Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marikon ensikommentti: Voitettiin tää koko paska..!

Vierailija
23.04.2007 |

Juontajat ja yleisö meni hetkeksi hämileen, mutta Marco taitavana juontajana pelasti tilanteen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin putosi pohja koko touhulta. Tarkoittaako " rock" samaa kuin ei käytöstapoja?

Vierailija
2/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pilke silmäkulmassa" kuten jossain lehdessä kirjoitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaa käyttäytyä jatkossa.

Vierailija
4/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hirveää!

V***u te olette niiin väsyneitä akkoja...

Vierailija
5/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla nipo,mutta ei se kyllä kauhean sopivalta kuulostanut.

Vierailija
6/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väärä pari yleensä voitti. Ei mitään parannusta edellisiin tansseihin, yhtä tönkkönä Mariko edelleen tanssii. Oli vähän säälittävää katsella sen esitystä eilen kun se yritti vatvata lanteillaan: ei hyvä, ei hyvä.

Vierailija
7/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se siihen kohtaan oikein sopinut.

Ensin oli runoiltu ja kyynelehditty ja ollaan hienoissa vaatteissa ja sitten koko kilpailu olikin vain " paska" .

Vierailija
8/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit ihan hölmöjä, juonnot ääliömäisiä ja ja tikusta väännetään asiaa, asut ja meikit kauheita, mitä se on muuta kun paskaa, ihan rehellisesti. Ja youtubesta voi katsoa esim erimaiden samaa kilpailua, ni tosi tuppukylästä on tää meidän taso.

Vierailija
9/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä ollaan niiin hienoja. Yksi sanoi sanan paska ja toiset puhuu sitä paskaa täällä. WHAT´S THE DIFFERENCE???

Vierailija
10/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariko on rokkari, come on!!!!!!

Vierailija
11/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää, kun ennen kilpailujakin totes puolileikillään, että voittaa koko paskan. Toihan oli vaan hauskasti todettu, jos muistaa sen alun. Ja sitä paitsi Mariko on fiksu ja herkkä nainen, vaikkakin vähän jätkämäinen.

Vierailija
12/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö kukaan muu huomannut, että se pikkutyttö toisti sen sanan välittömästi. Selkeesti se tyttö sanoi siellä yleisössä " paska" ja juuri kun kamera sitä kuvasi :(

Vierailija
13/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli ollut niin herkkää, tunteellista, kaunista ja eleganttia, niin eihän se siihen tunnelmaan sopinut yhtään.

Tuli tunne, että Mariko olikin vain teeskennellyt ja laskelmoinut siinä, miten oli löytänyt uuden puolen (elegantin, naisellisen jne) itsestään, ja heti kun kilpa oli ratkennut, ei tarvinnut enää esittää ja laskelmoida.

Saahan sitä olla oma itsensä, mutta tilannetaju on aina tyylikästä.

Vierailija
14/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hevari eikä mielestäni ole mitenkään " rokkia" ettei osaa alkeellisia käytöstapoja. Kyseessä oli perheohjelma, kevyttä viihdettä. Totta kai TV:ssä muutenkin kiroillaan, mutta aikansa ja paikkansa kullekin.

Eikä oikeastaan osoita mitään muuta kuin surkeita käytöstapoja niiltäkään, joiden mielestä tuollainen käytös on normaalia. Mutta toisaalta yhteiskuntamme on kolmikerroksinen ja jokaisella yhteiskuntaluokalla on omat käytöskoodinsa. Minun vain käy sääliksi ihmisiä, joiden mielestä kiroilu on arkipäiväistä ja normaalia. Minä en kiroile ainakaan kotona (joskus ehkä kerran puolessa vuodessa vihaisena saattaa päästä ärräpää), enkä varsinkaan muualla.

Olen sitten mieluummin kuiva akka kuin ala-arvoisestä käyttäytyvä. Tai mitä hyvänsä te Marikon temppua ymmärtäneet edustatte.

Vierailija
15/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikomuksenaan olevan voittaa " koko paska" . Eli tässä oli kyseessä Marikon vitsinä heittämä juttu. Mä olen varmaan kyllä tiukkapipo, mutta tässä kohdassa ymmärrän huumoria.

Vierailija
16/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on että RUMASTI sanottu eikä se osaa edes tanssia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän