Olen säilynyt tyttömäisenä vaikka olen jo 40-vuotias.
Olen nuorekas, akateeminen, liberaali, ja filosofinen, ja minut on kasvatettu tytöksi.
Kommentit (16)
joo.... Jotkut säilyvät, mutta oletko kuitenkin käytökseltäsi ikätasoasi vastaava....
tarkoittaako tyttömäinen sitä että kuljet palmikot päässä ja hihittelet ja niin päin pois...
Olen 62 ja ylpeästi ikäiseni. En häpeile sitä sillä ei se muuksi muutu.
Meillä on naapurissa tuollainen tyttönen kanssa. Blondattu tukka saparoilla, käyttää valkoista tennisasua, no ei sentään talvisin, nainen on reippaasti yli 60. Aikamoinen näky mutta kunhan itse tykkää ja luulee olevansa nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vain nainen?
Selkeesti mies. Melko varmasti jonkin verran humaltunut mies.
Surullista ettet ole kasvanut miltään osin naiseksi. Tyttöyteen jämähtäminen on hieman säälittävää.
Kyllä se ulkonäön romahdus sieltä tulee pikkuhiljaa. 40 - vuotiaana on vielä melko freesi tapaus.
Itse näytän 33 vuotiaana aikuiselta naiselta mutta ihmiset tytöttelee. En tiedä onko se joku alistuskeino. Mutta en aio kyllä alistua. Pitääköhän puolenne, naiset!
Itse olen hyvin poikamainen ja nuorekas, täytin juuri 50. Liekö syy farmareissa ja tennareissa, ei voi tietää?
Hehe, sama! Kolmekymppiset miehet lähettää treffikutsuja, vaikka olen 47v ja ollut parisuhteessa viimeiset 21 vuotta.
Mitä on olla tyttömäinen? Minä pidän usein pitkiä hiuksiani lettiä/leteillä harrastaessani liikuntaa ja pidän pastelliväreistä, mutta koen olevani ihan aikuinen. Mukavuus ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, sama! Kolmekymppiset miehet lähettää treffikutsuja, vaikka olen 47v ja ollut parisuhteessa viimeiset 21 vuotta.
Minäkin olen akateeminen ja hyvin naisellinen. Lisäksi hoikka ja harrastan säännöllisesti kuntaa. Alkoholia en käytä lainkaan. Ehkä näytän nuoremmalta juuri siksi.
Jo 40? Olen 60 ja edelleen olen tyttömäinen.