Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko laittaa viestiä ystäväni puolison pojalle? Olen siis hänestä kiinnostunut ja hänkin ehkä minusta

Vierailija
18.12.2025 |

Tapasimme juhlissa tämän miehen kanssa ja ihastuin heti. Katseista päätellen minäkin tulin ns. huomatuksi. Jälkeenpäin ystävältä kyselin kuka se mies oli, ja kuulin että on hänen puolisonsa poika. Olinhan minä aiemminkin hänestä kuullut, mutta en osannut yhdistää että on hän. On sinkku ja ystävällenikin kuin oma poika.

Ja siitä syystä en kehdannut ystävälle sanoa että ihastuin 😀

Mutta kehtaisinko nyt kuitenkin laittaa tälle miehelle viestiä?

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita viestiin, että te tapasitte siinä juhlassa ja haluat toivottaa hänelle Hyvää Joulua <3

Vierailija
102/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita viestiin, että te tapasitte siinä juhlassa ja haluat toivottaa hänelle Hyvää Joulua <3

Ja että oli kiva tutustua :-)

Nyt toiminta ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä missään kohtaa ole sanonut, ettei ystävien ikäeroissa olisi hajontaa, tietenkin on. Nyt puhuttiin siitä, mikä se on keskimäärin. Ja siitä voi ihminen päätellä, että ystävän lapset ovat useimmiten paljon nuorempia kuin itse on. 

Olen eri. Nyt ei ollut kyse ystävän lapsesta, vaan ystävän miehen lapsesta. Ja kun järjellä ajattelee niin ymmärtää heti että kun ei tiedetä aloittajan ikää, eikä tiedetä aloittajan ystävän ikää, eikä tiedetä aloittajan ystävän miehen ikää, niin ei todellakaan kukaan voi tehdä mitään päätelmiä aloittajan ystävän miehen pojan iästä 😅

Vierailija
104/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei oikeasti halua, että hän ystävä seurustelee hänen omien tai puolison lasten kanssa. 

Vierailija
105/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei oikeasti halua, että hän ystävä seurustelee hänen omien tai puolison lasten kanssa. 

Suurin osa varmaan toivoo sekä ystävänsä että omien lastensa, ja puolisonkin lasten, olevan onnellisia ja löytävän rakastavan kumppanin. Eikä ole lapsellisesti itse estämässä tätä vain siksi, että katsoo toisten rakkauden jotenkin vääräksi.

Vierailija
106/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ikäsi puolesta olla pojan äiti?

Vierailija
107/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova olet vänkäämään, vaikka tietoa ei ole auttavasti. Suomalaisten keski-ikä on 44 vuotta. Päättelepä siitä minun ikäni.

Vierailija
108/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimintaa kehiin eikä mitään epäselviä katseita, viipyilyä ja ajatuksenlukuleikkejä. 

Vierailija
109/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova olet vänkäämään, vaikka tietoa ei ole auttavasti. Suomalaisten keski-ikä on 44 vuotta. Päättelepä siitä minun ikäni.

Kenelle mahdat kommentoida?? Kannattaisi lainaus laittaa mukaan, niin olisi selkeämpää. Tässä ketjussa on aika monta kirjoittajaa ja selkeästi myös vänkääjää.

Vierailija
110/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävästäsi tulee anoppisi.

Vierailija
111/160 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ainakaan ennen kuin ystävän kanssa puhunut asiasta

Vierailija
112/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5

Vierailija
113/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, katson kristallipallosta... tulet kehtaamaan.

Vierailija
114/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasitko pojan siis jossain ystäväsi tai hänen miehensä järjestämissä juhlissa? On paljon eroa siinä, jos sulle on esitelty tämä poika ystäväsi miehen poikana, kuin jos olisit tutustunut häneen sattumalta 

Vierailija
115/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Onhan se mukava, jos pientä kiinnostuksen kipinää tuntuu, mutta silti minusta parempi pidättäytyä. 

Vierailija
116/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokaisen ihastuksen tunteen tarvitse johtaa suhteeseen. Antaisin olla. 

Vierailija
117/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle mahdat kommentoida?? Kannattaisi lainaus laittaa mukaan, niin olisi selkeämpää. Tässä ketjussa on aika monta kirjoittajaa ja selkeästi myös vänkääjää.

Sivuston käyttöliittymä ei mahdollista useiden lainausten ketjuttamista.

Esimerkiksi tuon vänkääjän kommentti ei tule enää mukaan lainaukseen.

Vierailija
118/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston käyttöliittymä ei mahdollista useiden lainausten ketjuttamista.

Esimerkiksi tuon vänkääjän kommentti ei tule enää mukaan lainaukseen.

Sitten kannattaa itse vaikka kopioida se edellinen kommentti heittomerkkeihin. Pahempaa kun vänkääminen turhasta, on vänkääminen niin ettei kukaan edes tajua mistä väännät ja kenen kanssa.

Vierailija
119/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi ET kertoisi ystävälle?

Koska hän kertoisi asiasta HETI miehelleen, joka kertoisi asiasta HETI pojalleen. Eli siinä kohtaa on minun turha enää edes laittaa koko viestiä, vaan voisin jäädä vaan odottamaan ottaako hän yhteyttä vai ei 😂 Vähän noloakin niin. Ap

Ei miehet ole samanlaisia juorukelloja kuin naiset. Ystävän mies pitäisi asian omana tietonaan. Korkeintaan vain hymyilisi vähän tyytyväisenä, kun poikansa on saamassa naista.

Itse asiassa miehet ovat paljon pahempia juoruilijoita kuin naiset. 

Vierailija
120/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä sun ystävältä mitä on mieltä, äläkä täältä.

Ei tämä asia kuulu ystävälle eikä ap tarvitse ystävältään lupaa.

Ei tarvitse pyytää ystävältä lupaa, mutta voihan tuo ystävyyssuhdetta vahingoittaa. Joillekin kun nekin on tärkeitä, eikä pelkkä oman alapään perässä laukkaaminen. Tietysti jos on hälläväliä asenne ystävyyssuhteisiin niin antaa palaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi