DeMoms 5
Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..
Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.
http://aitiklubi.palstani.com/index.htm
Kommentit (398)
ja [color=8B2252]onnea äideille sekä tuleville äideille[/color]
[color=#DC143C]Pikainen moikkaus! Sain pojiltani lahjaksi lahjakortin hierontaan! Ja tietysti aamiaisen sänkyyn :) Käydään mummulassa tänään ja muuten vain ollaan.
Tuun uudestaan illemmalla, jos vain suinkin ehdin.
Han ja Sampo 3kk[/color]
minun_: Juu kyllä me molemmat ollaan oltu alussa asti mukana, mutta mä en muista millon viimeks olisin sut nähny ja aattelin että jos sä et tiedä että mä oon vaihtanu nickiä ;) Mutta ihanaa kun taas olet täällä <3 Mun täytyy vaan sanoa että eroaminenkin vaatii rohkeutta. Musta tuntuu että liian moni jää huonoon suhteeseen sen tottumuksen takia. Se on hienoa että osaa pyytää ja vaatia itselleen, ja lapsilleen parempaa jos vanha suhde ei toimi. Meillä on kanssa ollut vähän ongelmia rahan käytön kanssa, tuo mies on meilläkin semmonen huithapeli rahan kanssa, ja autoon palaa kamalasti rahaa. Eipä me yleensä muusta riidelläkkään kuin rahasta...
Kyllä mä oon käyny kattomas kaikkien kuvia, mutta mä en muista miltä kukakin näyttää, mulla on tosi huono muisti näissä jutuissa...:[ Mulle ei ole muovautunut mielipidettä kaikista tyypeistä, ja mulla menee vieläkin MSOL ja Han_ sekasin ;(
Haleja kaikille :)
[color=#20B2AA]Hetki aikaa, kun poitsu on päikyillä.
JII, mulla ei enää mene vanhat tutut sekaisin, mutta uusissa saatan joskus sekoilla :/ Onneksi ei oo niin vakavaa :) Vai tarkoititko että kuvat menee sekaisin?
Tuli tuossa eilen mieleen, että harrastatteko kukaan kehonkoristelua, eli onko lävistyksiä tai tatskoja? On tästä saattanut olla joskus puhettakin, mut en muista yhtään. Mulla on pari tatskaa selässä, kovasti haaveilen taas uudesta. En uskaltanut raskausaikana ottaa, koska en halunnut ottaa riskiä, etä tulis mitään komplikaioita ja sen vuoksi masuasukille ois sattunut jotain. Harvoinhan noista mitään tulee, ei mulla oo kutinaa kummempaa ollut (toista ei edes kutissut, vaikka se useimmiten kuuluu kuvan parantumiseen/arpeutumiseen), mutta en halunnut ottaa riskiä, et just sillä kerralla oliskin tullut joku verenmyrkytys tms.. Mutta nyt kun Sampo on turvallisesti maailmassa, on tatskakuume noussut korkeammaksi! :)
No pitää mennä siistiytymään kun lähdetään siellä Sampon mummulassa käymään.[/color]
Siis mulla menee jutut sekasin teillä. Jomman kumman kanssa olen mesessäkin pariin otteeseen rupatellu, mutta en kuollaksenikaan muista kumman kaa;) Mä en edes tiedä miksi mulla menee nää jutut niin sekasin, ehkä mun pitäs tsempata. Jos joku tulis kysymään " uusien" tyyppien lapsi tilannetta mulla ei olisi hajuakaan. Naperolla oli Konsta, ja MaryRose oli kanssa kuumeilija, muita en muista :[
Meidän piti ottaa miehen kanssa tatskat " vihkisormuksiksi" tuohon vasemman sormen " taitoskohdan" yläpuolelle, mutta ei sitte otettu. Mä olisin kovasti halunnu, mutta tuo ukko sitten laitto jarrut päälle. Oltas otettu semmonen ikuisuuden symboli (8 vaakatasossa) kun ollaan alettu seukkaamaan 8 päivä. Muuten en ole tatskoja miettiny ja korvissakin on vaan nuorena otetut " pakolliset" yhdet reijät, joissa en ikinä roikuta koruja.
Niin ja mä voisin nyt murskata ( ;) ) Hanin ja mustankissan mielikuvat musta, mä en ole pitkä ja hoikka, lyhyt ja muodokkaan täyteläinen ja tukka on tällä hetkellä punainen :) Semmonen tunteellinen kanaemo mä kyllä olen, mutta face to face alussa todella ujo ja pelkään ja kammoan uusia tilanteita.
Jännä jutt, että monet musta ovat saaneet sen kuvan, että oon tunteellinen ja rauhallinen. Sellainen kun oikeasti olenkin :)
Voin laittaa osan mielukuvista:
Jii85: Sosiaalinen ja huomaavainen.
Han_ Aluksi sain kuva, ettää oot " kova" ja itsevarma, mutta oon myöhemmin huomannut että ootkin päinvastainen lämmin ja välittävä.
Mavu: Auttavainen, ystävällinen ja muuten vain niin ihana :D
Laukkis: Hevilikka, joka aika itsevarma ja rauhallinen.
Muut ovat vielä aika uusia, niin en oo ehtinyt muodostaa vielä kuvaa. Jutut jäävät kyllä mieleen, mutta ei vielä niin nimimerkit niiden takana.
nyt on äiteen ja miehen kotona käyty, huh mikä reissu! likalla kun on vissiin korvatulehdus, ja huutanu vähän väliä, jotenki herkkänä kokoajan, vähä ku pyllähtää niin hirvee huuto päälle, mitä ei yleensä tee. no sain ajan puoli 8 lääkäriin, että saa nähä mikä on diagnosi.
mä voisin koittaa kertoo millasia kuvia oon saanu teistä, voi mennä täysin mettäänki:) anteeksi, mutta kenestäjään uudesta en osaa sanoa mitään:/
mutta vanhoista nyt ainakin.
jii85: aivan ihana, muut huomioon ottava, auttavainen, enempi kuuntelija tyyppiä kun hölöttäjä.
Han: alussa tuli sellanen kuva, että on aika " kova" luonteeltaan. sanoo miten asiat on eikä kiertele. sosiaalinen ja avoin.
MSOL: tosi mukava, rauhallinen, sosiaalinen ja avoin uusille asioille.
oho, tuli melki sama teksti hanista ku mitä MSOL oli kirjottanu:O
näköjään samanlaista kuvaa tullu sitte mullakin mu MSOL:lillakin:)
niin ha siihen hanin ulkonäkö veikkaukseen, meni hiusten pituus väärin:) eli tummat mutta pitkät:D
teistä kaikista oonkin nähny kuvan:)
Mie en kanssa muista kaikkien juttuja tai muistan ne, mutta saattaa mennä sekaisin, että kellä oli mitäkin yms. en oo tainnut nähdä muitten kuvia vielä, paitsi hanin, mustakissan ja laukkiksen. Että niistä osaa jo muodostaa jonkinlaista kuvaa (: (siis ulkoisesti)
Olipas rankka päivä, kun piti neljä paikkaa kiertää kyläilemässä. On ainakin kakku kiintiö täynnä täksi vuodeksi. Huhhu.
Tänään on sitten 37 viikkoa täynnä, nytten vaan odotellaan millon se vauveli päätttää tulla ulos. Huomenna ois se viimenen ultra, saa nähdä mitä ne arvioi siellä, että tuleeko se 5 kiloinen, jota tässä kovasti ootan (: (toivottavasti ei)
Taidan mennä suihkuun nyt.
Tsemppiä minunille, ei oo kyllä kiva tilanne siulla. Toivottavasti kuitenkin asia menee parhaalla mahdollisella tavalla ja päätättepä kummin tahansa.
Niin, jos joku haluaa nähdä miun masun ja minun pitkän hoikan vartalon :D jossa olitte oikeassa. Niin irc-galleriassa zu-zu nimellä löytyy.
Hyvää äipänpäivän illan jatkoa kaikille.
zuzu ja masuasukki 37 viikkoa
Han_ kyseli kehon koristelusta ja olen vähän sitä harrastanut. Ensimmäisen tatskan otin reilu 4 vuotta sitten. Oikeassa käsivarressa tribaali ja kukka. Olen tosin miettinyt kukan päälle uutta kuviota, koska kuva " sotkeentunut" ajan kuluessa. Otin sitten melko pian seuraavan tatuointini yläselkään vasemmalle puolen. Punainen käärme ja piikkilankaa. Viime kesänä otin alaselkään mielestäni suht ison tatuoinnin. Sellainen kiemura kuvio ja kukat. Kuviota olisi enemmänkin, mutta kipu oli niin kova, etten pystynyt teettämään enemmän. Alhaalla tatuoinnilla on leveyttä 15-20cm ja korkeus 20-25cm. Kuvio nousee siis keskivaiheilta.
Haluaisin ottaa lasten kutsumanimien ensimmäiset kirjaimet tatuointina. Olen miettinyt pieniä tähtiä tms. kuvioita, joiden sisässä kirjaimet ovat. Luulen, että kirjaintatuoinnit olisivat viimeiset. Liika alkaisi olla liikaa :D
Ehkä raskauden ja imetyksen jälkeen menen ottamaan, kun raskausaikana ei tosiaan uskalla. Eräällä kaverillani muuten tatuointi tulehtui. Hänelle oli aiemmin tatuoitu jo varmaan lähes kymmenen kuvaa, kun viimeisin alkoi oikutella ja joutui syömään lääkekuurin.
Imetysaikana ei myöskään voinut ottaa tatuointia, kun tatuoija ei ollut varma, onko siitä haittaa. Eikä siis suostunut tatuoimaan enkä itsekään olisi hommaan ryhtynyt, koska turvallisuus ei ollut varmaa.
Lävistyksiä en niinkään harrasta. On minulla tosin napa ja nenä lävistetty, mutten käytä koruja juuri koskaan. 5 vuotta sitten otin madonnan(koru oli paikoillaan jotain 2viikkoa), josta talvella aloin taas haaveilla, mutten taida enää lävistää mitään. Napakin on lävistelty aiemmin jo pari kertaakin (korut ylhäällä ja alhaalla), mutta kasvoivat ulos. Helpompi siis olla ilman korua ja laittaa koru paikoilleen vain jos tarpeelliseksi nään.
Korvissa on sitten kummallakin puolella alhaalla neljät reiät ja toisella puolen kaksi ylhäällä rustossa, mutta korviksiakaan en jaksa enää juuri pitää :D
Miunkin piti noista koristeluista vielä se sanoo, että tatuointeja en harrasta, koska en uskalla ottaa. pelottaa, että kaduttaa myöhemmin yms. Ehkä sitten joskus jonkun pienen, jos löydän jonkun mahtavan kuvan.
Lävistyksiäkään tällä hetkellä ei ole yhtään ainutta, ei ees korvissa. Napakorun jouduin ottamaan pois raskauden aikana, kun alko näyttää siltä, että pongahtaa ilmaan (: Sen haluisin ottaa sitten myöhemmin uudelleen. Kielestäkin otin pois korun, kun oli paha tapa pureskella sitä, niin hammaskin jo lohkes. Nenässä oli joskus teininä ja kaduttaa kyllä, kun se rupes tippumaan poin. Niin kauhee arpi nenässä. En ota naamaan enää kyllä ikinään mitään lävistyksiä.
Mutta se sitten miun koristeluista, jota nyt ei ees oo (:
Peli menee ihan päin hokia! >:(
Mavu on niin ihana <3 Susta mä en laittanu mitään kun oon sut nähny ja ollaan juteltu niin paljon ;) Mää tierän et sää oot ihana!!:)
Hittolainen olipas zuzu söpö, WAU!! IhQ! Nyt mulla on sustakin mielikuva;)
Mulla hormonit heittelee ihan ympyrää, oon jo tänään vollottanut kolme kertaa ja räyhähtänyt miehelle pariin kertaan...Ärsyttää!
han:
mää oon syndelahjaks päättäny ottaa kulmakorun..ukkohan siit ei diggaa..mut en mä siltä kysynykään.sain " lkuvan käyttää" 30¿ ihan ihteeni..tatskaa oon haaveillu mut pitää kai oottaa et ukko saa jostain koneen,nimiä kuulma ei enää tatuoida.meinasin muksujen nimet pistää.
ja sit korvissa yhteensä kus reikää
Jii:
joo määkii oon kasvotusten tosi ujo..mut kyl se siitä lähtee...;).mä en kehtaa aina ees soitella virastoihin ku hävettää uuden kohtaaminen..ja mullon viel ässä vika nii mänee vähän sönkötykseks..
zuzu:
et sit ollukaan blondi..joko raskaus tympii??
T:MK kera Minnin 12/05 ja Akun 27.1.07
Kuis te nyt noin kovan kuvan ootte musta saaneet? :O No ei, kyllä mää oikeesti tykkäänkin, että asiat sanotaan suoraan, mutta ehkä sitä on vähän pehmennyt tässä ;) Siis IRL oon ollut aina melko ujo (nykyään jo vähän vähemmän ujo) enkä varppina oo sanonut ääneen mitä oon ajatellut, koska en ikinä oo hakunnut turhia kiistoja tai pahoittaa kenenkään mieltä. Viime kesänä päätin rohkaistua ja sanoa yhdelle pitkäaikaiselle ystävälleni asioita suoraan ja tietty hän pahoitti mielensä (tämä juttukaihertaa yhä midän välejä, vaikka ollaan muka sovittu asiat..). Oon siis palannut sille linjalle, että pidän mölyt mahassani.
No saatiinpas ZUZUllekin kasvot! :) Oikein sievät kasvot :D
JII, koitas nyt saada ne hormonimyrskyt kuriin :) Sä aloititkin terot, muistelin aivan että olisit aloittanut clomit :O Vai oliko se niin, että sulla oli AIEMMIN se clomikuuri...?
Niin, mulla on muuten kans mese: han_som_reiste_@hotmail.com
Haluaako muut laittaa tänne meseosoitteita, niin vois meseilläkin?
" mä en kehtaa aina ees soitella virastoihin ku hävettää uuden kohtaaminen"
Mulla on ihan sama!! Sillä poikkeuksella että mä en pysty soittamaan minnekkään vaan ukon on aina pakko soittaa ja varata kaikki lääkäri ajat yms mulle. Sen mä tiedänkin että Mavu rakastaa soitella joka paikkaan ;) Se saa alkaa sitten soittelemaan mulle neuvola aikoja kun se aika tulee:)
Han oli musta sillon demi aikoina tosi tiukka, mutta toisaalta se siellä " isommissa" ympyröissä oli " pakko olla" Joskus muista että ollaan hanin kanssa väitelty siitä että pitääkö hampaat pestä suihin oton jälkeen jos meinaa suudella toista :D
Ah, mä rakastun aina tohon Mel Gibsoniin tossa " mitä nainen haluaa" pätkässä. <3
Ja mun piti alottaa clomit kp 5, mutta että kierto saadaan aikaseksi mä syön nyt teroja. Lääkärin kanssa juttelin mun ahdistuksesta ja peloista ettei clomit auta se sano että voidaan heti määrätä jämäkämpiä hormoneja, (piikkejä) joten sovittiin että en ota clomeja ollenkaan. Pikkasen vaan harmittaa että ne on jo ostettu, mutta mä haluan tuloksia mahdollisimman nopeesti.
JII, no demi nyt on demi ;) Toisaalta siellä oppi kriittiseksi ja sai uskallusta olla suorasanainen (osittain kun oli pakko) ja niin edelleen. Toisaalta se oli rasittavaa, kun jos yritti olla mukava (=ei halunnut urputtaa tai jankuttaa) sai lähinnä paskaa niskaan :/ Heh, mää muistan kans sen väittelyn :D No hard feelings :)
ja on siinä sekin puoli, et sellaisille henkilöille, joita ei tunne eikä välttämättä haluakaan tuntea, on helpompi olla tyly ja suorapuheinen kuin sellaisille, joista pitää ja/tai joihin haluaa tutustua. Siis kyllä mää pyrin siihen, että olen rehellinen ja sanon mitä ajattelen, mutta kun asiat voi esitää niin monella tapaa ja niille, joista pidän, haluan tietty olla kiva :) Siksi harkitsen kaksi kertaa mitä sanon ja varsinkin MITEN asian ilmaisen.
no itseasiassa se kovuus hanista on just niiltä demi ajoilta tullu:)
että siihen viittasin sitä alkuaikaa:)
mä kyllä tosiaan tykkään soitella:) äiteelle tulee soiteltua vähän liikaakin ja mielummin soittelen kaikkiin virastoihinkin ku meen käymään. ainoo mistä en tykkää, on mennä esim. mäkkäriin tilaamaan tai mistä tahansa grilli, pizzeria yms paikoista, ne on mulle sellasia mihin mielummin usutan miehen ku meen itte sisään:S
en kyllä tiiä mikä siinäki sitte on.
kyllä tuli tyhmä olo ittelle ku käytiin sielä lääkärissä, no likallahan oliki vaan vauvarokko:O ja minäku kuvittelin taas korvatulehdusta sun muita, on se ku ihminen voi tommosenki unohtaa, kyllä sitä esikoisen aikaan luettiin kaikenmaailman kirjoja kehityksestä miljoonaan otteeseen, mutta nyt kuopuksen aikana en oo lukenu kertaakaan:/
pitäs varmaan sivistää itteensä taas välillä niin vois muistaakki asioita:D
sitte niistä tatuoinneista ja lävistyksistä, oon varmaan ennenki kertonu samat asiat, mutta kerrotaan ny uudestaan:)
eli tällähetkellä on kielessä ja korvissa vaan lävistys, ollu joskus huulessaki mutta sen oon ottanu jo kauan sitte pois.
ja tatuointeja on vaan yks rinnassa kiinalainen horoskooppimerkki, mutta haluaisin toisenki, mutta en oo saanu aikaseks ja en ees oo vielä keksiny mihin sen laittasin.
muta nyt myö meen nukkuun, huomenna on tuote-esittely, saa nähä kehkeytyykö siitä jotain;)
äitienpäivä oli ja meni.... mieheltä sain kortin ja semmosen puisen punaisen sydän jutun jossa oli nimeni. muuten mun äidillä käytii oli iha ok mut ku lähettii sielt sit äiti textaili ja valitti vaikka ja mitä et huono äiti ja kukaa ei muista sitä jne jne.äiti oli sit ottanut vähä lonkkua.
joo silloin viimeks öö oliks se perjantai ku tänne kirjottelin ja tympäs jne. noh miehelleni tiuskin takas ja olin hiljaa. mies ihmetteli käytöstäni no sanoin et mietippä vähä itse mite oot käyttäytynyt mua kohtaan. no se pyys anteeks ja sanoi ne kolme sanaa!ha halas mua oikein lujaa.
eilenki se hössötti kaikkea ja hoiti mua ja sano mua äidiks. eilen illallaki sano et mun pitää mennä nukkuun sen kans vaikka mul ei töihin menoa olekkaan nii sillä oli mut silti halus mut viekkuun ja vähä muutaki ;)
mut nyt pitäis mennä syömään lämmintä ruokaa tälle päivää
ja ainiin meijän rinsessa saa serkun, eli mieheni isosisko on raskaana ja LA ois 21.11.2007 :) vähänks mäki oon tohkeissaan hänen raskaudestaan ja onhan sillä ikää jo ja meni naimisiinki uutenavuonna ku mä viel odotin tyttöö.
tais tulla PIIIIITKÄ teksti ettei kukaa jaksa lukee loppuun!!mutmut koht koululaisilla lomat alkaa ja eiköhän ruveta suunnitteleen reissui. aateltii et hesas kävis ja lintsillä... entiie mis muualla sitä kävis.
mut hyvää päivän jatkoja!!
Jii85, muistan entisen nimimerkkisi :D Olen käynyt mielestäni pyörähtämässä alusta asti, jolloin demissä ensin keskusteltiin?
En usko, että enää tässä mikään auttaa, siis parisuhteen ongelmissa. Ollaan käyty perheneuvolassa ja olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei tämä onnistu. Suurin vika on kuitenkin miehessä itsessään ja jos hän ei sitä osaa korjata, niin eihän tämä asia tästä korjaannu. Olen myös kyllästynyt miehen huolettomaan elämäntyyliin. Tyypillä ei pysy raha käsissä millään ja vihaan sitä, koska itse kuitenkin olen aika säästeliäs. Voin kertoa enemmänkin joskus myöhemmin, mutta nyt en jaksa asiaa puida sen enempää.
Kiitoksia myös onnitteluista, joita taisi olla seassa pari.
En osaa oikein antaa kävijöistä vielä mielikuvia, koska olen nyt käynyt niin harvoin ja uusiakin tullut. Vähän aktiivisimpina aikoina rakentui selkeät mielikuvat, mutten niitä enää muista. Jos nyt tulisi käytyä enemmän ja sitten voisin laittaa mielikuviani esiin.
Sain muuten äitienpäivälahjaksi yöpuvun ja alusvaatteet. Vaikka ero onkin tulossa, niin osti mies kuitenkin lahjan. Toki välillä aina on parempia hetkiä, mutta kokonaisuus ei toimi...