Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
81/398 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla nää aamut kyllä aian venähtää. No pitää nukkuu vielä, kun voi (:

Miun mies on on joskus romattisempi ja joskus vähemmän, mutta aina rakas silti. Ei mitään romanttisia yllätyksiä kyllä ikinään tule ja hieronnat yms. saa kyllä itse pyytää. Miustakin on kivointa just sellainen, että on tehnyt joskus jotain kotitöitä ilman, että täytyy sanoo, mutta viikolla en nytten hirveesti vaadikaan, kun se on töissä ja mie kotona. Ei meilläkään mitään kynttilä illallisia ole ollut, mutta en oo muttenkaan ihan sellaista tyyppiä. Miulle riittää, että tuo vaikka joskus ruusun tai rasian salmiakkia yllärinä :D Ja hyvänä pito tietty on ihanaa! Kotityötkin meillä menee aika tasan, paitsi nytten tietty, kun mies on töissä ja mie kotona, mutta yhteiseks hyväkshän nekin rahat menee.

Joo pitää kattoo sitten ostanko sitä festarilippuu, mies kyllä sano, että vois ostaa sen miulle valmistujaislahksi. Tosin sillä ei kyllä mitään häviä vaikka sen ostaa ja ei pääse. Joka vuosi on ilosaareen loppuunmyydyt liput ja sen saa varmasti myytyy sitten pois, jos ei ite pääse ja ehkä vielä kalliimmallakin :D

Miun täytyy kiiruhtaa nytten neuvolatätin vastaanotolle!

moips!

Vierailija
82/398 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mies osaa olla romanttinenkin. Tässä kuukauden se on huomioinut mua ostamalla vartalolle kuorintavoidetta ja hajuveden :) Saa nähdä miten se muistaa äitienpäivänä. Luulen ainakin saavani jotain erkoista. En tiedä onko se tavaralahja vai ihan yhdessä oloa perheenä :)

Syksyllä meillä oli 1v. kihlauspäivä, mutta mies ei muistanut sitä :( Mutta en kyllä mäkään, kun vasta n. 1kk päästä :D (Koskahan sitä naimisiin asti päästäis..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/398 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas aviomies muistaa jopa montako viikkoa me ollaan seurusteltu ;) (Tiistaina tuli 152 viikkoa täyteen)

Mulla on ilmeisesti menkat alkamassa :) Nyt sitten vaan 5 päivänä clomeja syömään ja sitten tuskainen oviksen odotus...!

Vierailija
84/398 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kiva päivä! En tiiä miks mut on vaan. Mies tulee jo aikasemmin töistä... (menee kyllä taas illaksi=<)

Kyllä se miun ukko osaa romanttinen olla, oli ehkä enemmän sillon ku ei ollu siel lasta mut nykyään se ilmenee semmosina pieninä sanoina ja eleinä. Tuntuu kivalta miten se saa joskus " vieteltyä" mut vaikka ite ois kuinka väsyny. Ottaa syliin ja sanoo että nyt halitaan.. :)

Joskus ku olin Lontoossa viikon niin tuli lentokentälle vastaan ja antoi kauniin timantti-kulta- kaulakorun :)oli ollu kuulemma ikävä :)

Kihlat ku vaihdettiin niin istuttiin meren rannalla auringonlaskua katsellen..

Ja tietty hääpäivät muistaa kukkasin ja romanttisesti ravintola illallisella... :)Että joo, on se varmaan jonsku verran romanttinen. Mutta tärkeintä mulle on se lähellä olo ja pienet sanat!

Jii, täällä myös peukut ja varpaat pystyssä teijän puolesta!Hyvä että homma lähtee rullaamaan ja toivottavasti se ovis löytyy!

En muista kuka kyseli siitä meijän vauvahaaveesta. eli todellakin toinen vauva on haaveissa, ollut jo pidemmän aikaa. Mutta taas odotellaan alkaako ne menkat vai ei.....***

-Napero ja huutava poika (tekee hampaita)

Vierailija
85/398 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teretulemast vaan uusille, en muista nickejä...

Tässä koiravauva sylissä kirjottelen nopiasti kun lihamureke on uunissa :) On tuo kyllä eri-ihana tuo hauvavauva, mutta ihmisvauva olisi siltikin kivempi...

Tuosta romanttisuudesta oli puhetta... Mä olin ennen tosi romanttinen (oon vieläkin jonkun verran..), mutta kun tuo mies ei ole kauhean romanttinen, niin jotenkin jääny taka-alalle ylenpalttinen romantisointi. Enemmän se on just tätä kainalossa nukkumista, rakkaudentunnustuksia, hartianhieromista, sylikkäin telkunkatsomista... Ainut että meillä on joka päivälle hali (maanantaihali, tiistaihali :D) ja mies muistaa kuinka kauan ollaan seurusteltu kuukauden tarkkuudella (ei vetele kyllä vertoja JIIN miehelle! :D). Sitten kun on ollut riitaa tms. niin kyllä ukko sillon tietää että on oltava romanttinen, jotta mut saa leppymään; kynttiläillallinen, mun lemppariruokaa, kokovartalohieronta, silittää mun päätä illalla, kunnes nukahdan.... :)

Omasta navasta piti sen verran sanoa että mulla ei oo haisuakaan kiertopäivistä... toivotaan että oltais lähellä loppukiertoa, niin pääsis piinailemaan :)

Jiille vielä extrasupertervehtymistoivotteluja! :)

-Mary

Vierailija
86/398 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan vastaamalla kysymyksiin.

Ikäsi: - 23

Ammatti: -opiskelija (laborantti)

Pidätkö työstäsi? - jatkan todennäköisesti opiskeluja eri alalle, mutta aion valmistua nyk. koulustani

Miten asut? - kerrostalossa 3h+k+s

Kenen kanssa? - mies, tytär -04, poika -05 ja vaavin la 13.10.07

Autosi: - Misukka (Mitsubishi :D )

Harrastuksesi? - Ennen raskautta jumppa ja kuntosali, mutta nyt ei pylly enää nouse mihinkään...paitsi elokuvien katselu sängystä onnistuu...

Onko sinulla eläimiä? - Ei

Lapsia? - On siis 2 ja 3. tulossa

Lempi¿

Ruoka? - Äidin tekemä Lasagne

Juoma? - Pepsi Max

Ruokaravintola? - Raxi *punastus*

Herkku? - Filkkarin karkit

Tv-sarja? - Emmerdale

Eläimesi? - Kissa

Bändisi? - Ei erityistä

Kumpi?

Kahvi/Tee? - Kahvi

Riisi/Pasta? - Riisi

Kala/Liha? - Liha

Avio/Avoliitto? - Tilanteen mukaan

Järvi/Meri - Järvi

Kesä/Talvi - Kesä

Mansikka/Vadelma? -Mansikka!

Hevi/pop? - Pop

Oletko koskaan¿?

Haastanut riitaa turhasta? - Yeah, useinkin, liian usein

Kytännyt naapuriasi? - Tätäkin

Ihastunut naapuriisi? - Myös tätä ;)

Ihastunut työtoveriisi? - Opiskelukaveriin joskus juu

Huijannut pomoasi? - En

Halannut puita? - Noup

Pettänyt kumppaniasi? - Entisiä kyllä, nykyistä en

Tullut petetyksi rakkaudessa? - No, en

Uskotko¿?

Joulupukkiin? - Tietysti

Naapuriin? - Hmm

Katujyrään? - Hmmm

Rakkauteen ensisilmäyksellä? - Ehkäpä

Rölli-peikkoon? - Juu

Itseesi? - Kyllä!!

Tulevaisuuteen? - Kyllä

Vanhempiasi? - En useinkaan

Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin- Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa :)

Täällä sitä odotellaan kesää pyöristyneen masun kanssa. Kovasti jännään elämää kolmen lapsen kanssa, tai no, lähinnä tytön ja pojan suhtautumista syntyvään vaaviin. Itsestänikin tuntuu hassulle, että lokakuussa syntyy vielä kolmas lapsi.

Parisuhde taas heittää härän pyllyä siihen malliin, että saa nähdä, kuinka kauan tässä yhtä enää pidetään :( Joskus elämässä voi käydä noin ja uskon, että jos näin tapahtuu, on silläkin joku tarkoitus ja minulla onkin parempi kumppani jossakin ihan muualla.

Koulukuumeisena olen taas keksinyt itselleni uravaihtoehdon ja ajattelin alkaa pikkuhiljaa jo nyt aloitalla lukemista ensi kevään pääsykokeisiin. Pakko aloittaa ajoissa, koska vauvan synnyttyä aika niukkenee entisestään.

Vierailija
87/398 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän on ollu aktiivista..=D

Romantiikka G:

aika vähästä meiän romantiikka.minä kaipaisin enemmän..Jotenka minä oon se joka kiilautuu toisen kylkeen kiinni ym.

kyl meillä alkuaikoina ol enemmänkii mut kai me ollaan jo totuttu toisiimme.joskus ukko kylä saattaa yllättää tarkottamattaan jollain romanttisell akommentilla ihan et ei ees ite tajuakaan..

no sit vois vähän valittaa..Oonko minä jotenkii outo ku mua häirihtee ukon entinen elämä,siis syyt minkä takia loppujen lopuks eros eksästään,tulinko minä sen ja jonkun muun naisen väliin??ja oonko minä se vaan toiseks paras vaihtoehto hälle elämän kumppaniks?

hitto ku yöt menee tommosii miettiessä..nii ja tommosii ei voi ees herralta kysyä(eilen illalla kysäsin et oonko minä hälle vaan toiseks paras vaihtoehto nii sano vaan et nyt silmät kiinni tuommosia ei kysellä..)

univelkaa ois vaikka kuinka paljon.mut oon pitäny siitä kiinni et vietän tunnin verran ainakii omaa aikaa kuhan muksut nukkuu ja loput päivän jutut on tehtyu(pyykkien laitot ym.mikä ei onnistu tän poppoon kaa)

yritän täs nyt vähän aktivoia kirjottelua taas tänne..(eksyin vauvan artikkelista lukemalle sivulle nuoretaidit.fi sinne tullu kirjoteltua muutamaan ketjuun)

T:MK

Vierailija
88/398 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun_ Ihana kuulla sinustakin! <3 Kiva kuulla että teille on kolmas mukula tulossa, mä en ollu siitä ennen tätä tiennytkään! :O Harmi vaan jos teidän parisuhde rakoilee:( Oletteko miettineet jotain parisuhde leiriä/terapiaa apukeinoksi vai yritättekö ratkoa asiat yhdessä? Mä olen menneisyyteni takia ollut mieheni kanssa vetämässä tämmösiä pariskuntien tukiryhmiä ja omasta kokemuksesta voin suositella koettamaan näitä, sikäli teillä on intoa ja jaksamista siihen, vaikka aihe ei olekkaan sama. Paljon jaksamis haleja sinulle ja onnea uudesta raskaudesta:) (niin ja mulla on nimimerkki muuttunut, en muista olitko sillon mukana, mutta ent. jardins täällä :D) Mä olen kyllä kassa surkea lohduttelemaan ja voin sen myöntää että mä meen " paniikkiin" kun joku kaveri ilmottaa että parisuhde on tulossa tiensä päähän. Toivottavasti et ota kirjoitustani loukkauksena, se ei ole ollut tarkoitus!

musta_kissa: Kyllä mua välillä häiritsee se että miehellä on ollut oma menneisyytensä. Se että anopin miesystävä kutsuu minua silloin tällöin ex-tyttöystävän nimellä ei auta asiaa. Myös miehen serkku oli mennyt kysymään äidiltäni että " miten ukolla ja *ex:n nimi* menee...? Ei ku anteeks, ukolla ja jiillä" . =/ Olin enne tosi mustasukkanen ja tuntu että kaikki mitä me tehtiin niin ne oli sen ex:n kanssa jo tehty. Nyt kun ollaan naimisissa ja mies on oikeesti todistanu että mä olen sen elämän ykkös nainen en ole enää mustasukkanen (ainakaan sairaalla tavalla mitä olin joskus aikaisemmin.) Yksi syy tähän voi olla se että näin miehen ex:n ja se oli kamala lehmä jota ihanempi mä olen, jopa mun mielestä ;) Kannattaa vaan joskus ottaa asia puheeksi miehesi kanssa ja kertoa että tämä oikeasti vaivaa sinua. Uskon että miehesi haluaa todistaa sinulle että sinä olet se " the nainen" sen elämässä jos se tietää että sulla on kivi sydämellä:)

Joo...Juttelin tänään lääkärini kanssa, se pyys soittamaan kun menkat on alkamassa. Varotteli jo etukäteen että tämä ei välttämästi ole kunnon " vuoto vuoto" , ja masensi mut kertomalla että ovis saattaa olla parikin kiertoa hukassa. Tässä kierrossa vuodon jälkeen mulle tehdään se torvien aukiolo tutkimus, jotta tiedetään onko munasoluilla edes mahdollisuutta tulla johtimia pitkin pois. Saa nähdä miten tässä käy. Mä en kestä!!!

Mutta Suomi pääsi välieriin!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3 Jippiaijee!!!!

Vierailija
89/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, meijän typy ei herännyt yöllä syömään nukku 23-7.30. ensviikolla tosiaan typyllä ois 3kk neuvola. vloppu alkaa ja mitä sitä tekis, äitienpäivää odotellessa :) mut varmaan tytön kans vietetää kahestaa ku mies laukkaa mis haluaa ku se haluaa muutaki elämää kui kotona olemista et haluaa olla kavereiden kanssa jne.

noh jospa nyt elämä rupeais hymyileen risukasaanki :) luvattiin sitä ääitienpäiväks aurinkoista säätä. muutenki koko viikko vettä satanut et on iha tympinyt :(

no joo.. mä rupean jotain touhuamaan. hyvää tulevaa kesää kaikille!

Vierailija
90/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo kauheen romanttinen.. reilu 4vuotta ollaa yhessä oltu ja kerran oon saanu kukkia :D Noh.. en miekää nyt hirmu romanttiin ihmiin oo.. mulle riittää ku voi kattoo miehen kainalos telkkuu <3 Joskus ois kyl ihan ihanaa jos ois vaikka kynttilä illalliin tehty ku tulisin kotia.., mut sitä ootellessa.. :D

Myö puhuttii sillo meijän suhteen alussa kaikki vanhat jutut läpi.. nii ei onneks enää vaivaa.. mut eipä meil kummallakaa oo tosiaa mitää pitkiä suhteita takanakaa ennen tätä :)

Minun_: Onnea raskaudesta!! :) Toivottavasti saatte asiat miehen kanssa kuntoon..! Voimia!!

Meilläki oli reilu 3vuotta sitten miehen kanssa hieman vaikeaa.. ja puhuttii jo erosta.., mutta onneksi saatii asiat kuntoo.. tais molempia vaan hiukan vakavampi suhde pelottaa.. Mut nytten lapsen myötä toinen merkitsee vielä entistä enemmän ja kun yhteistä aikaa on vähän nii sitä arvostaa sitäkin enmmän <3

Piijetska: Juuh.. taitaa täälläkin niitä olla.. tai ainakin avoimiapäiväkoteja.. täytyy kyl joskus lähtä käymää :)

Jepsis.. nyt ruuan laittoo..!!

Vierailija
91/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen ennenku täytyy lähteä hakemaan isäpappaa lentokentältä...

Missäs Han_ luuraa? Mitäs ootte tekemässä

ensimmäisenä äitienpäivänäsi? :)

Jii: Älä masennu, kuitenkin pahin on jo takana! Mut tosi hyvä jos ne menkat nyt alkaa, ni saat clomit käyttöön ja katseen etiäpäin! Positiivisia ja aurinkoisia ajatuksia sinne!

mustakissan G: Me puhuttiin myös suhteen alussa kaikki entiset jutut läpi. Toisaalta en tiedä oliko sekään niin fiksua, koska välillä ne nostetaan riidan puhjetessa esille. Mutta meidän tapauksessa ei sen kummempia menneisyyksiä ollut, mies oli neitsyt, kun alettiin seurustelemaan, kun taas mulla oli ollut muutamia parin kuukauden suhteita; eli ei mitään vakavempaa. Riitoja oli alkuaikoina, juuri varmaan samasta syystä kuin Minttukin (?) eli molempia jänskätti hurjasti tällainen " vakava" suhde. Nyt jo osaa ottaa rennommin, että ei tää haudanvakavaa ole vaikka onkin elinikäinen suhde, u know? :)

Minun_ Onnea raskaudesta! nyt vaan vauvamasun kanssa kesällä rantsulle :) Harmin paikka ruo parisuhdekriisi, kannatan Jiin ideaa; puhukaa, puhukaa, puhukaa! Jaksamista sinne!

Omasta napasesta löpisen sen verran, että edelleenkään en ole viitsinyt kp:ta laskea, en tiedä yhtään missä vaiheessa kiertoa mennään :)

[color=purple]-Mary[color=purple]

Vierailija
92/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua nii tympii ja kaikki kaatuu päälle.. mies tiuskii mulle ja tyttö kitisee ja itkee ja mä itken jne.. pahamieli itellä ku mies sanoo kaikenlaista loukkaavaa mut ei pyydä anteeks. tai se kysyy et mitä mä mökötän jne.

iha kui ois mun vika et se o pahalla päällä hitto vie!! se on tänää vaisulla tuulella ja se sano et sitä tympii KAIKKI!! ei ruvennut luettelee et mitkä kaikki.

riitelemme harvoin... en muista millo viimeks riitelimme.. tais olla sillo syksyllä ku riideltii kunnolla ja sitten mies lopulta pyys anteeks käytöstä ja huutamista jne.

iha kui miehelläni taitaanolla SE aika kuukaudesta!! ärsyttää ja raivostuttaa!! mulla ei oo sentää se aika kuukaudesta ku menkkoja ei oo kuulunut ku kohta synnytyksestä 3kk... no joo mä lopetan valittamisen. ku tuskin kukaa lue tätä..

Vierailija
93/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Täällä on puhuttu puolison menneisyydestä yms.. Meillä kumpikaan ei oo mitään kovin mustasukkaisia ja kuten MARYROSELLAKIN, meillä myös puhuttiin läpi kaikki entiset jutut (koska olin hirmu utelias). Oon jopa saanut lukea jotain kirjeitä, mitä mies on saanut joiltain tytöiltä aikanaan. En tiiä oliko kauheen fiksua, kun tuli itselle vähän mustis olo, vaikken muuten mikään erityisen mustasukkainen ihminen olekaan. Mut mää oon meistä se törkee, joka aina riitojen yhteydessä vetää mukaan exät, vaikka tiedän, että minä oon miehelle ykkönen ja tärkein nainen maailmassa, kerran naimisiinkin on halunnut mun kanssa. Oon vain vähän kiero tyyppi :/ Vetoan aina jotain, että " et sää mulle oo tuollein sanonu, mitä kerroit sanonees sille ja sille!!" Voi että oon kurja ihminen :(

Meillä ei oo mitään äitienpäiväsuunnitelmia. Käydään mummulassa viemässä kortti mummulle. En tiedä yhtään, onko mies suunnitellut jotain, tai onko sillä jotain lahjaa tai muuta yllätystä. Vaikka monet sanoo, ettei ole puolison tehtävä hommata äitienpäivänä lahjoja tai muita, niin oon vähän eri mieltä. Kun esim. minä oon meidän PERHEEN äiti, vaikken mieheni äiti olekaan, miksei hän voiasi siis muistaa oman perheensä äitiä? Mun lapsuudenkotona koko perhe muisti äitiä äitienpäicvänä, myös perheenisä, vaikka äitini ei isäni äiti olekaan. Huh, olihan tarpeeksi sekavasti selitetty? :D

MINUN_ mukava kuulla sustakin ♥ Harmi vain, että uutiset ei niiiiin kivoja olleetkaan :/ En viitsisi samoja kysymyksiä esittää kuin JII, mutta niitä ajattelin :) Onko teillä jo pitkään ollut matalapainetta suhteessa? Ikävä juttu kuitenkin :/ Miten raskaus on sujunut? Muistinkin, että olit raskaana. Teidän kolmosen LA on mun synttäripäivänä :)

JII, mää täällä ihan kärsimättömänä odotan, että pääset aloittamaan niitä clomeja ja muita hoitoja! Voin vaan kuvitella, millaiset fiilikset siellä on :) Mää oon ainakin tosi toiveikas noiden hoitojen suhteen. Sikäli kun tiedetään, että sulla on mahdollista tulla raskaaksi, niin VARMASTI hoidot auttaa (ainakin jossain vaiheessa!) ♥ xxx

Joo, kirjoitin eilen pitkän viestin, mutta kone temppuili ja koko homma katos taivaan tuuliin XP Meni niin totaalisesti hermo, etten sitten jaksanut uutta viestiä kirjoittaa vaan suljin koneen oikeen uhmakkaasti ja menin mököttämään television ääreen :D Ikäänkuin elotonta tietokonetta kiinnostais mun mielenosoitus.

Jups, pitää mennä siivoilemaan. Palailen myöhemmin. IHANAA KUN ON VIIKONLOPPU! ♥♥♥♥♥[/color]

[color=blue]Han ja Sampo 3kk[/color]

ps. päivittelen tuota esittelylistaa tässä ihan piakkoin.

Vierailija
94/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tännehän on tullu paljon tekstiä, täytyy myöntää että yli puolet jää lukematta ku menee niin kauan jos rupeen kaikkia lukemaan:/ mutta sen nyt muistan, että han kyseli missä asutaan nykyään... asutaan täällä keskisen lähellä mettässä :D

meillä likka on kuumeessa ja odottelen täs että se flunssa iskee muhun ja poitsuunki, kuten yleensä :( ei kyllä hirveesti ehtis sairastella.

mutta tämä oli pikavisiitti, oli kiva kuulla minun_:stakin taas:)

Vierailija
95/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kävin tänään lekurilla ja sain tero kuurin, hormoni piikkejä ja kypsyttäviä piikkejä. Mä ihan rohkeasti sanoin että tahdon järeemmät aseet käyttöön, kun pelottaa niin perkeleesti ja ennen leikkausta ei ole yhtään ovista 100 varmasti bongattu. Menkkojen pitäs siis alkaa tossa terojen myötä, kun ei tuo sitten ollutkaan kuin kohtu verenvuoto (=yleistä leikkauksen jälkeen). Noi hormoni piikit mua pelottaa ihan über paljon! Ukkeli pukkeli saa pistellä mua ;)

Hei, täs nyt taas pukkaa uutta pohdintaa: Onko teillä jo omat mielikuvat kanssa momsseista? Tää ku on semmonen paikka missä ei ole avattaria, niin mielikuvat muodostaa varmaan kirjotusten kautta. Heittäkääs nyt jotain mimmoset fiilikset teillä on toinen toisistanne :) Ei siis ole tarkoitus loukata, vaan esim ulkonäöllisiä juttuja. Mä voin rohjeta alottamaan osasta: (ÄLKÄÄ LOUKKAANTUKO TÄN ON TARKOTUS OLLA HAUSKAA!!Ja pliis innostukaa tästä vielä, sitten mä lopetan kyllä nää mun hölmöilyt;))

MaryRose: Mulla on semmonen meilikuva että sä olet ihan lilliputti, ehkä joku vähän alle 160cm ja omistat semmosen vaalean marilyn monroe tukan.

Musta_kissa: Rokki mamma B) Hauskan hullutteleva tummat ja pitkät hiukset omaava " täti" . Puhelias ja rempseä.

Han: Kuvankaunis, rakastava ja hellä äiti. Rauhallinen ja järkevä. Ottaa kaikki huomioon ja on " kaikkien kaveri" .

Vierailija
96/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo JIIN idea on hauska! :) Et sitten vissiin oo käynyt kattoon mun galleriakuvia, kun kuvittelet mut kuvankauniiksi XD

Mutta mun veikkaukset:

JII: hoikka ja melko pitkä, paksut ja pitkät vaaleahkot hiukset, valloittava hymy :) Pääasiassa onnellinen, intohimoinen, tietynlainen huolehtija/pohdiskelija :) Tunteellinen

MAVU: n. 160cm, lyhyet tummahkot hiukset, rento ja rakastava äiti, hyvällä tavalla huoleton eli ei stressaa turhista :)

MARYROSE: mustakin oot lyhyt, jotain 160 tai alle, tosi siro ja sulla on punaiset hiukset! Menevä ja räväkkä :) Kuitenkin tunnollinen ja toimelias :)

MUSTA_KISSA: Jii tiivisti munkin näkemykset TÄYDELLISESTI!

MINTTU: lempeä ja rauhallinen, rento, keskipitkä, vaaleanrusket tms. puolipitkät lainehtivat hiukset ja sirot kasvot, järki ja tunteet tasapainossa!

LAUKKIS: no kuvan oon nähnytkin joten ei siitä mitään. Rento ote elämään, tunteellinen, onnellinen äiti :)

MSOL: myös sun kuvan oon nähnyt. Rauhallinen, mutta välillä riehakas, tunteellinen, onnellinen.

MINUN_: rauhallinen ja fiksu äiti, ei turhia hötkyile :D Toiveikas ja positiivinen elämänasenne, reilu 160 cm nomaalivartaloinen/hoikka, kauniit sydämenmuotoiset kasvot, tummat hiukset

ZUZU: hoikka ja pitkähkö, lyhyt kampaus, hiukset on " moniväriset" :D Pirtsakka ja iloinen, " huoleton" (eli ei stressa turhista), taiteilijaluonne, eli tarvittaessa tarkka ja täsmällinen, mutta välillä hajamielinen ja " omissa maailmoissa" :D Onnellinen

Ketäs vielä... Osa on sen verran tuoreita tuttavuuksia, ettei vielä oikein ole muodostunut kuvaa mielessä. NAPERON tunnenkin ;)

Jännä jos sitten kesällä pääsee näkemään kaikkia ja katsomaan, miten omat mielikuvat osuu kohdilleen vai osuuko ollenkaan :D

Vierailija
97/398 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu tuo jiin juttu! Jiillä kyllä aina mahtavia ideoita. Mie oon kyllä tylsä, kun en oo sen koommin ulkonäöllisiä piirteitä miettinyt, mutta kyllä silti on saanut monesta jonkinlaisen kuvan (luonteenpiirteistä yms. )

Pakko paljastaa, toivottavasti nytten en pilaa tuota jiin juttua, mutta olin ihan hämmästynyt, kun luin tuon HANIN kommentin miusta. Oot sie jossain vakoillut minnuu :D En ees ite osais kuvailla itteeni noin hyvin (: Kaikki täsmäs, paitsi tukka on melko musta. Osittain olit siinäkin oikeessa, kun nyt se on haalistunut ja punasta ja ruskeeta puskee alta eli monivärinen (:

Oli tullut niin paljon tekstiä tänne, että en enää muista mitä olitte kirjoitelleet, mutta kaikille voimia niin rakkausrintamalle kuin vauva hommiinkin (:

Hyvää yötä

zuzu*36+5*

Vierailija
98/398 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZUZU, mää oon vaan ilmiömäinen tässä analysoinnissa ;) :D

Vierailija
99/398 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii.. sie keksit aina kaikkii hauskoja juttuja.. :) Pitäsköhän munki yrittää.. vaik en oo kyl kauheen hyvä näis..!! Laitan ihan lyhyesti..

Jii: Puhelijas ja vilkas.. Mutta myös tunteellinen

Han: Kaikille mukava ja avoin..

Mustakissa: Kova puhumaa ja tekemää..

Zuzu: Suht rauhallinen, mutta osaa ottaa myös ilonirti :)

Mavu: Tarkka ja täsmällinen! :)

Msol: Rauhalinen ja huomaavainen..

Laukkanen: Tunnollinen

Maryrose: Pirteä punapää :)

Piijetska: Tunteikas..

Minun_: Tunteikas, mutta myös räväkkä??

Napero: Värikäs tyttö :)

Sarael: Hertanen ja suhteellisen rauhallinen :)

Siin tais olla ainaski suurin osa niist ketkä aktiivisesti tääl kirjottelee.. toivottavast en unohtan ketää!!

Oon kans käyny jotaa galleriakuvia kattoos.. hanin,msolin ja laukkiksen ainaski.. nii tiiän miltä näytätte :D

Piijetska: Tottakai tänne voi kirjottaa myös omasta pahasta olosta.. Toivottavast siellä on jo parempi mieli ja olo :)

Jii: Toivottavast ne nyt tuottaa tulosta.. jänskättää nii sun puolesta!! :)

Maryrose: Laskeskeleppa sie nyt se sun kiertopäiväs, et tiietää mis mennää.. :D Ja koska voidaa alkaa ottaa niitä plussauutisia sieltä suunnalta :)

Eipä nyt vissii täl kerralla sen kummempia.. paitsi et suomi meni finaalii.. JEEE!!! :) Ja tänää tulee euroviisut ja meitin kotikaupungin tytsy laulaa siel.. hehee.. mut empä taija jaksaa niitä kattoo, ku tulee nii myöhää.. paisi sen Hannan esityksen kyl meinasin vilkasta :)

Hauskaa launatai iltaa kaikille!! :)

Vierailija
100/398 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut vaan et oranssit hiukset tätä nykyä...ii2 on jotain kuvia (black-cat) omaperäistä???

No mää oon tämmösii mielikuvii luonu:

MARYROSE:Pieni ja pippurien Punaset hiukset ja aika siro.

JII:vaalea,170 cm,joukon veturi ja puheen aiheen luoja(suomen kilellä ei oo ihan het hilijoo)..

Han:tumma hiuksinen 165cm,räpätti.

ZUZU: siro ja pitkä ihanan masun kanssa..

joo toivottavasti muistin nyt suurimman osan..

T:MK