Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Bugien omistajille

03.01.2007 |

Olen udellut Bugaboo-vaunuista ennenkin, mutta arvon edelleen eri vaunumerkkien välillä...

Bugien omistajat, kuinka monet vaunut teillä on/on ollut?

Olen nimittäin huomannut, että tosi monilla on 2-5 vaunut, mutta Bugien omistajilla vain Bugat ja ehkä matkarattaat.

Kiitos ja kumarrus!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- esikoisella oli yhteensä kolmet rattaat käytössä, joista hankkiuduin sittemmin kaikista eroon. Kuopuksella on ' pelkät' Bugaboo Cameleonit, muita en koe tarvitsevani.

Vierailija
2/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä olen käyttänyt kaupunkikäytössä, shoppaillessa, nostelen paljon autoon, asuinalueeni epätasaisilla jalkakäytävillä, matkustellessa lentokoneessa (ovat käyneet useamman kerran Suomessa ja täällä USA:n sisäisillä lennoilla, mulla on niihin transport bag). Toisena kärrynä mulla on kunnollinen isorenkainen jogging stroller, jota käytämme ihan juoksukäyttöön ja lähialueen maastopoluilla (siis käytännössä metsässä). Nyt kyllä valitettavasti taitaa tulla tarve tuplakärryille, olisipa Bugaboolla sellaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pikkusisaruksen syntyessä 2v. myöhemmin hankittiin " tupliksi" Phil and Tedsit. Ne kuitenkin myydään sitten kun esikoinen ei enää rataskyytejä tarvi ja jatkamme Bugien kanssa. Ei ole matkarattaita kyllä kaivannut, mahtuu autoon kuin autoon kätevästi.

Vierailija
4/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä valinta tosiaan ala olla selvä, Bugat tulee! Asutaan keskustassa kerrostalossa ja tilaa ei monille vaunuille ole.

Kävin viime viikonloppuna ulkomailla lastentavaraliikkeessä, jossa oli sen seitsemännet vaunut myynnissä. Bugista oli värikombinaatioita ainakin parikymmentä... auts. Se että myös runko-osaan voi ostaa toisenväriset kagasosat oli uusi tieto, nyt nimittäin alkoi tuunamminen. Voi lompakkoparkaa!

Ja Bugien näppäryys on aivan omaa luokkaansa kun vertaa esim. Emmaljungiin tai edes Teutonioihin, vaikuttavat tankkereilta. Cameleonin koppa on luonnossa tosi iso.

Tuplien kaipaajille tiedoksi, että Bugaboon sivuilla vihjataan, että tuplat on kehitteillä. :)