Marikon ensikommentti: Voitettiin tää koko paska..!
Juontajat ja yleisö meni hetkeksi hämileen, mutta Marco taitavana juontajana pelasti tilanteen.
Kommentit (16)
" pilke silmäkulmassa" kuten jossain lehdessä kirjoitettiin.
Toivottavasti osaa käyttäytyä jatkossa.
Voi hirveää!
V***u te olette niiin väsyneitä akkoja...
En halua olla nipo,mutta ei se kyllä kauhean sopivalta kuulostanut.
Ja väärä pari yleensä voitti. Ei mitään parannusta edellisiin tansseihin, yhtä tönkkönä Mariko edelleen tanssii. Oli vähän säälittävää katsella sen esitystä eilen kun se yritti vatvata lanteillaan: ei hyvä, ei hyvä.
mutta ei se siihen kohtaan oikein sopinut.
Ensin oli runoiltu ja kyynelehditty ja ollaan hienoissa vaatteissa ja sitten koko kilpailu olikin vain " paska" .
Tuomarit ihan hölmöjä, juonnot ääliömäisiä ja ja tikusta väännetään asiaa, asut ja meikit kauheita, mitä se on muuta kun paskaa, ihan rehellisesti. Ja youtubesta voi katsoa esim erimaiden samaa kilpailua, ni tosi tuppukylästä on tää meidän taso.
Kylläpäs sitä ollaan niiin hienoja. Yksi sanoi sanan paska ja toiset puhuu sitä paskaa täällä. WHAT´S THE DIFFERENCE???
heittää, kun ennen kilpailujakin totes puolileikillään, että voittaa koko paskan. Toihan oli vaan hauskasti todettu, jos muistaa sen alun. Ja sitä paitsi Mariko on fiksu ja herkkä nainen, vaikkakin vähän jätkämäinen.
mutta eikö kukaan muu huomannut, että se pikkutyttö toisti sen sanan välittömästi. Selkeesti se tyttö sanoi siellä yleisössä " paska" ja juuri kun kamera sitä kuvasi :(
Kun oli ollut niin herkkää, tunteellista, kaunista ja eleganttia, niin eihän se siihen tunnelmaan sopinut yhtään.
Tuli tunne, että Mariko olikin vain teeskennellyt ja laskelmoinut siinä, miten oli löytänyt uuden puolen (elegantin, naisellisen jne) itsestään, ja heti kun kilpa oli ratkennut, ei tarvinnut enää esittää ja laskelmoida.
Saahan sitä olla oma itsensä, mutta tilannetaju on aina tyylikästä.
Itse olen hevari eikä mielestäni ole mitenkään " rokkia" ettei osaa alkeellisia käytöstapoja. Kyseessä oli perheohjelma, kevyttä viihdettä. Totta kai TV:ssä muutenkin kiroillaan, mutta aikansa ja paikkansa kullekin.
Eikä oikeastaan osoita mitään muuta kuin surkeita käytöstapoja niiltäkään, joiden mielestä tuollainen käytös on normaalia. Mutta toisaalta yhteiskuntamme on kolmikerroksinen ja jokaisella yhteiskuntaluokalla on omat käytöskoodinsa. Minun vain käy sääliksi ihmisiä, joiden mielestä kiroilu on arkipäiväistä ja normaalia. Minä en kiroile ainakaan kotona (joskus ehkä kerran puolessa vuodessa vihaisena saattaa päästä ärräpää), enkä varsinkaan muualla.
Olen sitten mieluummin kuiva akka kuin ala-arvoisestä käyttäytyvä. Tai mitä hyvänsä te Marikon temppua ymmärtäneet edustatte.
aikomuksenaan olevan voittaa " koko paska" . Eli tässä oli kyseessä Marikon vitsinä heittämä juttu. Mä olen varmaan kyllä tiukkapipo, mutta tässä kohdassa ymmärrän huumoria.
totuus on että RUMASTI sanottu eikä se osaa edes tanssia!
mutta jotenkin putosi pohja koko touhulta. Tarkoittaako " rock" samaa kuin ei käytöstapoja?