Mitä väliä pettämisellä jos kukaan ei saa tietää?
Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?
Elämä maapallolla jatkaa ihan niin kun ennenkin.
Pahinta on jos menee kertomaan.
Kommentit (169)
Sen seurauksena joku voi jopa menettää henkensä, ja elämä mennä kovasti riekaleiksi. Me ihmiset ollaan niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla parisuhteessa jos huvittaa vehtailla muualla? Eikö silloin olisi reilumpaa olla ihan sinkkuna?
Parisuhteessa ollaan, jotta hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä saadaan päivittäin tai ainakin useamman kerran viikossa ja säännöllisesti.
Ihan sama kuin että ollaan töissä kuukausipalkalla eikä heitetä vaan jotain keikkaa silloin kun rahat alkavat olla lopussa ja jääkaappi tyhjä.
Jos sillä satunnaiskeikalla tienaa jopa paremmin, kuin puuduttavalla päivätyöllä, tottakai mieluummin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla parisuhteessa jos huvittaa vehtailla muualla? Eikö silloin olisi reilumpaa olla ihan sinkkuna?
Parisuhteessa ollaan, jotta hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä saadaan päivittäin tai ainakin useamman kerran viikossa ja säännöllisesti.
Ihan sama kuin että ollaan töissä kuukausipalkalla eikä heitetä vaan jotain keikkaa silloin kun rahat alkavat olla lopussa ja jääkaappi tyhjä.
Jos sillä satunnaiskeikalla tienaa jopa paremmin, kuin puuduttavalla päivätyöllä, tottakai mieluummin sitä.
Voi tienata päivä- tai viikkotasolla. Mutta vuodessa on 365 päivää, joista ainakin 100 päivänä haluan seksiä, mieluummin 200 päivänä. Se ei varmaankaan toteudu sinkkuna tai FB- suhteessa.
Olen kerran aikoinaan pettänyt, eikä petetty ole saanut tietää. Minusta raukasta ei ollut kertomaan. Opin tapauksesta paljon uutta itsestäni ja kyllä omatunto kolkuttaa yhä yli kymmenen vuoden jälkeenkin. En pettäisi enää ja ei olla enää yhdessä, koska lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse kuitenkin tiedät sen 24/7 ja vaikka kuinka muuta uskotteletkin, alitajuisesti syyllisyys ja häpeä asiasta kalvaa ainakin aika ajoin hamaan loppuun asti tai kunnes paljastat ja käsittelet sen jonkun kanssa tunnetasolla perusteellisesti. Miksi? Koska sisimmässäsi tiedät toimineesi yleisesti hyväksyttyä moraalikoodistoa vastaan ja sinulla on häpeällinen salaisuus, jota et voi paljastaa kenelläkään.
Plus tietysti se, että kaikki minkä luulet tekeväsi toisen selän takana, teet suoraan Jumalan kasvojen edessä.
Plus että väärä teko tulee aina takaisin omalle kohdalle tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin.
Tsemppiä vaan! 🙂👍
Ei kuule kalva pillunkarvan vertaa, eikä todellakaan hävetä. En noudata seksiasioissa minkäänlaista kenenkään kirjoittamia (etenkään satuolentoihin uskovien laatimia) moraalisääntöjä tai ohjeita. Miksi seksin harrastamista pitäisi hävetä? Kyllä on teot tulleet takaisin kymmeniä kertoja ja saakin tulla kun naiset on halunneet lisää kullia. Tsemppiä vaan uskis kadehtimisprojektillesi, et sinä täällä sieluja ole pelastamassa vaan itsesi tekisi vierasta mieli ihan niinkuin meidän tavallisten kuolevaistenkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Sen seurauksena joku voi jopa menettää henkensä, ja elämä mennä kovasti riekaleiksi. Me ihmiset ollaan niin erilaisia.
###
Joskus jutellut äijien kanssa saunassa. ja aika moni hekumoi ajatuksella pistää vaimo kylmäksi, jos jäisi kiinni pettämisestä.
Toki osa humalaisen horinaa, mutta joku voisi kännipäissään toteuttaakin.
Minäkään en ymmärrä miksi jotkut jopa itse kertovat että petti. Noloimmat tuovat kukkia. Olen itse pettänyt vaimoani varmaan 30 eri naisen kanssa, siis todella paljon. Minulla on jopa lapsi yhdelle tinder panolle ja ei tulisi mieleenkään alkaa niistä itkeä vaimolle. Tänä vuonnakin on ollut jo 6 eri naista vaimoni lisäksi. Kaikki tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse kuitenkin tiedät sen 24/7 ja vaikka kuinka muuta uskotteletkin, alitajuisesti syyllisyys ja häpeä asiasta kalvaa ainakin aika ajoin hamaan loppuun asti tai kunnes paljastat ja käsittelet sen jonkun kanssa tunnetasolla perusteellisesti. Miksi? Koska sisimmässäsi tiedät toimineesi yleisesti hyväksyttyä moraalikoodistoa vastaan ja sinulla on häpeällinen salaisuus, jota et voi paljastaa kenelläkään.
Plus tietysti se, että kaikki minkä luulet tekeväsi toisen selän takana, teet suoraan Jumalan kasvojen edessä.
Plus että väärä teko tulee aina takaisin omalle kohdalle tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin.
Tsemppiä vaan! 🙂👍
Siis mitä! Onko jumala kattonu kaikki minun vieraissakäyntipanot!
"Uskovaisten" hyvien ihmisten moraalinen lisenssi nimenomaan saa heidät toimimaan täysin narsistisesti.
Mitä enemmän uskovainen sitä tarkempana hänen lähellään kannattaa olla.
Taas panin ja en kerro kenellekään. Mikä maailmassa muuttui? Hirviän hyvä olo tuli itelle ja oletettavasti pantavana olevalle.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi jotkut jopa itse kertovat että petti. Noloimmat tuovat kukkia. Olen itse pettänyt vaimoani varmaan 30 eri naisen kanssa, siis todella paljon. Minulla on jopa lapsi yhdelle tinder panolle ja ei tulisi mieleenkään alkaa niistä itkeä vaimolle. Tänä vuonnakin on ollut jo 6 eri naista vaimoni lisäksi. Kaikki tinderistä.
Tässä meillä on kunnon mies! Mutta mitäs luulisit tapahtuvan, jos vaimosi saisi tietää? Kerro mitä luulet tapahtuvan?
just noin ajattelee mun muija. Voi panna kunhan ei jää kiinni.
Ja viestittely sellaista muitten kanssa että eipä ole toisen kunnioittamista. (näin olen kuullut)
Esittää pyhimystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä meillä on kunnon mies! Mutta mitäs luulisit tapahtuvan, jos vaimosi saisi tietää? Kerro mitä luulet tapahtuvan?
Luulisin että tapahtuisi niin kauheita että oksat pois. Siksipä ei missään nimessä kannata kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että tapahtuisi niin kauheita että oksat pois. Siksipä ei missään nimessä kannata kertoa.
Niin, sinulle. Mutta se joka saisi tietää, siitä et paskiainen välittäisi mitään. Nimimerkki; ollut teholla.
Juuri siksi vaimo kertoo aina kaiken, se on meillä sovittu eli tekee mitä haluaa, mutta kertoo yksityiskohtaisesti.
Koko idea on alistaa ja nöyryyttää.häpäistä ja kertoo myös ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
###
Joskus jutellut äijien kanssa saunassa. ja aika moni hekumoi ajatuksella pistää vaimo kylmäksi, jos jäisi kiinni pettämisestä.
Toki osa humalaisen horinaa, mutta joku voisi kännipäissään toteuttaakin.
Ja miehen pettäminenkö sitten on vain onnettomien sattumusten summa. Just just. Uskoo ken tahtoo. Ei se järvi soutamisesta kulu, eikä mela melomisesta.
Ex petti minua ja jäi kiinni. Kerroin ihan kaikille enkä sitten kokenut tarpeelliseksi säästellä minkään muunkaan kertomisessa eli en kokenut että minun on pidettävä enää mitään hänen asioitaan yksityisinä, seurauksista viis. Myöhemmin ajateltuna oma moka koska kyseessä oli passiivisaggressiivinen, välttelevä, todel a epävarma ja hirveää kiukkudraamaa harrasta a mies joka häpesi vähän kaikkea. Tietty sellainen pettää tai muuten valehtelee. Noh, nuoruuden piikkiin.
Hän kävi väkivaltaiseksi jäätyään kiinni ja koki siinäkin tilanteessa olevansa uhri.
Eihän sillä olekkaan.kun vaimo aikoinaan yritti hallita minua pillun Annalla ja lukkoperä kun oli päällä annoin ihan rauhassa olla
Vetelin sillä välin lapsenlikan piukkaan pillua.samoin erään firman sihteeriä ja ravintolasta lähti aina helposti joku blondi mukaan
Sit kun se taas joskus halusi Panin sitäkin
En minä ole vieraissa käynyt kehumisen ilosta vaan siksi että on saanut hiplata puristella eri mallista naista. Laukeaminenkin tuntuu erilaiselta toisenlaiseen pilluun. Lisäksi naisien orgasmit ovat todella erilaisia.
Tsemppiä vaan! 🙂👍