Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
261/398 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinattiin ottaa tänään äitin kanssa vähän yhteen.. Loukkaannuin niin sen sanomisista ja syyllistämisestä. Olin tokossa tänään koiran kanssa ja Melissa oli mun vanhemmilla sillä aikaa hoidossa. Sanoin, että se on väsynyt, kun kello oli jo kuusi. No Melissa oli kuulemma nukkunut puoli tuntia ja sen jälkeen herännyt ja huutanut 40 minsaa putkeen. Äiti kovasti soitteli jo mun perääni ja kun lopulta tulin takaisin (olin siis poissa reippaat 2h), niin kauheaa syyllistämistä tuli, kun mun pitäisi kuulemma olla vain lapseni luona (kun Melissa on vielä niin pieni) ja koirat voivat odottaa. Suutuin kyllä siitä niin lujaa. Mä en ole Melissan luota pois kuin korkeintaan 3h kerralla ja nämä toko ja agility ei todellakaan vielä paljon ajasta. 1h kestävät + matkat. Ja pitäähän äidilläkin olla vähän omaa aikaa. Kauempaa en todellakaan halua olla pois, mutta on se kiva kun joku harrastus ja koirienkin kanssa on pakko puuhata.

Tuo 2-3h on kuitenkin niin vähän aikaa, ettei Melissa nälkään kuole ;) Alussa en voinut juuri lähteä minnekkään, kun alku oli jatkuvaa imetystä, mutta nyt asia on jo eri.

Isä sitten jonkin ajan päästä lähetti viestiä. Toivotteli hyvät yöt ja pyysi, etten vihoittelisi äidille.

Mies on tällä hetkellä baarissa. En tykkää yhtään, kun se kä jossain vaikka se aika harvoin käykin. Saa olla tämä kerta taas hetkeksi aikaa riittää, koska mä en halua olla yksinäni kotona hoitamassa Melissaa. Viikonloput pitäisi olla perheen yhteistä aikaa ja onneksi mies yleensä haluaakin viikonloppu-iltaisin olla kotona rentoutumassa.

Vierailija
262/398 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansku bansku: Ei päästy inssiin. Ei toimi tuo toinen munsarja niin kun pitäis, ei elokuussa seuraavan kerran mahdollisuus onnistua. Mä oon ollu pikkasen hajalla, siksi en ole käynyt täälläkään. Mutta nyt sitä alkaa kumma kyllä tottumaan tähänkin tilanteeseen... :)

MSOL: No voi harmi! Kyllä äidillä ehdottomasti pitää olla omia harrastuksia vaikka vauva onkin olemassa. Kaikki on tyytyväisempiä kun äitikin saa " tuulettua" ja olla omilla menoillaan välillä. Eikä tuo pari tuntia ole edes paha aika! Äitisi varmasti tarkoitti hyvää, kai sitäkin vähän jännittää mummina oleminen? Paljon haleja! :*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/398 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Jii, ku ette päässy siihen inssii..mut tsemppiä ens elokuulle <3

Mie loukkaaannun hirveen helposti, jos joku tulee minuu lastenhoidos neuvomaa.. siis saa sanoo jos sanoo asiast, mut yleensä se on just sellast asioihin turhaa puuttumista vaa siks ku ollaa nii nuoria! arrgg.. ärsyttää, mut niihän se on et toisii on aina helppo arvostella sivusta.. !!

Ja tottakai sitä omaa aikaa saa/pitääkin olla.. varsinki ku sitä on kohtuudella.. muutama tunti viikossa on mun mielestä ihan ok.. Msol.. tuskin äitisi sitä tarkoitti niin.. voi olla että äidilläsi oli vain huono päivä ja sillon tulee sanottua sellaista mitä ei niin tarkoita..

Meille ei mitää uutta.. Ite oon nyt saanu josku ihmeen kesäflunssan.. :( voimat ihan loppu.. ja pitäs jaksaa tytön perässä juosta, joka nykyää menee aika vauhilla.. no toivottavast tää täst pikkuhiljaa helpottas..!

Tulkaapas muutkin kertomaan kuulumisia.. täällä on taas ollut aika hiljaista :(

Vierailija
264/398 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se äiti pahaa tarkoitakkaan, mutta se jutut on välillä niin kärkkäitä. Se on aika kova neuvomaan ja määräämään, isäkin on se tossun alla.. :D Isä vaan yleensä siihen toteaa, että tossun alla parempi kuin taivas alla.. ;) Mutta kyllä menee hermot, kun äiti on aina muka niin kaikkitieteväinen.

Luulin, että äiti ja isä olisi innoissaan hoitamassa Melissaa, mutta ne onkin nyt ihan paniikissa jos se itkee. Siitäkin mulle sanoi, että eikö sitä ota sydämeen itkeminen (ne jotka eivät ole tietoisia, niin Melissalla on vsd=reikä sydämessä.) Mutta lääkäri kyllä on sanonut, ettei se siihen kuole vaikka joutuisikin vähän odottamaan.

Huonoa säkää ollut mun vanhemmilla vaan, kun Melissa on tullut itkut aina siellä. Ilmaakin raukalla taisi olla mahassa, mistä äiti keksi että mä oon syönyt huonoa ruokaa..

Melissa nukkuu pihalla vaunuissa, kerrankin sain sen nukkumaan ulos! Nyt sitten nautin lounashetkestäni ja kohta alan siivoamaan. Illalla pidänkin sirtten " grillibileet" :D Kutsunut oon syömingeille siskon ja pikkuveljen. Kyllä kesä on ihanaa <3

Vierailija
265/398 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin jii osallistumassa koko perheen voimin siihen simpsons kisaan, ja jos voitto tulee meille niin luovutan sen sulle;D

mua eniten ärsyttää kun vanhemmat ihmiset aina sanoo, että anna ny tukkapöllöö ku ei tottele!!:O

varsinki mun äitee on sellanen, sitte ku tenavat vie hoitoon sinne niin mietin aina että mitähän se niille tekee jos ei tottele:(

mutta muistan minäki saaneeni tukkapöllyjä jaäitee ainakaan ikää kipeetä tehny, minä yleensä vaan nauroin ku se otti niskavilloista kiinni :D

mutta kuitenkin, minä en hyväksy että mitää tukkapöllyjä annetaan, varsinkaan muut ihmiset mun lapsille!!

tänne ei sen kummempaa, miehen kesäloma alkaa ensviikolla!!jee! ja jos sais aikaseks lähteä johonki vähä kauemmas:)

Vierailija
266/398 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt ollaan tahottu.

Myöhästyttiin sit omista häistä n. 10 min.Pitihän se kukkapuska saaha.Kirkolla muistettiin et ei helkkari se paperi missä selvitettiin ne avioliiton esteet jäi kotiin nii ja se raamattu.

No ukko kävi hakee sen sit ja sillä aikaa sain A:n nukkumaan.

No ite vihkiminen:

Neiti 1wee7kk oli tosi väsyny joten se sit oli ukon sylissä.Siitä tulee väsyneenä ujopiimä

Mä repesin ihan täysin ku pappi kysy ukolta et tahdotko ottaa tämän (akan ) vaimoksesi ja nii ees päin.

Ukko:Tahdon

Neitokainen:tahtoo

Dääm.Ilmeisesti mua ei siinä enää tarvittu. Ihan näytti siltä et ukko on menos neiti 1wee7kk kaa naimisiin.No mun vuoro tuli vastata ja kyl oikeet sanat tuli,hermostuneen räkätyksen kanssa .

Juu ja huomen klo 16 on sormus haettavissa sepältä.Ukko ei sormuksen hommaamista onneks yhtään viime tippaan jättäny,tänää päivällä lähti vasta kahtelemaan.Onneks löyty sopiva!

tarkkasilmänen voi huomata et tää on kopsattu toisaltaalta ketjusta ja myö toisessa foorumissa on sama teksti.Oon vaan laiska p*ska enkä jaksa uudelleen kirjottaa.

T:MK

Vierailija
267/398 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt ollaan tahottu.

Myöhästyttiin sit omista häistä n. 10 min.Pitihän se kukkapuska saaha.Kirkolla muistettiin et ei helkkari se paperi missä selvitettiin ne avioliiton esteet jäi kotiin nii ja se raamattu.

No ukko kävi hakee sen sit ja sillä aikaa sain A:n nukkumaan.

No ite vihkiminen:

Neiti 1wee7kk oli tosi väsyny joten se sit oli ukon sylissä.Siitä tulee väsyneenä ujopiimä

Mä repesin ihan täysin ku pappi kysy ukolta et tahdotko ottaa tämän (akan ) vaimoksesi ja nii ees päin.

Ukko:Tahdon

Neitokainen:tahtoo

Dääm.Ilmeisesti mua ei siinä enää tarvittu. Ihan näytti siltä et ukko on menos neiti 1wee7kk kaa naimisiin.No mun vuoro tuli vastata ja kyl oikeet sanat tuli,hermostuneen räkätyksen kanssa .

Juu ja huomen klo 16 on sormus haettavissa sepältä.Ukko ei sormuksen hommaamista onneks yhtään viime tippaan jättäny,tänää päivällä lähti vasta kahtelemaan.Onneks löyty sopiva!

Tarkkasilmänen saattaa homata et tää on jostain kopsattu.Mut oonnii pirun laiskakirjottamaan monen kertaan.

T:MK

ps.Minkä takia tos lähetä napin vieressä pitää olla peruuta nappi?Arvatkees vaan painoinko sitä ja sit tää rakkine meni ihan sekasin.

Vierailija
268/398 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli se sit kuminkii tänne..No lähen tästä säheltämästä ja koheltamasta.

Vierailija
269/398 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa nyt sinäkin olet ihan oikea rouva (: Minkälaisen sormuksen sait?

Meillä täällä mennään tavallista arkea vauvan kanssa. Ensi viikonloppuna olis ilosaarirock (: Saa nähdä miten tuo neiti pärjää mummon kanssa. Onneks asutaan tässä ihan lähellä rokkialuetta, joten voin välillä käydä syöttämässä yms. Ihanaa kyllä päästä pitkästä aikaa tuulettumaan!

Huomenna meillä on ne nimiäiset, kerron sitten myöhemmin nimen ja miten meni. n.40 vierasta on tulossa. Ainut harmi on kyllä, kun sääukko on luvannut ukkosta ja epävakaista ilmaa :( toivotaan, että ennustukset menee pieleen. Meillä on siis tarkoitus pitää juhlat ulkona grillaten yms. Tietysti, jos on huono ilma niin ahtaudutaan sisälle. (toivottavasti ei tarvii)

Taitaa olla porukka kesäloman vietossa, kun eivät koneen ääressä kerkee istumaan.

Aurinkoa odotellessa zuzu ja nimetön tyttö 1 kk ja 1 vk ja 1 pv

Vierailija
270/398 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea uudelle Rouvalle!

Me ollaan oltu tää viikko Oulussa mummulassa tai siis mun kotona. Ukko lähti miesten kans keskiviikkona Muonioon kalareissulle ja ei oo vieläkään tullu.. sanovat että tulevat tänään puoleenyöhön mennessä.. :D

Konstan kans on menny ihan mukavasti ku sen serkkulikka on kans täällä ja pappa leikittää koko ajan. Voi että se on ihanaa että tuommonen papparainen jaksaa vielä resuta nuin vilkkaan pojan kans. Tänäänki olivat toista tuntia pihalla leikkimässä, hyppivät vesilätäköissä ja heittelivät palloa!:D

Mä sain hommattua meille asunnon! Muutto Ouluun siis 1.8 ja semmonen 76neliön kolmio saatiin. Luhtitalon alakera eli omaa pihaaki on luvassa. Tosi ihana päätyhuoneisto. Sauna on plussaa ku ukko on niin kova saunomaan. ja vieläpä vessa erikseen (luksusta ku ei tarvi aina höyrysessä kylppärissä käydä tarpeilla.. :D).

Laskettuaika mulla ois varmaan siinä 23.2.2008 eli Konsta ehtii täyttää alkukuusta 2 vuotta. Pahoinvointi on ollu siedettävää mutta sinnikästä. Illat on kaikkein pahimpia, niinku oli edellisessäki raskaudessa. Ruoka kuitenki maistuu, kokoajan pitäis olla jotain pupeltamassa ja paino nousee varmasti. Vielä se ei oo " KAI" noussu... :)

Mä taidan painua nyt tonne pojan viereen nukkumaan ku ei sitä miestä kuulu eikä näy.

Kivoja kesäpäiviä teille kaikille!

Vierailija
271/398 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi: 18

Ammatti: opiskelija, piti nyt keväällä valmistua lähihoitajaks

Pidätkö työstäsi?jep

Miten asut? kerrostalossa kolmiossa

Kenen kanssa? poikaystävän ja koiran

Autosi: mazda 323f (poikaystävän) ;)

Harrastuksesi? oleminen

Onko sinulla eläimiä?koira

Lapsia?tulossa

Lempi¿

Ruoka? lasagne

Juoma? vesi

Ruokaravintola? joku kebab kai.. ;)

Herkku? SUKLAA!!

Tv-sarja? sinkkuelämää ja x-files

Eläimesi? koiruli

Bändisi? ??

Kumpi?

Kahvi/Tee? TEE

Riisi/Pasta? - PASTA

Kala/Liha? - LIHA

Avio/Avoliitto? - AVIO

Järvi/Meri - MERI

Kesä/Talvi - KESÄ

Mansikka/Vadelma? - MANSIKKA

Hevi/pop? - POP

Oletko koskaan¿?

Haastanut riitaa turhasta? - vaikka kuinka monesti..;)

Kytännyt naapuriasi? - JEP

Ihastunut naapuriisi? - Nouh..

Ihastunut työtoveriisi? - nouh..

Huijannut pomoasi? - Jep

Halannut puita? - Pienenä sitäkin tuli harrastettua

Pettänyt kumppaniasi? - ikävä kyllä :(

Tullut petetyksi rakkaudessa? - joskus..

Vierailija
272/398 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII

Vierailija
273/398 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, mä en tajua tuota teidän tilannetta, että pitää olla p*skamainen :/ Ymmärrän kyllä, ettei palstailu paljon nappaa :( Toivon kuitenkin, ette kokonaan häippäse, kun oot ihn vakioporukkaa!! :)

MK, onnea rouviintumisesta! :)

ZUZU, minkäsniminen kullannuppu siellä nyt sitten onkaan? ;)

MSOL, Kyllä mun mielestä äideilläkin pitää saada joskus omaa aikaa olla. Mää en tosin mitään harrasta, joten mun oma aikani on aika satunnaista. Mutta silti, äitisi oli ehkä hieman kohtuuton. Tietty kun lapsi tulee taloon, on aivan itsestäänselvää, että omat tarpeet tulee lapsen jälkeen, muttei se tarkoita, että kaikista itselle tärkeistä asioista pitäisi tyystin luopua!

NAPERO, mahtava homma! Oonkin kovasti miettinyt, että milloin ootte muuttamassa :) Mistä päin Oulua saitte kämpän? Me muutetaan 1.8 Hiiroseen :)

Jaaps, tänne ei mainittavimmin mitään uutta. Ollaan alettu vähän maisteleen kiinteitä, ihan makuannoksiahan nuo vielä on :)

Aha, Sampo heräilikin jo, pitääpi mennä touhuilemaan! :)

Han ja Sampo 5kk

Vierailija
274/398 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin nyt tuosta toiselta palstalta, ku en jaksa uudelleen kirjoitella (:

Tytöstä tuli Ronja Amelia (: Juhlat onnistuivat tosi hyvin. Kaikista ennustuksista huolimatta aurinko paistoi ja oli hyvä ilma olla ulkona, kahvitella ja grillailla pihalla. Vieraat tykkäsivät kovasti juhlista :D

Kerron hieman juhlien kulusta, jos vaikka joku täällä on kiinnostunut pitämään ei kristillisiä nimijuhlia. Meillä siis pidettiin tähän tapaan.

Kun vieraat olivat saapuneet ruvettiin kahvittelemaan. Pihalle oli laitettu pöytiä ja vieraat hakivat sisältä kahvit ja syömingit. Kahvittelun jälkeen heräteltiin neiti vaunuistaan ja sitten alkoi nimen anto seremonia. Anti pastorina toimi miehen yksi kaveri hän lausui siinä muutaman sanan, julisti tytön nimen ja laittoi neidille kukkaseppeleen päähän. Sitten Nostettiin neidin uuden nimen kunniaksi maljat. Tyttö oli sylikumminsa sylissä seremonian ajan. seremonian lopuksi äiti ja isä omisti Ronjalle tehosekoittimen kappaleen maailma on sun. Isä soitti kitaraa ja äiti lauloi. Äitillä kyllä tuli laulaessaan tippa linssiin ja ääni tärisi varmaankin sen mukaisesti.

Seremonian jälkeen oli hieman vapaata seurustelua ja Kavereiden akustinen duo soitti muutaman kappaleen, jotka äiti ja isä olivat valinneet. Bändin jälkeen Tarjoiltiin grilli ruokaa, salaattia ja sämpylöitä. Mahat täynnä vieraat läksivät tyytyväisinä kotiin (:

Oli kyllä onni, että sää suosi meidän juhlia. Sen ansiosta juhlat onnistuivat (:

zuzu ja Ronja Amelia

Vierailija
275/398 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuzu..Oi että! ihana nimi tuli teijän prinsessalle <3 Mie oon aina tykän tosi paljo Ronja nimest.. :)

Tääl taitaa olla joku muutto buumi, ku tuntuu et kaikki on muuttamast :D Mieki haluisin, ku oon jo nii kyllästyn tähä meijän tylsää kolmioo :/ No.. jospa täs jaksas sen ajan viel asuu ku on tota koulua jälellä..

Vierailija
276/398 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaan oo kovasti täällä pyörinyt kun aika vähäisesti on ollut asiaa ja oon koittanut välttää kaikkia vauvakeskusteluja että järki pysyy jotenkin kasassa. Tässä siis elokuuta odotellaan, 25päivä tätä kuuta saan aloittaa keltarauhashormoni kuurin jolla saadaan vuoto sitten alkamaan.

Mavu: Oi miten ihanaa, tuli ihan tippa linssiin <3 Olette ihania!

MK: Onnea! :) Kuulostaa sitä että saitte unohtumattomat häät ;)

Napero: Sun täytyy sitten laittaa kuvia teidän uudesta kämpästä niin kuin mavukin laitto :) Mitens muuten raskaus on sujunut? Joko teidän poitsulle on kerrottu että siitä tulee isoveikka, ja miten se sen otti?

Han: Emmää täältä lähde, kun saadaan hoidot taas rullaamaan niin oon täällä taas joka päivä :) Oikeestaan mulla oli aika ikävä tänne ja näitä juttuja ja tietty kaikkia teitä!

Zuzu: ihana nimi teidän tytöllä. Tommoset nimiäiset ois sinällään jees, olisi ihana että joku tuttu julistais lapsen nimen. Toisaalta, me kuulutaan kirkkoon ja mitä suurimmalla todennäkösyydellä ristitään lapsemme kirkossa, mutta ihanan kuuloset juhlat! Saanko udella millä perusteella valitsitte kummit? Onko ne jotain sukua vai joku kaveri pariskunta?

Juu, tässä ollaan kesää vietetty aika kosteissa tunnelmissa. Oltiin nummirockissa ja tuska!ssa käytiin laivalla ja mökillä. Nyt sitten alko taas duunit ja lomailu loppu. Miehenkin kanssa ollaan saatu suhteeseen uutta kipinää ja pupuillaan ihan " ilman syytä" joka on tosi piristävää pitkästä aikaa ;) En malttas millään odottaa että pääsen taas lääkärin vastaanotolle! Tulisi jo se elokuu! :)

Vierailija
277/398 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii: Meillä on yhteensä 4 kummia. Sylikummeina toimii Miehen veli ja sen avovaimo. Kaksi muuta kummia on miun bestis ja miehen bändikaveri. Valittiin kummit silleen, että kelle vois luottaa lapsensa hoitoon ja ketkä huolehtis siitä, jos itelle jotain sattus.

Pulloruokintaa yritetään opettaa tässä, mutta ei onnistu :( aikasemmin joskus joikin pullosta, mutta nyt ei kelpaa. Viikonlopopuna ois tarkotus mennä rokkailemaan, mutta saa nähdä miten onnistuu vai joudunko ramppaamaan kokoajan kotona imettämässä.. Miten muilla? Onko vauvat juoneet pullosta?

Minkä ikäisenä teidän vauvat rupes puhumaan gyy kieltä?

En muista sanoinko jo naperolle onnittelut, mutta onneksi olkoon kuitenkin! Mones viikko on menossa?

Vierailija
278/398 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitokset vielä onnitteluista :D

Viikkoja on nyt vissiin huomenna täydet 8! En oo soittanu neuvolaan vaikka seki pitäis muistaa, mennään sit konstan kans uuteen paikkaan yhtäaikaa. Sillä on nyt seuraavana 1,5v neuvola.Kyllä kai tässä ehtii :)

Raskaus on sujunu yllättävän helposti tähän mennessä ainaki. Petipuuhat sais mun puolesta vaikka unohtaa, en paljo jäis kaipaamaan.:D :D

Eli kai noi hormoonit jotenki jo vaikuttaa. Ja sitä samaa pahoinvointia kaiket päivät silleen lievästi.

Han_ : Me muutetaan siihen Heikkilänkankaalle, ei oo pitkä matka jos joskus vaikka kahvilla pyörähtäis!

Jii: juu mä laittelen sit kuvia ku saadaan laatikot purettua! :)Mä luulen että toi koltiainen ei vielä varmaan tajua vaikka me isännän kans vauvasta puhutaanki... :) Tai eihän sitä tiedä, Jonski sanoo aina Konstalle että " Äitin masussa on semmonen piiieni" :D

Tää on muuten ihan kauheeta tää muutto. Sitte ku ei tiedetä millon tästä lähtään, siis minä päivänä niin kaikki on vähän rempallaan vielä. osa on pakattu ja osa on vielä oottamassa " tarvitaanko sitä vielä" .

Aattelin pakata keittiön tavarat ja astiat ja sit syödään eineksiä kertakäyttölautasilta :D

Täällä sataa vettä ihan kokoajan ja raivostuttaa ku ei viittis mennä tuonne kasteleen poikaa, mut toisaalta se hyppii seinille ku ei pääse ulos.

Mä meen tekeen makaroonia ja jauhelihakastiketta ku meinaa taas kuolla nälkään, Konsta onneks nukkuu :)

Hei vaan ja hellät tunteet

napero

Vierailija
279/398 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, ihanaa olitte käyny nummirockissa! Meidän vakkari, tänä vuonna ei päästy :/ Ootko monesti käyny aiemmin siellä? Oliko hyvä meininki? Meidän kaveri bändeineen soitti siellä torstai-iltana :)

NAPERO, joo siis ehdottomasti sitten pitää kahvin merkeissä tavata! Sillä kertaa nostelen tavarat valmiiksi hyllyjen päälle ;D Eikö se Heikkilänkangas oo siinä Iinatin takana tms.? Muutatteko omaan vai vuokralle? Rivitalo vai omakotitalo? Hirviä kysymystulva... :)

ZUZU, meillä Sampo alkoi puhua gyygaagää-kieltä melko aikaisin, mutta nyt se on unohtunut, kun on pitänyt noita muita taitoja harjoittaa niin kovasti. Sampo on siis oppinut ryömimään tässä, ellen oo jo hehkuttanut :) Sampo tyytyy keskustelemaan kirkuen, huutaen, rääkyen tai muulla tavalla mölisten :DDD

Nonni, tuossahan nuo tärkeimmät Sampo-uutiset tulikin, eli Sampo oppi kunnolla ryömimään tässä viikolla. On se yrittänyt jo pitkän aikaa, mutta nyt kun lopulta pääsi matottomalle lattialle, niin johan alkoi hommat luistaa :) Liekö olis liikkunut jo aiemmin, jos olisin pistänyt paljaalle lattialle :O

Käytiin ostaan uudet sohvat uuteen kotiin :) Muutenkin olis mielettömät visiot päässä, mitä laittaisin uuteen kotiin, mut pitää vissiin odotella vielä joku hetki, kun on taas enempi rahaa :) Ainakin liuta mattoja ja valaisimia täytyy laittaa (sekä astianpesukone ja uusi pyykinpesukone).

Joops, tulossa vieraita kylään tänne kaaoksen keskelle, pitää lopetella.

Han ja Sampo 5kk

Vierailija
280/398 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita ZUZUN juhlia piti tulla kehumaan! Että tosi ihanalta kuulosti tuo teidän nimijuhla :) Varsinkin tuo vauvan " kruunaminen" :)))) Suloista.