Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko laittaa viestiä ystäväni puolison pojalle? Olen siis hänestä kiinnostunut ja hänkin ehkä minusta

Vierailija
18.12.2025 |

Tapasimme juhlissa tämän miehen kanssa ja ihastuin heti. Katseista päätellen minäkin tulin ns. huomatuksi. Jälkeenpäin ystävältä kyselin kuka se mies oli, ja kuulin että on hänen puolisonsa poika. Olinhan minä aiemminkin hänestä kuullut, mutta en osannut yhdistää että on hän. On sinkku ja ystävällenikin kuin oma poika.

Ja siitä syystä en kehdannut ystävälle sanoa että ihastuin 😀

Mutta kehtaisinko nyt kuitenkin laittaa tälle miehelle viestiä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että jos ei kehtaa kaverille kertoa ei pidä ottaa yhteyttäkään. Poika on ilmeisesti melko nuori?

Kuten kerroin, kyse ei ole kehtaamisesta vaan siitä, että asia menisi heti hänen korviinsa. En koe että se olisi hänenkään kannalta kiva, että isä tulee sanomaan että kuule se X on suhun ihastunut! 😂

Ja ihan on yli nelikymppinen ihminen kyseessä, tosin kai sekin jonkun mielestä melko nuoresta menee 😉 ap

40+ jos jo ikää, niin oikein hyvin voi laittaa viestiä!!

Vierailija
62/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero on 2 vuotta?? Luulimme 25 vuotta.

No minä en missään ole niin sanonut, tai edes vihjannut. Ihan en ymmärrä, mistä tuollainen luulo. Ap

No usein ystävät ja heidän puolisot on suunnilleen samaa ikäluokkaa ja heidän lapset vastaavasti paljon nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero on 2 vuotta?? Luulimme 25 vuotta.

No minä en missään ole niin sanonut, tai edes vihjannut. Ihan en ymmärrä, mistä tuollainen luulo. Ap

No usein ystävät ja heidän puolisot on suunnilleen samaa ikäluokkaa ja heidän lapset vastaavasti paljon nuorempia.

Oletpa rajoittunut. 

Vierailija
64/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kaikesta huolimatta kehtaat laittaa viestin, niin muista kuitenkin "meetuu" kampanjan rajoitukset, Kerro sitten kuinka kävi?

Vierailija
65/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti jos kiinnostaa. Kun kerran ette ole tavanneet aikaisemmin, on aika epätodennäköistä että tapaisitte sattumalta heti uudestaankaan, eli ei ole edes luvassa kiusallisia tilanteita. Ja yksi viesti ei tosiaankaan ole ahdistelua, kunhan et lähettele enempää jos vastausta ei tule.

Emme todellakaan tule "törmäilemään" sattumalta, koska vastaavia isompia juhlia ei varmastikaan ole edessä pitkään aikaan, jos koskaan. Ja asumme kaukana toisistamme. 

Siksi juuri ajattelinkin viestiä, että jos kiinnostusta ei ole, viestiin on helppo vastata kieltävästi, tai jättää vastaamatta. Puhelinnumeron pyytäminen jo juhlissa kävi mielessäni, mutta se olisi voinut olla hänelle kiusallista, niin en sitä tehnyt. Ap

Ei tule toimimaan jos välimatkaa on satoja kilometrejä. Tiedän kokemuksesta, re

Joillekin toimii, toisille ei. Osa on aloittanut parisuhteen siten, että välissä on valtameri.

Vierailija
66/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan ikä?

17v. Itse olen 39v.

Vierailija
67/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku nainen harkitsee olevansa aloitteellinen ja täällä heti dumataan.

Vierailija
68/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen rakkaustarina alkaa siitä, että toinen osapuoli pohtii tällaista.

Vierailija
69/69 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat! Anna mennä, go for it! Tästä voi seurata vaikka mitä...