Miksi tavallinen mies ei kelpaa naiselle enää?
Minä olen elävä esimerkki.
Olen 184 cm. Saan toki kehuja ulkonäöstäni, minulla oli kuulemma kesällä glow up, ystävieni mukaan. Kuitenkaan, yhtä tapausta lukuunottamatta, naiset eivät lähesty minua. Tämä yksi tapaus oli kesällä rannalla, kun hieman nuorempi tyttö tuli kysymään minun yhteystietojani. En antanut, koska vaikutti liian nuorelta minulle.
Koulutukseltani olen siis lääketieteen tohtori, aika hyvästä perhetaustasta, kaikki akateemisia. Perintöäkin löytyy useita satoja tuhansia, mutta en leveile, niin naiset eivät tiedä siitä. Palkka on ihan hyvä, mutta pidän sen omana tietonani useimpien kanssa vuorovaikuttaessani.
Opiskeluaikoinani olin aktiivisempi, mutta silloinkaan en löytänyt vakituista suhdetta. Juhlissa tapahtui sitä ja tätä, mutta se jäi muutaman kerran tasolle, aina. Helsingin lääkiksestä valmistuin 2010-luvun alussa, nyt jo erikoistunut.
Se minulle on jäänyt epäselväksi, mikä minussa on vikana. Olen urheilullinen, mahaa ei ole, ja aika komeakin, kun kerran kehuja saan.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset sitten vaatisitte tämän lisäksi siltä ihannekumppaniltanne?
Ap
Ei kirjoittelua vauva-palstalle eikä uhriutumista
Te jotka luulette aloitusta Allun tekemäksi yliarvioitte hänen älykkyyden tasonsa.
Eihän Allu osaisi mitenkään kirjoittaa tuota aloitusta.
Allu kirjoittaa vain hyvin yksinkertaisia lauseita ja yksinkertaisia ajatuksia.
Seurustelua eli panokaveria. Vuosia.
Aikomusta ei avioliittoon eikä perheen perustamiseen lapsista puhumattakaan.
Suomimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylikoulutettu. Panostanut vain akatemiaa.
Kamalasti pelkoja, koska et uskalla tutustua ihmisiin. Joku ehdotti terapiaa, ehkä se voisi olla hyvä.
Kenen elämä sinä elät? Vanhempiasi tai joidenkin odotusten vai omaasi? Mitä sinä haluat. Omalta elämältäsi?Elän omaa elämääni. Taustaltani olen Etelä-Korea + Suomenruotsalainen. Siis sekarotuinen. Voiko tämä vaikuttaa?
Elämäni on suurimmaksi osin korkeamman tavoittelua, oman yrityksen kasvattamista. En oikeastaan liiku seurapiirielämässä, paitsi olen Suomalaisen klubin jäsen.
Ai sen sovinistiklubin.?
No, se kertoo paljon aivoistasi ja valinnoistasi.
Tavallinen klubin jäsen? Heh..heh. Heh.
Fiksu et ainakaan ol.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6331341/miksi-aloitat-jatkuvasti-uusia-…
Miksi et jatka niitä vanhoja ketjuja?
En tiedä, miksi naiset ovat niin etäisiä. Kerran olin nettisivulla nimeltä Omegle, naiset kyllä pitivät seurastani, mutta saavutukseni ja kiinnostuksen kohteeni kuultuaan he lopettivat kiinnostuksensa. Olenkohan epäkiinnostava ihmisenä, olenko liian tunnekylmä, liian suorituskeskeinen, liian meritokraattinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti pelkoja, koska et uskalla tutustua ihmisiin. Joku ehdotti terapiaa, ehkä se voisi olla hyvä.
Kenen elämä sinä elät? Vanhempiasi tai joidenkin odotusten vai omaasi? Mitä sinä haluat. Omalta elämältäsi?Elän omaa elämääni. Taustaltani olen Etelä-Korea + Suomenruotsalainen. Siis sekarotuinen. Voiko tämä vaikuttaa?
Elämäni on suurimmaksi osin korkeamman tavoittelua, oman yrityksen kasvattamista. En oikeastaan liiku seurapiirielämässä, paitsi olen Suomalaisen klubin jäsen.
Ai sen sovinistiklubin.?
Fiksu et ainakaan ol.
He pyysivät minut jäseneksi. Suostuin, koska ajattelin, että pääsen verkostoitumaan. Yhtenä tavoitteenani on liittyä vapaamuurareihin, minulla on toki jo tuttavia sieltä, mutta ajattelin kerätä vielä hieman sulkia hattuuni ennen yrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi naiset ovat niin etäisiä. Kerran olin nettisivulla nimeltä Omegle, naiset kyllä pitivät seurastani, mutta saavutukseni ja kiinnostuksen kohteeni kuultuaan he lopettivat kiinnostuksensa. Olenkohan epäkiinnostava ihmisenä, olenko liian tunnekylmä, liian suorituskeskeinen, liian meritokraattinen?
Äh. Mene tutustumaan oikeisiin ihmisiin tämä johonkin virtuaalisiin. Hoh hoh.
Kun kerran olet väitellyt, niin menet tutustumaan sinne oman maailmasi ihmisiin. Mitä se on vauva paalla sitä olisi, että miksei tavallisiin miehiin haluta tutustua. Ihan tavallinen mies ei ole tohtori..
Ehkä sinulla on vääristynyt minäkuva?
Semmoinen elämän tunneulottuvuus ja sisäinen lämpö puuttuu. Toisaalta oma naismakukin on sitten turhan kapea. Tai et vaan ole etsinyt oikeista paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet ihmisenä? Millaiset arvot sinulla on? Mitä harrastat ja mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä? Mitä kaipaat kumppanilta? Minkä kirjan luit viimeksi?
Luin viimeksi Richard Ruszyk: Introduction to counting and probability, matematiikkaa. Arvoiltani olen suorituskeskeinen, oikeistolainen. Tykkään ihmisistä, jotka saavat asioita aikaan, ja jotka ovat parempia kuin minä asiassa, jota he tekevät. Pidän älykkäistä ihmisistä, mutta nörttitytötkään eivät ole minun makuuni, koska pidän huolta ulkonäöstäni. Harrastan yleisurheilua ja autoilua. Perhe on tärkeä, terveys, hyvinvointi. Päihteitä en koskaan käytä, en ole koskaan käyttänyt, en koskaan tule käyttämään.
Mikä vika nörttitytöissä on? Olisi yhteisiä asioita..
Minusta he ovat liian nörttejä. Tykkään naisellisista naisista. Olen valmis hemmottelemaan, mutta kyllä älliäkin löytyä pitää. En halua elättiä, vaan itsenäisen, joka kuitenkin miellyttää silmää. Nörteissä ongelma on se, etteivät käytä deodoranttia, tiedä mikä on hajuvesi, käy kuntosalilla, syö terveellisesti tai pukeudu naisellisesti ja trendikkäästi. Naisessa arvostan fyysisesti eniten kasvojen kauneutta, erityisesti silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sen sovinistiklubin.?
Fiksu et ainakaan ol.He pyysi
He pyysivät.
Kuka sinne meni?
jatka vain sulkien keräilyä. sujuvan hienosti.
vähän ihminen panostaa siihen, mikä häntä motivoi. Kyllä siinä tohtorisihmisenä sen tiedät.
Vikana on, että odotat että naisen pitäis lähestyä sua ja sitten kun joku lähestyy, niin kieltäydyt.
Et sä ole mikään palkinto. Kyllä sen ihmissuhteen eteen pitää olla itse aktivisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet ihmisenä? Millaiset arvot sinulla on? Mitä harrastat ja mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä? Mitä kaipaat kumppanilta? Minkä kirjan luit viimeksi?
Luin viimeksi Richard Ruszyk: Introduction to counting and probability, matematiikkaa. Arvoiltani olen suorituskeskeinen, oikeistolainen. Tykkään ihmisistä, jotka saavat asioita aikaan, ja jotka ovat parempia kuin minä asiassa, jota he tekevät. Pidän älykkäistä ihmisistä, mutta nörttitytötkään eivät ole minun makuuni, koska pidän huolta ulkonäöstäni. Harrastan yleisurheilua ja autoilua. Perhe on tärkeä, terveys, hyvinvointi. Päihteitä en koskaan käytä, en ole koskaan käyttänyt, en koskaan tule käyttämään.
"Nörttitytöt eivät ole mieleesi, koska pidät huolta ulkonäöstäsi"?
Mites nä
Kuten kerroin jo edellisessä viestissäni, nörttitytöt eivät käytä deodoranttia. He eivät ole ulkonäöllisesti miellyttäviä. Minä en ole mikään nörtti ulkonäöltäni, jotkut luulevat minun olevan tavallinen kasin oppilas. Huolehdin ulkonäöstäni aktiivisesti, parturi, sopivat vaatteet, hillityt, elegantit värit jne.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ketju. Aapee inttää, vaikka tietää faktat.
Harvinaista kyllä, minusta tuntuu, että tämä ei ole trolli. Jos lukee vastaukset läpi, mudoostuu hyvin jäsentynyt ja yhdenmukainen kuva henkilöstä. Kannattaa lukea.
Sun pitää verkostoitua enemmän ympäristöissä, joissa on sun tyylisiä naisia. Sitten pitää olla itse aktiivinen keskustelemaan ja pyytämään treffeille.
Tunneäly. Tilannetaju. Keskustelutaito.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen elämän tunneulottuvuus ja sisäinen lämpö puuttuu. Toisaalta oma naismakukin on sitten turhan kapea. Tai et vaan ole etsinyt oikeista paikoista.
Luulen, että ongelma piilee siinä, että olen tunnekylmä. Monet ystäväni ovat luonnehtineet minua sellaiseksi. Tunnistan kyllä tämän piirteen, ja aktiivisesti yritän parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Tai susta saa sellaisen kuvan siitä miten kerrot itsestäsi. Kannattaa tutustua livenä ennemmin. Missä sun tyyppiset naiset liikkuu? Bisnestapahtumissa? Vai onko bisnesnaiset sulle liian kovia ja pehmeemmät naiset taas liian tyhmiä? Vaikeeta, jos on kovin spesifi maku, mut täytyy vaan 1 löytää.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelua eli panokaveria. Vuosia.
Aikomusta ei avioliittoon eikä perheen perustamiseen lapsista puhumattakaan.
Suomimies.
Siinä sivussa hidasta alkoholisoitumista ja kaljamasun kasvattelua. Iltaisin persuörinää ja naisystävälle turpasaunaa.
Jaa jaa. Tuostako sinä olla änkyttäämään, että joku ei saa sinusta miellyttävää kuvaa? Jos ei saa niin ei saa? Mitä siitä Wankmään. Pöhkö. Joku saisi sinusta epämiellyttävän vaikutelman. Niin se vaan on