Kehtaanko laittaa viestiä ystäväni puolison pojalle? Olen siis hänestä kiinnostunut ja hänkin ehkä minusta
Tapasimme juhlissa tämän miehen kanssa ja ihastuin heti. Katseista päätellen minäkin tulin ns. huomatuksi. Jälkeenpäin ystävältä kyselin kuka se mies oli, ja kuulin että on hänen puolisonsa poika. Olinhan minä aiemminkin hänestä kuullut, mutta en osannut yhdistää että on hän. On sinkku ja ystävällenikin kuin oma poika.
Ja siitä syystä en kehdannut ystävälle sanoa että ihastuin 😀
Mutta kehtaisinko nyt kuitenkin laittaa tälle miehelle viestiä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi ET kertoisi ystävälle?
Koska hän kertoisi asiasta HETI miehelleen, joka kertoisi asiasta HETI pojalleen. Eli siinä kohtaa on minun turha enää edes laittaa koko viestiä, vaan voisin jäädä vaan odottamaan ottaako hän yhteyttä vai ei 😂 Vähän noloakin niin. Ap
Ei miehet ole samanlaisia juorukelloja kuin naiset. Ystävän mies pitäisi asian omana tietonaan. Korkeintaan vain hymyilisi vähän tyytyväisenä, kun poikansa on saamassa naista.
No, minä tunnen ystäväni miehen ja hän todellakin alkaisi poikaansa siitä kiusoittelemaan ihan heti. Ei epäilystäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitat tietenkin! Laita että oli kiva tavata ja jutella viimein siellä juhlissa, kun olit etukäteen kuullut hänestä niin paljon hyvää. Ja voit halutessasi jatkaa, että hänen kanssaan juteltuasi ymmärrät, miksi olet kuullut niin paljon hyvää.
Tämä oli kauniisti sanottu. Kiitos 😊 ap
Laita viesti jos kiinnostaa. Kun kerran ette ole tavanneet aikaisemmin, on aika epätodennäköistä että tapaisitte sattumalta heti uudestaankaan, eli ei ole edes luvassa kiusallisia tilanteita. Ja yksi viesti ei tosiaankaan ole ahdistelua, kunhan et lähettele enempää jos vastausta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Nii no... jos asetelma ois: ap mies ja ystävän lapsi on tyttö, niin nou nou pedofiili jne
Jos taas ap on nainen ja lapsi poika, niin palsta huutaa että käy kiinniiii!!!!
Olen nainen, ystäväni miehen poika on yli 40-vuotias, ja meillä on 2 vuotta ikäeroa. Että en näe tässä mitään huutamisen aihetta.
Ketjussa on selvästi yksi provoilija, jätetään hänet huomiotta. Ap
Onko teillä miten iso ikäero? Riippuu siitä, kehtaisinko.
Vierailija kirjoitti:
Et tyrkytä itseäsi. Noloa. Asia ei riipu sukupuolesta. Näitä asioita varten on omat foorumit, livessä ja netissä. Tai tavataan luontevasti jossain ja tutustutaan ajan kanssa hiljalleen.
Ei meidän kulttuuriimme kuulu jonkun arjen yhden random-kohtaamisen jälkeen alkaa ketään vonkaamaan. Sitähän se on, tuo "tutustumistarjous" tässäkin tapauksessa.
Aikuinen ihminen eikä käytöstapoja. No niitähän Suomessa riittääkin..
Jos kumppania hakee niin silloin toimitaan niillä foorumeilla, joilla toisetkin etsivät seuraa. Eikä ahdistella ketä tahansa, joka silmää miellyttää.
Entä ne jotka eivät käytä näitä foorumeita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mun korvaan kuulostaa ei-niin-mukavalta ajatukselta.
Laitoin vaan itteni sen pojan saappaisiin ja aloin miettii itteni parikymppisenä naisena isäni juhlissa. Kohteliaana esittäytyisin kaikille ja juttelisin jne. Ja sitten joku isän työkaveri, tai isäni joku kaukanen tuttu saisikin jotain tollasta päähänsä ihan pelkän mukavan luonteen takia.
Mulle kävi vähän noin..Isän tuttu tosin kyseli isältäni yhteystietojani. Ei isä antanut eikä kyllä kertonut mullekaan, että oli kyselty..Selvisi muuta kautta vahingossa myöhemmin ja ihan hyvä, ettei ollut antanut numeroani.
Vierailija kirjoitti:
Laitat tietenkin! Laita että oli kiva tavata ja jutella viimein siellä juhlissa, kun olit etukäteen kuullut hänestä niin paljon hyvää. Ja voit halutessasi jatkaa, että hänen kanssaan juteltuasi ymmärrät, miksi olet kuullut niin paljon hyvää.
Kuulostaa limaiselta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mun korvaan kuulostaa ei-niin-mukavalta ajatukselta.
Laitoin vaan itteni sen pojan saappaisiin ja aloin miettii itteni parikymppisenä naisena isäni juhlissa. Kohteliaana esittäytyisin kaikille ja juttelisin jne. Ja sitten joku isän työkaveri, tai isäni joku kaukanen tuttu saisikin jotain tollasta päähänsä ihan pelkän mukavan luonteen takia.
Entäpä, kun olet nelikymppinen eronnut nainen, ja tapaat juhlissa kanssasi saman ikäisen, niin ikään eronneen, miehen, jonka kanssa ensin hetken pidät silmäpeliä ja sitten menet juttelemaan? Ja juhlien loputtua olette lähteneet tahoillenne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et tyrkytä itseäsi. Noloa. Asia ei riipu sukupuolesta. Näitä asioita varten on omat foorumit, livessä ja netissä. Tai tavataan luontevasti jossain ja tutustutaan ajan kanssa hiljalleen.
Ei meidän kulttuuriimme kuulu jonkun arjen yhden random-kohtaamisen jälkeen alkaa ketään vonkaamaan. Sitähän se on, tuo "tutustumistarjous" tässäkin tapauksessa.
Jos kumppania hakee niin silloin toimitaan niillä foorumeilla, joilla toisetkin etsivät seuraa. Eikä ahdistella ketä tahansa, joka silmää miellyttää.
Ei kyse ole tyrkyttämisestä, jos lähettää kohteliaan ja neutraalin viestin.
Ideanahan on, että miehellä on sitten mahdollisuus ilmaista, haluaako jatkaa yhteydenpitoa, kun ap laittaa viestin.
Ei vastausta -> ap jättää miehen rauhaan
Lyhyt, kohtelias vastaus ilman kysymystä -> ap jättää miehen rauhaan
Ilahtuneen sävyinen viesti, jossa jokin jatkokysymys -> signaali ap:lle, että mies haluaa jatkaa keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa limaiselta.
Mieheltä naiselle se olisi limaista. Naiselta miehelle se on sopivan flirtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii no... jos asetelma ois: ap mies ja ystävän lapsi on tyttö, niin nou nou pedofiili jne
Jos taas ap on nainen ja lapsi poika, niin palsta huutaa että käy kiinniiii!!!!
Olen nainen, ystäväni miehen poika on yli 40-vuotias, ja meillä on 2 vuotta ikäeroa. Että en näe tässä mitään huutamisen aihetta.
Ketjussa on selvästi yksi provoilija, jätetään hänet huomiotta. Ap
Näillä tiedoilla olen entistä enemmän sitä mieltä että käy kimppuun. Ehkä se mieskin miettii nyt että kehtaisiko ottaa yhteyttä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti jos kiinnostaa. Kun kerran ette ole tavanneet aikaisemmin, on aika epätodennäköistä että tapaisitte sattumalta heti uudestaankaan, eli ei ole edes luvassa kiusallisia tilanteita. Ja yksi viesti ei tosiaankaan ole ahdistelua, kunhan et lähettele enempää jos vastausta ei tule.
Emme todellakaan tule "törmäilemään" sattumalta, koska vastaavia isompia juhlia ei varmastikaan ole edessä pitkään aikaan, jos koskaan. Ja asumme kaukana toisistamme.
Siksi juuri ajattelinkin viestiä, että jos kiinnostusta ei ole, viestiin on helppo vastata kieltävästi, tai jättää vastaamatta. Puhelinnumeron pyytäminen jo juhlissa kävi mielessäni, mutta se olisi voinut olla hänelle kiusallista, niin en sitä tehnyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä miten iso ikäero? Riippuu siitä, kehtaisinko.
2 vuotta. Ap
Ikäero on 2 vuotta?? Luulimme 25 vuotta.
Siis eikö poika olekaan 16-vuotias ja ap 55 vuotias mummeli??????
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 2 vuotta?? Luulimme 25 vuotta.
No minä en missään ole niin sanonut, tai edes vihjannut. Ihan en ymmärrä, mistä tuollainen luulo. Ap
En näe tuossa mitään pahaa. Laita ihmeessä viestiä jos hän on jäänyt mieltä vaivaamaan.