Mulla näkö huonontunut niin paljon, etten erota harakkaa pienestä koirasta. Juuri katsoin ikkunasta ulos ja totesin,
Kommentit (14)
Monella miehellä varsinkin humalassa näkö hunonee. Katselkaapa ympärillenne millaisia harakoita miehillä on.
Käy lääkärissä. Jos on esim glaukooma, hoito tehoaa ajoissa aloitettuna ennenkuin huononee.
Hörähdin. Mua luulisit varmaan peuraksi.
T. Hevoinen
Mä luulin kerran puupinoa sudeksi. Kaupungin lähiössä.
Jumankauta! Koira puussa!
Voihan sitä vähän päätelläkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta! Koira puussa!
Voihan sitä vähän päätelläkin asioita.
Yritän, mutta aina ei kerkee.
Kyllä Sinunkin tulee ymmärtää, että harakka on se joka lentää, mutta koira ei yleensä lennä. Timo Harakkaa tosin harvoin näkee lennossa, hän kun ei enää ole ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä varsinkin humalassa näkö hunonee. Katselkaapa ympärillenne millaisia harakoita miehillä on.
Siis ihmettelen enemmänkin sitä, että miten känniläisen äijän naisen näkö heikkenee niin paljon, että se kännikala on jotenkin kiehtova tai edes siedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit on syvältä.
Useimmat haluavat nähdä ympäristönsä.
Eräs sokeainhurtta ei hoitanut tässä taannoin duunejaan. Nainen törmäsi minuun takaapäin ja melkein erääseen toiseenkin.
Mulla on huono kaukonäkö ja vielä huono hämäränäkö ja hajataittoa. Joudun usein kysymään mieheltäni ja tarkistelemaan möykkyjä ja paakkuja että mitä ne on. En tykkää silmälaseista, ja piilolinssit ei käy kuivien silmien takia.