvin :))

Mukavaa risteilyä, ja ihan kiva siellä on ilman alkoholiakin olla.. ei ole aamulla ainakaan tukka kipee.. kuten muilla :)))

Emmille sitteristä: Minä pidin tätä pikkulikkaa sitterissä myös ihan pariviikkoisena, mutta sitteri oli niin makuusasennossa kuin sen sai, ja filtti vielä alla. En ihan niin pientä halunnut lattialle laittaa köllimään ja kun ei koko aikaa voinut sylissäkään pitää. Äläkä huoli omasta painostasi tai paikkojen hyllymisestä. Jatkat vain niitä vaunulenkkejä, niin siinähän se kunto nousee kuin huomaamatta (nimim. kokemusta on). Itse en voinut edes harkita lenkkeilyä niillä losoilla mitkä silloin imettessä oli.. silmät mustana olisin lenkkipolulta tullut takaisin :)) Tiinuska kasvaa tosi hienosti :) Ihanaa aurinkoista vauva-arkea teille toivon :))

Senniina: sä olet kyllä yksi tämän palstan valopilkuista... verbaalinen lahjakkuutesi saa aina hymyn huulille :)))

Pietu: Ymmärrän tuon alavireisen olotilan enemmän kuin hyvin, vaikka en raskaana olekaan. Just se, " kun ei tiedä mistä alavire johtuu" tekee olosta vielä ahdistavamman... kun ei osaa antaa pahalle ololle nimeä. Kyllähän noilla sun viikoilla ne oksettavat olot alkaa pikkuhiljaa väistyä, ja massu alkaa kasvaa. :) Hyvin se masukki siellä voi, ja np-ultrassa ensi viikolla jo vilkuttelee :)))

Tuosta haravoinnista: saatan olla väärässä, mutta pikkulikan odotuksessa kun syksyllä (n rv:lla 12-15) haravoin, niin joku siitä varoitteli, en enää muista miksi. Onko se se liike vai mikä. Noh, minä kuitenkin " uhmasin" ja haravoin pienen plänttini ja se siitä. Mulla on muuten se " vika" etten osaa haravoida kuin yhteen suuntaa (vasemmalta oikealle). Se on raskasta silloin kun haravoitavaa on PALJON!!

Pinkertonia tsempataan nyt porukalla puskemaan vappupallo ulos :)) Toukokuun eka olis hyvä, saisi lapsi oman liputuspäivän :)))

Missä tosiaan on ankkis, ja elsamarja!!!!?????

Jatkanpa siis hommiani, jotta pääsen kuistille nauttiin päiväkaffit.

Keep smiling :))

ANI

Vierailija
25/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin piti viimeksi jo kiittää Senniinaa piristävästä viestistä. Sinulla on aina niin hyviä letkautuksia.

Ani: tottahan toki minä ajattelin, että Ani siivoaa. Ja pannaan pisnekset pyörimään kimpassa sitten kun vauvat (meidän molempien) ovat syntyneet.

wemppa

Vierailija
26/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin jo hätähousuna ultran ens maanantaiksi, silloin viikkoja 6+3. Alkoi pelottaa heti ihan hirveästi, että onko siellä masussa ketään ja jos on niin, onko sykettä. Voi mua säälittävää olentoa. Oireita kyllä on, aamulla oli ekan kerran tosissaan kökkö olo. Nukkuisin vaan koko ajan. Töissä en saa mitään aikaan. Jne.

Pietu - pystyn todellakin samaistumaan sun olotilaan. Kyllä kaikki hyvin on, sullahan on jo viikkojakin tosi kivasti kasassa ja " pahimmat" viikot jo takana ainakin keskenmenoriskin osalta.

Ani - tulisitkos meillekin siivoamaan? =) sulla sitä tuntuu tarmokkuutta riittävän. mistähän saataisiin tännekin vähän.

Wemppa - mukavaa risteilyä! Eiköhän se ole just niin kuin Ani sanoi, että viimeistään aamulla ei harmita yhtään, että on viettänyt edellisen illan kuivin suin. Toivon sydämestäni, että sun raskaus etenee nyt ok. Meillä tosiaan on la:t lähekkäin, olen tässä eri laskureista saanut joko 21.12. tai 23.12.

Pinkerton - tsemppiä viimeisiin päiviin, ei sentään viikkoihin, eihän? ;) Vappuvauva olisi kyllä kiva, että laitahan punnertaen.

Ketkäs täällä muuten piinailee? Plussatuulia yökkivältä ja palelevalta Peltikseltä. Ja nyt taas töihin.

Vierailija
27/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä kaikkein kököintä on, että voi mennä vielä neljäkin viikkoa ja ollaan ihan normaalin rajoissa! ARGH! Kyllä minä kestän, mutta marisen ja valitan sitten vaan niin maan perusteellisesti..... Ne vauvat tulee, kun ne itse päättää.....

Kiitos kaikille myötätunnosta :)

Vierailija
28/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten siivoukset tehty ja treenattukin on, joten

LOMA voi alkaa!

Lähdetään koko perheen voimin huomenna rantalomalle! On tätä odotettukin, mies on huhkinut koko alkuvuoden töitä niin ettei

mistään lomien pitämisistä ole tullut mitään.

Josssain vaiheessa luulin että kohta lapset jo kysyy että onko isi muuttanut pois kotoa, kun kävi vain välillä kääntymässä ja vaihtamassa puhtaita vaatteita.

Nyt nautitaan, ja sopivasti oviksenkin pitäisi laskujen mukaan osua

loman viimepäiville. Täytyy jollain itämaisella tanssiesityksellä varmaan

tuo mies sitten houkutella hotellin lakanoiden väliin!

Sorry kun en osaa sillai hienosti vastata kaikille erikseen kun en teitä vielä niin hyvin " tunne" , mutta lupaan ryhdistäytyä tässä asiassa ja loman jälkeen olen jo paljon paremmin kartalla....jookos.....

Ihania ihmisiä täällä kaikki ovat ja olen tässä monesti miettinyt että

miksen ole aikaisemmin uskaltanut tänne joukkoon mukaan.

Nyt tavaroiden pakkaamiseen.....ihanaa viikonloppua kaikille ja

minä palaan takaisin viikon päästä, toivottavasti edes hiukan ruskettuneen!

see you,

pippuri

Vierailija
29/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvin! Ei tullut painosta eikä vatsan koosta sanomista:-) Sf-mitta ihan käyrien sisällä eli 30. Hyvät ja vahvat sydänäänet kuuluivat ja Ernesti tod.näk. raivotarjonnassa. Hempat ja verenpaineetkin ok. Aina olenkin miettinyt, että jos meikäläisen jollain konstilla tiineeksi saa, niin kyllä se siitä sitten etiäpäin lutviutuu. 10 aamua töitä ja sitten alkaa mammaloma!

Vierailija
30/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 68, mies 65 , pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan Jouluksi ;)

Vierailija
31/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurille mukavaa lomaa ja ennenkaikkea onnistuneita lakanan pöllyytyksiä. Plussa olisikin paras tuliainen...

Peltimetsuri,et sinä ole hätähousu. Samoilla päivillä kävin minäkin ekakerran ja kyllä jotenkin " helpotti" nähdä syke. Sitten 9+ viikoilla ei neuvolassa sydänäänet kuuluneet joten menin samana päivänä uudelleen ultraan ja taas helpotti. Kyllä nuo km:t ainakin minut ovat saaneet tämän raskauden aikana hermot riekaleiksi. Peukkuja sulle ultraan maanantaille.

Senniinan ernesti köllöttää siis oikein päin,hyvä. Eikä ole paljon aamujakaan sulla.

Wemppa,olet päivän aikaan monesti ollut " mielessä" . Kyllä kaikki menee nyt hyvin,siihen me uskotaan ja luotetaan. Meillä muuten mies on samalla linjalla sun miehes kanssa. Ei hän oikein osaa ajatella että meille tulee vauva. Liian syvällä on nuo km:t hänelläkin ja toppuutelee minua jos jotain suunnittelen ääneen. Kai se on miehillä jonkinlainen suojautumiskeino. Kyselee kyllä minulta monta kertaa viikossa,mikä olo on ja se riittää minulle. Jotenkin tietää ja tuntuu että kysymyksen kysyminenkin häntä pelottaa.

Missä isotikru on? Ja sonjaemma?

Ani,annappa tännekin hippunen sitä siivousintoa. Ei kiinnosta olla sisähommissa yhtään. Piha on nyt haravoitu ja ensi viikolla on ikkunoiden vuoro,puistattaa jo etukäteen. Mietin tuota haravointia,se tuntui ihan hyvälle mutta minulla sama ongelma kuin sulla eli haravoin vain toiselta puolen. Yritin kyllä toiseltakin mutta se ei tuntunut vatsalihaksissa hyvältä ja tuntui vähän vihlaisuja. Toivotaan ettei aiitä ollut asukille haittaa.

Nyt on pakko mennä nukkumatin kanssa yöunille.

-pietu-

Vierailija
32/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut töissä niin kovin kiireistä, etten ole ehtinyt ilmoittautumaan ja nyt istuu pikkumies sylissä niin tää on vähän hankalaa.

Emmi, tämä sylissäistuja vietti aikaa sitterissä heti kun laitokselta kotiin päästiin, senhän saa ihan makuuasentoon. Äläkä huoli, yllättävän nopeasti kunto kuitenkin nousee ja paikat palautuu ja kyllä ne kilotkin lähtee ja imetyksellä saattaapi olla myös sellainen vaikutus, että elimistö varastoi rasvaa reseveriksi eikä paino putoakaan. Mun mielestä menee helposti kaksi vuotta siihen, että raskaudesta palautuu kokonaan.

Senniina mukava kuulla, että kaikki on hyvin ja sormet riittää jo päivien laskemiseen, ei tarvitse varpaita pölkkyjen alta kurotella :)

Pippurille rentouttavaa ja hedelmällistä lomaa!

Wempalle mukavaa risteilyä!

Pietu, piristy viikonloppu tulee ja viikot menee eteenpäin.

Vierailija
33/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa snööpe joukkoon mukavaan mukaan....

-pietu-

Vierailija
34/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ankkis kuulla sinusta. Älä ole kovin kauaa poissa,tulee ikävä...

-pietu-

Vierailija
35/104 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ilokseni ilmoittaa että sain kuin sainkin isännän kellistettyä lakanoihin ennen reissuun lähtöä;) Oili siis hyödynnetty sittenkin. Eli mission possible!

Tänään olen saanut viimeiset tapettivuodat seinään. Alkaa olla seinäpinnat valmiina. Kohta päästään muuttopuuhiin...JES!

Sori etten jaksa nyt kommentoida mitään, olen niin rättiväsynyt että raahaudun tästä petiin samantien, huominen töissä vielä jaksettava rutistaa.

Kaikille hyviä vointeja!

-minea-

Vierailija
36/104 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ultrassa löytyi yksi elävä tikrunpentu jonka koko vastasi viikkoja..

Lääkäri oli tosi tökerö ja kylmäkiskoinen, vähäpuheinen eikä edes näyttänyt kuvaruudulta minulle mitään, tosin kaksi kuvaa sain mukaani !!

Nyt on pakko mennä tekemään töitä mutta illalla kotoa palailen linjoille !!

Mukavaa loppuviikkoa !!

Isotikru+tikrunpentu rv 10+2

Vierailija
37/104 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltsimetsuri: Et suinkaan ole hätähousu. Minä voin ensi keskiviikkona varata ultran seuraavalle viikolle. Pääsen neuvolan kautta, koska viime keväisen myöhäisen km:n (20+5) minulle luvattiin tehotarkkailua seuraavassa raskaudessa. Niitä seuraavia on riittänyt, huonoin tuloksin, ja jos en pääsisi neuvolan kautta, menisin yksityiselle. Niin paljon pelottaa, että oman mielenrauhan takia haluan mennä.

Pippuri: Hyvää lomaa!!

Pinkerton: Mikä tämän päivän vointi on?

Snööpe: Tervetuloa! Minäkin odottelen vauvaa jouluksi, tai siis la on 29.12. mutta voipi olla jo jouluna syntynytkin.

Senniina: Mukavat kuulumiset neuvolasta!

Pietu: helpottaa kuulla, että muuallakin mies suhtautuu samalla tavalla. Kun aina välillä tulee jo tunne, että eikö tuo mies tätä oikeasti halunnutkaan, kun mitään ei puhu... No, ehkä tuo helpottaa kun päästään kaikkien edellisten km:n viikkojen ohi. Eli aika kauas menee...

Ja varovasti sen haravoinnin kanssa.

Ankkis: Mukavaa kuulla sinusta. Kun tutut eivät muutamaan päivään ilmoittaudu, minä jo mietin " mikä hätänä" . vaikka tiedänkin sen, että töistä kirjoittelut ei itselläkään onnistu (kuin joskus) ja illat on vieläkin kiireisempiä kotona.

Minea: Ihanaa, pääset sittenkin taas tässä kierrossa piinaamaan!! Hyvin on rakennusprojekti edennyt, jos kohta muuttopuuhissa jo olette.

Ani: Mitä sulle tänään kuuluu? Arvaa kun aamulla heräsin ajattelin, että missähän vaiheessa kiertoa Ani menee...? Pitäiskö mun jo huolestua itsestäni..? No ei kai, jos kerran Pietukin on ajatellut minua.. Mutta mulla on tää viikko mennyt vähän pää pilvissä ja olen ihan unohtanut missä sä meet. Eli viitsitkö valaista..?

Mulla on tänään siivoilut menossa, vaihdan lakanoita ja pesen pyykkiä. Mä olen näköjään aina susta päivän jäljessä.

Oma olo on ihan tavallinen, väsyttää ja joskus on paha olo ja paleltaa. Toivoisin enemmän oireita - tiedätte miksi - mutta ei mulla mikään raskaus ole ollut täynnä oireita. Tuntuu järkyttävältä ajatella, että mä olen jo seitsemättä kerta raskaana. Ja kuitenkin mulla on kolme lasta...

Mutta pitää rientää hommiin...

wemppa

Vierailija
38/104 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru, hienoja uutisia!!

w

Vierailija
39/104 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikana tulin toivottamaan onnea isotikrulle pikkutikrusta. Nyt vain nautit odotuksesta ja tulevista viikoista. Joko huono olo on helpottanut ja masu kasvanut? Mennään meinaan aika samoissa.... mulla on nyt 11+3.

Täytyy rientää palaveriin...

-pietu-

Vierailija
40/104 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru, kiva kun kävit raportoimassa ultrakuulumiset ja ihanaa kun kaikki on hyvin ja tikrunpentu vaan kasvaa! Ja kyllä ne olotkin kohta helpottavat.

Senniina, sulla työpäivät vaan vähenee, sitten toivottavasti olet sulostuttamassa päiviämme täällä mahtavilla jutuillasi useammin! Itsekin aloitan äippäloman vähän varhennettuna 1.6. joten toukokuu olisi vielä " tehokasta" työaikaa... Joko muuten löysit sopivan kantoliinan? Yksi ystävä lupasi lainata minulle omaansa malliksi ja ajattelin itse ommella pellavasta ja kokeilla millainen siitä tulee.

Snööpelle tervetuloa mukaan joukkoon! Kiva kun meitä odottajiakin on monta täällä kuumeilijoiden joukossa! Täällä on niin ihanaa porukkaa, etten ole siirtynyt täältä tuonne odottajien puolelle ollenkaan - ei näistä kultaisista naisista voi erota!

Peltis, et kyllä oo mikään hätähousu. Itsekin kävin edellisessä raskaudessa heti alkuunsa ultrassa kahteen kertaan kun ekalla kerralla ei vielä näkynyt mitään. vkolla 6+ näkyi sitten jo sykekin. Keskenhän se sitten meni loppujen lopuksi, ja lääkäri oli silloin ja tosi kökkö (aika monella täällä taitaa olla samoja kokemuksia). Aloitti suunnilleen sillä, että niin vanha oot, ettei ole mitään takeita raskauden jatkumisesta... Tosin tämän raskauden kohdalla samaisella lääkärillä oli varhaisraskauden ultrassa ihan toinen ääni kellossa, sanoi heti, että kaikki näyttää niin hyvältä, ettei keskenmenon vaaraa ole. Mietin joskus, että olisiko kuitenkin nähnyt jotain poikkeavaa siinä aikaisemmassa jo niillä viikoilla??

Pietu, ihan kun olisin lukenut omia ajatuksiani raskauden alussa! Välillä vieläkin tuntuu, että onko tää vauvan tulo ihan oikeesti totta - varsinkin jos tuolla nukutaan niin sikeästi ettei edes tönimisiin herätä. Mies välillä sanookin, että anna nyt sen lapsen nukkua äläkä töni sitä jatkuvasti ;-)

Toi vaihe on ja piinaavaa kun olo alkaa paranemaan, mutta liikkeitä ei vielä tunnu - pelottaa, että jotain tapahtunut. Mutta varmasti teillä on kaikki hyvin!

Emmi, älä huoli kiloista, ethän vielä ole päässyt kunnolla edes liikkumaan! Ja mitä hitaammin ne lähtee sen varmemmin ne pysyy poissa. Itsellä lähti juniorin kanssa tulleet kilot n. 4 kk:ssa pois ja sen jälkeen vielä lähti hiljalleen ne mitä esikoisesta oli jäänyt! Joko alkaa olla Tiinuskalle nimi valittuna?

Wempalle mukaavaa risteilyä! Yritä nauttia vaikka öllöttää ja väsyttää. Luulen ja, että noi miehet suhtautuu raskauteen enemmän järjellä kuin sydämellä toisin kuin me äidit. Varmaan miehesikin pelkää puolestasi, että miten sinä jaksat. Meilläkin miehelle tuntuu vauvan tulo olevan nyt todellisempi kun tämä odotus alkaa näkyä kunnolla. Välillä illalla istunkin miehen viereen maha paljaana ja sanon, että ihaile nyt työsi jälkeä ;-)))

Ani, millois sulla piinaviikko alkaa, kai nyt on jo piinispunkku käytössä?

Ai kun mä toivon, että sulle tulee kuiva Prahan reissu ;-)) se ois ihan oikein!

Ai niin Mineallekin onnea " työvoitosta" miehen kellistyksestä! Saadaanhaan näitä piinailijoita vielä lisää. Pippurikin kun käyttää lomamatkan hyväkseen, niin a vot vuosi 2008 alku alkaakin mukavasti uusien vauvojen merkeissä!

Nyt me taidetaan Huukon kanssa lähteä suihkuun ja sitten töihin! Käytiin aamulenkillä koiran kanssa, hiki tuli! Ja niin ihana aamu, voi sitä lintujen laulua ja kevään tuoksua!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!

-valdevina 27+6