Miksi tavallinen mies ei kelpaa naiselle enää?
Minä olen elävä esimerkki.
Olen 184 cm. Saan toki kehuja ulkonäöstäni, minulla oli kuulemma kesällä glow up, ystävieni mukaan. Kuitenkaan, yhtä tapausta lukuunottamatta, naiset eivät lähesty minua. Tämä yksi tapaus oli kesällä rannalla, kun hieman nuorempi tyttö tuli kysymään minun yhteystietojani. En antanut, koska vaikutti liian nuorelta minulle.
Koulutukseltani olen siis lääketieteen tohtori, aika hyvästä perhetaustasta, kaikki akateemisia. Perintöäkin löytyy useita satoja tuhansia, mutta en leveile, niin naiset eivät tiedä siitä. Palkka on ihan hyvä, mutta pidän sen omana tietonani useimpien kanssa vuorovaikuttaessani.
Opiskeluaikoinani olin aktiivisempi, mutta silloinkaan en löytänyt vakituista suhdetta. Juhlissa tapahtui sitä ja tätä, mutta se jäi muutaman kerran tasolle, aina. Helsingin lääkiksestä valmistuin 2010-luvun alussa, nyt jo erikoistunut.
Se minulle on jäänyt epäselväksi, mikä minussa on vikana. Olen urheilullinen, mahaa ei ole, ja aika komeakin, kun kerran kehuja saan.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tylsältä. Onko sinulla elämässä muuta sisältöä kuin omaisuus, ulkonäkö ja koulutus? Luetko kirjoja, kiinnostaako taide, musiikki ja muu kulttuuri, entäs yhteiskunnallinen vaikuttaminen? Jaatko omasta hyvästäsi esim tekemällä vapaaehtoistyötä? Miten suhtaudut huonompiosaisempiin? Tykkäätkö eläimistä ja lapsista? Onko nainen ja parisuhdekin sinulle vain yksi satusjuttu lisää? Mikä tekee naisesta kiinnostavan?
Musiikkia harrastan. Pianonsoittoa seitsenvuotiaasta asti. Musiikin syventävä tutkinto lukioaikana suoritettu. Olen arvoiltani oikeistolainen, aika liberaali kaikessa. Markkinatalous, maahanmuuttajat, homot, ei ole ongelmaa minulla näiden suhteen. Olen katsellut myös pidemmän aikaa tilaisuutta työskennellä ulkomaisille firmoille, lähinnä konsultti- ja asiantuntijatehtävissä. Esimerkiksi UAE houkuttelee tuloverottomuuden takia, hyvät edellytykset terveydenhuol
Jos UAE houkuttelee, se on iso miinus. Ihan sama paljonko siellä tienaa, ihmisoikeudet pitäisi kiinnostaa enemmän. Raha voi olla tärkeää, mutta on tiettyjä asioita joiden pitäisi olla tärkeämpiä.
No mulla näin tunnekylmänä naisena on kriteerinä se, että miehen täytyy olla kiinnostunut siitä mikä on oikein, ja oikeudenmukaista. Ei siitä mikä on hänelle itselleen edullisinta. Täytyy olla valmis uhraamaan omastaan jos se on oikein ja oikeudenmukaista. Eettiset periaatteet täytyy löytyä, ja niiden takana täytyy olla selkärankaa seistä. Muuten mies ei ole mies vaan mato. Horjahtelun ja satunnaiset mahalaskut hyväksyn, se on ihmisyyttä. Mutta sen täytyy johtaa selkärangan vahvistumiseen. Samaa vaadin itseltänikin, enkä hyväksy itseäni heikompaa miestä.
Kai sulla on lentolupakirja ja puhut viittä kieltä? Se voi olla ihan niistä kiinni.
"Minulla on paljon keskinkertaisempia ystäviä, vähän "jänniä", joilla on paljon enemmän kokemusta suhteista. Siksi tulosten perusteella ajattelen kuuluvani keskikastiin."
Okei, tuo selittää vähän. Et kuitenkaan kuulosta keskiverto mieheltä, ns.perusduunarilta.
Ihmissuhdetaidot. Naissuhdetaidot.
Seuraavaksi kun tunnet naisseurassa sitä sähköä, niin sen sijaan että pakenisit miesseuraan, niin jääpä juttelemaan sen naisen kanssa. Kuuntele enemmän kuin puhut. Katso silmiin.
Siitä se lähtee, vaikkei juuri se nainen elämäsi rakkaus olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä on tällainen aloitus joka ei kerro mitään siitä minkälaista kanssasi olisi olla. Minkälainen huumorintaju, elämänasenne, avoimuus uusille asioille, rahankäyttö, mikä on elämässä tärkeää ja miksi
Ilman näitä tietoja ihan sama kuin joku patsas kyselisi että miksi ei kelpaa.
Elintaso ihan keskiluokkaista, kerään sijoitussalkkuuni suurempaa varallisuutta, jotta voisin eläkepäivinäni elää leveämpää elämää, jahdit, autot, huoleton arki aurinkoisella rannalla.
Tämä sai ajattelemaan, että ehkä etsit ennemmin edustusnaista käsipuoleesi näytille ja koristeeksi, et niinkään tunteisiin pohjautuvaa parisuhdetta, jossa ihan oikeasti tutustutaan siihen toiseen ihmiseen syvemmin, ollaan haavoittuviakin. Ei tuossaakaan sinällään mitään pahaa ole, kukin elää tyylillään. Itse pitkästyin lukiessani autoista ja jahdeista. Hohhoijaa.. Ei vaan niin ole mun juttu. Mutta toivottavasti jonkun on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä on tällainen aloitus joka ei kerro mitään siitä minkälaista kanssasi olisi olla. Minkälainen huumorintaju, elämänasenne, avoimuus uusille asioille, rahankäyttö, mikä on elämässä tärkeää ja miksi
Ilman näitä tietoja ihan sama kuin joku patsas kyselisi että miksi ei kelpaa.
Elintaso ihan keskiluokkaista, kerään sijoitussalkkuuni suurempaa varallisuutta, jotta voisin eläkepäivinäni elää leveämpää elämää, jahdit, autot, huoleton arki aurinkoisella rannalla.
Tämä sai ajattelemaan, että ehkä etsit ennemmin edustusnaista käsipuoleesi näytille ja koristeeksi, et niinkään tunteisiin pohjautuvaa parisuhdetta, jossa ihan oikeasti tutustutaan siihen toiseen ihmiseen syvemmin, ollaan haavoittuviakin. Ei tuossaakaan sinällään mitään pahaa ole, kukin elää tyylil
Tämä on sellainen "jollekin toiselle oikein hyvä mies" mies.
Vierailija kirjoitti:
ei naiset tarvitse enää nykyään miestä elättäjäksi, kun voi elää sossuntuilla
Naiset ei tarvitse miestä elättäjäksi, koska elävät omalla palkallansa. Onhan aika monella silti puoliso. Puolison pitää olla kiva ja reilu ja osallistua sekä arjen kuluihin omalla osuudellaan että arjen pyörittämiseen työpanoksellaan. Ei se sen kummempaa ole. Jos katsoo ympärilleen onnellisia pariskuntia, niin eivät useinkaan ole superkauniita ja -komeita, vaan ihan tavallisia. Jos toinen on hyvännäköinen, toinen ei mitenkään välttämättä ole. Tästä voi huomata, ettei ulkonäkö lopulta merkitse kovin paljoa.
Kuulostaa, että sinulla on koulutus- ja uraputki, sekä vakaa perhetausta, mutta sinulta puuttuu ikäänkuin todellinen elämänkokemus ja vuorovaikutus ihmisten kanssa. Kaikki elämässäsi ilmeisesti tähtää johonkin suurempaan päämäärään. Paitsi parisuhde taikka perhe-elämään, niille ei taida jäädä paljoa aikaa tuossa kuviossa ja tavoitteissa? Missä ei ole sinällään mitään pahaa, jos tiedät mitä haluat, tiedät mikä tekee sinut onnelliseksi. Tiedätkö todella? Vai olisiko aika kokeilla jotain uutta? Ainahan voit palata tuttuun kuvioosi takaisin.