***SISUNAISET 23.4.2007 ***
Viime viikolta:
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
71.9 kg, 70.2 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 1.4 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 80.8 kg, 81.5 kg, 0.0 kg, 6.5 kg, 0.7 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.9
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 74.7 kg, 77 kg, 0.0 kg, 18.5 kg, 2.3 kg,
12 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3
[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]
88.5 kg, 85.3 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 1.5 kg,
8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 79.1 kg, 80.2 kg, -0.2 kg, 10 kg, 1.1 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.4
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 78 kg, 80.4 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 2.4 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.2
[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 91 kg, 93.2 kg, -0.2 kg, 2.4 kg, 2.2 kg,
8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2
[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]
87 kg, 80.1 kg, 81.5 kg, 0.0 kg, 5.5 kg, 1.4 kg,
8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3
[color=green][b] Elaine82 [/b]♥[/color]
80.1 kg, 77 kg, 79.3 kg, -0.8 kg, 0.8 kg, 2.3 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 27.7 => 27.4
[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 80.1 kg, 83.6 kg, -0.4 kg, 6.4 kg, 3.5 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.6
[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]
72.2 kg, 55 kg, 58.6 kg, -0.5 kg, 13.6 kg, 3.6 kg,
5 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 20.8
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
94.6 kg, 82.8 kg, 84.2 kg, -0.6 kg, 10.4 kg, 1.4 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9
[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]
87 kg, 84.9 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.1 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0
[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 54.7 kg, 58.4 kg, -0.6 kg, 6.6 kg, 3.7 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 21.2
[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 62 kg, 66.7 kg, -1.4 kg, 6.3 kg, 4.7 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 22.5
[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]
72 kg, 69.4 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.5 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu
[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]
79.3 kg, 69.1 kg, 75.1 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 6 kg,
8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu
[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]
88 kg, 68.5 kg, 73 kg, 0.0 kg, 15 kg, 4.5 kg,
7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.6
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
80.7 kg, 72.4 kg, 76.7 kg, -0.5 kg, 4 kg, 4.3 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 24.2
[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 79.7 kg, 83.7 kg, -1.2 kg, 11.1 kg, 4 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 34.4 => 30.4
[color=green][b] Ida [/b]♥[/color]
77.4 kg, 75.1 kg, 76.8 kg, -1.2 kg, 0.6 kg, 1.7 kg,
6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.4 [color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:
[b]
1. sija => Rosvohummeri : -1.4 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).
[b]
1. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Mareila
2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Elaine82
3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pointzi06
4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982
5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nefili
6. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Allakka
7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Ida
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ht.78
9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli
10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Katti26
11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Emonamoha
12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Ororo
13. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Helena1712
14. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri
15. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Zilga
16. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. mrs.birdie
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. AatuLiina
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kitta75
19. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Hätähousu
20. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kynteli
21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Minlee
[/b][/size][size=2]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: AatuLiina, Allakka, Elaine82, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Ida, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga
Laihduttajia: 21
Painomme oli alussa: 1763 kg
Painamme nyt: 1626 kg
Tavoitepainomme (vko22/2007): 1570 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -7.6 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 80 kg
Kokonaispainonpudotus: 137 kg
Matkaa tavoitteeseen: 56 kg
[/color][/size]
- Minlee
Kommentit (47)
ENKELI1977:Tuo nauhottaminen voiskin olla hyvä idea..se Suurin pudottaja tulee muuten heti sen olet mitä syöt-ohjelman jälkeen ;o), joten on oikein kunnon tsemppipläjäys sopivasti noin niinkun viikonlopun alla ;o)!!
MAREILA:Mullakaan ei aikaa juuri telkun katselemiseen jää, joten tuo onkin oikeastaan liki ainoa ohjelma jonka telkusta katson..tosin senkin sillai toisella silmällä vahtien samalla tuota meidän kolmen koplaa ;o)!!
Painoa on kotiäitiaikana kertynyt mukavasti ja nyt ois tarkoitus alkaa siitä pääsemään myös eroon. Kaipaan vaan tukea sillä helposti sorrun eritoten suklaan mussuttamiseen. Liikuntaa pitäisi lisätä tuntuvasti ja syödä terveellisemmin.
Painoa on nyt 72kg ja BMI on 26,4. Tavoitepainona olisi 64kg, ehkä joku fiksumpi osaa sanoa mikä on sopiva tahti pudottaa painoa, liian kovaa tahtia en halua laihtua.
Täällä olisi myös kiireinen äiti (tyttö 6/05) ,joka haluaisi tukea painonpudotusurakkaan ;)
Tavoitteena olisi karistaa n. 5 kg
Lähtöpaino: 61,9 kg
Pituus: 166 cm
PMI: 22,14
Tavoitepaino vk.22 58 kg
Lopullinen tavoite: 55 kg
Ruokavalion muutoksella aioin painoa tiputtaa, sillä liikkumaan en ehdi kovinkaan säännöllisesti työn ja pienen lapsen hoidolta. Kuntosalilla yritän kuitenkin käydä edes kerran viikossa...
Minulla on raskauden jälkeen kaikki ylimääräinen kertynyt vatsan seudulle, plääh! Nahka varmaan kasvoi sen verran, että siihen on helppo vararavintoa kerätä... Bmi on minulla normaalipainoisen rajoissa, mutta olisi ihana mahtua taasen vanhoihin paitoihin :)
Toivottavasti mahtuu mukaan.
Tinna78
Kun Minlee kyseli tosta BMI:stä. Se on tällä hetkellä 21,26. eli olen 168cm pitkä ja painan 60kg:a.
En siis ole mitenkään ylipainoinen, mutta olen koko ikäni painanut siinä 50 kg:n nurkilla. Myös ensimmäisen lapseni jälkeen jonka sain 27 vuotiaana. Olen vaan tälläinen epänaisellisen mallinen, jolle kaikki kilot kertyy vyötärölle. En ole mikään anorektikko, vaan terveellisellä syömisellä ja kohtuullisella liikunnalla tuo paino on ollut aina samoilla lukemilla. Rasvaprosentti on myös ollut melko normaali tuolloin 50 kiloisena, vaikka BMI väittää mua alipainoiseksi. Olen vaan jotenkin kummallínen ihmistyyppi?? Nyt ajattelin, että ikä ja kaksi lasta oikeuttaa painon hieman kohota.
MINLEE- siis tuosta ylempää saat sen paino-indeksin. Ja voisin välitavoitteeksi sinne toukokuulle laittaa 55 kg:a. Mulla on nyt menkat ja ne saa mun painon yleensä nousemaan kilon tai joskus enemmän. Niin tuo tän hetkinen 60 kg:a saattaa jo menkkojen loppumisen myötä tipahtaa kilon. Kiva, jos viitsit päivittää mut teidän listoille, tämä on jo nyt auttanut! Olen tänään ollut tosi tiukkana, kylässä kieltäydyin jäätelöstä ja sain tilalle ruisleipää kinkulla ja kurkulla.
KÖRÖMÖLLI- Olet ihan oikeassa, kun epäilit ettei tulis ensimmäisenä mieleen käyttää " vapaapäiviä" lenkkipolulla.
Lapset on 9 päivää mulla ja sitten aina 5 päivää isänsä luona. Noista viidestä vapaasta olen aina 3 päivää töissä ja teen 12-15 tuntisia työpäiviä. Ja kun on ne 2 vapaapäivää, niin ohjelmassa on todellakin 1000 ja 1 muuta asiaa kuin kuntoilu.
MARELIA- Kyselit tuosta mun kävelyistä ja kolmivuotiaan pyöräilystä siinä sivussa. Tuossahan on ideaa. En ole antanut pojan ottaa pyörää kauppa- tms.reissuille mukaan, kun tämä liikenne ja ympäristö on vähän huonoa tuollaiselle aloittelevalle pyöräilijälle. Mutta sain kuitenkin idean, jonka toteutan heti huomenna, jos säät sallii.
Asutaan täällä Turussa alle 10 minuutin automatkan päässä tuosta Ruissalosta(eli ihana saari, jossa on hienot pyörä/kävelytiet ihanine luonnonmaisemineen). Pakkaan pojat, kärryt ja pyörän huomenna autoon, ja lähdetään Ruissaloon ulkoilemaan. Eväät mukaan, niin päivästä tulee varmaan ihana kaikille. Ja sen aion ottaa tavaksi!!
Miksiköhän ei ole ennen tullut mieleen?
Mä voisin ottaa omaksi punnituspäiväkseni maanantain. Toivottavasti ensi maanantaina vaaka näyttäisi jo -1,5kg:a. Mä luotan siihen, että menkat on taas turvottaneet mut ja siihen päälle saisin vielä oikeita tuloksia aikaan.
Kiitos inspiraatiosta, tiedän, että vihdoinkin saan itseäni niskasta kiinni,
Tintti
Mulla on motivaatio ihan kadoksissa. Katon kyllä mitä suuhuni laitan, mutta urheilut on aika nollassa tällä hetkellä, enkä ole edes vaa´alla viitsinyt käydä pitkään aikaan. Jos viitsitte minun tietoja vielä roikuttaa mukana, niin koitan tässä ryhdistäytyä ja alan taas tiputtamaan tai edes jotain sinne päin. Mutta nyt pidän pienen tauon, että laihdutuksesta ei tulisi pakko pullaa...
Mukavaa kevään jatkoa teille kaikille sisukkaille!
Tillinäiti ja Tinna78:Tervetuloa mukaan :o)!!
Tintti-tyy:Ei sua pois porukasta potkita..eihän se meidän tehtävä ole sun bmi:stä huolehtia..itsehän sinä parhaimmin tiedät mikä on hyvä bmi/paino sinulle ;o)!!
AatuLiina:Toivottavasti tsemppi löytyy taasen täysillä ;o) ja mä kyllä suosittelen hyppäämään sille vaa´alle, sillä se painon tietämättömyys antaa syyn ottaa rennommin ja voi tulla inhoja yllätyksiä kun sille viimein hypähtää ;o)!!Ja jos paino onkin noussut niin saattaa antaa taas sen sykähdyksen, että nyt on ryhdistäydyttävä ja tsempattava täysillä ;o)!!
Mulla meni eilinen hyvin, sillä poljin taas 30min. kuntopyörää ja hippasen kovemmalla tahdilla mitä maanantaina..tosin molempina päivinä hiukan vajaa 19km/tunti eli ei se eilen kovasti nopeempaa mennyt, mutta hiukan kumminkin ;o)!!
Tänään en kuntopyörää luultavasti poljekaan, sillä mulla on aikomus mennä 45min. vesijumppaan..tosin joudun menemään sinne ihan yksin, kun kaveri sattuu olemaan " flunssassa" liki aina silloin kun mulle jumpat sopis :o(!!Mutta oon mä jo iso ihminen, joten enköhän mä siellä selvii ilman kaveriakin ;o)!!
Pisteissä on pysytty ja liikuttu mukavasti, joten toivotaan, että tuloksiakin syntyy ja voin hyvillä mielin juhlistaa hiukan vappua sitten alkuviikosta :o)..tosin mulla myös menkat pukkaamassa päälle ja ihan hirveesti ne turvottaa minuakin eli voipi plussaa paukkua tänne kaikesta huolimatta ;o(!
Mukavata keskiviikkoa kaikille toivottelee köris
Tillinäiti ja tervetulia mukaan =)
Tintti: Minä olen samanmittainen, paino 58,6 viime viikolla, joten normaalipainoinen olen, silti tavoite laihduttaa vielä, olen siis ennen lapsia ollut alle 50 kg, siihen en pyri, mutta lähemmäs 50 kg kuitenkin, samoista syistä kuin sinä =) Joten ei heitetä ulos, kuten Köriskin sanoi, jokaisen oma asia on päättää mikä on hyvä paino =) Oli se sitten bmi:n mukaan yli- tai alipaino =) Minä harrastin noita pyöräily kävelylenkkejä, kun kuopus oli pieni (poju liinassa) nyt niitä ei valitettavasti voi harrastaan, poika 2v, ei viihdy rattaissa ja jos kävelee juoksee ihan suunpäänä ympäri/haluaa olla sylissä. Paljoa ei tuo paina (10kg) mutta tarpeeksi, ettei lenkille tule lähdettyä+esikko harjoittelee ilman appareita ajamista, joten ensin pitäisi pojun oppia ajamaan kunnolle, sitten voi harkita mahd. lenkkejä.
AatuLiina: Kannattaa käydä kuitenkin vaa' alla, siitä voi tosiaan saada tsemppiä =) Toivottavasti laihdutustsemppi palaa, toisaalta pitkässä projektissa näitä suvantovaiheita tulee
Mukavaa keskiviikkoa kaikille sisunaisille
Mareila
Ensiksi tervetuloa kaikille uusille jäsenille! Tämä on hyvä ryhmä, täynnä sisukkaita ja päättäväisiä ihmisiä. Ainakin itseäni tämä ryhmä kannustaa puskemaan eteenpäin.
Jaahas..ja se liikunta on TAAS jäänyt hieman vähiin. Viikon aikana tuli käytyä vain kaksi kertaa jumpassa ja kerran kävelylenkillä. Kuten monella muullakin tuo aika on rajoittava tekijä. Kyllähän sitä mielellään kävisi (varsinkin kun maksaa kallista kuukausimaksua joka tapauksessa), mutta kun ei ehdi niin ei ehdi.
Niin ja sorruin suklaaseen, big time..Kaikesta muusta olen päässyt eroon, mutta tuo suklaa. Voih.
Puntarilla käyty. Siirsin punnituspäivää eli tämä tulos on vajaasta viikosta.
Paino viime vkolla: 76,8kg
Paino nyt: 76,6
muutos: -200g
Ei paljoa, mutta suunta kuitenkin oikea.
JOtkut teistä olivatkin aloittaneet urakkansa jo aikaisemmin, joten teille sain laksettua paremmin tavoitteen tuonne viikolle 22. Minä siis olen laskenut kaikille muillekin tavoitepainon, ellei sitten joku ole iotse sitä itselleen määrätä.
Mutta
Enkeli: tavoite olisi noin 75.8 kg (itse ehdotit 76.5 kg). kumpi laitetaan?
Loka06: 68 kg (jos painoa tippuu 0.5 kg/vko, joka oli sinun oma tavoite), ok?
Tillinäiti: 69.5 kg (jos painoa putaa 500g/vko), ok?
Tinna78: 58 kg (pudotus oletettu 500g7vko), ok?
Tillinäiti, laitatko vielä pituutesi, niin saan sitten yhteenvetoon päivitettyä aina sinunkin BMI tiedot.
t. minlee, hetken aikaa sekaisin uusista jäsenistä.
Kaikkea en enää muistakaan, mitä luin, mutta ainakin kaikille uusille TERVETULOA!
Viikon aikaansaannoksina taitaa olla pari kertaa lenkillä, hiekkalaatikonrakennusta ja pari tuntia haravointia. Loppuviikolla tuli armottomasti sorruttua läksiäistäytekakkuun ja sunnuntaina vielä käytiin miehen kanssa pitsallakin! Siitä huolimatta viikon tulos oli...
...-800g!
Vko15: 80,1
Vko16: 79,3
Vko17:78,5 Kokonaispudotusta 1,6kg.
Hitaasti menee, mutta sentään oikeaan suuntaan.
Hauskaa loppuviikkoa kaikille!
Heippa vaan!
Ja tervetuloa kaikki uudet munkin puolesta...Vitsi tuntuu tää painon hallinta paljon vaikeammalta nyt kun olen ollut töissä muutaman päivän!Kotona sitä on helppoa syödä vain se yksi ateria päivässä, mutta töissä olessa tuntuu koko ajan että on aivan kauhea nälkä! Tänään mahaan on oikein oikeasti sattunut kun sitä nipistelee niin kovasti..en oo silti syönnyt, mehua oon kyllä juonut senkin edestä...No, oon vaan yrittänyt ajatella et toi nipistely johtuu siitä kun rasva palaa ja läskit kutistuu pois, mutta tuskinpa vain...Ärsyttää vaan kun tuntuu nyt ettei tuo paino laske ollenkaan...viime viikon tulos oli niin hyvä että nyt olis pakko olla tiukkana ettei sitten punnistuspäivänä tuloksena ole ihan kauheeta plussa tulosta!
Hyvää pudotus viikkoa kaikille toivottelee Ronja
Täällä tuntuu olevan innokasta porukkaa! Tultiin just kotiin anoppilasta ja pahus vie, tuli syötyä enemmän kuin tarpeeksi ja vielä pullat päälle. Anoppi vaan laittaa niin hyvää ruokaa ja on ihana päästä valmiiseen pöytään. Huomenna pitää ottaa itseä kunnolla niskasta kiinni.
Toi 500g viikossa pudotusta kuulostaa hyvältä tavoitteelta. Mun pituus on 165cm. Kiva kun viitsit päivittää.
En sitten saanut takapuoltani tänäänkään liikkeelle =(
Ilma oli taas niin masentava, ettei pahemmin ulos tehnyt mieli lähteä.
Tuli kuitenkin siivottua, niin edes hiukan hiki nousi pintaan.
En sentään sortunut mässäilemään.
Nyt pitäis vielä laitella pyykkejä ja maksella laskuja, niin jää tänäänkin iltajumpat väliin.
Huomenna kaveri lupas tulla uimaan meidän kanssa. Yksin ei voi mennä, kun on kaksi uimataidotonta ikiliikkujaa mukana.
Kiva, ettei täällä tuomita toisia, oli lähtö- tai tavoitepaino mikä tahansa. Olen vaan niin kypsä siihen reaktioon, että " miksi sun muka pitää katsoa mitä syöt, kun et ole edes lihava" . Hei Haloo, ehkä juuri siksi!
Mä tästä häivyn kotihommiin!
Tintti
MINLEE: Tosi hieno homma, että jaksat pitää tilastoa yllä, vaikka porukaanne näköjään tupsahtaa iso joukko uusia. Toivottavasti intoa riittää edelleen ja jaksat tuloksia tilastoida. Tavoitteeksi minulle voit laittaa sen 68 kg viikolle 22, vaikka kyllä tuo kilojen tippuminen tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa kun tullaan " normaalipaino" -lukemille. Mutta ehkä tuo tavoite tuolle päivälle tsemppaa entisestään, ja niinhän se on tarkoituskin =).
Itsellä olikin nyt sitten plussaviikko, joka ei tosin yllättänyt kun meillä oli viikonloppuvieraita yökylässä. Niin sitä tulee sitten itsekin vähän herkuteltua, otetttua viiniä jne. No, onneksi vain 100 g, viime viikolla kun lähti 1,9 kg niin kyllähän se vähän tasaa välillä.
Tilanne:
Lähtöpaino 2.1.07 81,7 kg
Paino nyt 70,6 kg
Edellisestä viikosta + 100 g
Kokonaispudotus -11,1 kg
Loka06
No, joo...
Tervetuloa uudet minunkin puolesta. Teitä olikin paljon 4 ko.. kö.. jos nyt oikeen laskin. Lipsumista on ollut tääläkin pizzaan ja jätskiin sorruin.. hyi..hyi.. nyt pitää taas skarpata! Nua pirun viikol. saa mut aina sortumaan, en yksinkertaisesti voi olla ottamatta jos muu perhe herkuttelee. Miehen mukaan muiden kun ei kuulemma tarvia kärsiä jos rouva laihduttaa ja ostaa herkkuja taloon.
Sit tuloksiin:
paino viim.76.7
paino nyt 75.8
pudotus 900g
kokonaisp. 4.9kg
Eli tasaisen hitaasti paino menee alas, nyt vaan tarvis sellasen hurjan pudotuksen joka motivois...
Minleelle voimia muuttoon.. tehokasta hyöty liikuntaa!
ja onnea kaikille pudottajille :)
nefili
nimittäin epämotivoitua puolen viikon plussatuloksesta ja repsahtaa. Repsahdinkin, mutta eiliset vatsaflunssaoireet " pelastivat" ja punnitustulos tänään 66,0 kg, pudotusta 700g. Juoksemassa kävin viikon aikana 3 x 50min, oli kivaa.
[b]Ororo[/b] Mulla ei yleensä ole lihakset kipeät, koska tykkään venyttelystä ja käytän siihen niin paljon aikaa kuin päälläni hyppivät lapset vain sallivat. Mutta silti tuntuu, että urheilu kerää nesteitä kudoksiin, joten ehkä siitä alkuviikon plussat. Ja kiitos linkistä, olinkin juuri lisälukemisen tarpeessa! Seuraan myös jotain laihdutusblogeja.
[b]körömölli![/b] Hyvin olet saanut poljettua! Itsekin olen miettinyt kuntopyörän hankkimista, lähinnä talvikelejä varten.
[b]minlee[/b] Jaksamista pakkaamiseen ja muuttoon! Väliaikaisoloissa asuminen on ankeaa, mutta ihana palkinto sitten juhannuksena päästä uuteen kotiin. Upeaa, että kaikesta säätämisestä huolimatta paino on pysynyt laskusuunnassa!
[b]allakka[/b], ihan turha vähätellä pudotettua kymppiä, se on kova tulos se! Itselläni vielä saavuttamatta...
Tervetuloa mukaan [b]tintti-tyy, Enkeli1977, Loka06, Tillinäiti ja Tinna78! [/b] Minä olen ollut Sisunaisissa helmi- maaliskuun vaihteesta ja porukka on auttanut kovasti pudotusprojektissa! Joku teistä tuskaili, ettei ehdi tai pysty harrastamaan liikuntaa. Ei silti syytä lannistua! Vaikka liikunta onkin monella tavalla hyvä juttu, ainakin mulla laihtuminen riippuu eniten syömisistä. Tiukkana vaan ruuan kanssa, naiset!
Kumma jos ei saa motivaatiota! *bd*
MINLEE laita vaan mulle tavoitteeksi se 75,8 kg. Pitää rypistää kunnolla niin enköhän siihen pääse.
Ihan muusta kuin laihdutuksesta; millaisia vappuperinteitä teillä on? Käyttekö vappulounaalla ihan ravintolassa? Vaiko piknikillä? Tuleeko vieraita? Meillä ei ole mitään traditioita, mutta käydään vapunpäivänä kaupungilla katsomassa moottoripyöräilijöiden vappukulkue (Oulussa), pyöritään kaupungilla jne. Jos tulee oikein hyvä ilma niin voisipa vaikka pakata lounaan koriin ja syödä jossain puistossa.
Mulla on ollut aika junnaava viikko tässä meneillään. Joka päivä on tullut syötyä hiukan yli, mutta ei kuitenkaan pahasti. Epäilen, että kuukautiset on tuloillaan kun koko ajan haluis syödä jotain. No, tarvii vaan sitten tiedostaa se asia eikä antaa kuukautisten pilata tätä viikkoa.
Vappu on tosiaan tuloillaan, hiukan jännittää miten siitä selviää ilman lisäkiloja.
Meillä on kylläkin tarkoitus viettää rauhallinen vappu lasten kanssa. Vapunpäivänä mennäänn tivoliin ja ulos syömään, siinä tulee olemaan pahimmat heikot kohdat. Koitan taas tehdä sotasuunnitelman vaikeita tilanteita torjumaan =)
Huomasin muuten, että tippaleivät eivät ole kauhean pahasta. Itse kun yritän välttää turhia hiilareita iloitsin siitä, että yhdessä tippaleivässä ( jossa on runsaasti syötävää) on vain runsas 30g hiilareita, n 200 kaloria ja jopa hiukan proteiinia. Munkista ei sitten voi sanoa samaa.........
Nyt siis niitä hyviä valintoja: viiniä oluen sijasta ja tippaleipää munkin tilalle ja ilmapallo hattaran sijaan - siinä on evästä vapunviettoon!
Ylihuomenna pitäis juhlia kaverin synttäreitä, näitä haasteita alkaa olemaan roppakaupalla, kun näistä selviää ilman plussia niin voi jo onnitella itseään.
Minkänlaisia sotasuunnitelmia olette ajatelleet laatia vapusta kunnialla selvimiseen?
Ororo
Me mentiin kaverin kanssa kahville aamupäivällä, mutta kaverille tulikin nälkä ja suunnattiin heselle, jossa piti sit oikein kerrosateria syödä..tosin light-colan sentään otin, muttei se paljon lohduta :o(!!
Kun tulin kotiin ja laskin pisteet niin aamupalan (4,5p) ja hesereissun jälkeen päivän pisteet olikin jo syöty..plääh!!
Syön mä vielä muksujen kanssa kiusausta ja vihersalaattia hiukan ja nyt ei onneks enää nälkä olekaan, joten tänään meni pisteoitä kyllä yli, mutta oon joka päivä liikkunut..eilenkin olin supertehokkaassa 45min.vesijumpassa ja ma ja ti oon polkenut kuntopyörällä sen 30.min ja poljen myös tänään, joten kun muut päivät olen pisteissä pysynyt enkä oo liikuntapisteitä käyttänyt niin tarvii toivoa, että ei tää yks " repsahdus" nyt pilaa mun maanantain punnitustulosta..tosin se voi olla, että ne tulevat menkat pilaa sen kumminkin, mutta jos ei kuitenkaan niin pääsis hyvillä mielin maistelemaan munkkia ja simaa ;o)!!
Enkeli1977 kyseli vapputraditioita ja meillä ei oikein kummosempia ole, yleensä vappupäivänä käydään lasten kanssa kaupungilla ostamassa vappupallot, ostetaan ekat tötteröt ja katsellaan maailman menoa, muttei sen kummosempia!!
Tosin tietysti munkkia ja simaa pitää olla ja usein myös vapunaattona tulee kavereita kylään..niin tänäkin vuonna ja voipi olla, että mamman tie vie vielä iltasella johonkin menomestaan..varma en ole kyllä, mutta kaverin tuntien se on hyvä puhumaan mun pään pyörälle ;o)!!
Ororollahan oli hyviä keventämisvinkkejä vappuun ;o)..varsinkin tuo hattaran vaihtaminen ilmapalloon on tämmöisen laihduttajan makuun tarpeeks kevyt ;o)!!
Eipä mulla taas muuta tänään..tie vie alakertaan..pitää ruokkia ja laittaa lapset nukkumaan, tehdä sima(ai miten niin viimetipassa ;o).. kerkee se..uskokaa pois ;o)) ja polkea sitä kuntopyörää :o) eli hyvät yöt kaikille :o)!!
t.köris
Kivaa saada uusia tänne, avosylin toivotan tervetulleiksi kaikki uudet, tintti (lyhensin sen nyt näin), loka-06 ja Enkeli1977 muistinko kaikki? Jos en muistanut tervetuloa heillekkin =)
Köris: En ole katsonut suurinpudottaja sarjaa nyt, aika ei vain riitä tv:n katseluun. Oelt mitä syö sarjaa katselin joskus
Tintti: Minulla on sinänsä samankaltainen tilanne, että liikkumaan on tosi vaikea päästä (mies töissä+opiskelee ja minä opiskelen ja olen kahden pojan 05/05 ja 03/01 kotiäiti, miehen päivät ovat helposti 12-14h ja kun hän tulee kotiin ajoissa, minä painun lukemaan) Joten liikuntaa on aika vaikea harrastaa...Miten jaksaako teidän 3v pyöräillä?? Voisitte tehdä lankkejä, sinä kävelet ja lapsi fillaroi? Toisaalta minä olen nämä tulokset saanut ihan pelkällä syömisellä. Haaveissa olisi aloittaa pilates, kun tämä elämä vähän rauhoittuu
Minleelle tsemppiä muutoon =)
Nyt kakkonen huhuilee, palaan paremmalla ajalla
Mareila *kiireisenä*