Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavallinen mies ei kelpaa naiselle enää?

Vierailija
17.12.2025 |

Minä olen elävä esimerkki. 

Olen 184 cm. Saan toki kehuja ulkonäöstäni, minulla oli kuulemma kesällä glow up, ystävieni mukaan. Kuitenkaan, yhtä tapausta lukuunottamatta, naiset eivät lähesty minua. Tämä yksi tapaus oli kesällä rannalla, kun hieman nuorempi tyttö tuli kysymään minun yhteystietojani. En antanut, koska vaikutti liian nuorelta minulle. 

Koulutukseltani olen siis lääketieteen tohtori, aika hyvästä perhetaustasta, kaikki akateemisia. Perintöäkin löytyy useita satoja tuhansia, mutta en leveile, niin naiset eivät tiedä siitä. Palkka on ihan hyvä, mutta pidän sen omana tietonani useimpien kanssa vuorovaikuttaessani. 

Opiskeluaikoinani olin aktiivisempi, mutta silloinkaan en löytänyt vakituista suhdetta. Juhlissa tapahtui sitä ja tätä, mutta se jäi muutaman kerran tasolle, aina. Helsingin lääkiksestä valmistuin 2010-luvun alussa, nyt jo erikoistunut. 

Se minulle on jäänyt epäselväksi, mikä minussa on vikana. Olen urheilullinen, mahaa ei ole, ja aika komeakin, kun kerran kehuja saan. 

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te naiset sitten vaatisitte tämän lisäksi siltä ihannekumppaniltanne?

Ap

Semmoista perusempatiaa ja avarakatseisuutta. Myönteisyyttä. Lämpöä. Rakkaudellista suhtautumista minuun ja maailmaan. 

Vierailija
82/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin, että olet itse asettanut puolisollesi aika kovat vaatimukset? Väitän lukemani perusteella, että sinulle ei kelpaa tavallinen nainen. Eli jos joku on lukiolaistyttö on saanut lukion pitkän matematiikan kokeesta arvosanan 6, niin hän ei kelpaa sinulle. Jospa hän on lahjakas muissa asioissa.

Minusta tuntuu, että sinä et etsi tavallista naista, vaan hyvännäköistä ja akateemisesti koulutettua. Valitettavasti vaikuttaa myös siltä, että sinussakin on puutteita kuten esim. sosiaaliset taidot. Siksi muut korkeasti koulutetut miehet ovat napanneet naiset nenäsi edestä. Jokaisella meillä on puutteemme. Se on hyvä muistaa.

Pitää toki myös muistaa, että rakkausasioissa naiset eivät ole rationaalisia. Usein he tekevät päätöksiä tunteeseen pohjautuen. Tosiasiassa minä kuitenkin tarjoan paljon paremman perhe-elämän, jos vain kemiaa löytyy. 

Jos akateeminen nainen saa valita ekonomin, juristin, lääkärin ja diplomi-insinöörin välillä, niin sorry vaan, se sun lääkärin tutkinto ei nyt nouse tuosta joukosta mitenkään erityisemmin. Nainen ottaa tuosta porukasta miehen, joka on mukavin ja luotettavin. Ja jos olet luonteeltasi ilkeä ja tunnekylmä, niin sähkömies, putkimies ja raksamieskin menevät ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te naiset sitten vaatisitte tämän lisäksi siltä ihannekumppaniltanne?

Ap

Persoonallisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita, joita tehdään ilosta ja intohimosta eli ei mitään pinnallisia statusjuttuja, keskustelutaitoja ja halua keskustella myös oman piirin ulkopuolella olevien kanssa, humaaneja arvoja, empatiakykyä ja itsereflektiotaitoja. Siinäpä jotain. 

Vierailija
84/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat

"Minusta he ovat liian nörttejä. Tykkään naisellisista naisista. Olen valmis hemmottelemaan, mutta kyllä älliäkin löytyä pitää. En halua elättiä, vaan itsenäisen, joka kuitenkin miellyttää silmää. Nörteissä ongelma on se, etteivät käytä deodoranttia, tiedä mikä on hajuvesi, käy kuntosalilla, syö terveellisesti tai pukeudu naisellisesti ja trendikkäästi. Naisessa arvostan fyysisesti eniten kasvojen kauneutta, erityisesti silmiä. "

Mssä sä tuollasa nrttnaisia olet tavannut?  OIen itse nrttnainen, pskeIin yIipistossa tietetä eikä ne naiset tuIIaisia oIIeet, enkä ole minäkään tai ystävän.

Et voi IIa keasti kvn fksu, js uskt tuIIaiseen vanhentuneeseen tv-steretypaan. 

Vierailija
85/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä lainaukset menee noin oudosti, en edes lainannut??

''Minusta he ovat liian nörttejä. Tykkään naisellisista naisista. Olen valmis hemmottelemaan, mutta kyllä älliäkin löytyä pitää. En halua elättiä, vaan itsenäisen, joka kuitenkin miellyttää silmää. Nörteissä ongelma on se, etteivät käytä deodoranttia, tiedä mikä on hajuvesi, käy kuntosalilla, syö terveellisesti tai pukeudu naisellisesti ja trendikkäästi. Naisessa arvostan fyysisesti eniten kasvojen kauneutta, erityisesti silmiä. ''

Mssä sä tuollasa nrttnaisia olet tavannut?

OIen itse nrttnainen, pskeIin yIipistossa tietetä eikä ne naiset tuIIaisia oIIeet, enkä ole minäkään tai ystävän.

Et voi oIIa keasti kvn fksu, jos uskot tuoIIaiseen vanhentuneeseen tv-stereotypaan. 

Vierailija
86/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tylsältä klubimieheltä, joka ei harrasta muuta kuin niitä homeisia klubejaan. Kai kuulut jo golf-seuraan ja käyt siellä pelin jälkeen saunomassa muiden ukkojen kanssa ja sunnuntaisin lounaalla? 

Vierailija
87/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tylsältä. Onko sinulla elämässä muuta sisältöä kuin omaisuus, ulkonäkö ja koulutus? Luetko kirjoja, kiinnostaako taide, musiikki ja muu kulttuuri, entäs yhteiskunnallinen vaikuttaminen? Jaatko omasta hyvästäsi esim tekemällä vapaaehtoistyötä? Miten suhtaudut huonompiosaisempiin? Tykkäätkö eläimistä ja lapsista? Onko nainen ja parisuhdekin sinulle vain yksi satusjuttu lisää? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?

Musiikkia harrastan. Pianonsoittoa seitsenvuotiaasta asti. Musiikin syventävä tutkinto lukioaikana suoritettu. Olen arvoiltani oikeistolainen, aika liberaali kaikessa. Markkinatalous, maahanmuuttajat, homot, ei ole ongelmaa minulla näiden suhteen. Olen katsellut myös pidemmän aikaa tilaisuutta työskennellä ulkomaisille firmoille, lähinnä konsultti- ja asiantuntijatehtävissä. Esimerkiksi UAE houkuttelee tuloverottomuuden takia, hyvät edellytykset terveydenhuollon huippuasiantuntijalle. Myös Sveitsi ja USA houkuttelevat. 

Vierailija
88/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tylsältä. Onko sinulla elämässä muuta sisältöä kuin omaisuus, ulkonäkö ja koulutus? Luetko kirjoja, kiinnostaako taide, musiikki ja muu kulttuuri, entäs yhteiskunnallinen vaikuttaminen? Jaatko omasta hyvästäsi esim tekemällä vapaaehtoistyötä? Miten suhtaudut huonompiosaisempiin? Tykkäätkö eläimistä ja lapsista? Onko nainen ja parisuhdekin sinulle vain yksi satusjuttu lisää? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?

Musiikkia harrastan. Pianonsoittoa seitsenvuotiaasta asti. Musiikin syventävä tutkinto lukioaikana suoritettu. Olen arvoiltani oikeistolainen, aika liberaali kaikessa. Markkinatalous, maahanmuuttajat, homot, ei ole ongelmaa minulla näiden suhteen. Olen katsellut myös pidemmän aikaa tilaisuutta työskennellä ulkomaisille firmoille, lähinnä konsultti- ja asiantuntijatehtävissä. Esimerkiksi UAE houkuttelee tuloverottomuuden takia, hyvät edellytykset terveydenhuol

Okei, teetkö mitään siksi että se on kivaa, ilman tavoitteita ja suorittamista? Tunnetko koskaan iloa mistään? Hymyiletkö ja nauratko ja jos niin mille? Kamalan ankea kuva tulee sinusta.

Vierailija
89/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään miettimään aloitusta sekä ketjua lukiessani, että mikä sinusta tekee mielestäsi tavallisen? Olet todella pitkä, etnisen ulkonäön omaava, korkeakoulutettu, varakas, vahvasti urakeskeinen, paljon ulkonäköön panostava/huomiota kiinnittävä(?) , et ole ollut koskaan pitkässä parisuhteessa, ja lisäksi kuvailet itseäsi luonnehdittavan tunnekylmäksi. Kuinka sinua voisi edes lähestyä, oikeasti tavanomainen nainen, jollaista et ilmeisesti edes hae? Ja, lähestytkö sinä itse ketään? Jos siis vietät niissä bisnespiireissäkin enimmäkseen aikaa miesseurassa. Miten edes pääset hiomaan vuorovaikutustaitoja naisten kanssa, kasvotuksin, näillä faktoilla? Somessa, sovelluksissa, kivat kuvat voivat viehättää, mutta oikeassa elämässä merkitsee myös keskustelutaidot, ja mielenkiinnon kohteet, harrastukset, vapaa aika. Mielenkiinto muuhunkin kuin työhön, saavutuksiin, taikka omaisuuteen. Ellette ole sitten kuin kaksi marjaa, koko elämä rakennettu työn ympärille. Ihmettelen suuresti mikä sinusta tekee omasta mielestäsi tavallisen?

Vierailija
90/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi olla vähintään 186cm pitkä, jotta näyttäisit korkokenkien kanssa vielä pidemmältä mieheltä.

Vaihtoehtoisesti voit kertoa koulutuksestasi ja palkastasi, sekä käyttää sormusta nimettömmässäsi ja antaa käsitystä, että uudet tuulet ja haasteet puhaltavat nyt uusista suunnista ja tunnut tahtovasi liitää pois nykyisestä "onnen satamastasi".

Vierailija
91/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puolison pitää olla mukava ja huumorintajuinen, eikä saa olla mikään niuho nipottaja. Enkä jaksa mitään negatiivisia valittajia. Puolison pitää olla positiivinen ihminen. Pitää pystyä keskustelemaan asioista. Lisäksi perusoletus on, että mies on rehellinen ja luotettava. Jos mies valehtelee ja juoksee vieraissa, heivaan miehen välittömästi. 

En katsele myöskään päihteiden käyttäjiä, enkä tupakoitsijoita, en väkivaltaisia tyyppejä, enkä miestä, joka aliarvioi minua. Lisäksi miehen pitää olla ahkera. Kukaan ei halua laiskaa puolisoa, vaan puolison, joka tekee kotitöitä ja käy töissä. 

Vierailija
92/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pidät arvossa tommosia juttuja, mitkä ei merkkaa tolkun ihmiselle mitään. Oon tohtori ja rahaa on. Aijaa. Hieno autokin on, aijai.

Mä lopetin laskemisen jo tuhannen kohdalla, vaikkei siinä vaiheessa noin kuus vuotta sitten, vaikka siinä vaiheessa jo mätäni hampaat suuhun.

Penniikään ei oo ikinä ollu säästössä rahaa, eikä tule, sen verran tuli vedettyä överiks, ettei niitä velkoja maksa millään.

Koita edes keksii jotain seikkailuja, jos et osaa elää silleen, et se olis kiinnostavaa ja jännää.

Oot varmasti ihan kiva ja kunnon jäbä, mut älä oo sitä ihan aluks. Ei kukaan kiinnostu jostain oven avaamisesta. Jos et lyö, niin sano se eka päin naamaa röyhkeesti ja naura päälle ja sit kysy et haluisitsä tarjoa mulle vaik blossit?

No, sä trollailet, Allu, mut mä en. Ota opiks äläkä valita.

Vierailija
93/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta puolison pitää olla mukava ja huumorintajuinen, eikä saa olla mikään niuho nipottaja. Enkä jaksa mitään negatiivisia valittajia. Puolison pitää olla positiivinen ihminen. Pitää pystyä keskustelemaan asioista. Lisäksi perusoletus on, että mies on rehellinen ja luotettava. Jos mies valehtelee ja juoksee vieraissa, heivaan miehen välittömästi. 

En katsele myöskään päihteiden käyttäjiä, enkä tupakoitsijoita, en väkivaltaisia tyyppejä, enkä miestä, joka aliarvioi minua. Lisäksi miehen pitää olla ahkera. Kukaan ei halua laiskaa puolisoa, vaan puolison, joka tekee kotitöitä ja käy töissä. 

Minä täytän vaatimukset suurilta osin. Tosin kotityöt eivät maita, mutta kuten monella sukulaisperheellä, voisin vastineeksi hankkia sisäkön, siivoukset jne. Olen huumorintajuinen, mutta huumori on hyvin subjektiivista. Minua eivät huvita juorut rinnakkaiskurssin Elinasta, jolla on kaksi panoa. Tykkään keskustella yhteiskunnasta, politiikasta, geopolitiikasta. Kuuntelen musiikkia vapaa-ajallani. Autoilu on toinen hupini. 

Vierailija
94/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään miettimään aloitusta sekä ketjua lukiessani, että mikä sinusta tekee mielestäsi tavallisen? Olet todella pitkä, etnisen ulkonäön omaava, korkeakoulutettu, varakas, vahvasti urakeskeinen, paljon ulkonäköön panostava/huomiota kiinnittävä(?) , et ole ollut koskaan pitkässä parisuhteessa, ja lisäksi kuvailet itseäsi luonnehdittavan tunnekylmäksi. Kuinka sinua voisi edes lähestyä, oikeasti tavanomainen nainen, jollaista et ilmeisesti edes hae? Ja, lähestytkö sinä itse ketään? Jos siis vietät niissä bisnespiireissäkin enimmäkseen aikaa miesseurassa. Miten edes pääset hiomaan vuorovaikutustaitoja naisten kanssa, kasvotuksin, näillä faktoilla? Somessa, sovelluksissa, kivat kuvat voivat viehättää, mutta oikeassa elämässä merkitsee myös keskustelutaidot, ja mielenkiinnon kohteet, harrastukset, vapaa aika. Mielenkiinto muuhunkin kuin työhön, saavutuksiin, taikka omaisuuteen. Ellette ole sitten kuin kaksi marjaa, koko elämä rakennettu työn ym

Minulla on paljon keskinkertaisempia ystäviä, vähän "jänniä", joilla on paljon enemmän kokemusta suhteista. Siksi tulosten perusteella ajattelen kuuluvani keskikastiin. 

Vierailija
95/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä on tällainen aloitus joka ei kerro mitään siitä minkälaista kanssasi olisi olla. Minkälainen huumorintaju, elämänasenne, avoimuus uusille asioille, rahankäyttö, mikä on elämässä tärkeää ja miksi

Ilman näitä tietoja ihan sama kuin joku patsas kyselisi että miksi ei kelpaa.

Vierailija
96/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä on tällainen aloitus joka ei kerro mitään siitä minkälaista kanssasi olisi olla. Minkälainen huumorintaju, elämänasenne, avoimuus uusille asioille, rahankäyttö, mikä on elämässä tärkeää ja miksi

Ilman näitä tietoja ihan sama kuin joku patsas kyselisi että miksi ei kelpaa.

Elintaso ihan keskiluokkaista, kerään sijoitussalkkuuni suurempaa varallisuutta, jotta voisin eläkepäivinäni elää leveämpää elämää, jahdit, autot, huoleton arki aurinkoisella rannalla. 

Vierailija
97/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että sinulla on koulutus- ja uraputki, sekä vakaa perhetausta, mutta sinulta puuttuu ikäänkuin todellinen elämänkokemus ja vuorovaikutus ihmisten kanssa. Kaikki elämässäsi ilmeisesti tähtää johonkin suurempaan päämäärään. Paitsi parisuhde taikka perhe-elämään, niille ei taida jäädä paljoa aikaa tuossa kuviossa ja tavoitteissa? Missä ei ole sinällään mitään pahaa, jos tiedät mitä haluat, tiedät mikä tekee sinut onnelliseksi. Tiedätkö todella? Vai olisiko aika kokeilla jotain uutta? Ainahan voit palata tuttuun kuvioosi takaisin.

Vierailija
98/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia harrastan. Pianonsoittoa seitsenvuotiaasta asti. Musiikin syventävä tutkinto lukioaikana suoritettu. Olen arvoiltani oikeistolainen, aika liberaali kaikessa. Markkinatalous, maahanmuuttajat, homot, ei ole ongelmaa minulla näiden suhteen. Olen katsellut myös pidemmän aikaa tilaisuutta työskennellä ulkomaisille firmoille, lähinnä konsultti- ja asiantuntijatehtävissä. Esimerkiksi UAE houkuttelee tuloverottomuuden takia, hyvät edellytykset terveydenhuol

Jos UAE houkuttelee, se on iso miinus. Ihan sama paljonko siellä tienaa, ihmisoikeudet pitäisi kiinnostaa enemmän. Raha voi olla tärkeää, mutta on tiettyjä asioita joiden pitäisi olla tärkeämpiä. 

Vierailija
99/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla näin tunnekylmänä naisena on kriteerinä se, että miehen täytyy olla kiinnostunut siitä mikä on oikein, ja oikeudenmukaista. Ei siitä mikä on hänelle itselleen edullisinta. Täytyy olla valmis uhraamaan omastaan jos se on oikein ja oikeudenmukaista. Eettiset periaatteet täytyy löytyä, ja niiden takana täytyy olla selkärankaa seistä. Muuten mies ei ole mies vaan mato. Horjahtelun ja satunnaiset mahalaskut hyväksyn, se on ihmisyyttä. Mutta sen täytyy johtaa selkärangan vahvistumiseen. Samaa vaadin itseltänikin, enkä hyväksy itseäni heikompaa miestä.

Vierailija
100/110 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on lentolupakirja ja puhut viittä kieltä? Se voi olla ihan niistä kiinni.