Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
121/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksistä ja tatuoinnesta.. Tatuointeja mulla ei vielä ole, mutta kovasti haaveilen niistä. Voi olla kyllä, että haaveeksi jää kun mäkään en uskalla kovin herkästi laittaa jotten sit katuisi myöhemmin.

Lävistänyt oon sen sijaan monta kertaa. Napalävistyksen otin kaksi kertaa, mutta se kasvoi aina ulos :( Kulmassa mulla myös oli, mutta sekin kasvoi ulos. Tällä hetkellä oon tyytynyt siihen, että mulla on nenässä ja kielessä. ne riittäkööt mulle.

Mä olisi uskonut, että Mavulla on lävistys. Kai se liittyy siihen mielukuvaan, mikä oli Jiilläkin (mun muistaakseni sulla), että Mavu on ns. kiltti tyttö, jolla ei ole lävistyksiä, tatuointeja, se ei juo eikä poltta tupakkaa vaan on rauhallinen ja luonnonläheinen kotiäiti :D

Mulla myös tuo Han_in kovuus on tullut demiajoilta. Mä taas olen sen verran nössö, etten uskalla kovin tapella vastaan netissä tai luonnossakaan. Sen verran huono itsetunto taitaa olla, että pahoitan herkästi mieleni netissäkin.

Melissa täytti eilen 2kk :) Meillä oli ristiäiset lauantaina, ihan hyvin meni paisti että äiti höselti aika lailla. Kaikki piti olla niin viimeisen päälle..

Ensi kerralla pyydän enemmän apua tai järjestän suosiolla pienemmät juhlat. Nyt vieraita oli n. 20.

Kello on jo kolme :O Pitäisi lähteä Vaasaan kuudeksi koiran kanssa tottelevaisuuskoulutukseen :) Mullekin jotain omaa aikaa ja harrastusta. Oon myös aloittamassa agilityharkkoja :)

Vierailija
122/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran asiaa, että liitin Han_:in meseeni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minä mikään kiltti tyttö oo:D tai sellasen kuvan kyllä moni varmaan saa kun oon niin hiljanen ja ujo, vaikkakin jo aika paljon itsevarmempi ku ennen tenavia.

töissäki moni oikee ihmetteli silloon ku otin tatuoinnin ja kieleen korun, miten se ny noin? ei ois millää uskonu jne!!

jippii!! taitaa mun putiikki systeemi laajeta vähä ulkopuolellekkin, kävin esittelemässä yhessä firmassa unipusseja ja vaippoja, ja unipussit ostettiin heti sisään ja vaipat ne otti vähä varauksella vaan jokski aikaa ainakin vaan hypisteltäväks:) että ainakin nyt unipussit näyttäs siirtyvän muualle myyntiin:D

ah ku helpottavaa! on se helpompi myydä isompi erä kerralla ku jatkuvasti vaan yksittäiskappaleita, säästyy kirjanpidollaki aikaa ku ei tarvi miljoonaa tositetta mennä läpitte:)

no katotaan nyt mitä sitte asiakkaat tykkää, meneekö ne sielä kaupaksi vai ei:)

Vierailija
124/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tänne on taas kiva kirjotella kun täällä on elämää :)

Han_ Ei kovia tunteita joo ;) Demi oli musta semmonen paikka missä kaikki on toisilleen tosi ilkeitä ja kaikkien on aina päästävä pätemään omilla tiedoillaan. Mä muistan että sillon kun tää vauvakuume keskustelu siirty tänne mä lopetin siellä käymisen. Alko ottamaan päähän ne iänikuiset kihla keskustelut ;)

Toi mavun bisnes juttu on niin hieno!! Ajatella, kohta sä varmaan meet jo pörssiin! :D Mä oon niin onnellinen sun puolesta kun toi bisnes pyörii noin hyvin ja pakko sanoa että mä ihailen sun rohkeutta ja bisnes vainua. Ainakin ne ideat mistä juteltiin mesessä on ihan huipuja! :) Eipä ois ihan joka mammasta tommoseen. Joku vauvalehti tms. saattaa innostuu susta kirjottaa ihan jutunkin :) Kannattaa olla esillä! :)

Musta tuntuu että mulla on han ja MSOL mun mesessä jo..? Mä en vaan tiedä kumpi on kummankin kun siellä on eri nimet. :[

Me tilattiin uus tietokone kun tää vanha on rikki:( Eli jos mä katoan mystisesti, syy on siinä että mulla ei ole konetta.

Mua taas vaihteeks ahdistaa tää yrittämisen odotus...

Vierailija
125/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mk: En oo blondi (: Mutta basisti kyllä, joten saatan vaikuttaa blondilta :D Ei minua kauheasti oo vielä kyllästyttänyt, mutta oon kyllä valmis lähtemään, ihan vaikka heti (:

Mavu. hienoa, että bisnes sujuu, mistäs niitä siun tuotteita saa tilattua?

Soittamisesta: Oon aina se, joka joutuu soittelemaan joka paikkaan. En tiedä miks, onko kaverit sitten niin ujoja, kun oon joutunut aina soittelemaan joka paikkaan, jos yhessä ollaan jotain vaikka varaamassa yms. En kyllä silti oo aluks mikään räpätäti, mutta jos sattuu leppoisaa seuraa niin aika nopeesti pääsen juttuun ja sitten kyllä pälätän :)

Tänään olin ultrassa:

Lantio oli tarpeeksi leveä, että alakautta mahtuu beibi tulemaan.

Vauvan paino 3100grammaa. Saa nähdä miten vielä kasvaa.

Sydänkäyrällekkin jouduin, mutta oli loppujen lopuksi normaali.

Vauva oli asettunut jo lähtökuoppiinsa ja kohtu avautunut 1 sentin, saa nähdä milloin lähdetään (:

Vähän on supistellut jo, mutta ei mitää kamalan kipeitä ole ollut.

Miun piti jotain vielä jollekkin kommentoida, mutta nytten en enää muista mitä ja kenelle.

Noh, ehkä se palautuu mieleen joskus.

Moikkelis (:

zuzu ja vaavi 37+1

Vierailija
126/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, ei sulla voi olla mua entuudestaan mesessä, kun oon vasta nyt hommannut koko hökötyksen :O

ZUZU, hyvä, että vauva mahtuupi tulemaan sieltä mistä pitääkin :) Mullehan tehtiin sektio; ei niinkään liian kapean lantion vuoksi kuin sen vuoksi, että herra istua nökötti mahassa ja lääkärin mielestä olis ollut suurempi riski yrittää synnyttää niin isopäistä lasta perä edellä minun kokoisestani ihmisestä, kuin leikata :p

Mää yritän opetella tuon mesen käyttöä, onko teillä vielä ne meseosotteet, mitä tuolla 3. keskustelussa ootte sanoneet?

Vierailija
127/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vielä tulla peukuttamaan mavun yritykselle! Musta on kyllä mahtavaa, että oot saanu itse aikaan oman yrityksen ja ne tuotteet! Se on kyllä hatunnoston arvoista :)

Vierailija
128/398 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

oot kyl kauheen rohkee ku uskalsit alottaa bisnestä pyörittää.

han:

lisäsin sut meseen.

ja jos on semmoset mese ossat et pystyy tääl ilmottaan nii mää kopsailen ne täält tuonne omaan meseen..mul on oikeel nimel tuo unnus sähköposti nii en sitä tänne mielelläni pistä..

ja sit vaan kokeilemaan oonko koneen ääressä.saatan olla kirjautuneena vaikka en ookkaa konneella..on pari kappaletta häiriötekijöitä.

nii se vaan äitien päivä meni ja suht hyvin vieläpä..sain kahvin jamuutaman piparin sänkyyn asti ihan..eikä ees kertaakaan tapeltu ukon kaa..sillon tapana pilata mulle tärkeet päivät (joulut,syntymä päivät äitien päivät kihlapäivät ym.)sillä et alottaa narisemaan ja kitisemään..

piijetska:(tulkohan oikein)

kyl noi viestit luetaan..ihan kaikki rivit..=)

joo nyt nukkumaan ja kone kiinni et jaksaa taas huomen mennä KYS:lle ois puheterapiaa(akun syömisen takia)eli ei siis ihan viel ooteta et A puhuis..

T:MK(Minni 12/05 ja Aku 27.1.07)

Vierailija
129/398 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että zuzu.. koht ase pikkunen sieltä syntyy :) Mie oon ihan varma et saat tytön :) Onks sul itellä mitää tunnetta kumpi ois tulossa? :) Mie olin oikeestaa alusta asti ihan sata varma et tyttö tulee.. ja tyttöhän sieltä tuli :) Ihana se siun massu.. :) Jos jotaa kiinnostaa nii minki kuvii löytyy galleriasta nimimerkillä miiu_ ja siel on meijän meijän tytsynki kuvii :)

Niistä tatuoinneista ja lävistyksistä sen verran.. Mul ei oo kun korvissa reijät eikä muuta.. nenää oisin kyl joskus halunnu.. nyt napakoru ois ihan kiva saada.., mut ekaks kyl toi masu pitäs saada siihen kuntoo et sitä kehtais esitellä :D Tatuoinneista en oo ikiin oikee perustanu..

Minttu ja tytsy 6kk :)

Vierailija
130/398 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees, vettä sataa ja ei tekemistä ku mummolassa ollaa siis miehen porukoilla. miehjeni o töissä ja huomenna mieheni vanhemmat lähtee unkariin viikoksi. ja jouduttais oleen talon vahtina ja mieheni pikkuveljille eihän ne oo ku 15 ja 13wee.

mä kait kävisin huomenna mun äidillä kylässä ja ku ei oo muutakaa tekemistä :(

kurjuus meses ei ketään oikee jne. ja odottelen kesää ja et ilmat lämpenis. ja pääsis shoppailee itelle jotai kivaa tässä kesällä :) tänää lähtis keskustas käymää et joskos siel jotai löytyis et ostais jotai kivaa itelle tai mun äidille ja tytöllekki jos vaa löytyypi.

minä lähen syömään jotain ja lukemaa aku ankkaa. päivänjatkoja kaikille.

Vierailija
131/398 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu: Onpas suloinen tytsy siulla (: Miulla on kanssa ollut vähän enemmän tyttö olo, kuin poika, mutta kaikki sanonut, että poika tulee. Niin on tullut itellekkin sitten sellainen olo, että no varmaan se sitten poika on. No sen näkee sitten, kun syntyy. Mitäs sitä etukäteen turhia stressaamaan. Säästyypä ainakin rahat, kun ei voi tilailla kaikkee kivaa netistä yms. Oon nimittäin hullun paljon löytänyt kaikkee kivaa netistä, mutta on kyllä törkeet hinnatkin niillä vaatteilla mitä haluisin. Noh jospa sitä jotain raaskis tilata sitten, kun vaavi syntyy, kun vaipoissakin säästetään aika paljon kestojen ansiosta.

Miun mese on heiseija@hotmail.com. En vaan kauheen usein oo siellä, kun en uskalla mennä etten jumitu moneks tuntii (:

Pitäsköhän sitä pistää pääsä vaikka ulkoilmaan...

molskis!

Vierailija
132/398 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, hyviä noi mielikuvat...

No joo, " hevimamma" kyllä olen, tunnollinen en ole ollenkaan yms :D

Lävistyksiä rakastan, itseltä löytyypi kielestä ja huulesta tällä hetkellä.

Ennen oli lisäksi myös navassa, kulmassa ja nännissä.

Niin, ja korvissa on 8 " perusreikää" + tragus.

Lisää lävistyksiä haaveilen, vaan saas nähdä.

Tatointeja ei ole vielä, parista haaveilen.

Tiedän suunnilleen millaisen haluan, vaan kun en osaa piirtää sitä :(

Mitään tatuointiliikeen valmista en halua :)

Mies sai kans töitä, joka tietää sitä, että poika on päiväkodissa.

Mä niin toivon, että tulisin pian raskaaksi, ei tarvitsi pojankaan hoidossa olla...

Vierailija
133/398 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottamaan kaikille hyvät loppuviikot. Ollaan lähössä tänään mökille ja ollaan siellä koko loppuviikko. Toivottavasti vauva pysyy sisällä vielä sen aikaa, ettei tarvii mökkeilyy keskeyttää ja mennä kuopioon synnyttää, kun mökiltä on joensuuhun kuitenkin aika paljon matkaa (: Noh otan varuilta äitiyskortit yms. mukaan.

Palaan taas sitten ensiviikolla kuvioihin!

Toivotaan, että aurinkoa riittää.

zuzu 37+3

Vierailija
134/398 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00868B]Selvästi kausittaista tää demomssien aktiivisuus ;)

ZUZULLE hyvää reissua (vaikka eipä se nyt enää ehdi tätä nähdä). Toivottavasti vauva ei just reissussa halua alkaa syntymään :/

Joo, mää en voi nyt syödä suklaatakaan. Mun havaintojen perusteella ne yöt on menny hyvin, kun en oo edellisiltana (tai päivänä) syönyt suklaata ja ne yöt ollu kauheen levottomia Sampolla, kun oon syönyt suklaatia. Voivoi, mitenköhän sitä selviää ilman :( Nyt on siis kielletyjen listalla (meillä) banskut, omput, kahvi ja suklaa, eli kaikki herkut! *sniff ja kyynel*

Tulkaas kertoileen kuulumisia :)

Han ja Herra S ~3,5kk[/color]

Vierailija
135/398 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M hilippassee skeidat pöksys, mul on hermot älyttömän tiukalla,A nukkuu korkeintaan tunnin pätkiä päivällä eli on jatkuvassa kitinä tilassa,tätä on kestäny nyt semmonen 5 päivää.joo no sekeidat ei kyl oo ollu pöksys viittä päivää... ;P.

ukko menee taas huomen töihin ja pääsen taas hengähtämään.nii ja vuos vaihtuu taas lauantaina.ketuttaa ku ei pääse mihkään niit juhlistamaan a)ei oo ylimäärästä rahhoo ja b)ukko ei tykkee.

joo tuli ukko kaupasta,pitää lähtee näyttämään siltä et tekisin jottain..arghh..

T:MK

Vierailija
136/398 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ehtiny kirjottelemaan töiden lomassa, mutta kylläpäs te olitte keskustelua saanu aikaan! :) Pikasesti ne luettuani voisin vastailla...

DeMoms-Gallup:

Han_: Pakko myöntää, oon nähny galleriakuvasi. (Enkä ees stalkkaa...) Mutta ihan ittes näkönen oot :)

Jii: 160cm, normaalivartaloinen, tum.ruskea tukka olkapäille/vähän yli. Sosiaalinen luonne, kotikissa :)

Minttu: Vaalea tukka. 165cm, käytät aika paljon farkkuja :) Et kiroile, olet huumorintajuinen :)

zuzu: Pirtsakka, lyhyt tukka. Hoikka. Elämäniloinen, osaa kuitenkin ottaa rennosti ja vaan olla.

MSOL: Keskivertosuomalainen nainen; Vaaleahko tukka, n.165cm, joskus ujohko, nauravainen oikeassa seurassa. Hyvätapainen, kohtelias. Kaveriporukassa rempseä.

mavu: Ahkera työmuurahainen. Omistautuvainen ja tunnollinen. Vaaleahiuksinen, alle 160cm.

musta_kissa: Käyttää mustia vaatteita. Hoikka, vihreät silmät :)

Siinä nyt oli ainakin jotain :)

Sitten vastausta toiseen gallupiin:

-Mulla löytyy napakoru, kielikoru (jo toinen laatuaan), seitsemän korvakorua, ollut aiemmin kahteenkin otteeseen kulmakoru ja yhden kerran huulen sivussa koru.

Viime vuonna hain myös itse piirtämäni Ankhin vasempaan käsivarteen.

Seuraavaa tatuointia olen hahmotellut, mutta en pidä kiirettä. Mies on hurahtanut kokonaan tatuointeihin, sillä kädet melkeen täynnä. Koruja sillä oli naama melkeen täys, nyttemmin ei enää muuta kuin muutama korvis.

Ja vielä täytyy lopuksi laittaa omaa naparaista:

MIES KOSI MUA TIISTAINA! <3

Mehän ollaan kohta oltu siis 2v kihloissa, mutta mentiin vähän hölmösti kihloihin, että ei sen kummemmin ajateltu menevämme kohta naimisiin. Siksipä halusin, että miekkonen vielä kerran ihan " oikein" kosii :) Ja näinhän se sitten päräytti, ja vielä todella ROMANTTISESTI, juuri kun olin manannut, ettei hän osaa romanttinen olla. Se oli koko päivän ollut tosi salaperäinen, että mun pitää pukeutua ykkösiin ja pitää koko päivä vapaana. Sitten se tilasi taksin ja mentiin Stadiin syömään. Siellä meillä oli ravintolassa pikkuinen soppi, missä oli tuikkuja ja sydänkoristeita ympäriinsä. oli kuoharia sydänlaseista jne.... Sitten mies polvilteen kosaisi perinteiseen tyyliin :)) Mä olin ihan muikeena! Ja sormus on niin upea! Piakkoin otetaan yhteyttä maistraattiin (ei kuuluta kirkkoon) ja bileitä järkkäillään ens vuoden puolelle!

Niin ja vielä romaaniin jatketta: Tänään menossa kp28/28! Ei mitään tuntoja/oireita, muuta kuin että pissattaa niin perkeleesti. Yöllä joutuu heräilemään ja juosta muuten vessa ku kameli... Katotaan nytten, josko menkat alkaa huomenna...

Aika hassusti olitte mua kuvailleet :DD Mulla oli kyllä ala-asteella punanen tukka :) Mä olen kuitenkin tosielämässä mustatukkainen, n.170cm, normaalivartaloinen ja vihreäsilmäinen neitokainen. Tukka on jotakuinkin puoleen selkään asti... Luonteelta oon uudessa tilanteessa ujohko, mutta tutussa seurassa rempseä, avoin ja puhelias (selvinkinpäin :D). Tyypillinen rapu siis luonteeltani.

Mavulle vielä onnittelut, että yritys lähti noin upeasti rullaamaan!

-Mary

Vierailija
137/398 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARYROSE, mulla on kyllä peukut pystyssä! Kuin oot malttanu olla tekemättä testiä? :O Voi vinde, mua tosiaan jännittää sun puolesta ihan homona :D

MK, koita jaksella siellä.

Just nyt ei muuta, kirjoittelen paremmalla aikaa lisää.

Vierailija
138/398 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia!

maanantaina luulisin että ottavat yhteyttä sieltä liikkeestä:) jos ei niin sitten minä rimpautan sinne. mä voin sitte joskus paljastaa putiikin nimen, muttaku sivut on vielä niin kesken etten ny vielä viitti:)

mies osti duudsonien elokuvan ja katoin sitä hetken ja tulin sitte tänne, on niin järkkyä toimintaa että yäk!!

joka välis saa peittää silmänsä ku hirvittää niiden touhut, kattokoot yksin!

mulla jää niin traumoja jos nään jotain kauheeta, siinäki ku tuli sub-tv:ltä se täysosuma, jossa oli niitä homoja ja heteroita sekasin ja sen naisen piti löytää ne homot sieltä pois, ja siinä kerran tuli jakso jossa ne väänsi kättä ja yheltä mieheltä katkes käsi kesken kädenväännön! siis järkkyä!!!! ei vissiin ollu kovin kalsiumia syöny:D

muutenki oon niin herkkä tollaselle mihin liittyy vähänki kipua, verta tai muuta kauheeta, jos nään kolaripaikanki niin sydän lupee jyskyttään täydet. viimeks viime vloppuna ku ajettiin kolaripaikan ohi, mut siinä ny onneks ei näkyny ku rutussa oleva auto ja toinen ojassa, sielä ne jollekki anto ensiapua mutta en onneks nähny ku letkut mitä pidettiin ylhällä.

no nyt täytyy lopettaa ettei tuu taas liian pitkää tekstiä että jaksatta lukea:)

Vierailija
139/398 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea paljon MaryRoselle! voi ku munki mies tekis ees joskus tollai:( *jää haaveilemaan*

Vierailija
140/398 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi iltavuoro takana... Koiranpentua pitäis vielä kerran käyttää ulkona ennen nukkumaanmenoa...

Han_: No juu, kyllä sitä malttia on tullut vuoden yrittämisen jälkeen, etten testaa ku vasta jos huomenna ei menkat ala. Toivoen parasta kuitenkin :)

mavu: Kiitos onnitteluista! Kyllä ne miehet osaa yllättää, sitäpä minäkin olin täällä manaillut, ettei mun avomies mikään romantikko ole. Kuinkas sitten kävikään... :)

Ei kyllä edes jänskätä ollenkaan.... Niin monta kertaakun on tottunut, että ne menkat alkaa tasan ajallaan, ei oikein jaksa edes usko riittää, että juuri nyt tärppäisi... Mutta katellaan huomenna :)